Regisztráció Blogot indítok
Adatok
hensen

0 bejegyzést írt és 97 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Sólyom egy olyan ember benyomását keltette, aki csak egy dolgot érez biztosan: magát érzi kényelmetlenül a szerepében. (Fotó: metropol.hu/MTI) A Sólyom László távozását kísérő sajnálkozó reakcióiból úgy tűnik, bal- és jobboldalon egyaránt nagyon sokan szerették volna,…..
Kicsoda valójában Kovács Bence János, a spanyol milliárdos, Magyarország 10. leggazdagabb embere? Újságíróként, filmesként zűrös ügyek állnak mögötte. Csalásért és okirathamisításért másfél évre ítélték Kovács Bence Jánost 1995-ben. A sávolyi motorpályát…..
Sándor megpanaszolta, hogy szeretett bankja, az OTP külön értesítés vagy beleegyezés kérése nélkül átutalta 2490 forintját a minden online idők legnagyobb botrányát okozó PPO-nak. (Itt elolvashatják a Homár összes PPO-s posztját.) Sándor a káromkodásig feldühítette magát a…..
  Elmész levizsgáztatni az autódat, és azon veszed észre magad, hogy kivonták a forgalomból, mehetsz haza gyalog, a kocsi meg tréleren? Lúzer vagy. Nem baj, nem lesztek sokan. Vélemények azonos című írásunkról...
hensen 2009.12.16 21:48:58
@pimpa212:
Tájékozódj kérlek mielőtt hülyeséget írnál:

"...mert Józsi bácsi hiába csinálja meg féláron a gépet, nem kapsz zsét a kézbe."

De kapsz, de csak a kalkulált összegnek a nettó értékét. Számlával a tényleges összeget áfástól. Ami logikus. Az áfán van a lényeg. Miért kell Józsi bácsinak áfát fizetni ha ő nem adózik (mert fusiba csinálja). Esetünkben elvégzett munkáról van szó, most ne térjünk ki az anyagköltségre amit áfával veszel, mire aktuális lesz ez is tisztulni fog.

Szóval ez is ékes példája annak hogy mindenhol változásokat várunk, viszont fosunk ha bekövetkezik, előre leírjuk, meg se tudjuk mit is takar, de egyszerűbb és olcsóbb fikázni.
hensen 2009.12.16 21:52:33
@hensen:

bocs ha nem egyértelmű, a biztosítók kárfizetéséről van szó...
Mit mondjak, Márknak igazán ritka nagy pechje van: azért késte le az unokatestvére esküvőjét, mert közlekedési dolgozó közlekedési dolgozónak farkasa. Vagyis a buszsofőr biztos volt benne, hogy akik felszálltak a Budapest-Dunaújváros járatra, csakis csaló álellenőrök lehetnek,…..
A Forma-1-ből a Szingapúr-balhé miatt kitiltott volt Renault-főnök ígéri, nem nyugszik bele sorsába.  "A saját világom szúrt hátba, de a végén meglátják, én győzök. Nagy partit csapunk, mindenki ott lesz, aki velem maradt a nehéz időkben. Most nem…..
hensen 2009.09.26 22:09:21
@norbikimi0217:
persze, a kocsik színe a legfőbb különbség.
Elviekben lehet a különbségeket rágódni, gyakorlatilag ugyanabba az irányba vezettek meg mindenkit. Mindkét eset csak a 21. században számít csalásnak, és de mindig is tisztességtelen eszköz volt. A részletek nem érdekelnek, felesleges belemenni a különbségekbe, ha azzal érvelsz neked van igazad, ha pártatlanul közelítesz akkor a jelenség ugyanaz.
hensen 2009.09.26 22:12:00
@Hentes21:

fején találtad a szöget

Nekem mégis az az érzésem, hogy Flavio és Ron is ott lesz a depóban jövőre...
hensen 2009.09.26 22:15:43
@balage28: időnként...
időnként meg tőle vesznek el pontokat, és őket fingatják a felügyelők

Most amúgy is a mélyben vannak, őket nem is jelentgeti senki, főleg nem belülről
Az idei Critical Mass legfőbb érdekessége az volt, hogy rendőrök büntettek meg néhány lámpa nélküli biciklistát, és másik néhányat, akik piroson mentek át. A rendőri fellépéssel egyébként nem is lehet vitatkozni.   A mostani demonstráció lényege ugyanis nem a…..
  Nem az a baj, ha valaki jobbról előz. Szabálytalan, de nem vagyok én rendőr. A gond akkor van, ha ezt úgy teszik, hogy tudják: a végén le kell majd szorítani a belső sávban autózót. Vélemények az azonos című írásunkról...
hensen 2009.09.02 09:46:51
@ratrider02:
Persze ez a kívánatos. És éppen ezért rühellem a dzsippeket, furgonokat, buszokat teherautókat, mert fingom nincs mi zajlik előtte. Ezeket úgy ahogy van ki kéne tiltani a belső sávból. Mindenhol!
hensen 2009.09.02 09:58:49
A cikkhez csak annyit....itt tart az ország.
Amíg az osztrákoknál a követési távolságot is kamerázzák (és büntetik) itt csupán a sebességmérés folyik. (Ezzel sem értek egyet a pályán, mert ugye aki lassan akar menni az gyalog is mehet...)
A rend őrei leszoktak a melóról ezért lehet jobbról előzni. Amikor téma, mi a megoldás? Megduplázzuk a bírságokat. De ellenőrzés akkor sincs. Nem az az ellenőrzés hogy villogó rendőrautóval beállunk valahova aztán mindenki villog észnélkül a másiknak, a fakabátja pedig örül ha elkap egy kis halat!
Mint a Cobra11-ben, ha leállósávon előz a barma, akkor ki a villogót, utána és rágyújtani a szaros skodáját!
És nem azért mert veszélybe sodor másokat, vagy mert nyert 100 métert. Azért, mert bomlassza a morált, a többi autós előbb-utóbb elhiszi hogy ez a helyes viselkedés, és ezzel tömegeket hülyítenek meg. Vagyis tömeggyilkos szinten kell kezelni az ilyet. Meg a taxisokat is. Azokra amúgy is ráfér évente 1-2 hónap futkosó alanyi jogon. Csak úgy.... Nem pedig buszsávot adni nekik meg Margit-Híd-at
Ez a baj gyerekek, nincs rendőr amikor kellene. Bérelik az autóikat, ezért nem is használhatják (3 év alatt max 120 ezer km, a Skodákra meg 90 ezer, röhejes!) Nem mérlegelhetnek már szart sem. Igen, oda kéne vezényelni őket ahol szükség van rájuk. Ha van sulirendőr szeptembertől, akkor legyen autópályarendőr a nyáron is. Ha másképp nem akkor villogjon a pálya szélén, arra a vagányabbak is behúzzák a farkukat. A lényeg, hogy a rendőr munkája legyen következetes, és nem bevételközpontú.
  A biciklis nem fog kerülni, nem fogja tolni: a biciklis az arra megy, amerre a legrövidebb. Vélemények az azonos című írásunkról...
hensen 2009.08.19 10:17:15
@min:
Azzal is az a baj, hogy szorosan az autósáv mellett van. Akkor veszed észre a bicajt amikor már melletted van.
És elmondom még egyszer, budapesten a kerékpárút vagy az úttestből van elvéve, vagy a járdából. Előbbinél az autósokat riogatják, utóbbinál a gyalogosokat.
hensen 2009.08.19 10:37:48
@Kis ember:
Majd eljön a ti dugótok ideje is, főleg ha befagy a valagatok télvíz idején. Lehettek akárhányan, az autóssal szemben ti maradtok a puhatestűek, és ha nem tanultok meg a Kresz szerint élni akkor a számotok növekedésével egyre nő a veszélye annak hogy otthagyjátok a fogatokat.
Ha "túl" sokan lesztek majd ti is kaptok azonosítót, parkolási díjat, kerékbilincset (még nem láttam, de el kell képzelni :)) Bírságot gyorshajtásért, vagy lassú hajtásért, piros lámpán áthaladásért. Nincs ezzel gond amíg van elegendő autós aki befizeti az adóját a kocsi, a benzin és egyebek után. Az eltart benneteket...
Háromszáz négyzetméteres paksi borospincére tett szert a Szekvin Kft. a Dél-Dunántúli Borkultúráért Kft. (DDB) megvásárlásával 2008. augusztusában Pakson. A DDB eladói Dr. Molnár Károly, az atomerőmű igazgatóságának elnöke, Kocsis István, az MVM vezérigazgatója, Kovács…..
Tavaly nyáron vettem egy újabb sportkocsit. Jó idők jártak, a dollár sosem volt ilyen olcsó, a válság még sehol, és kellett valami kikapcsolódás a dolgos hétköznapok után. Egy autós újságíró, tudják, az élet császára, meg mit venne önjutalmazás-képpen, ha nem egy újabb…..
Belsőség Jé, szoba! Jaj, gurul! 2009.07.29 23:10:00
Sajnos a belógó motortól az utas lábtere elfogyott, így Pista eléggé összezárt lábakkal utazott a Római-partig, ahol a forgatást megejtettük. A kocsi gazdája mondta is, hogy ott senki nem szokott utazni, inkább a második sor forgatható foteljeit foglalják el.Nehéz érvet találni,…..
A brazil állapota stabil, bár életveszélyben van orvosai szerint, jelenleg altatják, gép lélegezteti, reggel ébresztik, miután sikerült az esti operáció - mondták az F1-pilóta magyar orvosai a késő esti sajtótájékoztatón.Műteni kellett, mert súlyosan sérült a…..
Belsőség Audi 2009.07.03 02:47:29
  Meglepő kijelentésnek tűnhet, de korántsem az. A Volkswagennél összedugták fejüket az elemzők, az eredményt itt láthatják. Hogy mondják spanyolul, hogy több legyet egy csapásra?  Vélemények az azonos című írásunkról...
hensen 2009.07.04 18:51:24
Kedves Bicskei Gábor
A 4-es Golf platformján Audi A3, TT, Octavia, Leon, Toledo épült. Az A4-nek semmi köze nincs mindehhez. Az A4 platform rokonságban áll a Passattal és Superbbel, de óriási különbségek vannak ezek között is. A futómű 99%-ban egyezik, de az Audiban hosszában vannak a motorok, Passat-SuperB-ben keresztben. Az összkerékajtás módja is ezek szerint különbözik, az Audi Torsenes, a Passat Haldexes, emiatt az Audiban kevesebb a hely is. És minden ezekhez kapcsolódik, tehát a különbség a végére óriási, de attól még egy kaptafáról beszélünk.
De ha már itt tartunk, csak tudnám miért nem a Passat platformot vette át a Seat? Csak mert köztudott hogy az Audié drágább. Talán mert Skada tesó már levetette a régi Superbet?

