Regisztráció Blogot indítok
Adatok
sztenke

0 bejegyzést írt és 274 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Hydro Fehérvár AV19–FTC-Telekom 3-6 Fodor Szabolcs, FTC-Telekom: “Azt ígértem a torna előtt, hogy szívvel-lélekkel játszunk majd, és ez most két győzelemre volt elég. Nagyon komoly csapatmunkát tettünk bele ebbe a hétvégébe. Rendkívül fontos volt, hogy végig négy sorral tudtunk játszani, és…..
sztenke 2020.01.19 21:25:51
@freddyD: Miért bohóckupa?
Magyarország bent maradt a divízió 1/A-ban..
sztenke 2019.05.05 15:28:24
@Speedking: Úgy ismered a mi országunkat, mint ahol átgondolják töviről hegyire a hibákat egy kudarc után, és utána máshogy csinálják? Az utóbbi 150 év történései nem éppen ezt igazolják (bár igazad lenne).
A DVTK és a MAC közeledik az Extraligához..
sztenke 2018.03.24 12:06:05
@KCs: Melyik része nem igaz a kommentemnek?
sztenke 2018.03.25 13:33:20
@csakreálisan: Tegnap én sajnos nem voltam kint, így nem akarom nagy pofával osztani az észt, de az 1200-at irreálisnak tartom, ahhoz kb a székek harmadának üresen kellett volna állnia - akik mentek a barátaim közül, nem ezt mondták, illetve a képeken/felvételeken sem ez látszik.

Ettől eltekintve, persze, van igazság, abban, amit mondasz, és nem is akarok belemenni parttalan vitákba a nézőszámmal kapcsolatban. Csak arra próbáltam korábban utalni, hogy majd nyugodtan lehet a MAC-ot ekézni a foghíjas sorok miatt, ha lesz olyan csapat (ok, a Miskolcon és a Szeredán kívül), ahol legalább egymás után két meccsen kimegy ezer ember. Addig viszont elég értelmetlen ezen futni a köröket.
A milliárdos nagyvállalkozó érdekeltségi körébe tartozó VT-Arriva, összesen 214 autóbuszt állít forgalomba Dél-Pest térségében. Szélesnek azonban van saját buszgyára, de most, immár harmadszor, is német gyártóktól vásárol. A BKK vállalkozójaként, a Széles Gábor…..
Elképesztően drága, ráadásul nem túl szerencsés belső kialakítása miatt, Budapesten nem igazán használható, de legalább az Európai Unió fizeti a BKK elektromos midibusz tenderén nyertes Siemens-Rampini buszokat. Egyelőre azonban a kormány még nem bólintott rá a…..
Magyarországon elsősorban az alföldi, síkvidéki részek dominálnak, így a hegyi közlekedést elősegítő közlekedési eszközök, a fogaskerekűk, siklók (lásd a Viktória-vízesésnél), felvonók (mint Caracasban) vagy épp a külszíni mozgólépcsők (lásd Hongkong) nem annyira…..
sztenke 2014.09.19 10:00:36
@BPO654: Én mondjuk a mindenhova metróépítés mellett vagyok, persze tudom, hogy kivitelezhetetlen. Aki azt mondja, hogy "jajj nem kell metró mert van ott villamos", az sztem még az életben nem utazott a tetű lassú bp-i viliken. Mennek 30 másodpercet, majd állnak 3 percet, mert piros a lámpa, torlódás van, valaki rász*rt a sínekre stb.
Omnibusz Gombhoz a kabátot? 2014.04.25 07:10:43
A Volánbusz Zrt. módosította a Rába-Volvóval kötött szerződést a budapesti agglomerációs közlekedésbe szállítandó buszokról. Az okok mellett a szerződéses pontokban szereplő módosítások is elképesztőek. A módosítás hivatalos oka, hogy a Volánbusz felső nyomásra úgy…..
Ünnepeltünk mi is, aztán elvesztettük illúzióinkat. A krími válság kapcsán nem lényegtelen felidézni Dél-Oszétia sorsát, amely Moszkva segítségével 2008-ban vált ki Grúziából. Akkor a szeparatista terület lakói ünnepeltek, ma öt és fél évvel a háború után…..
Omnibusz Amit szabad Jupiternek... 2014.03.12 23:20:45
Pont kerülhet a tavaly év elején kezdődött bohóztra. A Volánbusz mégis átveszi a BKV-tól a szolgáltatást Budapest elővárosi vonalain. A nyögvenyelősre sikeredett váltás hemzseg a furcsaságoktól. Amit szabad Jupiternek, azt nem szabad a kisökörnek. Pontosabban kisökröknek,…..
sztenke 2014.03.17 08:19:28
@ColT: Jó, én ebbe a parttalan vitába nem megyyek bele már megint, de az érdekes hozzáállás, hogy a k. anyját a külföldinek, mert volt pofája jobb ajánlatot tenni.
Az Ikarusok készítője, a Magyar Autóbuszgyártó Kft. nyerte a BKV PKD (Partly Knocked Down) tenderét. Az első új háromajtós Ikarus V127 2014 tavaszán állhat forgalomba. Korábban megírtuk, hogy a BKV PKD, azaz részben kiszerelt konstrukcióban szállna be az autóbuszgyártásba.…..
sztenke 2013.10.28 09:33:35
@BPO654: Én a magyar buszok ész nélküli, nagy példányszámban való vásárolgatásától pont azért tartok, mert még élénken él a 412-es emléke (tegnapról pl:). A 200-asokat meg nem lehet az idők végezetéig húzni, nézz nyugodtan hülyének, de amikor mercire szállok (vagy Volvóra, pedig azis van már jópár éves), úgy érzem magam, mintha Európában lennék, a 200-asokon meg, mintha a harmadik világban 15 éve... Hogy milyen vezetni, azt persze nem tudom.
Csoda történt! Legalábbis ha a BKK tavaly novemberi álláspontját vesszük figyelembe, mivel most épp ők terveznek beszerezni 16 darab dízel meghajtású buszt a kohéziós alapok támogatásával. A buszbeszerzések akadozása tavaly októberben arra sarkallt minket, hogy megnézzük a…..
Az eheti levélcunami után ezennel hivatalosan is visszatérő rovattá nevezem ki a "régóta keresek egy játékot, mondjátok meg, melyik az, mert már nem bírok éjszakánként aludni" típusú levelek feldolgozását. A rovat neve a nem túl fantáziadús, de annál kifejezőbb…..
sztenke 2013.09.15 11:43:11
Terjeszkedik a kanadai New Flyer buszgyártó. Hazai vonatkozása már nincs sok a hírnek, mivel a magyarországi gyártás eddig is komoly versenyhátrányt jelentett a NABI-nak, így arra nem kíváncsi a szakmai befektető. Nyolcvan millió dollárért vette meg vetélytársát a New Flyer,…..
sztenke 2013.07.02 10:12:46
@BPO654:

Az, hogy a kínaiak olcsóbbak, az azért némileg a saját érdemük, és - mondjuk úgy - némileg a mi hibánk is. Az egész cikk zseniális, de én ezt a részt ajánlom főként:

mandiner.blog.hu/2008/05/22/level_nagyorru_baratainknak

"Senki nem kényszerít rá a világon senkit, hogy kínai alsógatyában járjon, kínai csap alatt mosson kezet, kínai polcra pakolja a könyveit, kínai laptoppal blogoljon. Mindezt ti választjátok nap mint nap. Persze lassan már nincs is más választásotok, de erről is csak ti tehettek, hiszen nem volt igényetek a drágább, máshol gyártott cuccokra.

Az meg aztán pláne nem a mi hibánk, hogy olcsók vagyunk. Asszonyaitokat semmi nem akadályozza meg abban, hogy pár dollárért napi 12-14 órát görnyedjenek a varrógép előtt. Csakhogy ők erre nem hajlandók, a mi asszonyaink igen. Ti is kalapálhatnátok a sárhányót, csavarozhatnátok a barkácsgépet, polírozhatnátok az asztallapot, szerelhetnétek a bicikliváltót, sodorhatnátok a kábelt, fújhatnátok az üveget látástól vakulásig fillérekért, s aludhatnátok a munkahelyeteken vagy egy zsúfolt munkásszálláson a földön, csakhogy nem teszitek. Aztán csodálkoztok, ha a mi termékeink olcsóbbak."
… kocsiteste, azaz a hajtás még nem került bele az Ikarus-Škoda Tr 187.2-esbe, ugyanis azt Csehországban, a plzeňi Škoda gyárban fogják beépíteni. Ahogy korábban beszámoltunk róla, gőzerővel készül a Szegedi Közlekedési Társaság (SZKT) tizenhárom trolibusza. Az első busz…..
sztenke 2013.06.16 15:11:42
@BPO654: Kedves BPO654! Meg lehetne Téged szépen kérni, hgoy hagyd már abba ezt a ib*szott lighttram-ezést? Én nem vagyok olyan rendszeres olvasó, de már minimum 80 post alatt láttam a kommentedet, szinte mindig ugyanazt a k. trolit reklámozod. Szerintem már nem csak nekem baromi unalmas.

