Regisztráció Blogot indítok
Adatok
BPMilán

0 bejegyzést írt és 21 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
autózz! Baleset egy darázs miatt 2008.09.13 07:45:00
Érdekes kérdést vetett fel levelében Maja. Mennyiben hibás az autó vezetője, ha egy darázs miatt balesetet szenved? A sofőr felelőssége ilyenkor a karambol, vagy a rovar az egyedüli oka, mint amikor egy őz ugrik elénk az útra? Mi a véleményetek, megérdemli a történet írója a…..
Az Urbanista egyik posztja körül kialakult heves kommentvita után fogta magát Xotifan, aki maga is ingatlanos, és elindította blogját a szakma védelmében. Izgalmas témákat ígér és rögtön azzal indít, hogy mit is csinál egy ingatlanos. Mint írja: Sokak szerint egész nap mereszti…..
"Ja és mielőtt felvetné valaki, hogy bénán nézne ki a Teréz körút porban tollasozó gyerekekkel, leszögezem, hogy természetesen nem szeretnék földessé alakítani egy leaszfaltozott/lekövezett utat sem." - írtam könnyelműen ma hajnalban, de ígéretem rövidebbnek bizonyult, mint a…..
Mikor először megláttam a "Kedvezmény Központ" megnevezést a fejlécben, hangosan felnyerítettem és akkor még nem olvastam el László levelét. Miután erre is sort kerítettem, nem tudtam eldönteni, hogy ezen sírjak, vagy nevessek, esetleg mérgelődjek. Családunk egyik…..
Tékozló Homár Kivéve APEH 2008.09.09 00:15:00
Ezt a hibátlan csendéletet Zsolt lőtte az Akadémia utcában. Az APEH Sith-lovagjai az erő segítségével duplájára hosszabbították a parkolási területüket, ami a kreszben amúgy is ritkán előforduló "kivéve APEH" táblát súlyosbítja: Vannak dolgok amik önmagukban már…..
"Ha már egy idióta észreveszi magát, akkor elérte a célját a blog" - írta az autózz! blog első posztjában tavaly nyáron SilentSound. Azóta többszáz bejegyzés és rengeteg komment született különböző idiótákról a közlekedésben aktívan résztvevő autósok,…..
Mit kapni 3 millió alatt, ha az ember igényes, és ragaszkodik a téglaépítésű lakáshoz? - tettük fel a kérdést, aztán pár perc keresés, és tudtuk, hogy a válasz a pesterzsébeti Pirók Gyula utcában lakik. Csupa-csupa szívderítő dolog derül ki a pecóról: egészséges…..
Óriási hírem van, elindult az Index ingatlan-, város-, kerület-, viskó- és felhőkarcolóügyi blogja, az Urbanista. A szórakoztató lakásügyi közlönyhöz olyan ismert szakértőket sikerült leigazolnunk, mint dá, Urbán Viktor és a híresen nagy munkabírású középpályás,…..
"Egy mávos alkesz hozta tegnap a videó presszóba" - írta le Sixx, üdítően szomjasgyörgyös modorban, a fenti, titokzatos értemű, nagy jóindulattal backdoor kommunikációnak is minősíthető üzenet történetét. Ha a tömegben van mávos származású olvasó, kérjük…..
Rocko gondolt egy nagyot és merészet, úgy döntött, két legyet üt egy csapásra azzal, hogy autósként, saját szemszögből megírja néhány gondolatát a tömegközlekedésről. Pontosabban arról, hogyan kellene viszonyulnunk annak résztvevőihez. Mindezt mindjárt két népszerű…..
BPMilán 2008.02.19 20:56:42
Gyűjtőjegyes: 15 perc, 39 autó? Neharagudj, de nem hiszem el. Egy kis fejszámolással kiderül, hogy kb 0,78 km/h sebességgel haladt ott a forgalom. Lenne olyan buszvezető, aki ekkora tempóba nem tud besorolni (neadjisten bepofátlankdni)??

Még egy kis fejszámolás azoknak, aki szerint büdös a busz: átlagos megállótávolság Bp-en legyen 600 méter, és átlagos sebesség 40km/h. Ergo kevesebb mint 1 percig leszel a busz mögött, mert utána ő úgyis kiáll a következő megállóba. Amúgy meg ott az a jópofa kis gomb a műszerfalon, ami elzárja a külső levegőt, ilyen esetekre - meg zöldkártya nélküli wartburgok követésére - javaslom a használatát.

Amúgy én is ki szoktam engedni a buszokat, ha látom hogy indexel. Sőt kapcsolódva az előző blogbejegyzéshez, a gyalogosokat is előszeretettel engedem át. Már csak azért is, hogy a 3 centire mögöttem keménykedő sötétítettablakos-gagyixenonos-sport(muhaha)mutyukis csávó had idegeskedjen, hogy miattam nem mehet 160-nal vaskerítésnek :) De viszont megérne egy cikket az is, ahogy némelyik buszvezető előszeretettel márcsakazértis igyekszik kibaszni az autósokkal. Nem beszélve a szintén tömegközlekedési sofőrnek számító taxisokról, akik - legalábbis Bp-en - egy külön állatfaj. Nem akarom szét off-olni a témát, de ide várom mindazok jelentkezését, akiket mondjuk életükben legalább egyszer engedett egy taxis besorolni. Rövid lista lesz, azt hiszem.

insert-click: Nekem is az egyik kedvencem az, mikor elengedek egy gyalogost, mögöttem meg dudálnak. Olyankor szoktam békésen megvárni, amíg még legalább két járókeretes nyugdíjas néni is átsétál.

autózz! New blogger on the board! 2008.02.18 19:35:00
Elérkezett a pillanat, amikor a blog levelesládájába ömlő küldemények mennyisége kikényszerítette, hogy megduplázzam a szerkesztőség létszámát, egyről két főre. Ráadásul a blog másik fele az emancipáció élharcosainak, valamint a magát nagyobb arányban képviselő férfi…..
autózz! Ködlámpás köcsögök 2008.02.02 15:02:00
Újabb agy durrant el, ezúttal Norbié. Egy bennem is felmerülő kérdést taglal némi indulattal összegyúrva: egyes emberszabásúaknak a gyújtáskapcsolóra van kötve a ködlámpájuk is? Hol volt, hol nem volt, volt egyszer egy ködlámpa... Nos igen ez sarkalatos pont a magyar…..
BPMilán 2008.02.02 17:01:42
Miért lehet fizikailag?!?! Ha vezettél már valóban ködben, akkor tudhatnád, hogy tompítottal (pláne refivel) a köd szép fehér tejföllé olvad előtted, viszont ha visszakapcsolsz helyzetjelzőre + hozzá ködlámpa, akkor a köd ALATT az utat fogja neked megvilágítani, és látsz is majd valamit.

Amúgy nem a ködlámpa használatával van a baj, hanem a beállításával. Egy helyesen beállított ködlámpa nem vakítja a szembejövőket, mivel az utat világítja.

Ráadásul vannak olyan direktkötekedős autóstársaink (nem a cikkíró Norbira gondolok, félreértés ne essék), akik direkt már csak azért is villogtatnak ha ködlámpát látnak. Nem azért mert elvakítja, hanem csak h kötekedjen. Ugyanis amikor egy időben rendszeresen olyan kocsival jártam, aminek a ködlámpája is a fényszóróba van építve (tehát felületes szemlélő nem látja, hogy most a ködös megy vagy a tompított), akkor soha de soha egyetlen egyszer nem villantottak rám, hogy kapcsoljam le.

Ami inkább megérne egy cikket, de talán egy törvényi szabályozást is, az a sokkal de sokkal idegesítőbb sufni-xenonok, meg színes tompítottak, meg egyéb agyament dolgok, ide értve az általam még kizárólag sport(muhaha)-suzukikon látott kék ledes gyöngyszemeket.

Elmegy az ipse a tuningbótba, megveszi a legolcsóbb de legerősebb fényű házixenont (rosszabb esetben a zöldes-sárgás-kékes színűre festett H7-est), szombat este a meccs előtt a haverral bebarkácsolja, közben még azt is elállítja ami előtte esetleg jó volt, lámpamosóra persze nem futja....én meg már észre se veszem a felkapcsolt ködlámpákat a szembejövő felfelévilágítós-színjátszós-vibrálós-350W-os diszkófény-áradatban.

Ha kitennék egy bazinagy filmstúdiós reflektort az út szélére szembe a forgalommal, akkor lecsuknának a közlekedésbiztonság veszélyeztetése miatt. Akkor a sufnituningos ál-xenonok miért szaladgálhatnak??
B+ blog Körforgalommal szemben 2007.12.27 14:15:00
Körforgalom 2.0: Lámpa, szembeforgalom, bazdmeg.  Szolnokra szólítottak a családi kötelezettségek és mit ad isten: megtaláltam az ország legszarabb körforgalmát. Vagy valami olyasmit. A szokásos karácsonyi családi országtúra során Szolnokon botlottam az alábbi…..