Adatok
gurigapapa
0 bejegyzést írt és 190 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2020. júniusának 27-edik napján a Debrecen 1-1-es döntetlent játszott a Pakssal, melynek eredményeképpen kiesett a magyar elsőosztályból. Hogy ez miért olyan fontos? Igazából, egyáltalán nem fontos, de tökéletesen szemlélteti azt, ahogy a Fidesz viszonyul az országhoz. Kihasznál bárkit és bármit a…..
gurigapapa
2020.06.29 09:56:07
@birkamenet: Cseppet se zavarjon, hogy ezért a FIFA gálán is megkapta a Puskás díjat, úgyhogy nemcsak Magyarországon szólt nagyot ez a gól...
Akarunk-e bebiciklizhető várost? És ha akarunk, akkor vállaljuk-e a következményeit?..
Budapesten kívül lakók autói adják a belső személygépkocsi-forgalom közel felét. Rendszeresen hallhatjuk – politikusoktól, közlekedéstervezőktől és átlag állampolgároktól is –, hogy ennek a forgalomnak és egyúttal a város belső részei parkolási gondjainak a csökkentéséhez jelentősen hozzájárulhat,…..
gurigapapa
2020.03.31 09:22:57
@0x29a: "vonattal a jó napokon is kb. 50 perc megtenni azt a 21-23km-t (onnantól, hogy a vonat be is érkezett és el is indult az állomásról), míg autóval 25-30 perc"
Az a baj, hogy a MÁV Budapesten velül elkezd BKV-t játszani, és ez jelentősen megnöveli a menetidőt. Az én vonalamon a végállomáson túl van még 4 Budapesten belüli megállóhely, gyakorlatilag nulla érdeklődéssel, mert olyan nagy mozgás nincs, hiszen mind a négy állomás jól el van látva BKV kapcsolattal.
Az a baj, hogy a MÁV Budapesten velül elkezd BKV-t játszani, és ez jelentősen megnöveli a menetidőt. Az én vonalamon a végállomáson túl van még 4 Budapesten belüli megállóhely, gyakorlatilag nulla érdeklődéssel, mert olyan nagy mozgás nincs, hiszen mind a négy állomás jól el van látva BKV kapcsolattal.
gurigapapa
2020.03.31 09:50:38
@ZBR: Fentebb már javasoltam egyet: a MÁV ne játsszon BKV-t Budapesten belül (vagy játsszon, de azt ne a bejárós vonatokkal tegye). Másik javaslatom: kerékpárút Budapesten kívülről is, ami bevezet a városba, mert sokszor 20-30 km-ről beszélünk, ami kerékpárral nem sokkal lassabb, mint mondjuk busszal vagy vonattal. (Amúgy Budapest meglepően kicsi város kerékpárral, csak sokan nem mernek kerékpározni a forgalom miatt, meg nincs hol.) Arra is megoldást kellene találni, hogy egy autóval ne egy ember jöjjön, akár valami támogatási formával is. Gondolom, ezek nagyja szerepel a Levegő Munkacsoport terveiben is.
Elismerem, hogy a címről óhatatlanul beugrik Orbán Ráchel pelenkás kalandja 2018 augusztusában, egy horvátországi autópálya szélén. E képzet társítása azonban nem volt szándékomban, a címadásnak időszerűbb oka van. Brückner Gergely gazdasági újságíró tegnap este figyelemre méltó áttekintést közölt…..
gurigapapa
2020.03.25 15:32:47
@laci hegyaljáról: Megkérünk, hogy szakmai hozzászólásoddal ne offold szét a blogot. Egyértelműen Orbán a hülye, mert nem akarja, hogy a szárnyasbetét gyár pikk-pakk szájmaszkot, tűzálló helikoptert és páncéltankot gyártson. Más magyarázat természetesen nem lehetséges :-)
gurigapapa
2020.03.25 15:49:52
@Zöldi László: Így van, és mindenki maradjon otthon, aki teheti.