MegmondomZazOszintet, örülök hogy nem kell magyaráznom a véleményemet, ami egyébként elég határozott mivel magam is egy B6-os Audi tulaj vagyok, ami egyébként nem lenne rosszab mint egy BMW-Mercedes, csak a VW vízfej nyomai lelhetőek fel benne. Amúgy szerencsére elég önálló a márka, de már Seat logóval nem kéne. Ha már a MB-BMW-Audi háromszögről beszélünk, általában az emberek sznobizmusa éppúgy döntésre bírja az embert mint a márka presztízse (Más kérdés hogy a kettő erősen gerjeszti egymást), illetve az ember szimpátiája. Csak hogy vitázzak is veled, Germániában nagyon egymás mellé vannak árazva, és semmivel sincs kevesebb Audiból az utakon mint a többiből
Belsőség Nehéz nem elájulni 2009.07.04 09:34:32
  Sok egyéb mellett megtudtam, hol nő a legjobb bőr a marhán; hányan szaglásszák az Audikat, és azt, hogyan kell virtuálisan kivenni a Q5 tetőkárpitját. Felvillant az A5 Sportback is – Audi TechDay 2009, a minőség jegyében.  Vélemények az azonos című…..
Próbáljuk megúszni, hogy írnunk kelljen a Dömsödi Gábor kontra Autó 2 ügyről. Nem könnyű. És persze azt sem tudjuk, olvasóinkat érdekli-e egyáltalán a sztori. Meg nem jó  karma csemegézni a más baján, márpedig itt valaki mindenképpen rosszul jár. Egyszer már…..
Roberto Totti nem tartozik a széles körben ismert motorépítők közé, ennek ellenére Alaszkától Ausztráliáig jegyzik munkáit . Épített már sportmotortól kezdve a chopperig mindent, átvágott Ducatit, Guzzit, Yamahát, BMW-t, Hondát, Triumphot és Harley-t, vagyis mindent, ami a keze…..
Belsőség Mozdony medium 2009.01.19 00:46:00
Mindegy, milyen oldalról, mindegy, milyen szögbõl nézzük, mindenhonnan ugyanaz a fölény sugárzik, talán már kicsit túl szájbarágósan prezentálva. Mintha az Audi még mindig fészkelõdne-helyezkedne a BMW és a Mercedes között, foggal-körömmel kapaszkodva kiharcolt helyéhez. A…..
Totalbike hírek Moszkvai balkonok 2008.12.25 19:49:00
Mindannyian voltunk kezdő motorosok, követtünk el hibákat, csúsztunk, estünk, felkeltünk. Az alábbi kis videó egy moszkvai lakótelep délutánját örökíti meg. Annak ellenére, hogy nincs hang, mindannyian el tudjuk képzelni, ahogy a fiatalember elkunyerálja a gépet, és a másik…..
Nagy nap ez a mai. A társadalmi megállapodás szerint Jézus születését ünnepeljük, hogy a napfordulóba és Mithrász istenbe most ne is menjünk bele. Van azonban valami, ami számunkra még a pannóniai Ízisz-kultusznál is fontosabb: a karácsony szent estéjére időzített, évi rendes…..
Belsőség Carspotting nagyítóval 2008.12.15 01:13:00
A kislányok körében évtizedek óta arat a Barbie-mánia, de a legtöbben hamar kinövik, így mégis viszonylag kevés a pink autó az utakon. Ugyanakkor előfordul néha, hogy valaki soha nem jut túl ezen a korszakán, és ha az illető közben gazdag botrányhős- és örökösnő, akkor ki…..