Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Neo954

0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ha néhány alapkérdésre tudja a választ, sokkal közelebb kerülhet a dilemma feloldásához. Mai közélet-cikkünk kommentposztja...
Neo954 2014.08.19 10:42:58
@Cyber Hunter: A sok rövid út miatt sokat dolgozik vissza az EGR, ezért kormos a szívósor belseje. Kicsit többet kell melegíteni indulás előtt, és jobban kell forgatni, nem csak 1500-as fordulatig. :) Nekem a te motorod elődje van 325TDS 350e kilométerrel, és nem lett megbontva még a motor. Neked ami szopóág lehet az a szívósor pillangószelep (azthiszem a tiédben már van), ezek hajlamosak beesni, és ha átmegy a motorok, az elég nagy kárt tud okozni.
Üdv.:Neo
Neo954 2014.08.19 11:15:47
@Cyber Hunter: Igen igazad van a pillangószelepekkel kapcsolatban, elfelejtettem, hogy csak 3,5 éves az autód! :)

A hidegen alacsony fordulaton elindulás, és menetközbeni melegítéskor dolgozik a legtöbbet vissza az EGR. Rám is rámszóltak már, hogy miért berregtetem az autót, én meg mondtam neki, hogy vissza kell hűlnie, majd leállítom ha jó lesz. :) A melegítésnél ugyan ez a helyzet. :) De a tény az tény a dízellel törődni kell, figyelni kell rá és akkor nem egy füstölő olajkályha lesz belőle 5-10 évesen. (az enyém egy 17-éves E36) :)

Üdv.:Neo
Neo954 2014.08.19 12:05:29
@zupa:
Kettős tömegű kiküszöbölésére ott az automataváltó, kérdés kinek tetszik.... Szerintem nagy dízelekhez jó dolog.

Üdv
Belsőség Muzsikál az M3 2014.01.13 18:54:02
Patrick Snijers, a belga rali-legenda, aki 1988-ban a BMW talán addigi legnagyobb rali-sikerét érte el, amikor megnyerte a Manx TT-t. Tudják, amit Man-szigetén rendeztek és melyet sok rali-pilóta túl gyorsnak titulált. Snijers nem. És kifújta az orrát az egész ERC-mezőnynek. Valahogy…..