gurigapapa
2020.03.25 16:17:14
@Zöldi László: Nem tudok róla hogy Mengyi Roland a főnököm, szerintem ő sem, de ha ad róla pöcsétes papírt, megyek hozzá az elmaradt fizetésemért :-)
Meghallgattuk a legújabb #GreenDay lemezt és azt kell mondanunk, hogy inkább valami hasznosra fordítottuk volna az időnket... vagy #BillieJoe-ék is nézhettek volna tévét ehelyett, esetleg rámehettek volna az #AmericanIdiot-ra, hátha ihletet kapnak valahonnan. De nem akarjuk lelőni a poént, hogy…..
Járókelő.hu
A Halál alagút, avagy a fővárosi gyalogos és kerékpáros közlekedés szégyenfoltja
2020.02.29 07:00:00
Graffiti, rossz fényviszonyok és életveszélyes útburkolat. Csak néhány dolog, amivel azok találkozhatnak, akik megpróbálnak átkelni a Bajza és a Bulcsú utcát összekötő gyalogos aluljáróban, vagy ahogy sokan hívják, a Halál alagútban. A helyzet számtalan közegészségügyi és közbiztonsági kérdést…..
gurigapapa
2020.03.01 14:59:22
@Aréna: Az benzinfalósok örökké csak hangosan sírni tudnak, hogy nekik minden alanyi jogon jár. Tessék összeállni és rendberakni a kátyús utakat, hogy legyen hol száguldozni. :-)
A jó partizán otthonában elbarikádozza magát, és családját, majd várja a betolakodni vágyó koronavírussal fertőzött szomszédokat és amúgy jóindulatú áentéeszeseket.
Íme a fegyvertára:
liszt: a közeledő koronazombik közé dobva fullasztó ködfelhőt generál. Amíg ők a liszttől fulladoznak,…..
Az otthon gyűlő fémpénzek a futárok borravalóját biztosítják, de ezen kívül nincs sok hasznuk. Épp így gondolta levélírónk is, aki egy kis tartozás miatt úgy döntött, itt az ideje egyenesen a bankba bevinni őket, ezzel elintézni a befizetést és megszabadulni a fölösleges aprótól is. Jó előre…..
Nemrég jelent meg, hogy hivatalosan is pozíciót kapott Vitézy Dávid, és ezzel felmerült, hogy a közeljövőben milyen változásokra lenne igény a főváros és annak agglomerációját tekintve.
Nos, röviden fogalmazva, sokra.
De ezzel nem csak az agglomeráció, hanem az egész ország így van vele.…..
via GIPHY
Hogy lehet eldönteni, hogy az üzlet ügyfélszolgálatosa milyen bankjegyeket adott át a vásárlónak? Hát ott van a biztonsági kamera felvétele, nézzük meg! Na de mi van akkor, ha nincs kamera? És ha mégis van, de nem látszik rajta? És ha na jó, igazából van és látszik is, de nem mutatjuk…..
gurigapapa
2020.01.20 19:07:30
@gurigapapa: Közben figyelmesebben elolvastam, elvileg nem kapott blokkot, mondjuk ez meg igen fura. Pénzmozgással járt az akció, tehát blokknak ki kellett jönnie, nem értem, miért nem kérte el.
Az elmúlt években ismét fellángolt a vita azzal kapcsolatban, hogy hol is legyen új híd Budapesten. Konkrétabban arról van szó, hogy kell-e nekünk a Galvani híd, vagy sem, de a probléma persze ennél jóval tágabb.
Hogy egy látványos központi folyóval rendelkező városban a hidak építése/felújítása…..
gurigapapa
2020.01.10 17:51:21
@bkkzol: "egyetértek, esetleg a biciklizést is jogosítványhoz kellene kötni, rendszámozni, hogy beazonosítható és adóztatható legyen."
