Adatok
GyMasa
0 bejegyzést írt és 13050 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Minden tavasszal kirándulunk egyet Európa különböző pontjait célozva. A Baltikumban eleddig nem jártunk, így ezúttal a festői Rigára esett választásunk. Nem bántuk meg: igazán lenyűgöző város. Nagyokat sétáltunk, jókat ettünk, jókat ittunk; a söreik - Mezpils, Malduguns, Lielvardes - különösen…..
GyMasa
2025.05.17 12:56:50
@valis47:
"...biztosítja a leválthatatlanságukat. "
Mér régen nem.
Mostanra az egyre nyíltabb és durvább jogtiprásokkal tudnak csak hatalmon maradni.
"...biztosítja a leválthatatlanságukat. "
Mér régen nem.
Mostanra az egyre nyíltabb és durvább jogtiprásokkal tudnak csak hatalmon maradni.
GyMasa
2025.05.17 17:55:46
@atomic power 1986DucaDuca:
Tudom, csak mindenki Mexikóval példálózik, a "mi lenne ha..:" kezdettel, ehhez képest Kanada már meg is tette az első lépést...
Tudom, csak mindenki Mexikóval példálózik, a "mi lenne ha..:" kezdettel, ehhez képest Kanada már meg is tette az első lépést...

A Gyurcsány-ellenes marxista-újbalos szerző nem is rossz cikket írt. Persze eszmei alapja abszurd, de egyes következtetései tulajdonképpen jók, ha azokat a cikkíró alapállásától elszakadva nézzük.
Amiben teljesen igazak a következtetései: a háttérhatalom immár nemcsak a baloldali értékekről…..
GyMasa
2025.05.16 13:58:20
@vergyula:
Értem, tehát, az nem jött át, hogy egyik állításod sem igaz, csak annyi, hogy majd Polt Péter mit fog tenni...
Érdekes egy alak vagy te.
Értem, tehát, az nem jött át, hogy egyik állításod sem igaz, csak annyi, hogy majd Polt Péter mit fog tenni...
Érdekes egy alak vagy te.
GyMasa
2025.05.17 14:07:39
@vergyula:
...azaz, nem a kormány pincsiei, ugye?
Azaz, amit eredetileg állítottál, az hazu... akarom mondani _TÉVEDÉS_ volt...
...azaz, nem a kormány pincsiei, ugye?
Azaz, amit eredetileg állítottál, az hazu... akarom mondani _TÉVEDÉS_ volt...
GyMasa
2025.05.17 15:22:13
@vergyula:
Mind a 3 állításoddal kapcsolatban mutattam példákat.
Bár, gyanítom, hogy ettől neked nem fog a véleményed megváltozni.
Mind a 3 állításoddal kapcsolatban mutattam példákat.
Bár, gyanítom, hogy ettől neked nem fog a véleményed megváltozni.

Ex-Gyurcsányné komolyan hiszi, hogy így ahogy alakult, ő lesz az igazi baloldal. Ezt már másfél éve nyomatják "DK - Szociáldemokraták" jelszó alatt.
Persze vicces: az arisztokrata lány szocdemet alakít.
Mert volt férje legalább volt átlagember is, KISZ-karrierje és azt követő megtollasodása…..
GyMasa
2025.05.14 08:58:50
GyMasa
2025.05.16 13:57:34
@Serény Vélemény:
Ó, anyám... "leuralta B+"....
Igen a fele-fele az már "leuralás"...
Mondjuk a 90% feletti balos arányhoz képest még tűnhet is úgy...
Ó, anyám... "leuralta B+"....
Igen a fele-fele az már "leuralás"...
Mondjuk a 90% feletti balos arányhoz képest még tűnhet is úgy...

Időnként a fideszes médiák megpróbálják igazolni a kapitalizmust, miközben a magyar jobbos szavazótábor zöme nem áll a kapitalizmus pártján.
Mint amikor néha euroatlantistáskodni akarnak, lásd amikor tavaly Martonyi elvtárs megpróbált az ukránok oldalán uszítani - gyorsan meg is kapta a…..
GyMasa
2025.05.15 16:37:07
@Deak Tamas:
- Egy BMW munkás egészen biztosan talál munkát igen hamar, hiszen már 15 éve is egymás elöl halászták el a szakképzett munkaeröt a különféle, autóipari cégek és beszállíók. (ezt saját szememmel láttam)
- Ahogy fentebb is írtam, a banknak sem érdeke azonnal kitenni a lakásából. Egyszerüen nen érdekük!
- Az autóipar az egész országban jelen van.
- A csödbüntett a világ fejlettebbb részén börtönnel "jutalmazott" cselekmény.
- Egy BMW munkás egészen biztosan talál munkát igen hamar, hiszen már 15 éve is egymás elöl halászták el a szakképzett munkaeröt a különféle, autóipari cégek és beszállíók. (ezt saját szememmel láttam)
- Ahogy fentebb is írtam, a banknak sem érdeke azonnal kitenni a lakásából. Egyszerüen nen érdekük!
- Az autóipar az egész országban jelen van.
- A csödbüntett a világ fejlettebbb részén börtönnel "jutalmazott" cselekmény.
GyMasa
2025.05.16 10:29:21
@Deak Tamas:
Nem rémlik, a MALÉV csöd miért lett volna csödbüntett...
Ott annyi történt, hogy az EU nem engedte tovább Magyarországot finanszírozni a veszteségeket.
Csak a pontosítás végett: az összes EU nemzeti légitársaság veszteséges, szóval, a MALÉV esetét nagyon nem tartom jó példának itt.
Nem rémlik, a MALÉV csöd miért lett volna csödbüntett...
Ott annyi történt, hogy az EU nem engedte tovább Magyarországot finanszírozni a veszteségeket.
Csak a pontosítás végett: az összes EU nemzeti légitársaság veszteséges, szóval, a MALÉV esetét nagyon nem tartom jó példának itt.
GyMasa
2025.05.16 10:36:14
@Deak Tamas:
Nos, igen sajnálatos módon (vagy szerencséree?) az autóipar elég jól eloszlik országszerte.
Ennek az a hátránya, hogy többet kell utazni, és az az elönye, hogy pl. mindenhol olcsóbb az ingatlan, mintha csak Budapesten lenne az ipar.
És, hidd el, hogy nem annyival lenne drágább egy ilyen koncentrált helyen a lakhatás, mint, amivel kevesebbet kell utazni.
Amúgy anno a melósokkért a cég kisbuszokat käldött ki 60 km-re lévö falvakba. atehát elvitték tök ingyen munkába, majd a müszak után haza öket.
Azért, az annyira nem rossz dolog. (ismétlem, ez 15+ éve volt)
Nos, igen sajnálatos módon (vagy szerencséree?) az autóipar elég jól eloszlik országszerte.
Ennek az a hátránya, hogy többet kell utazni, és az az elönye, hogy pl. mindenhol olcsóbb az ingatlan, mintha csak Budapesten lenne az ipar.
És, hidd el, hogy nem annyival lenne drágább egy ilyen koncentrált helyen a lakhatás, mint, amivel kevesebbet kell utazni.
Amúgy anno a melósokkért a cég kisbuszokat käldött ki 60 km-re lévö falvakba. atehát elvitték tök ingyen munkába, majd a müszak után haza öket.
Azért, az annyira nem rossz dolog. (ismétlem, ez 15+ éve volt)

Én bírom a buddhista megközelítést. Csak heverni a matracon, s hagyni, hogy vigyen a víz, mindegy hová. Hiszen mindenütt jó lesz... Ám a valóság az, hogy napjaim, óráim, perceim nagy részét nem így töltöm, hanem nagyon is céltudatos tervezéssel teszem a dolgom, ahogyan a nyugati emberek…..
GyMasa
2025.05.06 15:40:01
@G. Nagy László:
"Máséban más mozi pereg."
Igen, mert másokat máshogy neveltek.
Ezért írtam, hogy generációk tartós és kitartó munkája kell ehhez...
"Máséban más mozi pereg."
Igen, mert másokat máshogy neveltek.
Ezért írtam, hogy generációk tartós és kitartó munkája kell ehhez...
GyMasa
2025.05.06 19:56:38
@G. Nagy László:
Akkor ugyanrról beszélünk!
Kevés ártalmasabb dolog van a kereeszténységre nézve, mint a túltolt, bigott vallásosság.
Akkor ugyanrról beszélünk!
Kevés ártalmasabb dolog van a kereeszténységre nézve, mint a túltolt, bigott vallásosság.
GyMasa
2025.05.06 20:01:15
@Sadist:
Az lehet, de az, hogy egy fiatal előtt nincs nyitva a könnyen lakáshoz jutás, nagyon is erősíti ezt a kultúrális hatást.
Az lehet, de az, hogy egy fiatal előtt nincs nyitva a könnyen lakáshoz jutás, nagyon is erősíti ezt a kultúrális hatást.

A nyugati liberális diktatúra egyre kevésbé képes kézben tartani a dolgokat, kénytelen a nyílt terror eszközéhez nyúlni.
Készülőben a német AfD betiltása...
GyMasa
2025.05.06 12:26:55
@Tapi2021:
Egyre kevesebben vannak.
Tavaly sem a többségel nyertek, hanem utólagos megállapodásokkal.
Egyre fogy a levegő körülöttük.
Egyre kevesebben vannak.
Tavaly sem a többségel nyertek, hanem utólagos megállapodásokkal.
Egyre fogy a levegő körülöttük.
GyMasa
2025.05.06 15:42:42
GyMasa
2025.05.06 15:43:31
@F1őr:
Oh, az elég pikáns lenne, az biztos.
Amilyen siralmas értelmi színvonalon az EU vezetői jelenleg állnak, szerintem csakis idő kérdése, hogy ez bekövetkezzen.
Oh, az elég pikáns lenne, az biztos.
Amilyen siralmas értelmi színvonalon az EU vezetői jelenleg állnak, szerintem csakis idő kérdése, hogy ez bekövetkezzen.

Vicces, rendkívül primitív cikk, elég a kép belőle:
Régi trükk ez, minden kisgyerek spontán módon alkalmazza a felnőttekkel szemben. Lásd, a kisgyerek valami rosszat tesz, aztán ha minden simán megy, büszke magára, ha meg nem és lebukik, sírni kezd az őt felelősségre vonó felnőttek előtt…..
GyMasa
2025.05.06 10:48:30
@valis47:
Azért, mert ezek magukbúl csinálnak hülyét!
Van is a mondás, miszerint "Soha ne akadályozd az ellenfeleidet abban, hogy nyilvánosan hülyét csináljanak magukból!"
SZerintem Birca jól csinálja.
Én az AdBlock Plus advanced szűrőjét használom, teljes megelégedéssel!
Akikből elegem lesz, azokat 30 másodperc alatt felteszem rá, és utána nem is látom többet a hozzászólásaikat.
Azért, mert ezek magukbúl csinálnak hülyét!
Van is a mondás, miszerint "Soha ne akadályozd az ellenfeleidet abban, hogy nyilvánosan hülyét csináljanak magukból!"
SZerintem Birca jól csinálja.
Én az AdBlock Plus advanced szűrőjét használom, teljes megelégedéssel!
Akikből elegem lesz, azokat 30 másodperc alatt felteszem rá, és utána nem is látom többet a hozzászólásaikat.

