Regisztráció Blogot indítok
Adatok
dragon83 (törölt)

0 bejegyzést írt és 32 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nem nagyon szoktunk külön posztban megemlékezni arról, hogy valami száz éves klasszikus játék/fejlesztőcsapat a Kickstarteren indít kampányt a feltámadáshoz, leginkább azért, mert ilyesmiből már annyi van, hogy a hírértéke az "Angliában esett az eső" szintre redukálódott.…..
dragon83 (törölt) 2012.09.19 12:50:29
@BlueJack: Naná, hogy nincs kiadó, aki ezt támogatná. Szerinted miért nem látunk ilyen játékokat jobbra-balra?

Hogy van-e az Obsidiannak pénze arra, hogy 1 millió dolcsit összedobjon? Tekintve,hogy nemrég a stúdiótól kellett embereket kirúgni a túlélésért, szerintem nincs. Ne keverd össze a napról napra érő fejlesztőket a multimilliárdos kiadókkal.
Van ez a botrány, ugye (már ha ezt annak lehet nevezni), hogy a Mass Effect 3 befejezése sok rajongónak csalódást okozott. Nagy igény mutatkozott ennek kibeszélésére, ezért nyitok egy külön posztot, hogy ne más posztok alatt gyűljön a sok offtopic hozzászólás, ami esetleg még…..
Szóval ott tartottunk, hogy Markus "Notch" Persson, a Minecraft fejlesztője, frissen lett indie atyaúristen és milliomos gondolt egyet, és felajánlotta Tim Schafer kalandjátékpápának, hogy ha a kiadók folyton visszadobálják az ötleteit és nem akarják finanszírozni, majd ő…..
dragon83 (törölt) 2012.02.21 15:55:48
@maul: "de nem véletlenül volt veszteséges, és nem véletlenül nem adnak a kiadók a második részére pénzt. "

Pontosan, nem véletlenül volt veszteséges. Azért volt veszteséges, mert az emberek idióták (akinek nem inge...), akik nem tudják értékelni, a jót, az egyedit, és inkább a silány tömegcuccok mellett teszik le a voksukat.

"Miért erre ad pénzt az a mázlista kókler Notch és miért nem a Firefly folytatására?
Miért nem nekem ad pénzt, ha ennyi van neki?
Miért nem a Valve-nek fizet, hogy előbb jöjjön ki az Episode 3?"

Talán azért épp erre ad pénzt, mert neki az tetszik, nem a Firefly, a te elragadó személyiséged, vagy az Episode 3.

Komolyan mondom olyan hülyeséget írtál a kommentedben, hogy az agyam eldobod. No offense.
IDDQD 8 biten jönnek a cylonok 2012.01.05 15:05:12
Vagy 16-on, tökmindegy, a lényeg, hogy a Collegehumornál most éppen minden idők egyik leg........................... (a felhasználó tölti ki, én a "túlértékeltebb" jelzőt használnám, de nem akarok itt különösebb hitvitát generálni) sci-fi sorozatát, a Battlestar…..
dragon83 (törölt) 2012.01.05 17:35:57
Bocs a hosszú kihagyásért, van az úgy, hogy annyira felgyűlik a meló, hogy az embernek nincs ideje posztolni, és néha ez egyszerre történik meg a blog összes szerzőjével (kivéve Hancuval, aki az elmúlt két hétben Frisco környékén ette a későn nyaralók keserű kenyerét). El is…..
Mikor a közelmúltban kiderült, hogy a három éve pletykált Syndicate-reload valójában valami FPS-es lövölde lesz... Eh, kit akarok átverni, mindenki tudta, hogy 2012-ben az EA nem kockáztat majd egy kőkemény buktát csak azért, hogy négyszáz megszállott élvezkedjen az izometrikus…..
dragon83 (törölt) 2011.10.03 10:20:54
@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:
Ez igaz, csak ez engem nem érdekel. Ennyi erővel ne készítsünk SEMMI mást, csak FPS-t, mert a többiből úgyis kevesebb fogy.

