Regisztráció Blogot indítok
Adatok
esde

0 bejegyzést írt és 221 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Sőt, sokkal kevesebb, hiszen délelőtt kezdtem írni ezt a posztot, most meg éjjel van, volt közte minden, még egy másik poszt is, de az már megjelent. Meg Tibby is nyomott írásokat. Délelőtt tizenegykor megtörtént a csoda, az előző napinál nagyságrendekkel nehezebben, de nekilendült a csapat. Az…..
Ezt még ebédnél láttuk a Mekinél. Egy sárga Volvo V70 (S80?) Höglandet felépítménnyel. Bámultuk bambán, mondanám, hogy az állunkat a pincér hozta utánunk, amikor az Insigniához indultunk utána, de mindenki tudná, hogy hazudok, mert a McDonald'snál köztudottan nincsenek pincérek. Nézzék ezt a dögöt.…..
esde 2010.03.04 00:11:56
@Fomics: hát mégvárjuk meg hogy kell e bütykölni hazafele a mercit:D mert az már a ráadás:D

vagy ki tudja, lehet a Ponton húzza az oplet majd és azért a merci tudja mit csinál:D minek küldjön még1-et ha már ott a békebeli:D
Mielőtt útnak indultunk, Csikós elmesélte, milyen a svédeknél vezetni. Figyelj Tibby, mész kétszáz kilométert, nincs település ami látható volna, nincs óriásplakát, nincs semmi, csak fenyő, hó, fenyő és hó. Egyszercsak látsz egy táblát, hogy Stockholm még 384 kilométer. Olyankor a kardodba…..
esde 2010.03.04 00:01:10
Fiúk!

Mintaszerűen csináljátok, ez kell itthon ilyen példa!

Lehet összefogni, elérni amit akarunk, a másiknak örömet szerezni, segíteni, és a végén mindannyian jól járunk!

Ez igen le kalappal, a Totalcar jelenleg épp megújul, és ha akarnátok sem tudtok ellenes semmit tenni.

Amit épp csináltok az közösségépítésnek hívjuk, de itt már nem webes egymásnak beszólogató fajankók, unalmában látogatott helyről beszélünk, hanem ahol megjelennek az emberi lét legalapvetőbb és, legelőremutatóbb tulajdonságai, és egyben az egész értelme. Az összetartás, az önfeláldozás, a közös ügy érdekében. Ez példás magatartás, példamutatás.
És ugyan így Csikós részéről is mert képes kockára tenni a családja közeljövőbeli boldogulását, hogy reményt adjon azoknak akik nem látnak tovább a napi problémáiknál.... fásultan küzdenek az létükért. És jön csikós, és igen elmegy az +++elmebeteg+++ és nekiindul a 48-éves mergáért.

Igazából ez megható, mi akik itthon dolgozunk ilyenkor is, erőt merítünk belőle hogy igen van olyan hogy amikor kevés a saját erőd megemelnek kicsit, és viszont. Nem csak a lehúzás, a nekem ez nem éri meg, vagy épp megteszem veled amit akarok hozzáállás...

És jól csináljátok kívánom hogy még sok ilyen húzásotok legyen!

Hajrá Csikós!!

Gondoltatok rá hogy ha már totálkáros az ország lehetne Totalcar-os a miniszterelnök is:)

Csikós for Prezident!!!!
Belsőség Nem kérsz kávét g..i? 2010.03.03 15:38:00
Puttgardenbe már elég megkínzottan érkeztünk. Még Hamburg után találtunk egy Burger Kinget, ott kajáltunk, majd megírtam még egy esti posztot, és ott ledobta az agyam a gépszíjat, Tibby látta is, hogy nem vagyok már nagyon jelen, ezért átvette a vezetést. Ő se volt az a hamvas szűz, hihetik, kevés…..
Belsőség Friss! 2010.03.03 12:07:00
Felhívtam az imént Bendét, amolyan helyzetjelentés-jelleggel. Tőmondatokban kommunikáltunk, mivel meglehetősen instabil a térerő, ezért a mobilnet-kapcsolat is szakadozik, de küldtek pár fotót, amik Csikós posztjához lesznek berakva hamarosan. Karesz vezet, Csik posztot ír, három fok van, kellemes…..
A vártnál is nagyobb sikert hozott álláshirdetésünk. Legalábbis nekünk. 139 írásbeli jelentkezést kaptunk, általában önéletrajzot és motivációs levelet, amiről eddig nem tudtam, hogy létezik, de most alaposan behoztam a lemaradást. A leveleket és önéletrajzokat többször…..
Autófília Meglepetéééés! 2010.03.03 11:00:00
2010. január elseje sokáig emlegetett dátum marad a magyar autósok életében. Változott a KRESZ, az eredetvizsga, a műszaki vizsga, megszűnt a zöldkártya, megérkezett a gépjárművek luxusadója - egységsugarú autótulajdonos alig győzi kapkodni a fejét, annyi az újdonság. Ha…..
 A szülinapommal kezdődött, amikor a rokoni kötelező kört tartottuk. Egy időre véget is ért (az aukció), hogy másnap újabb, nagyobb lendülettel folytatódjon. Akik követik az eseményeket, tudják, hogy nem ilyen egyszerű ez a sztori, Zsolt már sok mindent leírt. Hozzá kell tennem, hogy mindez egy…..
Koppenhága, reggel nyolc óra. Az éjjel a srácok sikeresen elértek idáig és megszálltak egy erődítményből kialakított hotelben. Igaz, két éve még börtönként működött, de nem baj, sosem lehet tudni, mikor jön jól egy kis tapasztalat. Sokat nem aludtak, mivel nagyon gyorsan kiderült, hogy az éjszakai…..
Szóval az történt, hogy egyfolytában nézzük a GPS visszaszámlálóját, és 2047-nél a Bende azt mondta, hogy tartsunk sztending ovésnt, ha átlépjük a kerek kétezret. Aztán megyünk a távoli svédbe vezető pályán, amikor a navi egyszer csak meghülyül, 2028-ról 3038-ra ugrik a számláló, megjelenik a saját…..
Karesz most törte le nagyjából a GPS-em tartóját, mert próbálta megnézni, hol járunk, ő ül ugyanis jobb egyen, Tibby meg a volán mögött küzd a forgalommal és a havas esővel, ami pedig az imént kezdett esni. Az Insigniában is van saját navi, de az csak addig tudta az utat Domsjőbe, amíg beletettük a…..
Bréking: Dömsödi Gábor, A Néwshowr műsorvezetője SMS-ben fejezte ki szolidaritását az expedícióval Elképesztő, hogy a Merga-expedíció milyen hullámokat kever. Viktor éppen kolbásszal töltött karajt ebédelt, amikor telefonja SMS-t jelzett. A küldő Dömsödi Gábor, a Néwshowr műsorvezetője volt, aki…..
esde 2010.03.02 14:50:08
Belsőség 13:48 Westautobahn A1 2010.03.02 13:53:00
Csikós írt egy sms-t: Küldtünk posztot Tom telefonjára, modemünk nem műxik. Várjuk Tomot, nemsokára megérkezik. A Botcsinálta Mentőbrigád jelenleg itt jár:   A sztori eddig: 1. rész, 2. rész, 3. rész, 4.rész, 5.rész, 6. rész (X) akiknek köszönhetjük:  …..
Belsőség Szünet 2010.03.02 11:43:00
A srácok jelenleg itt vannak, Tiefenbach közelében. Valószínűleg megálltak rágyújtani, Balázs Viktor elmondása szerint hógolyóznak a hülyék: 6.rész A sztori eddig: 1. rész, 2. rész, 3. rész, 4.rész (X) akiknek köszönhetjük:      ..
Belsőség Zabszem a seggben 2010.03.02 09:40:00
Csikós és társai ma (kedd) reggel elindultak a 48 éves Mercedesért a 2600 kilométerre lévő Domsjőbe. Több ezer olvasónk és mi is drukkolunk nekik, hogy sikerüljön a vállalkozás és nagyobb gond nélkül hazaérjenek. Blogunkban folyamatosan követjük a történéseket, kora hajnalban meg is érkezett az első…..
Hétvégén megjelent egy poszt arról, hogy kis híján megőrültem egy vén Merci miatt, ami a sarkkörön épp csak innen lakik, és pár nappal korábban eladó volt az ebay aukciós portálon, konkrétan annak a német oldalán, s ez az eladó szempontjából hiba volt. Szerencsére a kocsinak csak az indulóára volt…..
A világ legjobb ajánlatát vázolom az olvasónak: másfél millió forintnyi euróért itt-ott javítandó, negyvennyolc éves Mercedes, Domsjőből. Zsííííír, igaz?..
Belsőség Fejétől bűzlik a hal 2010.02.27 12:46:00
Ja, a lábfejétől, - mondta anno a megboldogult Hofi Géza. Az új vizsgarendszer bevezetése rengeteg kérdést vetett fel az autósok körében. Eredetiségvizsga, zöldkártya, fizetés vagy sem, még az autós társadalom laikus részének is feltűnhet: a kis tócsában akkora a pancsolás, a…..
esde 2010.02.27 15:34:41
én egy kicsit attól tartok hogy még mindig visszanyal a fagyi...

vagyis két lehetőség van:

1: tényleg elindult a tisztulási folyamat és lebuknak a bűnözők, vagy legalább egy részük...