Tudjuk: a politikai harc nem a szentek és gonoszak közt zajlik. Egyik fél sem makulátlan. De azért a cél mégiscsak az - marketinges szemmel nézve mindenképpen -, hogy a nagyközönség az egyik oldalt szentnek, a másikat gonosznak lássa. Amikor lejárató akciókat indítunk, annak csakis úgy van…..
GyMasa
2025.04.24 18:26:18
GyMasa
2025.04.26 16:47:01
GyMasa
2025.05.05 08:56:17
@valis47:
"...sokan nem értették. "
Persze, hogy nem értették, hiszen nem tudják, hogy milyenek a németek _VALÓJÁBAN_ (nem a "precíz német mérnök" meg a "Wir schaffen es!" átlagember...)!
2015-ben az "ütött Merkelbe", hogy a német iparmágnások megláttak egy lehetőséget arra, hogy húzzanak egy "török vendégmunkás v2.0"-t a szírekkel.
(Ezt, ugye a törökökkel bodták elsőre a '90-es évek végén, amivel bevittek az országba 1-2 millió törököt, akikkel sikeresen letörték az akkor melüs réteg béreit.)
Azóta eltelt ismét kb. 20 év 2015-re, és azok a szemtelen munkások addigra a hálátlan szakszetrvezeteikkel, csak több bért harcoltak ki maguknak, mint azt a német iparmágnások elegendőnek találták.
És, mivel Merkel mama - Olaffal ellentétben - heti eligazításon volt a német iparmágnásoknál, így tudta, mi az érdekük és kívánságuk.
Persze, ez tulajdnoképpen jó volt az országnak is (mint, ahogy láthattuk Olafék alatt, amikor simán el lettek hajtva a vérbe, mennyit romlott az életszínvonal.).
A terv az volt, hogy befogadnak mindenkit, kiválogatják a javát, és a maradékot meg szétkenik az egész EU-ban. Csak, nagyon hamar kiderült, hogy a szírek:
- Nem is szírek legtöbbször
- Nincs nekik "javuk", azaz a kínálat egyenletesen haszontalan a számukra.
Na, és itt kezdődött meg a "rugalmas elszakadás" a Wilkommenkultur-tól.
Persze, szavakban továbbra is fennállt, de valahogy minden, Németországgak szomszédos ország katonai erővel lezárta a határiat, így a németek hiába várták azokat a menekülteket, azok csak nem jöttek...
Aztán jöttek Olafék, akik ELVBŐL tolták fullba a kretént.
A többit már ismerjük...
"...sokan nem értették. "
Persze, hogy nem értették, hiszen nem tudják, hogy milyenek a németek _VALÓJÁBAN_ (nem a "precíz német mérnök" meg a "Wir schaffen es!" átlagember...)!
2015-ben az "ütött Merkelbe", hogy a német iparmágnások megláttak egy lehetőséget arra, hogy húzzanak egy "török vendégmunkás v2.0"-t a szírekkel.
(Ezt, ugye a törökökkel bodták elsőre a '90-es évek végén, amivel bevittek az országba 1-2 millió törököt, akikkel sikeresen letörték az akkor melüs réteg béreit.)
Azóta eltelt ismét kb. 20 év 2015-re, és azok a szemtelen munkások addigra a hálátlan szakszetrvezeteikkel, csak több bért harcoltak ki maguknak, mint azt a német iparmágnások elegendőnek találták.
És, mivel Merkel mama - Olaffal ellentétben - heti eligazításon volt a német iparmágnásoknál, így tudta, mi az érdekük és kívánságuk.
Persze, ez tulajdnoképpen jó volt az országnak is (mint, ahogy láthattuk Olafék alatt, amikor simán el lettek hajtva a vérbe, mennyit romlott az életszínvonal.).
A terv az volt, hogy befogadnak mindenkit, kiválogatják a javát, és a maradékot meg szétkenik az egész EU-ban. Csak, nagyon hamar kiderült, hogy a szírek:
- Nem is szírek legtöbbször
- Nincs nekik "javuk", azaz a kínálat egyenletesen haszontalan a számukra.
Na, és itt kezdődött meg a "rugalmas elszakadás" a Wilkommenkultur-tól.
Persze, szavakban továbbra is fennállt, de valahogy minden, Németországgak szomszédos ország katonai erővel lezárta a határiat, így a németek hiába várták azokat a menekülteket, azok csak nem jöttek...
Aztán jöttek Olafék, akik ELVBŐL tolták fullba a kretént.
A többit már ismerjük...

Amerika kiszáll.
Várható volt: az USA nem lesz a továbbiakban aktív az ukrajnai konfliktus ügyében.
Trump nem tudott olyan ajánlatot tenni Putyinnak, ami miatt érdemes lenne a háborút befejezni.
Az amerikai terv eredetileg az lehetett, hogy Oroszország szakítson Kínával. Ez azonban…..
GyMasa
2025.05.04 13:54:08
GyMasa
2025.05.04 13:54:32
GyMasa
2025.05.05 08:09:19
@Wildhunt:
Igen, ezeket mind tudom. Pearl Harbour is csak egy ürügy let a végén.
Egyszerűen HAGYTÁK megtörrténni, hogy a népet be lehessen tröni.
A7z meg, hogy MOST nem akarnak háborút, semmit nem jelent.
Trump még 3.5 évig elnök.
Utána, ha szerencsénk van, jön 2x4 év Vance, és, ha még nagyobb szerencsénk, akkor utáan mondjuk 2x4 év Tucker Carlson republikánus elnökség.
(esetleg Matthew McConaughey is kedvet kap a politikához :-D )
Igen, ezeket mind tudom. Pearl Harbour is csak egy ürügy let a végén.
Egyszerűen HAGYTÁK megtörrténni, hogy a népet be lehessen tröni.
A7z meg, hogy MOST nem akarnak háborút, semmit nem jelent.
Trump még 3.5 évig elnök.
Utána, ha szerencsénk van, jön 2x4 év Vance, és, ha még nagyobb szerencsénk, akkor utáan mondjuk 2x4 év Tucker Carlson republikánus elnökség.
(esetleg Matthew McConaughey is kedvet kap a politikához :-D )

A szakértő kiválóan leírja:
Már a zöld hullám kezdetekor, a 70-es években is tudható volt: az egész zöld eszme abszurd.
Az alattomos benne az, hogy első látásra jól hangzik, hiszen ki ne akarna tiszta természetet.
Minden ördögi eszme ilyen: első látásra pozitívnak tűnik...
GyMasa
2025.05.02 10:08:50
@vasútihíd:
Az semmit nem jelent...
Az egész világ, 75 éve fejleszti a fúziós erőművet, és mégis, a mai napon is pont ugyanazt a választ kapod a "mikor lesz fúziós energia?" kérdésre, hogy "hát, ha minden jól alakul, akkor olyan 30 év múlva..."
Szóval, ne állj addig fél lábon, amíg ez működni fog.
Plusz, ne feledjük, hogy ezek a kutatások mg nagyon az elején járnak a folyamatnak.
Ahogy a cikk is írja, azért lett ez a reaktortípus elvetve, mert az anyagtudomány akkor (és, talán mostanra igen) nem volt azon a szinten, hogy olyan anyagokat készítsen ipari mértékben, amikkel meg lehet építeni, relatíve olcsón egy STABIL tóriumos erőművet.
A cikk szerint ez talán mostanra jött el.
De, még akkor is ez csak alapkutatás, így az, hogy ebből széleskörűen elterjedt, ipari technológia lehessen, szerintem tényleg kell az a 30+ év (legalább).
Az semmit nem jelent...
Az egész világ, 75 éve fejleszti a fúziós erőművet, és mégis, a mai napon is pont ugyanazt a választ kapod a "mikor lesz fúziós energia?" kérdésre, hogy "hát, ha minden jól alakul, akkor olyan 30 év múlva..."
Szóval, ne állj addig fél lábon, amíg ez működni fog.
Plusz, ne feledjük, hogy ezek a kutatások mg nagyon az elején járnak a folyamatnak.
Ahogy a cikk is írja, azért lett ez a reaktortípus elvetve, mert az anyagtudomány akkor (és, talán mostanra igen) nem volt azon a szinten, hogy olyan anyagokat készítsen ipari mértékben, amikkel meg lehet építeni, relatíve olcsón egy STABIL tóriumos erőművet.
A cikk szerint ez talán mostanra jött el.
De, még akkor is ez csak alapkutatás, így az, hogy ebből széleskörűen elterjedt, ipari technológia lehessen, szerintem tényleg kell az a 30+ év (legalább).
GyMasa
2025.05.04 10:37:59
GyMasa
2025.05.04 13:55:36
@gigabursch:
Jaja, azt én értem, hoyg ez az igazi ok, de az indoklás ez volt, legalábbis abban a cikkben, amit én olvastam.
Jaja, azt én értem, hoyg ez az igazi ok, de az indoklás ez volt, legalábbis abban a cikkben, amit én olvastam.

Az újabb műbotrány:
Szerintem eleve nem mészárolt senki: az egész egy orkrán PR-akció.
Azaz a normál háborús halottak "preparálva" lettek utólag, mintha civil áldozatok lennének, hogy ez hasznos legyen az orkrán háborús propaganda számára.
Bevett módszer ez háborúban, amikor…..
GyMasa
2025.04.30 22:49:18
@vasútihíd:
Ennél egyszerűbb a dolog:
AZ ukránok katonai célokra használják azokat a polgári létesítményeket.
És, onnantól azok elveszítik a civil jellegüket.
(azaz azonnal valid katonai célpontokká válnak)
Ilyenek voltak pl a háború során lebombázott "civil" plázák, amik akkor 6 hónapja zárva voltak, aztán, mégis voltak "civil" áldozatok.
De elég csak megnézni tetszőleges videokat egy-egy ilyen támadásról, és, hoyg-hogynem mindig szinte csak katonai ruhába öltözött emberek vesznek részt a romeltakarításban.
Ennél egyszerűbb a dolog:
AZ ukránok katonai célokra használják azokat a polgári létesítményeket.
És, onnantól azok elveszítik a civil jellegüket.
(azaz azonnal valid katonai célpontokká válnak)
Ilyenek voltak pl a háború során lebombázott "civil" plázák, amik akkor 6 hónapja zárva voltak, aztán, mégis voltak "civil" áldozatok.
De elég csak megnézni tetszőleges videokat egy-egy ilyen támadásról, és, hoyg-hogynem mindig szinte csak katonai ruhába öltözött emberek vesznek részt a romeltakarításban.
GyMasa
2025.04.30 22:55:43
@GyMasa:
Azok az okosbombák alapvetően a régi, szovjet butabombák feljavított változatai.
Azokban ha jól tudom mechanikus irányzék van, ami ugyan eléggé pontatlanul, de az előre beprogramozott pozícióba viszi a bombát. A GPS javít ezen alaposan.
A GPS egy külső, kis szárnyakkal ellátott modul, ami azokkal a szárnyakkal irányítja a bombát, korrigálva a röppályát.
Emiatt, ha ismert a ledobás pontos pozíciója és a cél pontos pozíciója, akkor ennek a szerkezetnek a saját, inrciális áramköre a GPS jel teljes hiányában is célra tudja vezetni a bombát.
Valószínűleg egy olyan pontossággal, ami gyakorlatilag tökmindegy egy 250-500-1500-3000 kg-os bomba esetén.
(1-2m pontosság semmit nem számít, ha a bomba egy 50m-es krátert hagy maga után.)
Csak, viszonyításképpen, a Hiroshimai és Nagaszaki-i atombombák kb. 20kT-sak voltak, ami 20 000 kg hagyományos bombának velel meg.
Ott a Ground zero 800m-es körzetében minden(ki) azonnal elpárolgott.
Azok az okosbombák alapvetően a régi, szovjet butabombák feljavított változatai.
Azokban ha jól tudom mechanikus irányzék van, ami ugyan eléggé pontatlanul, de az előre beprogramozott pozícióba viszi a bombát. A GPS javít ezen alaposan.
A GPS egy külső, kis szárnyakkal ellátott modul, ami azokkal a szárnyakkal irányítja a bombát, korrigálva a röppályát.
Emiatt, ha ismert a ledobás pontos pozíciója és a cél pontos pozíciója, akkor ennek a szerkezetnek a saját, inrciális áramköre a GPS jel teljes hiányában is célra tudja vezetni a bombát.
Valószínűleg egy olyan pontossággal, ami gyakorlatilag tökmindegy egy 250-500-1500-3000 kg-os bomba esetén.
(1-2m pontosság semmit nem számít, ha a bomba egy 50m-es krátert hagy maga után.)
Csak, viszonyításképpen, a Hiroshimai és Nagaszaki-i atombombák kb. 20kT-sak voltak, ami 20 000 kg hagyományos bombának velel meg.
Ott a Ground zero 800m-es körzetében minden(ki) azonnal elpárolgott.
GyMasa
2025.05.02 10:12:36
@vasútihíd:
Ez pontosan így van.
Ezt én is tudom, és pont emiatt olvasom mindig erős kételyekkel az összes ilyen hírt...
Ezt, még '22-ben Tomket mondta el egy Youtube videoban remekül:
- Senki nem hiheti el komolyan, hoyg az oroszok kockáztatnak egy több millió USD értékű repülőgépet, hogy az belerepüljön egy aktív légvédelmi zónába, hogy ott lebombázzon/lerakétázzon egy civil célpontot egy szintén millió közeli USD értékű rakétával.
(akkor még nem volt az oroszoknak kész a FAB rendszerük)
Ez pontosan így van.
Ezt én is tudom, és pont emiatt olvasom mindig erős kételyekkel az összes ilyen hírt...
Ezt, még '22-ben Tomket mondta el egy Youtube videoban remekül:
- Senki nem hiheti el komolyan, hoyg az oroszok kockáztatnak egy több millió USD értékű repülőgépet, hogy az belerepüljön egy aktív légvédelmi zónába, hogy ott lebombázzon/lerakétázzon egy civil célpontot egy szintén millió közeli USD értékű rakétával.
(akkor még nem volt az oroszoknak kész a FAB rendszerük)

A fiatal ballib Pottyanti (ex-Puzsérné) előadja azt, ami a legvadabb fanatikusokra jellemző:
Ebből bizony hatalmas bukás lesz. Csak nem úgy, ahogy Pottantiék hiszik: nem az Zorbán fog bukni, hanem ők.
A magyar nép egyik jellemzője, hogy utálja a fanatizmust. S a fanatikusok a legjobban…..
GyMasa
2025.05.01 13:01:05

Én már 2 éve megjósoltam, s tényleg: "kripto-fideszes" lett.
Az egykori fanatikus ballib előbb elkezdett gondolkodni, majd megnézett más forrásokat is. Ezzel rádöbbent: a szektának nincs mindig igaza.
S tovább gondolkozott. Lassan így "Zorbán által kilóra megvett" ember lett belőle a ballib…..
GyMasa
2025.04.25 08:14:18
@Tapi2021:
"semlegesen tartózkoni" az nem "gyanús", hanem nettó fasiszmus!.
Teha´t, ha nem értesz velük egyet 101%-ban akkor te egy fidesznácik vagy.
"semlegesen tartózkoni" az nem "gyanús", hanem nettó fasiszmus!.
Teha´t, ha nem értesz velük egyet 101%-ban akkor te egy fidesznácik vagy.
GyMasa
2025.04.25 08:17:31
@élveteg:
Szerintem meg baloldali, ugyanúgy, mint eddig, csak, ahogy a bal tolódik egyre a szélre, minden, addig semleges álláspont is egyre jobbra tolódik.
A másik büne az, hogy kibeszél a kánonból. Azon az oldalon az egységsugarú egyénnek csak a teljes, ellentmondás nélküli egyetértés és a panelek puffogtatása az elfogadott (és, elvárt) viselkedésmód.
Szerintem meg baloldali, ugyanúgy, mint eddig, csak, ahogy a bal tolódik egyre a szélre, minden, addig semleges álláspont is egyre jobbra tolódik.
A másik büne az, hogy kibeszél a kánonból. Azon az oldalon az egységsugarú egyénnek csak a teljes, ellentmondás nélküli egyetértés és a panelek puffogtatása az elfogadott (és, elvárt) viselkedésmód.
GyMasa
2025.04.25 09:58:43
@gigabursch:
Szerintem ennek kellene lennie a normális hozzáállásnak.
Ezzel lehet legyözni (különbnek, vagy legalább ugyanolyannak lenni) mint a fidesz.
Szerintem ennek kellene lennie a normális hozzáállásnak.
Ezzel lehet legyözni (különbnek, vagy legalább ugyanolyannak lenni) mint a fidesz.

Az egész vámemelés amerikai részről nem több mint tárgyalási taktika.
Ugyanis elsősorban az USA-t döntené be egy tartósan magas vámszint.
A helyzet ugyanis az most, mint ami mindig volt a történelem során. Ha egy ország olyan erőpozícióba kerül, mely által a többieket képes gazdaságilag és…..
GyMasa
2025.04.23 16:40:43
@vasútihíd:
Erre utal az is, hogy gyakorlatilag azonnal fel is függesztette az vámokat 90 napra szinte mindegyik országgal kapcsolatban.
Erre utal az is, hogy gyakorlatilag azonnal fel is függesztette az vámokat 90 napra szinte mindegyik országgal kapcsolatban.
GyMasa
2025.04.25 08:19:56
@gigabursch:
Az igaz, viszont az a másik probléma, hogy az USA, ha vissza akarja építeni a helyi iparát, akkor az nem fog egyik hónapról a másikra menni.
Ez a folyamat 40+ éve zajlik, visszafordítani is évtizedekbe fog kerülni.
Képzeld csak el, hogy mennyi ipari területet kellene felépíteni ahhoz, hogy az a sok ipar tudjuon hol termelni?
Ez mind pénz és idö.
Az igaz, viszont az a másik probléma, hogy az USA, ha vissza akarja építeni a helyi iparát, akkor az nem fog egyik hónapról a másikra menni.
Ez a folyamat 40+ éve zajlik, visszafordítani is évtizedekbe fog kerülni.
Képzeld csak el, hogy mennyi ipari területet kellene felépíteni ahhoz, hogy az a sok ipar tudjuon hol termelni?
Ez mind pénz és idö.

A minap rákerestem Noam Chomsky tízparancsolatára, amely a hatalmi manipuláció eszközeit gyűjti pazar csokorba. Fura módon az első találat, amit a Google felhoz, a Tisza Párt egyik Facebook oldalára, a Talpra Magyarok Közösségéhez kalauzol. A posztoló (aki szimplán felsorolja a tíz pontot) és a…..
GyMasa
2025.04.22 14:50:42
@G. Nagy László:
A cél pont az lenne, hogy azok, akik alkalmatlanok a tanári szakmára már fel se vegyék az egytemre/föiskolára hogy ne pazaroljuk az ország eröforrásait rájuk.
A cél pont az lenne, hogy azok, akik alkalmatlanok a tanári szakmára már fel se vegyék az egytemre/föiskolára hogy ne pazaroljuk az ország eröforrásait rájuk.
GyMasa
2025.04.22 19:28:06
@elona:
A fiam ondta, hogy az órek is dobtak egy LePen--eset a biztonság kedvéért, nehogy gőzzön a jobbos jelölt. Nem sikerült még utánanéznem, hoyg ez igaz-e, de nem lennék meglepődve, ha az lenne.
A fiam ondta, hogy az órek is dobtak egy LePen--eset a biztonság kedvéért, nehogy gőzzön a jobbos jelölt. Nem sikerült még utánanéznem, hoyg ez igaz-e, de nem lennék meglepődve, ha az lenne.
GyMasa
2025.04.25 07:14:42
@G. Nagy László:
Magyarországnak éppen az az egyik nagy problémája, hogy ott a pórnép lenézi azokat, akik nem valami puccos munkát végeznek.... (portás, biztonsági ör, takarítónö, stb)
ÉN pl, mindig, mindenhol mebreként bántam velük, hangosan köszöntem nekik, ha attam öket, eleresztettem egy-egy mosolyt alkalom adtán, meg beszéltem is velük, ha úgy alakult.
Aztán minden ilyen beképzlet fasz meg csak pislogott, amikor nekem segítettek, amikor arra volt szükségem....
Magyarországnak éppen az az egyik nagy problémája, hogy ott a pórnép lenézi azokat, akik nem valami puccos munkát végeznek.... (portás, biztonsági ör, takarítónö, stb)
ÉN pl, mindig, mindenhol mebreként bántam velük, hangosan köszöntem nekik, ha attam öket, eleresztettem egy-egy mosolyt alkalom adtán, meg beszéltem is velük, ha úgy alakult.
Aztán minden ilyen beképzlet fasz meg csak pislogott, amikor nekem segítettek, amikor arra volt szükségem....

Eljutottunk oda, hogy udvariasan ugyan, de azért már a ballib médiák is röhögnek a Nomentumon és Hatházin.
Ma már csak pár agresszív homoklobbista megy ki az utcára felszólításukra:
Pedig Hatházi nemrég még a ballib messiás volt, a Szent Árpi Bácsi reinkarnációja!
A Zorbán…..
GyMasa
2025.04.24 13:05:34
@Serény Vélemény:
AZ a baj az egész "összefogósdival", meg a visszalépéssel, hogy az én álláspontom ezügyben az, hogy nekem megvan a saját véleményem.
Általában arra szavazok, aki azt a legpontosabban képviseli.
Egy ilyen visszalépés meg összefogás esetén megnézem azt is, hogy ki az, akivel-re át kellene szavazni.
Nos, amíg ott van Ferenc a szavazási lánc végén, akkor arra a láncra nem fogok szavazni!
Meg, úgy alapvetően én valakiRE és a programjukra szeretek szavazni, nem valaki ellen (bár, szigorúan véve jelenleg inkább az ellenzék ELLEN szavazok a fideszre, mint szigorúan véve a fidesz miatt a fideszre. De ez csak részletkérdés)
AZ a baj az egész "összefogósdival", meg a visszalépéssel, hogy az én álláspontom ezügyben az, hogy nekem megvan a saját véleményem.
Általában arra szavazok, aki azt a legpontosabban képviseli.
Egy ilyen visszalépés meg összefogás esetén megnézem azt is, hogy ki az, akivel-re át kellene szavazni.
Nos, amíg ott van Ferenc a szavazási lánc végén, akkor arra a láncra nem fogok szavazni!
Meg, úgy alapvetően én valakiRE és a programjukra szeretek szavazni, nem valaki ellen (bár, szigorúan véve jelenleg inkább az ellenzék ELLEN szavazok a fideszre, mint szigorúan véve a fidesz miatt a fideszre. De ez csak részletkérdés)
GyMasa
2025.04.24 18:23:50

A Majtényi nevű hétpróbás libbant azt mondja, az ő unokái nem ijednek meg, ha azonos neműeket látnak csókolózni.
Dehát pont ez a baj!
A gyerek szocializációja arról szól, hogy megszokja a környezetét, annak értékrendjét, szokásait. Így illeszkedik be a társadalomba. Aztán kevés ember…..
GyMasa
2025.04.21 13:45:33
@vergyula:
Ezzel én is így vagyok.
Azzal, alapvetően semmi baj nincs, ha vannak egy filmben/sorozatban színes karatkerek. A baj azzal van, ha az illető karakter szarul van megírva és nem azért lett meleg/fekete/nő, mert AMÚGY tehetséges, jól verekszik meg okos, hanem CSAK azért került oda, mert meleg/fekete/nő (vagy ebből 2, de akár mind 3 is)
(Erre kiváló példa a néhai Dr Who című sorozat, amiben a woke baromság elharapódzása előtt kiválóan megírt női karakterek voltak, akik ÉLTEK, szenvedtek, féltek, éreztek, majd az utóbbi pár évadban már csak erősen túltolt fdeminista karikatúrákra futotta.)
(Lásd a 9. doktor, aki mellett egy kiváló szereplői gárda volt jelen.
Erős női karakteretk, erős, konzisztens, évadon átívelő történet, igazi, brit humor.
Aztán a 13. dotortól kezdve jött ez a rettenet. AKkor a sorozat kapott tölem pár résznyi lehetőséget a bizonyításra, de csúnyán leszerepeltek...)
Ezzel én is így vagyok.
Azzal, alapvetően semmi baj nincs, ha vannak egy filmben/sorozatban színes karatkerek. A baj azzal van, ha az illető karakter szarul van megírva és nem azért lett meleg/fekete/nő, mert AMÚGY tehetséges, jól verekszik meg okos, hanem CSAK azért került oda, mert meleg/fekete/nő (vagy ebből 2, de akár mind 3 is)
(Erre kiváló példa a néhai Dr Who című sorozat, amiben a woke baromság elharapódzása előtt kiválóan megírt női karakterek voltak, akik ÉLTEK, szenvedtek, féltek, éreztek, majd az utóbbi pár évadban már csak erősen túltolt fdeminista karikatúrákra futotta.)
(Lásd a 9. doktor, aki mellett egy kiváló szereplői gárda volt jelen.
Erős női karakteretk, erős, konzisztens, évadon átívelő történet, igazi, brit humor.
Aztán a 13. dotortól kezdve jött ez a rettenet. AKkor a sorozat kapott tölem pár résznyi lehetőséget a bizonyításra, de csúnyán leszerepeltek...)
GyMasa
2025.04.21 14:23:13
GyMasa
2025.04.24 12:26:49
@Tapi2021:
Igen, ő volt az egyik legjobb. A Capaldi csávó az nagyon gyenge volt a nő utána meg egy elviselhetetlen picsa.
Persze, legyünk igazsságosak: Egy adott színész csak olyan jó tud lenni, amilyen jól megírják a szerepét. És, a végén a Dr Who pont itt hasalt el.
Igen, ő volt az egyik legjobb. A Capaldi csávó az nagyon gyenge volt a nő utána meg egy elviselhetetlen picsa.
Persze, legyünk igazsságosak: Egy adott színész csak olyan jó tud lenni, amilyen jól megírják a szerepét. És, a végén a Dr Who pont itt hasalt el.

Azt mondják, őszödi beszéd. Nem az, ez inkább MZP-balekség.
Amit a Kinga mondott, az a színtiszta igazság és mindenki tisztában van vele: azért vannak a brüsszeli pénzek befagyasztva, hogy ez segítse a magyar ellenzéket a választásokon.
Viszont ez kimondani nem szabad, ha az ellenzék mellett…..
GyMasa
2025.04.22 20:28:25
GyMasa
2025.04.22 22:28:12
GyMasa
2025.04.23 16:07:28
@Tapi2021:
Azt a jelentést (meg magát a "feladatot" is) kétféleképpen lehetett megoldani:
- Öszinte lelkesedéssel, akár túl is tolva azt
- A lehetö legkisebb minimumot teljesítve, az ember gerincét megtartva.
AHogy személyes emlékekböl hallottam (olyanoktól, akikkel együtt volt külföldön), ö az elsö csoportba tartozott.
Azt a jelentést (meg magát a "feladatot" is) kétféleképpen lehetett megoldani:
- Öszinte lelkesedéssel, akár túl is tolva azt
- A lehetö legkisebb minimumot teljesítve, az ember gerincét megtartva.
AHogy személyes emlékekböl hallottam (olyanoktól, akikkel együtt volt külföldön), ö az elsö csoportba tartozott.

Mérgesek nagyon New Yorkban. "Hát ezeknek adtunk milliárdokat?" - kérdezik.
Pedig a szakirodalom adott, le van írva hogyan kell zavargásokat szervezni, magyarul is kaphatók:
Alapvetően a magyar liberálisok fő baja az, hogy a fő ellenségük egy áruló. Hiszen egykor Orbán abban a táborban…..
GyMasa
2025.04.17 13:18:19
@Deak Tamas:
... vagy nézzem már meg egy tetszőleges riportot anno a "jobbára békés" BLM töntetésekről...
... vagy nézzem már meg egy tetszőleges riportot anno a "jobbára békés" BLM töntetésekről...
GyMasa
2025.04.17 13:31:34
@vergyula:
Lakatos Márkot NEM pedofília miatt vádolták meg, nem az volt a probléma, hogy olyan fiatal volt a srác, hanem, hoyg LM vett neki valami sportcipőt, amivel beleesett a prostitúció BTK kategóriájába.
Ha nem adott volna ellenszolgáltatást, akkor semmi nem lett volna a dologból.
Persze, ez nem mentesíti LM-ot az erkölcsi hullsaág vádja alól!
És, végül az "elévülés miatt megszüntetett eljárás" nem jelenti, hogy ártatlan lenne!
Sőt, ezzel pont, hogy rátették a bélyeget.
Kérdés, milyen következményei lesznek ennek, mert, mint láttuk, van az a vastag bőr, (Gyurcsány), ami kompenzálja az embert a következményekkel szemben.
Lakatos Márkot NEM pedofília miatt vádolták meg, nem az volt a probléma, hogy olyan fiatal volt a srác, hanem, hoyg LM vett neki valami sportcipőt, amivel beleesett a prostitúció BTK kategóriájába.
Ha nem adott volna ellenszolgáltatást, akkor semmi nem lett volna a dologból.
Persze, ez nem mentesíti LM-ot az erkölcsi hullsaág vádja alól!
És, végül az "elévülés miatt megszüntetett eljárás" nem jelenti, hogy ártatlan lenne!
Sőt, ezzel pont, hogy rátették a bélyeget.
Kérdés, milyen következményei lesznek ennek, mert, mint láttuk, van az a vastag bőr, (Gyurcsány), ami kompenzálja az embert a következményekkel szemben.
GyMasa
2025.04.17 14:18:30

Egyenesben néztem a Nomentum hétfő délutáni kabaréműsorát.
A hatalmas kampánnyal meghirdetett eseményre még a Facebookon is alig 350 ember jelezte a részvételt. Aztán ténylegesen kiment 150, de ebből 120 csak bámészkodott.
Sajnos Kaleta is lemondta a részvételt, pedig várták.
Kb. 30…..

Hatalmas tőzsdepánik.
Amerikában a tőzsdén lévő cégek összértéke esett 1,7 trillió dollárral.
A szám megértéséhez tudni kell: az USA teljes nettó vagyona (azaz állami, céges, magán) jelenleg 123 trillió dollár. Azaz a veszteség a teljes nemzeti nettó vagyon kb. 1,4 %-a.
Ekkora veszteség…..
GyMasa
2025.04.17 12:48:50
@Tapi2021:
Igen, csak ezek egyre kevesebben vannak, emiatt itt nem olyan feltűnőek...
(És, manapság egyre nehezebb ennyire feltörekedni, legalábbis 100%-ban legális utakon)
Igen, csak ezek egyre kevesebben vannak, emiatt itt nem olyan feltűnőek...
(És, manapság egyre nehezebb ennyire feltörekedni, legalábbis 100%-ban legális utakon)
GyMasa
2025.04.17 12:49:45
@Tapi2021:
Ez, viszont, szintn a szocializmus eredménye. Sikeresen megnyomorította jópár generáció lelkét.
Ez, viszont, szintn a szocializmus eredménye. Sikeresen megnyomorította jópár generáció lelkét.
GyMasa
2025.04.17 12:55:37
@vergyula:
"Leginkább mert magyarok vagyunk. Pl. a román milliárdosokról visítsanak a románok."
És, miért is kell visítani a milliárdosok miatt?
"Számomra nem függ. Sőt, olyan példát is lehetne találni, ami mentes a politikától."
Jah, értem, akkor te is ugyanolyan komunista vagy, mint Gery?
"Ha mégis oldalfüggőnek tűnik, az sem pontosan az. Inkább kormányközeli, vagy nem. És itt mindegy, hogy ki van kormányon. "
Rossz hírem van!
A mnindenkori kormányok mellett/közelében a világon MINDENHOL ott lesznek a haszonlesők!
(Igen, itt a "szuperdemokratikus" Németországban is.)
Elég csak megnézni amit Musk az USA_ban talált a DOGE által.
"Leginkább mert magyarok vagyunk. Pl. a román milliárdosokról visítsanak a románok."
És, miért is kell visítani a milliárdosok miatt?
"Számomra nem függ. Sőt, olyan példát is lehetne találni, ami mentes a politikától."
Jah, értem, akkor te is ugyanolyan komunista vagy, mint Gery?
"Ha mégis oldalfüggőnek tűnik, az sem pontosan az. Inkább kormányközeli, vagy nem. És itt mindegy, hogy ki van kormányon. "
Rossz hírem van!
A mnindenkori kormányok mellett/közelében a világon MINDENHOL ott lesznek a haszonlesők!
(Igen, itt a "szuperdemokratikus" Németországban is.)
Elég csak megnézni amit Musk az USA_ban talált a DOGE által.

Oké, tudjuk mindannyian, hogy nem az. Magyar Péter nem az a srác, aki a házibulik központi figurája lenne. Még csak nem is az, akivel szívesen indulnánk éjszakai nővadászatra. Egyszerűen hiányzik belőle valami, amitől szerethetővé, vonzóvá tudna válni. Ezt még szektájának tagjai is pontosan…..
GyMasa
2025.04.15 08:09:03
GyMasa
2025.04.15 08:10:18
@elona:
Egy hétre nem engedte nekik a rendörség a lezárást! Söt, egy egész 24 órára sem. Azt mondták, az aránytalanul korlátozná a forgalmat. Ezért engedték csak ha jól emekszem, este 10-ig
Egy hétre nem engedte nekik a rendörség a lezárást! Söt, egy egész 24 órára sem. Azt mondták, az aránytalanul korlátozná a forgalmat. Ezért engedték csak ha jól emekszem, este 10-ig
GyMasa
2025.04.15 08:12:47
@Andy73:
Itt, ismét megemlítem, hogy ez NEM magyar sajátosság!
Itt, Németországban is megemelkedtek az árak az elmúlt 3 évben.
És, nem csak pár százalékkal.
A villanyért és a gázért pl. ma kereken 2x annyit fizetek, mint a háború elött.
(az, egyedül 200 EUR plusz kiadás havonta)
Itt, ismét megemlítem, hogy ez NEM magyar sajátosság!
Itt, Németországban is megemelkedtek az árak az elmúlt 3 évben.
És, nem csak pár százalékkal.
A villanyért és a gázért pl. ma kereken 2x annyit fizetek, mint a háború elött.
(az, egyedül 200 EUR plusz kiadás havonta)

Vajon miért ragaszkodnak ennyire a szivárványos eszméhez az EU-ban?
Mert csak ez maradt.
Az EU modern történetének 4 nagy eszméje lett:
a demokrácia,
a migráció,
a zöld eszme,
a szivárványos eszme, azaz a genderizmus.
A demokráciát elkezdték feladni ők maguk, hiszen…..
GyMasa
2025.04.10 19:23:17
GyMasa
2025.04.11 12:46:16
@élveteg:
Igen, mert ezek az emberek csak TÉGED akarnak megrendszabályozni!
Nekik eszük ágában sincs bármit betartani abból, ami rád akarnak kényszeríteni.
Igen, mert ezek az emberek csak TÉGED akarnak megrendszabályozni!
Nekik eszük ágában sincs bármit betartani abból, ami rád akarnak kényszeríteni.
GyMasa
2025.04.14 11:48:54

Amikor kisgyerekként 3 évet Peruban éltem, akkor történt.
Még ma is elég hiányos az indián lakosság tudásszintje, bár ma már hatalmas fejlődés van azóta, de akkor, a 70-es években még tényleg az volt, hogy aki indián az teljesen tudatlan ember, nagyon kevés kivétellel. Ott esett meg egy magyar…..
GyMasa
2025.04.13 13:56:28
@vergyula:
Mondjuk, jelenleg ebben pont az ellanzéki oldal jeleskedik... Legutolsó példájauk Varjú László...
Mondjuk, jelenleg ebben pont az ellanzéki oldal jeleskedik... Legutolsó példájauk Varjú László...
GyMasa
2025.04.13 20:08:42
@vergyula:
"Őszintén szólva a mostani újraválasztása alkalmával hallottam róla először."
Nem figyeltél a "demokratikus TV székház "ellenőrzéskor"? Ő volt az, akit kidobtak a hylei biztonsági őrök.
" Miért nem tiltották el a közügyektől? "
Bizonyára azért, mert nálunk tombol a diktatúra!
Vagy, azért, mert Orbánék annyira amatőrök, hogy ezt _IS_ elbaxták!
"Őszintén szólva a mostani újraválasztása alkalmával hallottam róla először."
Nem figyeltél a "demokratikus TV székház "ellenőrzéskor"? Ő volt az, akit kidobtak a hylei biztonsági őrök.
" Miért nem tiltották el a közügyektől? "
Bizonyára azért, mert nálunk tombol a diktatúra!
Vagy, azért, mert Orbánék annyira amatőrök, hogy ezt _IS_ elbaxták!
GyMasa
2025.04.13 20:10:09
@Tapi2021:
Igen, "csak", viszont, amíg egy popsztár nem kúrhatja el az életedet, addig egy szar politikus igen.
Szóval, pöppetr nagyobb a tétje annak, hogy egy politikusért rajong valaki, vagy egy popsztárért...
Igen, "csak", viszont, amíg egy popsztár nem kúrhatja el az életedet, addig egy szar politikus igen.
Szóval, pöppetr nagyobb a tétje annak, hogy egy politikusért rajong valaki, vagy egy popsztárért...

Lassan tizenöt éve azt hallgatom, hogy ez az ország egy pokol, ahonnan mielőbb le kell lépni. Az újságok megírják, hogy nincs sajtószabadság; a tüntetők arról szónokolnak, hogy nincs gyülekezési szabadság; a budai villák milliárdosai pedig hisztiznek, hogy nyakunkon a megélhetési válság...
Én…..
GyMasa
2025.04.08 19:33:24
@G. Nagy László:
Szerintem, egy vitának NEM célja "valamiféle kompromisszum elérése"....
Főleg akkor nem, ha olyan mértékben eltér a két résztvevő véleménye, mint az Orbán vs. Orbánfóbiások esetében.
Ráadásul az Orbánfóbiások alapállásból szeélyeskednek. az O1G maga személyeskedés.
Az nem érv, és azzal sem vitatkozni nem érdemes, sem kompromisszumra törekedni.
Szerintem, egy vitának NEM célja "valamiféle kompromisszum elérése"....
Főleg akkor nem, ha olyan mértékben eltér a két résztvevő véleménye, mint az Orbán vs. Orbánfóbiások esetében.
Ráadásul az Orbánfóbiások alapállásból szeélyeskednek. az O1G maga személyeskedés.
Az nem érv, és azzal sem vitatkozni nem érdemes, sem kompromisszumra törekedni.
GyMasa
2025.04.08 21:00:34
@G. Nagy László:
Hát, _elvileg_ igen,
De, ha Zselé sokáig nem akar még tárgyalni, akkor annak kapituláció lesz a vége.
Akkor meg nem lesz semmiféle kompromisszum.
Hát, _elvileg_ igen,
De, ha Zselé sokáig nem akar még tárgyalni, akkor annak kapituláció lesz a vége.
Akkor meg nem lesz semmiféle kompromisszum.
GyMasa
2025.04.12 01:58:08
@Billy Hill:
Eleve nem igaz, hogy az "EU fizeti"!
Pont az a lényege az EU pénzeknek, hogy azokat csakis olyan dolgokra lehet fordítani, amik továbbra is félgyarmati sorban tartják az országot!
Tanári, meg orvosi fizetésre NEM adnak egy fityinget sem...
Csak infrastrukúra fejlesztésre (hogy a multiknak könnyebb legyen a logisztika), meg haszontalam kilátókra, meg térkövezésre (amik papíron jól mutatnak, de csak pénzmosda az egész, ahogy azt a volt német külügyminiszter bevallotta: "az EU pénzek 90%-a Németországban köt ki ilyen-olyan hosszabb-rövidebb kitárő után"...)
Eleve nem igaz, hogy az "EU fizeti"!
Pont az a lényege az EU pénzeknek, hogy azokat csakis olyan dolgokra lehet fordítani, amik továbbra is félgyarmati sorban tartják az országot!
Tanári, meg orvosi fizetésre NEM adnak egy fityinget sem...
Csak infrastrukúra fejlesztésre (hogy a multiknak könnyebb legyen a logisztika), meg haszontalam kilátókra, meg térkövezésre (amik papíron jól mutatnak, de csak pénzmosda az egész, ahogy azt a volt német külügyminiszter bevallotta: "az EU pénzek 90%-a Németországban köt ki ilyen-olyan hosszabb-rövidebb kitárő után"...)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Igen érdekes ez a szelektív finnyásság a balos sajtó részéről, mert pl. a námet CATL gyár, ami pont ugyanolyan, mitn a magyar, na az egy életmentő beruházás...
Valahogy csak Magyarországon árulás...
Ki érti eztet...