Total War, Starcraft 2, Dawn of War 2, Company of Heroes, King Arthur. Mások hajlandóak rá, hogy áldozzanak egy kis pénzt a stratégiákra. Természetesen nem ezek vezetik az eladási listákat, de elég fogy belőlük ahhoz, hogy megérje őket csinálni. Megjegyzem, hogy egy stratégiai játék fejlesztési költsége nem éri el egy AAA kategóriás FPS-ét. Meg sem közelíti az 50-80-100 millió dollárt, amit te említettél. Sőt, ennyi pénzbe csak a legdrágább játékok kerülnek, nem az a jellemző. Plusz, mivel FPS-ből tele van a piac, ott tényleg nagyot kell durrantani, meg nyomatni a marketinget, hogy profitot termeljen a játék.
IDDQD A Bethesda megkergült 2011.08.06 22:07:00
Már épp a heti játékcsajt kezdtem volna írni, mikor megláttam valami érdekeset. Talán másoknak is feltűnt, hogy a Bethesda nevű kiadó, aki a legtöbb játékosnak az Elder Scrolls és a Fallout újkori részeinek elkészítéséről maradt meg, mostanában kitalálta, hogy ő akkor…..
dragon83 (törölt) 2011.08.07 13:52:27
@Bobby Newmark: Te játszottál az eredeti Falloutokkal? Csak azért mert a NW sokkal inkább a F1-2 folytatása, mint a Fallout 3.
dragon83 (törölt) 2011.08.07 13:57:08
@MrEd: "Eleve, ami nem izometrikus, az szar. :)"

Ebben is van igazság. :)
Mindenekelőtt nyugi, a posztot nem Hancu írja, tehát kicsi az esélye, hogy a végén kiderül, töke van a játékcsajnak. A gyanúsan becézett Jacket, a Mass Effect 2 szereplőjét akár Subject Zerónak is nevezhetnénk, ha már a történet szerint ezen a néven is fut a pszichopata…..
Bár úgy néz ki, a magazin mégsem szűnik meg (aminek mi örülünk a legjobban, komolyan), Sasa vissszaemlékezése a PC Gurunál töltött évekre folytatódik. És ha azt mondom, hogy a második rész sem lesz különösebben rövid, úgy érzem, a fején találtam a szöget. Talán kevesebb…..
dragon83 (törölt) 2011.08.03 09:54:49
@PPéter: Itt egy PPéter! Jééj! :D (A Gameresek megérdemelnek egy külön üdvözlést.)

@Dallie: Köszi ezt a kis betekintőt, jó volt olvasni.
dragon83 (törölt) 2011.08.04 12:38:17
@-=Flatline=-: Úgy látom történnek érdekes dolgok más magazinoknál is. Na majd elkaplak egyszer MSN-en és elmesélheted milyen az élet a messzi Írországban.
IDDQD Így kell állást keresni 2011.07.29 14:45:23
Erin Michael Vondrak amerikai grafikus úgy gondolta, tutira megy, amikor megpróbált állást szerezni a Valve-nál, és a szokásos önéletrajz-motivációslevél kombót ezzel a videóval toldotta meg:    Most aztán főhet Gabe Newellék feje, mert ha visszadobják, ők lesznek a…..
dragon83 (törölt) 2011.07.29 19:49:05
@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: Ezt a videó alapján mondod, vagy láttad a munkáit is? (Nem mintha nem tudnám a választ.) Mert a videó direkt lett ilyen kézzel rajzolt, poénos formában megcsinálva. Valószínűleg nem ingyen osztogatták azokat a diplomákat, amiket az önéletrajzában említett. Na meg az Apple sem szokott akárkit alkalmazni, mert jelenleg ott dolgozik. Gondolom a pályázati anyaga nem ebből állt. Ez csak egy kis plusz volt.
IDDQD Mortal Kombat Legacy 2011.07.26 17:00:00
Igen, az első idióták már betiltanák a lövöldözős játékokat a norvég tömeggyilkosság gémer-vonatkozásaira hivatkozva, és igen, olvastuk mi is a kicsit kamugyanús, de borzasztó sztorit a kínai párról, akik eladták a gyerekeiket, hogy fizetni tudják az…..
Nyilvánosságra került az oslói ámokfutó, Anders Behring Breivik bő 1500 oldalas jegyzete, ami egyszerre zavaros ideológiai fejtegetés arról, miért, és hogyan kellene a bevándorlókat kiűzni Európából, másrészt egyfajta napló is arról, hogyan készült a mészárlásra. Ebből…..
IDDQD Légy ember, maradj ember 2011.07.21 19:17:00
A Deus Ex Human Revolution az a játék, aminél rendszeresen kivételt teszünk egyik alapelvünk alól, miszerint az IDDQD-n az nem hír, hogy X játékhoz kijött egy új trailer. A legújabb előzetes élőszereplős, és konkrétan kettéhugyozza a hollywoodi film- és tévésorozat-trailerek…..
dragon83 (törölt) 2011.07.21 21:26:44
@moli: Bocs, de semmi értelme sincs annak, amit írtál. Most több megoldása van a feladatoknak vagy lineáris? És hogy jön ide az emberek stílusa?

Az első részt biztos nem szárnyalja túl, de elvárom, hogy egy nagyon jó játék legyen a DX3.
IDDQD A PC Guru története 2011.07.14 11:00:00
Ahogy a minap jeleztük, itt az első visszaemlékezős-nosztalgiázós (és egy kicsit talán bálványdöntögetős) poszt a PC Gururól, amiben Sashegyi "Sasa" Zsolt mesél arról, hogy is volt ez az egész. Előreláthatólag két részletbern, mert nem lesz rövid. Egyben itt…..
dragon83 (törölt) 2011.07.15 08:23:49
@Miguel: Azt elismerem, hogy a DVD mellékletes résznél nincs igazam, ti jobban tudjátok megérte-e volna. Viszont azt honnan tudod, hogy egy egyedibb stílusú magazint nem vennének az emberek? A Gamer sem azért ment tönkre, mert mást stílust képviselt. Egyébként nem arról akartam meggyőzni az embereket, hogy az új Gurunak most ilyen stílust kellett volna képviselni. Én csak Chochonak mondtam, hogy szerintem miért volt más a régi és az új Guru.
dragon83 (törölt) 2011.07.15 11:20:57
@Chocho89: Továbbra sem értek egyet azzal, hogy a Gamer azért ment tönkre, mert az új olvasóknak nem tetszett a stílusa. Egyszerűen az emberek mentek a bejáratott név után, a PC Gurut már ismerték, ráadásul ott több volt a régi, ismert cikkíró. A piac pedig nem bírt el még egy magazint. Na meg az sem volt utolsó szempont, hogy miután Sasék visszamentek a Guruhoz, sok új cikkíró jött a Gamerhez, és hát az első pár szám minőségén ez meg is látszott.

De mint mondtam, ez csak az én véleményem, nem akarom megmondani másoknak, hogyan készítsenek magazint. Csak azt írtam le, hogy az én szemszögemből nézve miért volt más (jobb) a régi PC Guru/Gamer.
dragon83 (törölt) 2011.07.16 14:42:22
@Ed Carnby: Egyrészt itt nem multikról és dollármilliókról van szó, másrészt nem az a gond, hogy felmondtak és visszamentek, a Guruhoz, hanem ahogyan tették.
IDDQD Half-Life filmet akarunk! 2011.07.15 09:05:00
És hogy a játék sztorijából lehetne is valami jót csinálni, arra remek bizonyíték a Singularity Collapse című rajongói kisfilm, amin egy éven át dolgozott egy Lenny Menchiari nevű olasz figura és kis csapata. A hangulat zseniálisan idézi a játékokét, a kivitelezés pedig ahhoz…..
Mostanában egyre többször hangzik el: a videojátékok elértek a társadalmi elfogadottság egy olyan szintjére, hogy senkinek sem kell szégyenkeznie a hobbija miatt. Nos, úgy tűnik, azért még akadnak kerékkötők - a lenti videóból 2:11-től kiderül, hogy Amerikában is vannak olyan…..
Nerd barátunk kiad egy több részes karácsonyi részt, az első a Home Alone 2-vel foglalkozik. Nem az, amit én mutattam be egyszer (bénán). Bevallom őszintén, annyira nem nevettem, de nem azért, mert a videó lett volna rossz, hanem már nem volt olyan meglepő a játék, mert Visor…..