OFF:
Figyelj, ha az autós infrastruktúrának csak a egészen kis töredékét is megkapja a kerékpáros közösség, megígérem, hogy ott fogok állni a kerékpárommal a parlament előtt, és követelni fogom, hogy fizethessek adót a kerékpárt hajtó üzemanyag után, súlyadót a kerékpár után, legyen rendszámozás, biciklisjogsi, mit bánom én :-)
Azt azért megjegyezném, hogy attól, hogy az út szélére felfestenek egy semmire sem kötelező kerékpáros jelet, nem számít bele a kerékpáros infrastruktúrába. (Másrészt a jel nem is látszik, mert sokszor parkolnak rajta.) Újabban ez nagy divattá vált, mert gondolom remekül mutat a statisztikákban, hogy hú de kerékpáros baráttá kezdünk válni, csak lószart sem ér.
OFF:
Figyelj, ha az autós infrastruktúrának csak a egészen kis töredékét is megkapja a kerékpáros közösség, megígérem, hogy ott fogok állni a kerékpárommal a parlament előtt, és követelni fogom, hogy fizethessek adót a kerékpárt hajtó üzemanyag után, súlyadót a kerékpár után, legyen rendszámozás, biciklisjogsi, mit bánom én :-)
Azt azért megjegyezném, hogy attól, hogy az út szélére felfestenek egy semmire sem kötelező kerékpáros jelet, nem számít bele a kerékpáros infrastruktúrába. (Másrészt a jel nem is látszik, mert sokszor parkolnak rajta.) Újabban ez nagy divattá vált, mert gondolom remekül mutat a statisztikákban, hogy hú de kerékpáros baráttá kezdünk válni, csak lószart sem ér.
via GIPHY
Amikor a kereskedő hozzáállása minden, csak nem vásárló barát. A költözés olyan, hogy néha eltűnnek a dolgok, most is ez történt. Az OBI-ban vásárolt lámpa távirányítóját kéne pótolni, de ha sem a gyártó, sem a kereskedő nem tud és akar segíteni, akkor mit lehet tenni? A kereskedő szerint…..
gurigapapa
2020.01.07 13:48:22
@kekecke: Zseniális? Én a pult másik végén szoktam lenni időnként, és azt kell mondanom, ez egy unalomig ismert primitív trükk. Van sokkal okosabb, lebukásmentes változat is, de azt nem árulom el, mert nem akarok tippeket adni...
gurigapapa
2020.01.07 17:00:21
@Talmiimla: "Vásárlás után kivettem a pedált, majd visszavittem, hogy nem volt benne. Elmentünk egy másikért és a pali kivette nekem egy másik dobozából"
Büszke lehetsz magadra...
Tudok mondani konkrét terméket, ahol "okosok" ezt a trükköt játszogatták, és emiatt kénytelenek voltunk emelni az árát, mert a veszteséget nem lehet korlátlanul benyelni. Mellékesen nemcsak mi, a konkurencia is, ott is probléma lehetett... Így az lett a vége, hogy jelenleg vagy drágábban megveszed a terméket boltban a hozzád hasonló "ügyesek" miatt, vagy megrendeled Kínából, aztán imádkozhatsz, hogy Ching Chang ott a messzi távolban jótálljon, ha esetleg valami gond lenne...
Másik megoldás lehet az, hogy a boltok megunják, és azt mondják, hogy minden ilyen terméknél a jótállás kitöltésénél tételesen ellenőrzik az alkatrészek listáját. Ez persze plusz munkaerő, megint plusz költség, másrészt meg külön öröm a vásárlónak, hogy még dekkolhat a vevőszolgálati pultnál pluszperceket...
De te jól jártál ennél a terméknél. A másiknál meg majd dupla ekkorát fogsz szívni. De megérdemled.
Büszke lehetsz magadra...
