Adatok
OIL-r
0 bejegyzést írt és 23 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ez van, ha az ember felelőtlenül fogyasztja a totalcaros és indexközeli tartalmakat. Kezdődött azzal, hogy olvasom a vízmellé kihelyezett kommandónk sztorijait, amiket felváltva írnak a srácok. Koncz Jani már több anyagban is beszámolt a történésekről, ami az ő esetében egyet…..
Ma reggel láttam egy fess Kia Opirust, és ez jutott róla eszembe:
Miután kimerengtem magam, találtam az asztalomon egy Bosch-féle powerbanket (van erre rendes magyar szó?), amit még Boxbergben sóztak rám, és arra gondoltam, jóféle hiéna-tradíciónkat követve legyen azé, aki a…..
BORULÁS FIGYELMEZTETŐ A BETONKERŐ JÁRMŰVEKHEZ
KIZÁRÓLAG A RENAULT TRUCKSNÁL
A Renault Trucks egy új applikációval bővítette a Nav’Truck navigációt, mely egy borulás figyelmeztető a betonszállító járművek használói számára. A Mixer Rollover Alerte egy…..
Amilyennek én képzelek egy driftedzést a Hangyásszal:
Amilyennek Scarlett Johansson képzel egy driftedzést a Hangyásszal:
Amilyennek anyám képzel egy driftedzést a Hangyásszal:
És amilyen egy igazi driftedzés a Hangyásszal:
A főnixek már csak…..
OIL-r
2015.03.30 10:24:09
Van egy 4-5 milliós motorkerékpárod, rendesen hordod szervizbe, erre közlik, hogy a túlhúzott csavarok miatt repedt el egy alkatrész.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
OIL-r
2015.03.19 08:08:00
Mérnökként nem tudom megérteni, hogy ez az alkatrész miért így néz ki, és a forgásirányból adódóan nekem úgy tűnik, hogy törésre van ítélve ez a gépelem. Én fordított forgásiránnyal alakítottam volna ki, hogy fékezésnél a ferdén fogazott "küllők" ne húzásra, hanem nyomásra legyenek igénybevéve, amit sokkal jobban bírnak, ráadásul még az első repedések kialakulása után sem tépné szét magát a kerékagy egyből. Én nem tudok mást elképzelni, mint hogy valaki ezt benézte, és pont fordítva tervezte meg az alkatrészt, és valahogy a többszörös szűrőn is átcsúszott. Nem lepne meg, ha az újratervezett alkatrész ugyanígy nézne ki, csak a "fűrészfogak" a másik irányba néznének.
@ZáchDani: Sok negatív hozzászólást kaptál, de szerintem nagyon jó témákat dolgozol fel, sokszor úgy látom, hogy jelentős energiát fektetsz bele egy-egy cikkbe, még ha időnként a jelzőkkel tényleg elragadtatod magad. :) Szóval hajrá!
@Mamagaio: Azt ugye te sem gondolhatod komolyan, hogy egy visszahívási akció előkészítése másfél év?! Ezt senki sem engedheti meg magának, pláne ha biztonságkritikus probléma van.
@ZáchDani: Sok negatív hozzászólást kaptál, de szerintem nagyon jó témákat dolgozol fel, sokszor úgy látom, hogy jelentős energiát fektetsz bele egy-egy cikkbe, még ha időnként a jelzőkkel tényleg elragadtatod magad. :) Szóval hajrá!
@Mamagaio: Azt ugye te sem gondolhatod komolyan, hogy egy visszahívási akció előkészítése másfél év?! Ezt senki sem engedheti meg magának, pláne ha biztonságkritikus probléma van.
OIL-r
2015.03.19 10:45:39
@smax: Pont erre akarok kilyukadni, fékezésnél a füleket a gyenge irányukba húzza a féktárcsa (linkelt képen a legbaloldali, hosszú piros nyíl pont az igénybevétel irányát jelöli, a féktárcsa menetirány szerint jobb oldalt van, haladás közben a kerék óramutató járásával ellenkezőleg forog, fékezésnél a féktárcsa a kereket óramutató járásával megegyező irányban terheli). Ha a fűrészfogak a másik irányba (linkelt képen az óramutató járásával ellentétesen) állnának, akkor nem lenne semmi gond, a fogakat a tövük irányába terhelné a féktárcsa, még ha tényleg a rögzítő csavarok túlhúzása miatt el is repedne a fülek vége, fékezésnél nem érné őket többlet terhelés. Szerintem egy laikus is beláthatja, hogy a ferde fülek szélét a tövektől elfelé könnyű letépni, míg ha a töve felé nyomnád, sokkal többet bírna.
Autóipari cégnél dolgozom, fejlesztő vagyok, tisztában vagyok a fejlesztési folyamatokkal, design review, quality gate, végeselemes szimuláció nem idegen fogalom. Ezért sem értem, hogy ez az alkatrész miért így néz ki! Ugyanakkor azt is tudom, hogy milyen könnyen csúsznak tovább alapvető téves gondolatok, hibák a folyamatokban. :) Én el tudom képzelni, hogy a csapatban eleinte mindenki (tévesen) azt gondolta, hogy a másik irányba fog majd forogni az alaktrész, és senki sem vette észre, hogy pedig nem. van ilyen..
Autóipari cégnél dolgozom, fejlesztő vagyok, tisztában vagyok a fejlesztési folyamatokkal, design review, quality gate, végeselemes szimuláció nem idegen fogalom. Ezért sem értem, hogy ez az alkatrész miért így néz ki! Ugyanakkor azt is tudom, hogy milyen könnyen csúsznak tovább alapvető téves gondolatok, hibák a folyamatokban. :) Én el tudom képzelni, hogy a csapatban eleinte mindenki (tévesen) azt gondolta, hogy a másik irányba fog majd forogni az alaktrész, és senki sem vette észre, hogy pedig nem. van ilyen..
De tényleg, micsoda dolog már. Az ember csak békésen gurul, erre meg rádudálnak. Micsoda viselkedés ez? Hová lesz ez az ország így?
Azt hiszem, itt az ideje, hogy mozgalmat indítsunk: senki ne dudálhasson csak úgy a zárt villamospályán tekerő bringásokra. Még a végén…..
OIL-r
2015.03.11 14:55:26
Kétezres évjárat, négy légzsák, ABS. Csikós hetekig büntetett verbálisan, jól célzott mérgezett nyilakkal, mert elhagytam a közös egyházunkat, és meg mertem venni a szerkesztőség legfiatalabb autóját: egy olcsó, lepukkant, elárvult cápa Galantot. Ám egy autóvásárlásnál…..
OIL-r
2015.02.21 09:05:50
Benzin fogyasztás: www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=2&constyear_s=2000&constyear_e=2010&power_s=120&power_e=140&powerunit=2
Dízel fogyasztás: www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=1&constyear_s=2000&constyear_e=2010&power_s=120&power_e=140&powerunit=2
Dízel fogyasztás: www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=1&constyear_s=2000&constyear_e=2010&power_s=120&power_e=140&powerunit=2
Tavaly hatalmas siker volt a Faluvégi Farolás nevű low-cost rendezvényünk. Sosem gondoltuk volna, hogy a picike Kakucsringen ilyen remek bulit tudunk csinálni, aránylag problémamentesen, remek hangulatban. Ilyen ni:
Szerintem simán csak az ország legjobb hangulatú rendezvénye volt…..
OIL-r
2014.11.18 12:17:39
Több hétnyi feszült telefonálás, e-mailezés, és űrlaptöltögetés után végre sikerült: itt vagyok Tunéziában. Nem volt egyszerű menet, de azt hiszem megérte, hiszen állítólag a legjobb nyelvi intézetben fogok arabul tanulni. Persze mivel indulás előtt másfél héttel derült…..
OIL-r
2014.10.15 17:23:39
Kovács Zoli olvasónk küldte át ezt a három linket. Mindhárom egy készülő film promóciós-beharangozó anyaga. És ha azt mondom, hogy hosszú percekig szájtátva-bólogatva, könnybe lábadt szemmel néztem, akkor nem hazudok.
Mert ami a Forma-1-ben a Ferrari, az a túraautók között a…..
OIL-r
2014.10.13 19:55:36
Nem rizsáznék sokat: megláttam és lefotóztam. Csodálatos, natúr gépészet, ami nem szól semmi másról, csak a tökéletességről. Már megint beint egy kis autógyár a nagyoknak, szembe megy mindennel, ami gazdaságilag ésszerűnek tűnik.
Igen. A Mazdánál készült a fénykép.…..
Lassan csiszolódik-csiszolódik, nem kerget a tatár, ráérünk
Ez a poszt nem akar rábeszélni az öregautózásra. Ne tedd, ne csináld, sokkal okosabban is eltöltheted az idődet, sokkal hasznosabban, tényleg. Ha eddig nem kezdted el, most már ne vágj bele, mert az autózásnak sajnos…..
OIL-r
2014.10.02 08:32:06
A naponta emberek ezreit, tízezreit szállító járművezetők általában csak rossz színben tűnnek fel a médiában. De a járművezetők is emberek, lássuk az ő szemszögükből a közösségi közlekedést!
Egy Mezei Autóbuszvezetőtől kaptuk az alábbi gondolatokat, ezeket most…..
Ez az aranylövés. A Hiéna-poszt, amelyhez nem is kell kép, maximum egy szponzorlogó, ez:
Ugye? Na, tíz szerencsés jöhet velünk és a WTCC-mezőny magyar ostorával gokartozni egy kiadósat január 15-én (szerdán) 14:00-tól vakulásig, de legalábbis este hatig biztosan. Tudják, ez az…..
Ugye megvannak a régi úszós tollak? Az olajszerű izével töltött tollban esetünkben egy Swift úszkál, a háttérben Esztergom látképével. A nyereményhez egy XXL-es Suzuki póló is jár.
A nyereményért csupán meg kell válaszolni egy kérdést. Talán kevesen tudják, de a Suzuki…..
Szlovákia mostanság (meg amúgy sem) azért van a köztudatban, mert annyira szeretnénk őket. Mosolyogtatni nem igazán szoktak minket, ellenben a tuningiparuk! Itt van ez az Audi A3, amely minderre rácáfol és megmutatja, igenis, van okunk a nevetésre.
Már első látásra is akadnak…..
Kicsit megkésve ugyan, de betartjuk, amit megígértünk mindenkinek, aki annak idején eljött az első Faluvégi Farolásra. A rendezvényre, amelyen minden autóbuzi jól érezte magát, kortól, nemtől és autótípustól függetlenül.
Akkor még csak szerettük volna továbbvinni ezt az…..
OIL-r
2013.12.01 19:59:50
Ami azt illeti, a magyar közlekedéskultúrának sem szerves része a cipzár-elv alkalmazása (bár az utóbbi időben mint ha egyre többen ágyaznák be a viselkedési mintáik közé). De a mongoloknál vagy teljesen ismeretlen, vagy úgy gondolják, ha már cipzár, legyen szoros.
Érdemes…..
OIL-r
2013.11.12 08:10:54
Vészvillogóval, fájdalmas grimasszal az arcán jött le Pista a pályáról. Valami nagyon nincs rendben, elfordítom a kormányt egy negyeddel, és megy tovább egyenesen. Kicsit para - újságolta. Mivel más bajt nem találtunk, megszorítottuk a kormánymű kiszopósodott tartószilentjét…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Quimby - Autó egy szerpentinen www.youtube.com/watch?v=I_W_Xgt7QDw