Regisztráció Blogot indítok
Adatok
z3 (törölt)

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Subba Társadalmi célú PR-film 2007.12.27 17:33:23
Valamiért úgy érezzük, hogy nektek is látnotok kell Agócs Rita és Egri Beatrix, a Berzsenyi Dániel Főiskola Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszékének píár-szakértő hallgatóinak alábbi zsengéjét. Just for the record: Pr-szakértő szakirányú továbbképzési szakot…..
Újfent köszönjük a Malévnek, hogy mindig ilyen gyorsan válaszolnak naiv ügyfeleik panaszaira, most épp a milánói otthagyás esete kapcsán. A Malév szerint a vonatkozó törvény alapján nem jár a 250 eurós kártérítés, az összes többi felmerült költséget pedig már átutalták…..
z3 (törölt) 2007.12.21 01:53:31
OkoskaTo:rp, utepekabel:

Tekintve a Malevnal "informatikai rendszernek" nevezett szemetdombot az osztalyvezeto hivatkozasa meg akar igaz is lehet. Persze az is elegge valoszinu, hogy ennek a szemetnek kitalalasaban es atveteleben a malevben feluszott tehetsegtelen amatornek vezeto szerep jutott ezert kell mindent a nevtelen gepre kenni.

csak kis izelito - amikor a malev az utolsok kozt bevezette az internetes jegyrendelest (tehat akar nemi jozan esszel akar le koppinthattak jolmukodo oldalakat) akkor az oldalvaltast sokaig egymasba atuszo oldallal oldottak meg. Kurva vicces volt megvarni meg az egyik oldal lassacskan elhalvanyul es kialakul a masik oldal jegyvasarlas kozben. Amikor ezt szova tettem a callcenteres szerencsetlennek, mondta hogy naponta tobben mondjak hogy mekkora cimeres barom dolgozik a marketingnel aki ezt atvette, de egyelore sajnos valtoztatni nem lehet... mert hat szopjon az ugyfel, ha mar valaki olyan hulye volt hogy ilyen oldalt rendelt / atvett.

Jelenleg, ha a jegyrendeles eleg kozel esik az indulashoz, azt a webes jegyertekesito rendszer nem tudja lekezelni, hanem hibakoddal megfekszik -
gondolom, ez az info ujdonsagkent fog becsapni a malev termek es ugyfelmenedzsmenti osztalyara ha majd egyszer kiprobaljak hogy mukodik illetve all fejre nyilvanosan a sajat jegyfoglalo rendszeruk. A nem jellemzo rendszerhibabol igy kedvunkre lehet generalni es igazan szep kodolt alfanumerikus hibakodokat dob. Ekkor a rutinosan fel lehet hivni a callcentert, azok latjak a foglalast es megcsinaljak szepen telefonon kezzel...