Tudok mondani konkrét terméket, ahol "okosok" ezt a trükköt játszogatták, és emiatt kénytelenek voltunk emelni az árát, mert a veszteséget nem lehet korlátlanul benyelni. Mellékesen nemcsak mi, a konkurencia is, ott is probléma lehetett... Így az lett a vége, hogy jelenleg vagy drágábban megveszed a terméket boltban a hozzád hasonló "ügyesek" miatt, vagy megrendeled Kínából, aztán imádkozhatsz, hogy Ching Chang ott a messzi távolban jótálljon, ha esetleg valami gond lenne...
Másik megoldás lehet az, hogy a boltok megunják, és azt mondják, hogy minden ilyen terméknél a jótállás kitöltésénél tételesen ellenőrzik az alkatrészek listáját. Ez persze plusz munkaerő, megint plusz költség, másrészt meg külön öröm a vásárlónak, hogy még dekkolhat a vevőszolgálati pultnál pluszperceket...
De te jól jártál ennél a terméknél. A másiknál meg majd dupla ekkorát fogsz szívni. De megérdemled.
A héten a főpolgármester és a köztársasági elnök egymásnak szaladt kommunikációs síkon, és elég érdekes volt azt megnézni, hogy hazánk fővárosának irányításáért felelős ember, illetve az állam szimbolikus első embere miképpen vélekedik a helyzetről:
Mégpedig azért, mert egyiknek sincsen sok…..
Hogy is van ez?
Az alap elgondolás az volt, hogy ha már sokat kerékpározom és rengeteg történés van minden nap szinte, így néha kiírnám magamból a napi stresszt.
Sajnos elmaradt, hogy időnként leírjam ezeket, most meg átgondolva, akár egyben is le tudom írni.Persze később változhat, de most ez így…..
Attila nagyon megörült, amikor ilyen áron ilyen teljesítményű fúróra bukkant, ám az öröme csak addig tartott, amíg fúrni nem kezdett vele. A pontos mérés pedig egész mást mutatott, mit amiért ő fizetett. Rákerestünk a gyártóra és szinte semmit sem találtunk, ami mondjuk ezek után nem…..
Mi lenne, ha a jövőben nem törne ki többé háború az olaj miatt? Erre van is esély, ha megvalósul a következő évtizedekben a zöldenergia forradalma. Ez most úgy hangozhat mint egy szenzációhajhász, demagóg reklám, vagy esetleg fellegekben járó idealizmus. Látni fogjuk azonban, hogy kemény érdekek…..
Zoltán belefutott abba a nyomorult módszerbe, amikor a kereskedő leakciózza a terméket, ami nincs is, vagy csak kevés van belőle, vagy csak úgy csinál, mintha nem lenne. A végeredmény minden esetben ugyanaz: az akciós napon hiába keressük a cuccot kedvezményes áron, ám az akció után az eredeti…..
gurigapapa
2019.11.26 18:01:45
@szekertabor: Feltüntette, 150 db volt az akciós mennyiség, ott volt a reklámfilmjükben.
gurigapapa
2019.11.26 19:57:41
@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: "Annak, akinek ez a szakmája, könnyen tud számolni szükséges készletet."
Ha "minden egyéb körülmény változatlan", azaz volt már akcióban ugyanaz a termék nagyjából hasonló feltételekkel, valóban jól becsülhető a szükséges mennyiség. De ha még beraknak mellé hasonló termékeket akcióba, plusz az árral is variálnak, hát, akkor megy a fejvakarás... A karácsonyi időszak tipikus példa erre, hiszen ilyenkor egy szükségletből gyakran több terméket is megakcióznak (pl. 82 cm képátlójú okostévé több gyártótól). Ja, és akkor a konkurencia akcióinak hatásairól ne is beszéljünk, mert mi van, ha ő is akciózza. És te erről nem tudsz a tervezéskor...
Amúgy valóban, ez egy külön szakma, ahol rengeteg tényezőt kell nézni, és adni kell egy közelítő becslést arra, hogy vajon mennyit visznek el az adott termékből, hiszen a cél az, hogy akció végéig elérhető legyen a termék ÉS ne maradjon nagyobb túlkészlet akció utánra. Megcsinálod, úgy gondolod, hogy jó, aztán meg egyszer csak beesik egy nagybevásárló, aki röhögve elviszi a készleted nagy részét, és borul is az egész tudományosan megalapozott számításod.
Ha "minden egyéb körülmény változatlan", azaz volt már akcióban ugyanaz a termék nagyjából hasonló feltételekkel, valóban jól becsülhető a szükséges mennyiség. De ha még beraknak mellé hasonló termékeket akcióba, plusz az árral is variálnak, hát, akkor megy a fejvakarás... A karácsonyi időszak tipikus példa erre, hiszen ilyenkor egy szükségletből gyakran több terméket is megakcióznak (pl. 82 cm képátlójú okostévé több gyártótól). Ja, és akkor a konkurencia akcióinak hatásairól ne is beszéljünk, mert mi van, ha ő is akciózza. És te erről nem tudsz a tervezéskor...
Amúgy valóban, ez egy külön szakma, ahol rengeteg tényezőt kell nézni, és adni kell egy közelítő becslést arra, hogy vajon mennyit visznek el az adott termékből, hiszen a cél az, hogy akció végéig elérhető legyen a termék ÉS ne maradjon nagyobb túlkészlet akció utánra. Megcsinálod, úgy gondolod, hogy jó, aztán meg egyszer csak beesik egy nagybevásárló, aki röhögve elviszi a készleted nagy részét, és borul is az egész tudományosan megalapozott számításod.
Oké, hogy a homár is ember, de mégsem illet volna többször felröhögni a lenti sztorin, hiszen valójában egy komoly Vízművek általi szívatásról van szó. A lakásvásárlás után kapott 200 ezres számla önmagában súlyos, a többi szerencsétlenkedésről nem is beszélve, de nagyon szerettük olvasónk stílusát,…..
Tolókocsiba nem kényszerült, de megbénult a főváros. Csütörtök este mondott csütörtököt Budapest szíve, a Hősök terét már nem érinthették az autó- és trolibuszok. A Ponyvalegény a helyszínen járt...
gurigapapa
2019.11.08 15:25:01
@Kataj: "Nem a bejelentett "lezárásokról" van szó, hanem a gyalogosforgalom brutális tiltásáról, tömegek gettókba, házakba zárásáról, éttermek, vendéglátóhelyek kiürítéséről, mentők leállításáról, metrók blokkolásáról."
Szerinted a "lezárás" miről szól? Pont a fentiekről, bár a mentő leállítása valóban túlkapás volt.
@felucca02: "Régóta gondolkodom azon, hogy ha szkájpon nem tudják megoldani, akkor miért nem egy kecskemét menti tanyán találkoznak, ha már pofázni akarnak"
Látod, ez remek kérdés! Ha pl. lenne helikopter leszállására alkalmas hely a várban, már meg lehetne kímélni Pestet az ilyen látogatásoktól. Tényleg, aki ért hozzá: van ilyen hely a várban vagy közel hozzá?
Szerinted a "lezárás" miről szól? Pont a fentiekről, bár a mentő leállítása valóban túlkapás volt.
@felucca02: "Régóta gondolkodom azon, hogy ha szkájpon nem tudják megoldani, akkor miért nem egy kecskemét menti tanyán találkoznak, ha már pofázni akarnak"
Látod, ez remek kérdés! Ha pl. lenne helikopter leszállására alkalmas hely a várban, már meg lehetne kímélni Pestet az ilyen látogatásoktól. Tényleg, aki ért hozzá: van ilyen hely a várban vagy közel hozzá?