És igen, kérlek vedd úgy, hogy nem tudok értelmes ellenérvet felhozni, győztél, csak maradj már nyugton, nagyon szépen kérlek.
sztenke 2013.06.18 11:20:21
@BPO654: Lehet, hogy én birka vagyok (bár inkább nem), de írásmódod alapján te sem lehetsz egy atomfizikus.

A véleményedet felfogtam, elfogadom.
A hónap közepén Jim Marcotuli, a NABI vezérigazgatója bejelentette, hogy nem készül több NABI busz az amerikai piacra Magyarországon. Ezzel a magyar járműgyártás történetének egy fontos fejezete záródhat le. A sikertörténet a szocialista érában, az 1970-es évek közepén…..
sztenke 2013.05.29 14:25:34
@McZozo: Keress vissza facebook-on a bkk oldalán a mercik megvétele, vagy a forgalomba állítása utáni hírekre és a kommentekre. Valaki mindig bekérdezte, "hogyjajjdemiértnemmagyarbuszt???" és ott általában meg is lett válaszolva. Az lenne a szomorú, ha "mester" lennék csak mert utánanézek dolgoknak, mielőtt baromságokat beszélnék. Ennek kéne az alapnak lennie.
Nem ismétlődött meg a tavalyi évi szenvedés, ezúttal laza csuklómozdulattal adtunk csattanós választ a franciáknak Pozsony ellopásáért! Pedig a meccs előtt aggódtunk a hosszú utazástól, és a múlt évi kellemetlen emlék is meglehetősen élénken a retinánkba égett: akkor a…..
A csapat, amelyik mindig jövőre jut fel. Kezdjük megsajnálni déli szomszédunkat, Mongóliát, ez nem lehet igaz! Végül kiraktátok azt a rasszista hokikapust is, aki niggerezett és csöcsörészett Amerikában, már nem emlékszem a nevére, de szép döntés volt! Eközben Szlovákia…..
Írországban vendégeskednek Weiss mester fiai. A római bravúr után, az Aviva Stadium gyepén, a mágus újabb varázslatra készül. A szlovák válogatott hat mérkőzés után 13 pontott gyűjtött, akárcsak az orosz és az ír nemzeti csapat. Egy idegenbeli győzelem nagyban javítaná…..
sztenke 2013.03.26 22:04:29
@Csehszlovák Kém: "Az, hogy mit bohóckodnak az ügyvédek később össze, nem érdekel."

ÉS az ártatlanság vélelme? Vagy te visszaállítanád a rögtönítélő bíróságokat? Ez nem valami demokratikus attitűd, már ne haragudj.
A magyar származású Paul Lendvaival (82) Pozsonyban, könyvbemutatója alkalmából, a Kalligram könyvkiadó irodájában beszélgetett Ivan Drábek, a Pravda újságírója, abból az alkalomból, hogy az Orbán-kormány hivatali félidejéhez érkezett. Lefordítottuk. - Orbán Viktor,…..
Tavaly nem sokkal karácsony előtt fejezte be a Slovan Bratislava menetelését az Európa Ligában, nem kérdés, idén is ezt várjuk a csapattól. Első akadályunk Magyarországról érkezik, multi retro csapat, Videoton - neve alapján egy számítógépes játék lehetett Atarin, 1987-ben.…..
sztenke 2013.03.09 21:43:28
@paraszthajszal: Caneira-t a maga tizenakárhány portugál válogatottságával azért nem nevezném másodvonalbelinek. Anno a Valenciában is nyomta. Stopira portugál1, a többiek asszem spanyol2, bár Walter ott nagyon jó spílernek számított.
MNO: Budavárért megéri küzdeni Már a címválasztás is árulkodó, agresszív, áthallásos. Persze nem lepődöm meg. Persze, hiszen a fideszes önkormányzat és irányítás eleve mindenben csak a harcot, a másik minden áron történő elnyomását látja. Csak a szokásos…..
Magasan ragyog a szlovák-magyar kapcsolatok csillaga, a két alfahím együtt pálinkázik vagy éppen pezsgőzik, meccset néznek, vagy kultúrházat adnak át. A Fico miniszterelnökhöz politikailag közel álló Gašpó most éppen azt döntötte el, hogy mégsem nevezi ki a főügyészi…..
sztenke 2013.01.03 22:22:08
@Csehszlovák Kém: Ezeket a trollokat, már ne haragudj, de Te vonzod ide a helyenként bicskanyitogató stílusoddal és az alpári szavakkal, amit használsz. Mire jó ez? Plusz pár kattintás? A blog.hu így sem a világ legnagyobb üzlete, legalábbis az íróknak.
Mi az, hogy szombat délelőtt van már, ragyogó napsütés, és te még itt fetrengsz, átalszod a napot - gyerünk, felkelni, gyors reggeli, aztán irány: kirándulni a…..