Adatok
_gram_
15 bejegyzést írt és 60 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Azt hiszem, múlt csütörtök volt az a nap, amikor megkockáztathattam volna azt a pezsgőbontást, amit a Hivatalos Fordulópont megünneplésére terveztem még az első Hangyász Hétfőn. A Hivatalos Fordulópont az a pillanat, amikor a régi vasak és a rosszul kitalált vagy kivitelezett új…..
_gram_
2012.02.07 11:15:33
Szinte napi rendszerességgel történik frontális ütközés a Gilice téren az útburkolati jelek hiánya, és a figyelmetlenség miatt. A Petőfi utca felől nagy tempóval érkező autósok, akik a teret megkerülve akarnak tovább menni, rendszeresen ütköznek a Petőfi utca felé…..
Közhiedelemmel ellentétben nem csak belvárosa miatt jár több turista Prágába. Könnyen megtanulható, utasbarát tömegközlekedés, élhetőbb város, folyamatosan megvalósuló beruházások, pörgőbb étterem-, gastro- és hotelkultúra. Budapest fantasztikus adottságai ellenére pedig…..
_gram_
2011.05.06 20:44:23
@TH: Ősszel voltunk kocsival, a központtól kb. 8-10 km-re volt a szállodánk. Lehet, arra pont nem járt a főkefe, de a padkák mellett szép nagy halom dzsuva volt, ami tulképp annyira meglepő volt, hogy erre bezzeg emlékszem. Nem meggyőzni akarok senkit, pláne nem jobbnak/hibátlannak feltűntetni Pestet, de azért a járdákon sem tűnik fel a hatalmas kontraszt tisztaság terén. Itt inkább az elhanyagolt épületfrontok a randák, és ebben Prága tényleg jobb. Tömegközlekedésben is. Ugyanakkor egy város élhetőségét nekem nem a tüchtig (német szó :) - a szerk.) utcák adják, hanem a varázspálca: a hangulat. Elég pl. Rómát megnézni: konkrétan egy őrületesen jó szeméthalom, imádni való. Nekem nagyon hiányzott Prágából a nagyvárosi sugár- meg körúthálózat, az építészeti sokszínűség, meg valahogy a pezsgés is. Éjszakai életről nem is beszélve.
Néhány alkalommal volt szerencsém külföldi ismerősök hátsóját fuvarozni Pesten, sok hű, meg há volt a reakció, és hogy nem is gondolták volna, hogy ez ilyen szép. Marketingből deficites város.
@Modor Tibi: Ja, a sörből nekünk is alíg akartak adni, angol kérdést megértették, csehül válaszoltak. A kocsmaajtót minden betérő nyitva hagyta (kint 3 fok, mi az ajtó mellet kapunk helyet hatan, három székre). Ekszkjúzmí-plíz-klóz-dö-dór-ra flegmázás, aztán valamelyikünk mindig becsukta. Lehet, én vagyok szociálisan túlérzékeny, valakit ez nem zavar, de engem nagyon.
Néhány alkalommal volt szerencsém külföldi ismerősök hátsóját fuvarozni Pesten, sok hű, meg há volt a reakció, és hogy nem is gondolták volna, hogy ez ilyen szép. Marketingből deficites város.
@Modor Tibi: Ja, a sörből nekünk is alíg akartak adni, angol kérdést megértették, csehül válaszoltak. A kocsmaajtót minden betérő nyitva hagyta (kint 3 fok, mi az ajtó mellet kapunk helyet hatan, három székre). Ekszkjúzmí-plíz-klóz-dö-dór-ra flegmázás, aztán valamelyikünk mindig becsukta. Lehet, én vagyok szociálisan túlérzékeny, valakit ez nem zavar, de engem nagyon.
Ebiz - a kanapétól a végtelenbe és tovább!
Durván növekszik a bankkártyás fizetés
2011.04.18 14:02:00
Egy előadásomra készülve adatokat gyűjtögettem a JátékNet statisztikai rendszeréből. Megnéztem például, hogy amióta bevezettük a bankkártyás fizetés lehetőségét (2009. november), milyen arányban választják vásárlóink ezt a fizetési módot. Elvégre ez egy jelentős…..
De mit tegyünk a helyére? Kiskáté gondolkodó tuningolóknak, akik nem a lóerőre mennek. Vélemények az azonos című írásunkról...
loREM Ipsum LoremloREM Ipsum LoremloREM Ipsum LoremloREM Ipsum LoremloREM Ipsum LoremloREM Ipsum LoremloREM Ipsum LoremloREM Ipsum LoremloREM Ipsum LoremloREM Ipsum LoremloREM Ipsum LoremloREM Ipsum LoremloREM Ipsum Lorem loREM Ipsum LoremloREM Ipsum Lorem loREM Ipsum…..
Kurjongatva, debil vigyorral gördülök hazafelé az autópályán, zsibbadtan a boldog fáradtságtól. A szemem ráncosra szikkadt az izzó tűzfaltól, a porckorongjaimat kitartón darálja a pályafutómű ütvefúrója. Fékbetét, gumi- és benzinszag van, kikapcsolt telefon nyugalma, 120-as…..
Az Egy nap a városban blog rendszeres olvasói kívülről fújják már András történetét, úgyhogy a következő bekezdés csak az újaknak szól, a rutinos olvasóink meg ugorjanak a következőre. András egy hajléktalan volt a lakásom közelében, aki hiába élt az utcán,…..
Valójában mindent megtudhatott, ha sikerült végignéznie mai Totalcar-mozinkat, van azonban valami, ami nyomja a lelkem, engedtessék meg, hogy elmondjam. Az Origós Gulyás Petivel bandukoltunk az autó felé (hivatalosan mi ketten vettünk részt a rekordkísérletben), reménykedve, hogy az…..
Bendeg Úr for President Bendegúz kezd kikupálódni. Kezd karcsúsodni és kezd kikérni magának dolgokat, bár abban eddig is top volt. Már nem olyan mint Slash, nem annyira slampos, inkább kezd hegyi ragadozó feje lenni, és ennek megfelelően bántja Micit is. Bendegúz kezd…..
_gram_
2010.09.03 13:47:32
Még áprilisban(!) kaptam ezeket a képeket Rájentől, de akkor valami miatt elfeledkeztem róluk. Most akadtam rájuk, de az élvezeti értékből azt hiszem, ez nem von le semmit.Hála istennek, a tükröket nem cserélte le a tulaj...Az egyetlen (számomra) tetszetős dizájnelem a 16V felirat...
_gram_
2010.09.02 09:44:39
Elegem volt a zajból, bemenekültem az irodámba. Csörömpöl a tank, gumilövedékek pattognak. A bent nyaraló gyerekek a versenypálya körül zsizsegnek, ahogyan a komplett kult-, sport-, és techrovat. Őrjöngenek, játszanak, versenyeznek. Egy átlagos nyári csütörtök délután a…..
_gram_
2010.08.16 09:44:36
Ezt tessenek megnézni, magángyűjtemény, elég kemény darabok. Bocs a minőségért. ;)
tiny.cc/nob5l
Külön figyelembe ajánlanám az alsó/hátsó sorban lévő sebességrekordert, előtte harcászati verzse. Volt még pár(száz) darab. Két ablakkal odébb pedig:
tiny.cc/b9429
Hiába, az olaszok tudnak élni... ;)
tiny.cc/nob5l
Külön figyelembe ajánlanám az alsó/hátsó sorban lévő sebességrekordert, előtte harcászati verzse. Volt még pár(száz) darab. Két ablakkal odébb pedig:
tiny.cc/b9429
Hiába, az olaszok tudnak élni... ;)
Nehéz lesz ezt a posztot úgy megírnom, hogy ne csapjon át már az első mondatok után valami szánalmas, nyálban fetrengő, görcsös önigazolásba. Pedig lelkem mélyéről gyűlölöm azt a fajta hozzáállást, hogy az én autóm a legjobb, ha szar, akkor meg pláne, csakazértis.Higgyék…..
_gram_
2010.08.10 09:07:57
Köszönjük Zsolt, nekem megajól esett az ismétlés, pont az idén voltunk erre nászúton. Tavaly meg csak úgy. ;)
Kicsit többet mentünk, ~3.5k körül, mondjuk csemetét nem vittünk. Legalábbis nem tudtunk róla, azóta kiderült, hogy ikreket vár az asszony. :D
tiny.cc/1hv0x
Karbantartás a lekle a gépnek, öreg vas nem vén vas.
Kicsit többet mentünk, ~3.5k körül, mondjuk csemetét nem vittünk. Legalábbis nem tudtunk róla, azóta kiderült, hogy ikreket vár az asszony. :D
tiny.cc/1hv0x
Karbantartás a lekle a gépnek, öreg vas nem vén vas.
Úgy tűnik, nem mindenkinek egyértelmű, hogy ha bárhol ott kell hagynia az autóját akár egy percre is, akkor azt nem szabad nyitva hagyni, mert van, aki csak erre vár és már ki is pakolják az értékeket a kocsiból. De van, hogy ez sem elég. Feuer levelében azt írja, hogy az sem…..
Egyet szögezzünk le: az IMF egyetlen legitim érdeke, ha már a rabszíjukon vagyunk, hogy a hitel-visszafizetés feltételeként a 3,8% hiánycélt számonkérje.
Ahhoz, hogy ezt a kormány banksarccal, vagy az elsőszülött gyermekek szerveinek eladásából fedezi, semmi köze az IMF-nek.…..
_gram_
2010.07.20 13:10:43
És ott vagy Te, kelleted magad A keblem meg büszkeségtől dagad, Hogy rádvethetem magam lázzal Sarkad pedig fehér mázzal Van bevonva. Lesek Rád a sarokból, környékez az ihlet Neked rontok, belőled meg mi lett, Hogy így elhúzdósz…..
_gram_
2010.07.14 09:25:55
Ritkán van időm divatlapokat nézegetni, de a múlt hónapban az egyik szimpatikus havi magazinban, a Glamourban felfigyeltem egy játékra. A lap olvasói olyan fotókat küldhettek be a szerkesztőségbe, amin kedvenc cicájukkal láthatóak. A www.glamouronline.hu oldalán végignéztem az…..
Ha érezted valaha úgy, hogy olyasvalaki vonít hangosan egy félreértett előzés miatt, akinek hallgatni volna arany. Ha kérdezted valaha egy autósport-blogban, hogy "Ez neked egy poszt?". Ha 18000-et pörgő motorral hajtott okostojás vagy. Ha nemcsak a szád nagy, de írni is…..
_gram_
2010.06.29 18:19:35
"Küldök Nektek néhány képet a házi bérgyilkosunkról Kázmérról. Több mint egy hónapja "boldogítja" az életünket. Szerintem nem véletlen, hogy Ő hozzánk került, valaki biztosan felbérelte, hogy szép lassan és kegyetlenül kivégezzen minket! :) Viccet…..
_gram_
2010.06.25 14:49:35
Mi lusták, ezzel fárasztjuk Török Bendegúzt:
ezpontaz.hu/cicalezer-macskajatek.html
Mivel 7 kiló a drága, és roppant nagy a szőre, lihegőre fogja 20 perc alatt. ;)
ezpontaz.hu/cicalezer-macskajatek.html
Mivel 7 kiló a drága, és roppant nagy a szőre, lihegőre fogja 20 perc alatt. ;)
MTIElszabadult egy utasok és vezető nélküli villamos Prágában; a szerelvény a kocsiszíntől két megállónyira jutott.A balesetben senki sem sérült meg, kivéve a fantomjáratért felelős óvatlan villamosvezetőt, aki miután látta, hogy a szerelvény a remiz kapuját áttörve elindul…..
_gram_
2010.06.17 14:49:05
Török Bendegúz nem olyan régen kapott egy teraszt. Bendegúz 80%-ban benti cica, a 20% pedig azt az időszakot fedi le, amikor az irodai alvóhelye és a lakás között közlekedik, szigorúan felügyelettel. Bendegúz cselesen szökik, mikor megbizonyosodna róla az ember, hogy nem szökik ki,…..
_gram_
2010.04.29 11:40:39
_gram_
2010.04.13 14:45:33
Négy ajtó, öt méter, hat henger. Vettem egy öreg luxusautót, és nem bántam meg. Vélemények az azonos című írásunkról...
_gram_
2010.04.08 09:46:07
@sargarigo: Gondolom, menni is szeretne vele a kolléga, nem kizárólag szerelni. ;) Kerti bútornak meg ott a tramp.
No flame, csak jó néha mussz beszólni. :D
No flame, csak jó néha mussz beszólni. :D
_gram_
2010.04.08 14:20:13
@sargarigo: Látom, átjött, amit írtam. ;) Vártam volna vmi olaszosan jópofa visszavágást, kár, hogy ennyire futotta.
_gram_
2010.03.30 09:06:46
_gram_
2010.03.24 09:25:43
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Kitartást hozzá, szükség lehet rá... :) Egy viszonylag jól kitalált gyári futóművön én két komplett napon át állítgattam a dőléseket, összevisszatartást úgy, hogy rengeteg dokumentáció elérhető konkrétan ehhez, illetve különböző ültetési magasságokhoz. Ami ackermann-t illeti, a gyári összetartást 6mm széttartásra cseréltem, caster 6°, camber -1.5°, hátul 4mm összetartás/-2°camber. Eredetileg egy nyugis, egyenestudatos, fordulékonynak tűnő vasból egy gondolatirányítású tail-happy kanyarállat lett, egyenes vonalú mozgásra tökéletesen alkalmatlan, de olyat meg ki akar? :) Szóval az biztos, hogy egy rakás tudás kell az optimális megközelítéséhez is. Ilyenekről már gondolkodni sem merek, hogy a gyári szilentek egy lengőkaron belül is eltérő keménységűek a passzív kormányzás miatt.