A pár hetes telefon beadja a kulcsot, a szerviz először nem talál hibát, majd beázásra hivatkozva megvonja a garanciát. Ha biztosan tudjuk, hogy nem járt víz közelében, ki és hogy bizonyíthatja azt, hogy miattunk ázott be? Történhet ilyen csak simán a páratartalomtól is? Csalódott olvasónk kérdései…..
gurigapapa
2019.11.06 08:18:39
@Xezs7: "Ha ők adták el, intézzék ők a garizást és a javítást, neked semmi közöd hozzá."
Ez így van, ha kéred, a bolt köteles elintézni a szervizelést, de sok esetben mégis sokkal gyorsabb, ha a vásárló maga viszi a szervizbe a készüléket. Ugyanis az áruház futárt rendel, az mire elviszi, visszahozza... ha van közel szerviz, érdemesebb bevinni oda.
Ez így van, ha kéred, a bolt köteles elintézni a szervizelést, de sok esetben mégis sokkal gyorsabb, ha a vásárló maga viszi a szervizbe a készüléket. Ugyanis az áruház futárt rendel, az mire elviszi, visszahozza... ha van közel szerviz, érdemesebb bevinni oda.
Ennek a cikknek az első részét (A globális felmelegedésre a válasz Afrikában van) másfél éve írtam. Megírtam, négyszázezren (!) olvasták, majd többségünk nem csinált semmit - én sem. Azóta is csak a sodródás megy. Ebben a cikkben arról írok, mi az, ami felé sodródunk.
És persze arról is,…..
Fapados tippek, trükkök, élmények
Visszaszólt a csomagellenőrnek, nem engedték fel a Wizz-gépre
2019.10.02 18:17:56
A Malév GH eddig sem pályázott nagy eséllyel a legkedveltebb cégnek járó babérkoszorú elnyerésére, de lassan inkább az aranybékasegg díjra lehet méltó (a díjat egy reklámblog találta ki, nem én). Olvasónk, Dóra (kérésére a nevét megváltoztattuk) tanulságos esete következik. Frissítés: a Wizz Air…..
Szinte mindannyiunk találkozott már valamilyen módon követeléskezelő cégekkel - és általában nincsenek jó tapasztalataink velük. Ennek számos oka van, ma azokat a jogi trükköket veszem számba, amiket az adósokkal szemben "bevetnek" azért, hogy a követeléseket érvényesítsék, igen, sokszor az…..
Egy félresikerült kiszállítás és egy visszamondott megrendelés után eltelt 4 hét, pénz és bútor meg sehol. Megkérdeztük az IKEA-t is, hogy mennyi ideig tart ez és valóban előfordul olyan, hogy a szállítónál ragad a visszaküldött bútor?
2019.08.06-án rendeltünk az IKEA-tól bútort…..
gurigapapa
2019.09.10 14:26:42
@Snagal: Khm, aki külföldi tulajdonú multinál dolgozik, tudja, hogy sokszor onnan jönnek a legnagyobb ökörségek. Pl. leszól a svéd központ a magyar leánynak, hogy idén sokkal több eurót kellene utalni, mert szegény a svéd retyerutya, és ezt megfejelik mondjuk egy költségstoppal. Szegény magyar leánynak meg fő a feje, hogy emelkedő szállítási költségek mellett hogy oldja meg a kiszállítást, és mivel meg van kötve a keze, leszerződik a legratyibb fuvarozóval, aki nem véletlenül ratyi, és közben imádkozik, hogy ne legyen gond. Ha meg gond van, a magyar ügyfél ír a svéd központnak, akik meg jól le is basszák a magyar leányt. Szóval kicsit finomabban ezzel a "jóságos külföldi anyacég majd jól megregulázza a geciző magyar leányvállalatot" dologgal. Nem biztos, hogy itt is erről van szó, de előfordulhat.
