Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Unplugged

0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A tavalyi évben a finoman szólva is nem túl előnyős Sports Illustrated képektől volt hangos a sajtó Palvin Barbarával kapcsolatban. Idén újra SI lány lett, és dögös képek készültek Barbiról. Szemmel láthatóan bombaformában van ügyeletes topmodellünk :) Hogy mit is jelent az, hogy SI lány lett idén…..
Belsőség Heti merítés 2014.12.28 09:35:32
A 4 hengeres is BMW! ....? Igen. Jól fogta az utat, szép hangja volt, a gyári ülések sem tartottak rosszul, bár az én oldalamra kagyló került a már említett gyári rossz ülés helyére. Nemhiába sok csillagos... Az utolsó percig hűséges és strapabíró társ maradt, soha…..
Unplugged 2014.12.29 01:12:14
@A súly a megbízhatóság jele:
Ja, hát természetesen egy csapatós autónak meg van bocsátva a kókányolás is ha BMW. Mert ,, nem megy annyira, de legalább BMW". Bár attól tartok, hogy az ilyen tulajdonos komolyan gondolja és közúton is használja az olyan járművet, ami rohad, és a hazaérkezéskor rögtön az első dolog, hogy elkezdik a javítandókat összeírni (ezeket nem én írtam, hanem a maga az ítélet írója), de azért a duplakidörgő és a 'komolyhifi' már benne van. A lábon vágott rugót szándékosan nem említettem, mert már így is lett vita belőle.
Általánosítok, persze, hiszen folyton előkerül valahonnan egy ilyen gyöngyszem, ami egy újabb szög az imádott márkád imidzsének a koporsóján. Vajon miért hallunk/olvasunk olyan ritkán az elvetemülten száguldozó Fordosokról és az éjszakák csendjét (és nagy nehezen elaltatott csecsemő álmát) megtörő Nissanos kölykökről?
Ez az ítélet tele volt negatív klisével egy amúgy is kérdőjeles megítélésű márkáról. És minden ilyen csak tovább fogja erősíteni az általános véleményt a márkáról.
Belsőség Heti merítés 2014.08.31 09:17:43
Csatahajó Mondták, hogy milyen jó a bőr, mert a szennyeződéseket csak vízzel le kell róla törölni. Meg is látszott a bőrös példányokon, hogy maximum ennyi "karbantartást" kaptak. Laars, az egyoldalú barát 228 000 km-rel vettem az autót, ez külső és belső állapota…..
Unplugged 2014.09.01 19:23:59
@peter3374:
Hát tudod, informatikus közalkalmazott (talán szám.tech tanár?). Meg kell mutatni, hogyan kell élni :-)
Nagy Audi kell a legető legtakarékosabb motoral ezért a régi vágású adagolós 1.9 TDI köll. Féreértés ne essék, nagyon tisztelem ezt a motor, mert azért elég jó híre van megbízhatóság fogyasztás terén, csak furcsa, megpróbálják a prémiumságot és a spórolást összefűzni. A Passatos is háborog a nagy fogyasztáson, kellett neki 2.0 TFSI egy (vezetővel együtt) 18 mázsás szekérbe.
Hjaj!
Ha lenne olyan, akkor az 1,6-os 7-es BMW-k országa lennénk.
Unplugged 2014.09.01 19:24:58
Belsőség Heti merítés 2014.08.24 07:56:44
A kolosszus, vagyis ha kevés a Rolls-Royce Sokan lebeszélnek a 350-esről, pedig nem rossz az, és hengerfejes sem lesz, ha nem gyilkolod hideg motorral, bemelegíted menet közben magas fokozatban, és 70-fokon már akár rá is léphetsz, nem lesz hengerfejes! Japán romboló A…..
Unplugged 2014.08.25 09:18:52
@akos696:
Tudod Ákos, valamiért az az érzésem, hogy az Audi tulajdonosa nem környezetvédelmi megfontolásból gázosította el a járművét. Meg úgy általában azokban a 'körökben', ahol egy tizen-huszonéves levedlett ex-luxusautótól kinyílnak az ajtók meg lecsúsznak a bugyik... Nos azokban a körökben egészen biztosan a környezettudatosság a leggyakoribb napirendi téma (irónia volt).
Unplugged 2014.08.25 14:39:10
@///M_Straight_six:
,,a legérthetetlenebb, hogy egy autós portálon mit keresnek olyanok, akik ezt nem értik. Aki igazán autómániás, annak mindnek van valami zsánere, olyan típus amiért rajong"

Az a baj, hogy ebből az írásből nem a tulaj autó iránti rajongása jön le (nekem legalábbis), hanem az önmaga imádása, amiért audival jár. pl. ,,Gyerekek,lehet BMW vagy Merci,ha ezzel megjelensz,tekintéje van!
Nem a felvágás a lényeg,de kinyílik pár ajtó."
,,pöcsköszörü 325i BMW-t,az való a suttyóknak" meg am block az egész középső bekezdés. Ja, a legjobbat kihagytam: ,,átszólok,hogy nyomjuk neki,de 300 ig,mert nekem ott van vége." pár sorral lejjebb, meg írja, hogy 2 henger nem megy, alapjáraton kihagy, 80-nál rángat... Aki rajongásból tart autót, az tart mellé jó szervízhátteret, főleg egy potenciálisan problémás autó mellé. Nem ,,mindenhova kell hordani, de, sehol sem értenek hozzá", hanem oda kell hordani, ahol értenek hozzá. Képzelhetitek hova lett hordva, ha a szivárgó benzicsővel hazaküldték. Nem kell gépészmérnöknek lenni, hogy tudjuk a benzin egy fokozottan gyúlékony anyag, ami egy olyan forró közegben, mint a motortér hajlamos halmazállapotot váltani némi füst és lángnyelv kíséretében.
Az írásból süt, hogy az író nem (pl. Csikós-féle) autórajongó, aki képes hajnalig a gépezet alatt feküdni. Inkább az a sztereotip személy, aki a látszat fenntartása miatt választotta a nagy négykarikás autót, de a V8 benzinnel etetése már drága buli és a márkaszervíz is N x egész havi fizetéseket el tud kérni a legapróbb piszlicsáré dolog miatt, ezért jöttek az okosba' szervízek gázosítás stb. Ahogy írta rossz klímakompresszorral és rossz légtömegmérővel vette, valószínűleg már az előző tulaj is igazi műértő volt, mikor megkapta a szervíztől a javítási árajánlatot inkább megszabadult az autótól.
Nem baj, biztos okozott pár boldog pillanatot a 2 év alatt megtett 20000 km során a tulajnak, talán még pár cm-t növelt is a péniszén a megfelelő körökben pl.bandázás a haverokkal a parkolóban a gyrosos és a disco között... Igen ilyenekkel vannak tele szombat esténként a mi városunk parkolói is.
...az az, hogy bizony érdemes odafigyelni, mikor és hol próbálsz meg átjutni és közben mekkorát lassulsz. Mert ezt bizony már ütközésnek értékeli a gyorsulásérzékelő. Szó sincs semmi hatásvadász túlérzékenységről, ahogy a videó címe állítja. ..
Unplugged 2013.11.08 12:07:51
@Quattroman:
Tiszelt kommentelő, üzenném Neked, hogy a videón egy Hyundai Matrix látható melyet 2001-2010 között, tehát bőven Noé után gyártották. Így az '1-es swift utáni' értelmezés is helytálló, mivel azt 1983-88 között gyártották, de ha klasszikusan, magyarosan értelmezzük az 1-es swiftet, amit Esztergomban gyártottak (1992-2003), akkor is majdnem helytálló az állítáas évjárat függvényében.