Adatok
Neo954
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Ha néhány alapkérdésre tudja a választ, sokkal közelebb kerülhet a dilemma feloldásához.
Mai közélet-cikkünk kommentposztja...
Neo954
2014.08.19 10:42:58
@Cyber Hunter: A sok rövid út miatt sokat dolgozik vissza az EGR, ezért kormos a szívósor belseje. Kicsit többet kell melegíteni indulás előtt, és jobban kell forgatni, nem csak 1500-as fordulatig. :) Nekem a te motorod elődje van 325TDS 350e kilométerrel, és nem lett megbontva még a motor. Neked ami szopóág lehet az a szívósor pillangószelep (azthiszem a tiédben már van), ezek hajlamosak beesni, és ha átmegy a motorok, az elég nagy kárt tud okozni.
Üdv.:Neo
Üdv.:Neo
Neo954
2014.08.19 11:15:47
@Cyber Hunter: Igen igazad van a pillangószelepekkel kapcsolatban, elfelejtettem, hogy csak 3,5 éves az autód! :)
A hidegen alacsony fordulaton elindulás, és menetközbeni melegítéskor dolgozik a legtöbbet vissza az EGR. Rám is rámszóltak már, hogy miért berregtetem az autót, én meg mondtam neki, hogy vissza kell hűlnie, majd leállítom ha jó lesz. :) A melegítésnél ugyan ez a helyzet. :) De a tény az tény a dízellel törődni kell, figyelni kell rá és akkor nem egy füstölő olajkályha lesz belőle 5-10 évesen. (az enyém egy 17-éves E36) :)
Üdv.:Neo
A hidegen alacsony fordulaton elindulás, és menetközbeni melegítéskor dolgozik a legtöbbet vissza az EGR. Rám is rámszóltak már, hogy miért berregtetem az autót, én meg mondtam neki, hogy vissza kell hűlnie, majd leállítom ha jó lesz. :) A melegítésnél ugyan ez a helyzet. :) De a tény az tény a dízellel törődni kell, figyelni kell rá és akkor nem egy füstölő olajkályha lesz belőle 5-10 évesen. (az enyém egy 17-éves E36) :)
Üdv.:Neo

Patrick Snijers, a belga rali-legenda, aki 1988-ban a BMW talán addigi legnagyobb rali-sikerét érte el, amikor megnyerte a Manx TT-t. Tudják, amit Man-szigetén rendeztek és melyet sok rali-pilóta túl gyorsnak titulált. Snijers nem. És kifújta az orrát az egész ERC-mezőnynek. Valahogy…..
Neo954
2014.01.13 19:38:30

Igen, bevallom: imádtam és elfogult voltam, naná! Mi más lettem volna, amikor végre megérkezik a fekete ötös BMW-k és szürke E-Klassék közé egy Maserati? És ha keresnék a magyarázatot, a titkok kamráját, ahol magyarázatot kapnak arra, miért is szerettem meg azonnal? Elsősorban…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Kettős tömegű kiküszöbölésére ott az automataváltó, kérdés kinek tetszik.... Szerintem nagy dízelekhez jó dolog.
Üdv