Ettől függetlenül az IKEA viselkedése jelen esetben valóban elfogadhatatlan, valamilyen megoldást azért csak ajánlhatnának szegény vásárlónak a váratás helyett.
Ettől függetlenül az IKEA viselkedése jelen esetben valóban elfogadhatatlan, valamilyen megoldást azért csak ajánlhatnának szegény vásárlónak a váratás helyett.
Az Index.hu címlapján lévő i2 doboz, valamint az i2 címlap nevet változtat: Blog.hu Címlap!-ként elérhető. A felület funkciója marad az, ami eddig is volt: a blog.hu-n vezetett blogok aktuális, arra érdemes posztjainak kiemelt helyet biztosító tartalmi közeg.
De miért kellett megváltoztatni a…..
gurigapapa
2019.09.10 14:14:12
@kéki béla: Ezt az Index kúrta el, nem kicsit, nagyon.
Kb. tíz éve tele volt amatőr blogokkal a blogketrec, több blogposztot kitoltak a hírek közé is, nagyon komoly olvasottságok voltak, nekem volt olyan posztom, melyet százezren olvastak.
Aztán szép csendben váltottak, jöttek mindenfajta hivatásos véleményvezérek, valamint a párt- és politikusblogok kerültek előtérbe, olvashattuk pl. Bősz Anett okosságait, nem mintha nem ő folyt volna mindenhonnan. Van összehasonlítási alapom, a kommentek számából ítélve ezek a blogok meg sem közelíthették a régiek olvasottságát.
Majd szép csendben már szinte csak olyan blogok mentek ki, amiket nem lehetett kommentelni. Csak ezek meg így nem blogok, hanem kinyilatkoztatások, ami egy másik műfaj. Pont a blog lényegét ölték meg, ahol a hozzászólások sokszor érdekesebbek voltak, mint maga a poszt. Egy-egy ilyen hozzászólásfolyamból rengeteget lehetett tanulni.
Most meg mi van? Valami összevissza blogfolyam, innen-onnan összelopott tartalommal, úgy néz ki az egész, mint valami trendi női magazin. Ezekre lehet sok a kattintás, de ezek felületes tartalmak, nem készteti gondolkodásra az embereket, kommentelni meg persze ezek többségét sem lehet.
Gondolom most meg megy a kapkodás az Index részéről, mit lehetne csinálni ezzel az egésszel, hogyan lehetne visszaállítani régi fényét...
Kb. tíz éve tele volt amatőr blogokkal a blogketrec, több blogposztot kitoltak a hírek közé is, nagyon komoly olvasottságok voltak, nekem volt olyan posztom, melyet százezren olvastak.
Aztán szép csendben váltottak, jöttek mindenfajta hivatásos véleményvezérek, valamint a párt- és politikusblogok kerültek előtérbe, olvashattuk pl. Bősz Anett okosságait, nem mintha nem ő folyt volna mindenhonnan. Van összehasonlítási alapom, a kommentek számából ítélve ezek a blogok meg sem közelíthették a régiek olvasottságát.
Majd szép csendben már szinte csak olyan blogok mentek ki, amiket nem lehetett kommentelni. Csak ezek meg így nem blogok, hanem kinyilatkoztatások, ami egy másik műfaj. Pont a blog lényegét ölték meg, ahol a hozzászólások sokszor érdekesebbek voltak, mint maga a poszt. Egy-egy ilyen hozzászólásfolyamból rengeteget lehetett tanulni.
Most meg mi van? Valami összevissza blogfolyam, innen-onnan összelopott tartalommal, úgy néz ki az egész, mint valami trendi női magazin. Ezekre lehet sok a kattintás, de ezek felületes tartalmak, nem készteti gondolkodásra az embereket, kommentelni meg persze ezek többségét sem lehet.
Gondolom most meg megy a kapkodás az Index részéről, mit lehetne csinálni ezzel az egésszel, hogyan lehetne visszaállítani régi fényét...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz