Adatok
11880 (törölt)
0 bejegyzést írt és 38 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ön is fog fizetni gyorshajtásért, hiába szabálykövető. Elmondjuk miért.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
11880 (törölt)
2013.12.11 13:17:31
@Schütii: De, pont 2x2 savos a korlatozas nelkuli palyak tobbsege.
A suttogás határán egyensúlyozó lágy, alázatos hangon beszél hozzánk a tolmács, miközben Weiss Manfréd egykori birodalmába, a Csepel Művekbe hatolunk be. A régi vágású ipartelepen nagy vasdarabok között keresi útját a busz, rozsdás hullámlemezből épült csarnokok mellett…..
11880 (törölt)
2013.12.10 21:05:36
@Refuse/Resist!: Mert felesleges. Eleg megvarni, mig a Nissanon a Launch Control szetveri a valtot :)
Rendszám van rajta, lehet használni! Egy frászt. Köhög, tüsszög a motor, nem lehet újraindítani, ha meleg, ráadásul kábé húsz lóerős. Ezek a restaurálás igazi mélypontjai, amikor kész az autó, a légy nem tud rászállni, mert seggre esik a fényezésen, amin még hajszálkarc…..
11880 (törölt)
2013.12.02 01:17:02
@Csikós Zsolt: A kerdes targya nem a Pappas arkepzese volt, hanem az, hogy megis hogy a tokbe varsz toluk tamogatast, ha sem uzleti, sem szocialis kapcsolatokat nem apolsz veluk. Eleve az Opelhez hasonlitgatas egy agyrem, az MB egy kokonzervativ ceg, premiumgyarto egy eleg konkretan meghatarozhato reteg szamara, defenziv kommunikacioval, baromi tudatos image-epitessel, nulla kockazatkeszseggel, ezert eleg komoly szemelyes bizalom kell ahhoz, hogy nyilvanosan odalljanak valaki melle. Ugy pedig soha az eletben nem mozditjak nyilvanosan a kisujjukat sem, ha nincs beleszolasuk a kommunikacioba.
Mindegy, remelem, egy szep napon raebredsz, hogy nem a vilag szivat teged, hanem te szivatod sajat magadat.
Mindegy, remelem, egy szep napon raebredsz, hogy nem a vilag szivat teged, hanem te szivatod sajat magadat.
11880 (törölt)
2013.12.02 21:01:07
@Safrane(k): "Lenne kb. 10 perces meló, mert ott meg megmondják a készletlista alapján."
Eleg nehez lesz szerencsetleneknek olyan kerdesre valaszolniuk, amit fel sem tettek nekik, mert a kopasz ugy irtozik a markakereskedesektol, mint ordog a szenteltviztol.
De igazad van, azok a rohadekok a Daimlernel tanuljanak meg gondolatot olvasni.
Eleg nehez lesz szerencsetleneknek olyan kerdesre valaszolniuk, amit fel sem tettek nekik, mert a kopasz ugy irtozik a markakereskedesektol, mint ordog a szenteltviztol.
De igazad van, azok a rohadekok a Daimlernel tanuljanak meg gondolatot olvasni.
11880 (törölt)
2013.12.07 20:41:08
@David Bowman: "Különben a TÁTRA azért kezdett el személyautót gyártani, mert a gyár tulajának konkrét vásárlási szándékot kifejező cseh nyelvű levelére pökhendi és lekezelő hangú választ küldött a MB, mondván, hogy tanuljanak már meg németül."
Hulyeseg. Ignaz Schustala es Hugo Fischer von Röslerstamm egyarant beszeltek nemetul, es Röslerstamm 1897-ben Mannheimben vasarolt egy boxermotoros Benz-autot. Ennek alapjan keszult az elso Tatra-modell, a "Nesselsdorf Präsident". Elutasitasrol szo sem volt, Mercedes-Benz nem is letezett 1926-ig.
Te ezeket a hangzatos sztorikat a kocsmaban szeded ossze?
@károly szántana: Ja, csak abban a sztoriban sem a Mercedes, sem a Tatra nem szerepel :)
Hulyeseg. Ignaz Schustala es Hugo Fischer von Röslerstamm egyarant beszeltek nemetul, es Röslerstamm 1897-ben Mannheimben vasarolt egy boxermotoros Benz-autot. Ennek alapjan keszult az elso Tatra-modell, a "Nesselsdorf Präsident". Elutasitasrol szo sem volt, Mercedes-Benz nem is letezett 1926-ig.
Te ezeket a hangzatos sztorikat a kocsmaban szeded ossze?
@károly szántana: Ja, csak abban a sztoriban sem a Mercedes, sem a Tatra nem szerepel :)
Az Égéstér 97. adásának kommentposztja.Itt a direktlink a letöltéshez, ha netán kéne...
11880 (törölt)
2013.12.05 23:23:13
@butschq: Ez a masik, ami eszembe jutott rola:
o.aolcdn.com/commerce/images/maserati_12granturismosco1b_angularfront_Regular.jpg
Nyilvan a Ford nem veletlenul faragott a Mustangnak hasonlo harcsapofat, de szerintem jol sikerult.
o.aolcdn.com/commerce/images/maserati_12granturismosco1b_angularfront_Regular.jpg
Nyilvan a Ford nem veletlenul faragott a Mustangnak hasonlo harcsapofat, de szerintem jol sikerult.
11880 (törölt)
2013.12.06 10:37:03
@visszakettopadlogaz: Nem kell, hogy ok megvegyek. Eleg, ha mindenki mas megveszi.
Btw, azokat az igenytelen 50 eves Adidas-lampakat is ideje lenne kidobni a hatuljarol.
Btw, azokat az igenytelen 50 eves Adidas-lampakat is ideje lenne kidobni a hatuljarol.
11880 (törölt)
2013.12.06 18:23:48
@visszakettopadlogaz: Tenyleg nem ertem a vilagvege-hangulatot, tekintve, hogy tovabbra is kapni V8-at. A piac meg majd dont.
Pánikra semmi ok: a Qoros 3 olyan prémium, amennyire csak egy innen-onnan összeharácsolt Volkswagen lehet.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
11880 (törölt)
2013.12.03 08:39:43
11880 (törölt)
2013.12.03 19:09:48
@kacsa666: Aki matekbol jeles, autot is tud gyartani. Aki nem tudja Kanada fovarosat, az meg nem.
Nesze egy barack.
Nesze egy barack.
11880 (törölt)
2013.12.04 16:11:04
@Hun_Fighter: "Érdekes, az európai gyártóknak pont ezeket a kütyüket szállítják a kínaiak millió tonnaszám... Hát, ez öngól kicsit, nem?"
Nem, inkabb csak te nem erted, hogy egy es ugyanaz a beszallito ezernyi kulonbozo minosegi szintet kepes produkalni fuggoen attol, hogy mennyit hajlando kolteni a gyarto egy-egy alkatreszre. Hogy 17.500 eurobol (ez a Qoros megcelzott alapara Steinwascher szerint) milyen minosegi szintet lehet kihozni, a fantaziadra bizom.
Nem, inkabb csak te nem erted, hogy egy es ugyanaz a beszallito ezernyi kulonbozo minosegi szintet kepes produkalni fuggoen attol, hogy mennyit hajlando kolteni a gyarto egy-egy alkatreszre. Hogy 17.500 eurobol (ez a Qoros megcelzott alapara Steinwascher szerint) milyen minosegi szintet lehet kihozni, a fantaziadra bizom.
A gépjárművek öndiagnosztikája gyakran félrevezeti a szakembereket. Egy hibakód alapján alkatrészt cserélni nagy lutri, mégis jó irányba terelheti a hibafeltárást a vezérlőegységből kinyert információ.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
11880 (törölt)
2013.12.03 14:27:26
@becseit: Csendesebb jaras, alacsonyabb fogyasztas, magasabb elettartam, kisebb helyigeny - oszinten, mit nem sikerult ezen megerteni?
11880 (törölt)
2013.12.03 15:01:02
@becseit: A valosag fuggetlen attol, hogy te mit hiszel. Muvelodj egy kicsit:
etifwt.file3.wcms.tu-dresden.de/wwwroot/forschung/zahnriemen/tg2010_Dateien/insWeb/Zahnriemenantrieb%20in%20Oel.pdf
etifwt.file3.wcms.tu-dresden.de/wwwroot/forschung/zahnriemen/tg2010_Dateien/insWeb/Zahnriemenantrieb%20in%20Oel.pdf
11880 (törölt)
2013.12.03 18:08:32
@uarempty: "A plusz szenzortól számottevően nem lesznek drágábbak a környező alkatrészek, a programozás lesz drágább kicsit."
Meg ahogy azt moricka elkepzeli.
Meg ahogy azt moricka elkepzeli.
Lényegre törő, precíz és nagyon japán. Harákolás, egérfogás és az ember, aki nem hisz a hidrogéncellás autókban.Mai Égéstér-adásunk kommentposztja.Direktlink a letöltéshez...
11880 (törölt)
2013.11.29 12:31:38
@szabi1983: Ezt hiaba magyarazod olyanoknak, akiknek meg sosem volt ilyen rendszeruk, legfeljebb par oraig tekergettek maset, es ebbol vonnak le kovetkezteteseket.
11880 (törölt)
2013.11.29 19:42:42
@Béza Dániel: Benzinkut telepitese: kempingszek + marmonkanna. Semmifele infrastrukturara nincs hozza szukseg, kb. a sztyeppe kozepen is megoldhato.
A telepitesi es uzemeltetesi koltsegei koszono viszonyban sincsenek egy hidrogen vagy elektromos toltoallomaseval. Ez a baj.
A telepitesi es uzemeltetesi koltsegei koszono viszonyban sincsenek egy hidrogen vagy elektromos toltoallomaseval. Ez a baj.
11880 (törölt)
2013.11.29 22:42:02
@Béza Dániel: "Na meg hát egy mai benzinkút sem éppen egy kempingszék és marmonkanna, azok se két forintba kerülnek"
Meg egyszer: egy tartalyhoz meg egy pumpahoz kepest az elektromos toltoberendezesek kurva dragak. A szelkerek szinten. Tobbszaz amperes egyenaramot sem fogsz kicsiholni egy mezei 230V 16A aljzatbol, gondolom ez is evidens.
A kempingszek es a marmonkanna ertelemszeruen koltoi tulzas volt, biztam benne, hogy ertelmes felnott embereknek nem kell kirakni a szmajlit.
"Ha megnézed a linkelt videót, azokon a hidrogén kutak többnyire valamelyik olajtársaság meglévő kútjain voltak telepítve"
Akkor meg mirol beszelunk? Mennyire gazdasagos szerinted egy olyan kut, amely meg a sajat telepitesi es uzemeltetesi koltsegeit sem kepes kitermelni es megosztott infrastrukturara szorul?
Meg egyszer: egy tartalyhoz meg egy pumpahoz kepest az elektromos toltoberendezesek kurva dragak. A szelkerek szinten. Tobbszaz amperes egyenaramot sem fogsz kicsiholni egy mezei 230V 16A aljzatbol, gondolom ez is evidens.
A kempingszek es a marmonkanna ertelemszeruen koltoi tulzas volt, biztam benne, hogy ertelmes felnott embereknek nem kell kirakni a szmajlit.
"Ha megnézed a linkelt videót, azokon a hidrogén kutak többnyire valamelyik olajtársaság meglévő kútjain voltak telepítve"
Akkor meg mirol beszelunk? Mennyire gazdasagos szerinted egy olyan kut, amely meg a sajat telepitesi es uzemeltetesi koltsegeit sem kepes kitermelni es megosztott infrastrukturara szorul?
Szívesen locsolna fél liter vizet az autóban? Nagyjából ennyi párát gyűjtöttünk össze két hét alatt.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja.
..
11880 (törölt)
2013.11.28 12:16:44
@malenykij polgar: Dehogyis.
www.adac.de/infotestrat/tests/autozubehoer-technik/scheibenwischer/
Raadasul fillerre ugyanannyiba kerul, mint egy minosegi hagyomanyos lapat.
www.adac.de/infotestrat/tests/autozubehoer-technik/scheibenwischer/
Raadasul fillerre ugyanannyiba kerul, mint egy minosegi hagyomanyos lapat.
Ez egy kicsit más műsor, mint az eddigiek. Vizuálisan talán annyira nem kívánatos, de - úgy gondoljuk - bőséggel kárpótol mindenkit a hang és technikai buzulás.
Aki pedig szóban is szeretné, az megkaphatja itt...
11880 (törölt)
2013.11.28 09:34:25
@bexxter: Miert, doktor ur, maga szerint cukorbol van a vezermuszij es elolvad az olajban? A hulyek a gyarban erre nem gondoltak, mi? :)
Muvelodjon mar egy kicsit, hogy mirol is szol ez az olajfurdosdi, es milyen anyagokat hasznalnak:
etifwt.file3.wcms.tu-dresden.de/wwwroot/forschung/zahnriemen/tg2010_Dateien/insWeb/Zahnriemenantrieb%20in%20Oel.pdf
Muvelodjon mar egy kicsit, hogy mirol is szol ez az olajfurdosdi, es milyen anyagokat hasznalnak:
etifwt.file3.wcms.tu-dresden.de/wwwroot/forschung/zahnriemen/tg2010_Dateien/insWeb/Zahnriemenantrieb%20in%20Oel.pdf
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz