Regisztráció Blogot indítok
Adatok
carlife

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kevés dolog osztotta meg annyira a szerkesztőséget, mint a Paul Walker emlékére szervezett gurulás. Kellett egy kis idő, míg lecsillapodtak a kedélyek, és megfelelő távolságból tudjuk nézni a dolgokat. Most a látott matricák, meg a kiszivárgott előzetes miatt került ismét…..
carlife 2014.03.09 13:56:17
Szerintem a végén, feleslegesen írtad le, Streetsta ,hogy kedves rendes emberek voltak kint, bla-bla-bla.. Ha lenézel/leszarozol valamit/valakiket vállald végig azt.

Én nem voltam ezen a rendezvényen,ha tudok róla lehet el is megyek.
Gyermek koromban pedálos moszkvicssal csapattam nagymuteréknél a hátsó kertben, előtte csehszlovák autó szállító kamiont tologattam és azóta sem nőttem ki az autó buzériát.Megnézek minden kocsis vagy azzal kapcsolatos filmet,olvasok blogokat,járok rendezvényekre.Én pontosan ezért néztem meg ezeket a filmeket is,amellett hogy az autópályán nem tolatva előzgetem a sort és hidakon sem ugratgatok át autóval..
Ezért film,nem reális?! oszt.. ? én a csajokért és autókért néztem akkor én is hülye vagyok? ez azért elég durva kisarkítás azért.
Szerintem mindenki tisztában van vele, hogy a film nem valóság, mint ahogy 692ezret sem lehet lőni egy tárral, Rambo mégis megoldotta, én Élieneket sem láttam még az utcákon rohangálni ,mégis megnéztem azt is és lézerkardozni sem kardozhattam igazival pedig milyen jó lenne..
Azért néz az ember filmeket mert szórakoztatja és azé olyat amilyet, mert az a téma érdekli amúgy is mondjuk.Általában azért el tudja választani az ember valóságot a mesétől.

Paul Walkernek meg a Fászt end Fjúrioszon kívül is volt jó pár filmje amiben szerepelt( 29 ) és többek közt Cápa mentő volt és jótékonykodott is.Ettől ő még ugyan olyan büdöset szart, csak nem kéne sem őt, sem bárki mást bírálni vagy megítélni ismeretlenül és berakni egy klisébe , mert szeretünk sztereotípiák alapján ítélkezni.

Én nem rajongok az újságírásért, sem nepperkedésért,színész sem vagyok és sorolhatnám, de azért mert valaki nem olyan mint én, nem osztom le automatikusan és könyvelem el hülyének.
Ahogy azt már írták páran,kicsit több tiszteletet,mert az mindenkinek kijár.
Béke
TComment Soha többé BMW-t! 2013.10.10 08:56:51
Az egy éve használtan vásárolt M6-os motorja három hónap után felrobbant. 8,5 millió a kár. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
carlife 2013.10.10 17:06:35
Sziasztok.
Ahogy olvasom , egy fontos dolgot felejt el a többség.
Mindenkinek szíve joga olyan autót venni ami neki tetszik, másnak meg ha nem tetszik nem veszi meg.Lehet fikázni pro és kontra a bömöst is a japókat is, szerintem senkinek semmi köze hozzá , hogy "Józsi" mért pont ezt vette meg és hogy miként is szívta meg, vélemény persze mindenkinek lehet , de az csak saját.
Nekem lett hengerfejes Japó Mitsu Lancer, ettől független bármikor beleülnék egy másikba, kár volt autókereskedőtől nem elég körültekintően megvenni, így megszívtam, tanultam belőle.
Itthon használt autót teljesen lutri venni, teljesen mindegy honnan , ha nem te használtad nem tudod mit veszel, alap dolgokat persze meg lehet nézetni, de ha csak nem szedik szét a kocsit atomjaira ,amit egyik márka szerviz sem tesz meg, értem ez alatt , hogy mondjuk a motort ebben az adott esetben a bömösnél nem rádugták volna a szuper computerre ,hanem ahogyan útólag szétszedték ezzel kezdték volna.Ha ez nincs meg ő is lutrira vett autót..csak ő drágán
Ami kérdéses , hogy azzal tisztában volt e, hogy a kocsi csippelve volt, erre egyértelműen nem tér ki a cikk, ha igen akkor azért lehetett volna egy jel, mint ahogy az olaj evés is.Mint ahogy az sem egyértelmű a cikkből, hogy "J" csak meg tudta venni a bömöst relatív nem teheti meg, mert kifizetni kitudja ,de fenntartani nem,mert azzal egyet értek , hogy ami megy arra meg főleg kell költeni, még hozzá sokat, hogy ez így is maradjon.vagy ezzel nem volt tisztában amikor megvette, hogy bizony itt lehet ,hogy milliókat kell rá költeni ha épp úgy van és lett is.Ha nem tudta , kapott egy fájdalmas tanulságot.
Ha pedig megtehette lazán ,hogy megvegye 10ért ,csak 30mat nem akart érte adni mert annyit nem ér,akkor meg miről beszélünk ? Aki megteheti , hogy fenntartson egy ilyet nem csak megveheti az, nagyjából is lebarnamacizza hogy mennyit kell rá költeni.
Mint ahogy az sem derül ki a cikkből egyértelműen , hogy a tulaj "J" valóban 60/90/130(160) és akkor nagyon nagyvonalú voltam, ment e csak vele,amit azért nehéz elhinni, mert ha azért kell ilyen ,hogy villogjak arra ott az 520 vagy 750 (ha benzinkútja is van) nagy béemvé és nehéz kitolni a szemét, vagy ő is kitolta a szemét ami inkább tűnik valószínűnek ,hisz nem crújzolni a városba vesz az ember egy 500lovas gépet ami ha csak rágondolok hogy megyek vele is eszik 15öt.
De ebből az esetből messze menő következtetéseket levonni nem lehet.. főleg hogy igen hiányosak a tények ami a lényeg lenne.

CsGergőnek meg annyit, hogy minden autó onnantól hogy kigördül a kereskedésből legyen az új vagy használt, már "értékének" jó részét el is vesztette , új autóknál főleg.Teljesen mindegy milyen márkáról vagy árkategóriáról beszélünk, egy opel ami sosem kop el is mondjuk egy új astra megveszed és 1,5el kevesebbet ér,egy 4 millás lacsetti is kb 1et ér 2 év után ez ilyen,szerintem főleg itthon, a fizetésekhez mérten egyik autó sem ér annyit amennyiért hozzájuthatsz ,mint ahogy egy alap lambo sem ér 25-30at amit lelépsz egy kicsit mókolt evoval akár.A márkajelet fizeted meg,minden esetben nem az anyagárat ilyen ez.

Akinek az autó nem egy tárgy mint a cipője vagy bármit mondhatnék, az fog költeni rá , ha van esz karban is tartja és ez mindig is költséges volt, az is lesz , mindenki a pénztárcájához mérten teszi ezt, szíve joga.

Egy szó mint száz,mindenki olyan autót vesz amit szeretne.