2: amit sajnos feltételezek... EZ MEGELŐZŐ CSAPÁS
- tehát a jelenlegi hatalom lebuktat pár kishalat
- ezzel befenyíti az információt birtokló embereket, lám lám így kársz ha beszélsz...
- és mire oda jutunk hogy azok kerülnek hatalomra akiknek tényleg érdekükben állna felderíteni hova tűnt az az állampolgáronként 2mila amit nem én fogok elkölteni... mert nekem be kell fizetnem fel meg kell termelnem...
DE fokozom... csak a dolgozó emberek tudják megtermelni... tehát mivel nyugdíjasokra, és midenkire jut 2.000.000 akkor az azt jelenti, ha dolgozik magyarosrszágon összesen 3millió ember, most túloztam... akkor tehát dúrván 6millió forintot kell befizetünk az elkövetkezendő években CSAK az államadósság miatt... tehát minden magyar dolgozó embernek van egy 6.000.000 ft-os hitele, amiből sosem fog látni egy kanyi vasat sem mert nem kapta meg, ellopták.

és ez csak az aállamadósság:
- még nem beszéltünk a működésképtelenség szélére sodródott állami vállalatokról, lásd BKV, MÁV, egészségügy stb... nyúugdíj intézménye?

Tehát én 10 és 20 millió között pénzösszegre saccolom azt ami hiányzik, tehát én és mindenki aki magyarországon dolgozik abból a pénzből nem fog magának autót venni, nem fog házat építeni... csak dolgozik..

és ugye közben működnie is kell az államnak.. és olyan szerződések vannak, amik hosszó 10évekre biztosítják még vállalkozó csoportoknak azokat a kis összekuporgatott tisztességes munkábal megkeresett milliárdokat... lásd: épületek visszabbérlése, eu-s pénzek elherdálása, metró építés, Margit-híd 21MRD helyett már 30MRD-n áll...

stb stb.

De miért mondom ezt... ?

Aztért mert azok akik ezeket a nagyságrendű pénzeket kimentették az államkasszából, azok kerülnének pellengérre... ha most nem menne ez az áll tisztogató hadjárat... Mert akkor tényleg borulna a bili...

De így mire oda jutunk, már mindenkinek telik lesz a töke a korrupciós ügyekkel, nem lesz hírértéke, nem lesz társadalmi nyomás a megoldásukra... reménytelen szélmalomharc lesz a csontvázakat sepregetni, amik folyamatosan hullanak... "csontváz eső, szekrény alakú felhőkből" :P:D

szóval miért van az hogy úgy vélem, amikor a CSAK a benzin árának több mint felét ADÓba fizetem, akkor évente lehet futóművet cserélni az autómban... hogy csak egyet említsek...

Szóva persz feétől bűzlik a hal de megint meg vagyunk vezetve... És akkor még nem votl választás, ahol majd a csökkentérelmű honfitársaink beszavazzák azt a pártot a parlamentbe aminek egyetlen feladata a bomlasztás, a napi gumicsont kreálása... hogy bármilyen erő, bármennyi támogatottsággal kerüljön hatlomra, az a tizen százalékos de arogáns csapat minden érdemi munkát ellehetetlenítsen... amire persze majd jól tud kontrázni, az akkori ellenzék, és összemosni a politikai felelősséget a szélsőséges és nem szélsőséges irányzatok közt...

Csak annyit gondolok hogy észnél kéne lenni... Józan magyarnak és nem birka kiszolgáltatott, dühíthető embernek..

itt van már fejenként az a 10 mila nem jó... de csak rosszabb lesz ha nagyon nem gondoljuk végig kinek adunk hatalmat..., vagy hány részre osztjuk szét... hogy mehessen tovább ez a cirkusz...
A Cougarba két dolog kell, de izibe’: fejtámlás ülés és hárompontos biztonsági övek. Az öv a nehezebb téma, ha már a korhűségre próbálna adni az ember. 1968-ban még a rendes szedánokban se volt hárompontos öv, a B oszlop nélküli kupékban meg végképp nem.…..
A mérnökember mindig szeret valamit képletekbe foglalni, pontosan definiálni. Talán ezért is van, hogy mindig értetlenül áll, amikor a ráció felett átveszi az emóció az irányítást. Vannak dolgok, amik a belsőből jönnek, nem befolyásolhatók. Ezeket valaki vagy érti, és nem…..
Belsőség Utolsó vezető masina 2010.02.08 07:53:33
  Evolúciókutatói szemmel a Bayerische Fünfer agresszív közegben élő ragadozó, amire a természetes szelekció egyre több izmot, vaskosabb páncélt és a nőstényeket vonzó látványos bőrredőket pakolt. Vélemények azonos című írásunkról...
Érdekes sajtóeseményre jutottam el a héten, már a hely sem volt szokványos, nem az étterem-kávéház-cégközpont háromszög, hanem a Lurdy ház garázsa. A téma nem idegen tőlem, megszállottan pucolom a szeretett autóimat, havonta ápolom a bőrbelsőt, brigécioloztam már öreg W123…..