Adatok
eriela
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Média Panda
43 fotó a múltból és a jelenből, ami rádöbbent minket, hogy mennyit változott a világ
2014.11.28 10:39:48
Egy fénykép többet mond ezer szónál. Két fénykép ugyanarról az eseményről, csak évek, évtizedek elteltével pedig még ennél is többet: ilyenkor döbbenünk rá igazán, hogy mennyire sokat változott a világ, nagyon, nagyon kevés idő alatt. Legyen szó akár a melegek…..
eriela
2014.11.29 00:44:30
Az első újkori olimpia majdnem 100 évvel korábban volt, 1986 helyett 1896-ban! Tuti, hogy 1986 után születtél, mert ezt kétszer csak az rontja el, akinek 1986 már a születése előtt volt... :-) btw: 1986-ban nem is volt olimpia, hanem akkortájt 1984-ben Los Angelesben volt, amit Magyarország bojkottált, utána meg 1988-ban Szöulban. Darnyi és Egerszegi neve biztos beugrik, ha láttad, meg Vitray közvetítése...
Az alapkőletételnek már több mint tíz éve, de körforgalom máig nem épült a 10-es főút és az Ürömi út találkozásánál lévő lámpás kereszteződés helyére. Hosszú évek óta mondják, hogy a helyzet tarthatatlan, megoldás helyett azonban máig csak ígéretek…..
eriela
2013.10.10 16:25:45
T. szerkesztők, erről is írhatnátok egyszer, ez is jópofa kereszteződés lett, mióta lámpásították: www.peticiok.com/a_forgalombenito_budakalaszi_csomopont_megoldasaert
www.facebook.com/groups/kalaszilampa/
Polgármester álláspontja a 3. oldal végén: www.budakalasz.hu/images/Hirmondo/bh_3013_oktober.pdf
ui.: ha már írtatok, akkor bocs, nem láttam.
EE
www.facebook.com/groups/kalaszilampa/
Polgármester álláspontja a 3. oldal végén: www.budakalasz.hu/images/Hirmondo/bh_3013_oktober.pdf
ui.: ha már írtatok, akkor bocs, nem láttam.
EE
eriela
2013.10.10 20:21:40
Budakalászi kereszteződés:
@Mészáros Laci:
persze, olvasd el a korábbi kommentemben hivatkozott újság 7. oldalát is, az is erről szól: mosakodnak.
1) Miért nem lehet éjjel villogó sárgára állítani a lámpát? Este 11-kor 5 percet várni a zöldre elég gáz...
2) Miért van a gyalogosak külön üteme, amikor nyomógombos bejelentkezése is van? Nagyon "jó" érzés, amikor minden irányból kígyózva állnak az autók, büdösítenek, és várják, hogy a nem létező gyalogosok átmenjenek a posta előtt. Sőt mikor végre a Pomáz felől érkező balra kanyarodó sáv zöldet kap, ami eleve ritka a hév sorompója miatt, még elsőbbséget kell adnia a szintén zöldet kapó gyalogosnak. Van, hogy ebből a sávból 2-3 ciklus alatt csak 2-3 autó tud átjutni, mert vagy meg kell várnia a gyalogosokat, vagy kimarad az üteme, mert épp hév jött...
Persze, az átmenő forgalmat akarják leszoktatni, de az ingázó tranzit csak reggel és este egyszer-egyszer szívja ezt meg, viszont aki helyi, az napközben többször végigszívja míg közlekedik a városban. Hurrá, jól megszivattuk a Pomáziakat!
Persze az is világos, hogy az egész probléma fő oka az, hogy az M0-ás itt ér véget, (Óbuda és Budakalász a már több mint 10 éve tartó vitában nem tudott megegyezni a nyomvonalról (a legújabb _pletykák_ szerint az új nyomvonal Pomáz és Kalász között a tervezett elkerülőút helyén fog megépülni)) és hogy nem épültek meg a települést elkerülő utak.
@Mészáros Laci:
persze, olvasd el a korábbi kommentemben hivatkozott újság 7. oldalát is, az is erről szól: mosakodnak.
1) Miért nem lehet éjjel villogó sárgára állítani a lámpát? Este 11-kor 5 percet várni a zöldre elég gáz...
2) Miért van a gyalogosak külön üteme, amikor nyomógombos bejelentkezése is van? Nagyon "jó" érzés, amikor minden irányból kígyózva állnak az autók, büdösítenek, és várják, hogy a nem létező gyalogosok átmenjenek a posta előtt. Sőt mikor végre a Pomáz felől érkező balra kanyarodó sáv zöldet kap, ami eleve ritka a hév sorompója miatt, még elsőbbséget kell adnia a szintén zöldet kapó gyalogosnak. Van, hogy ebből a sávból 2-3 ciklus alatt csak 2-3 autó tud átjutni, mert vagy meg kell várnia a gyalogosokat, vagy kimarad az üteme, mert épp hév jött...
Persze, az átmenő forgalmat akarják leszoktatni, de az ingázó tranzit csak reggel és este egyszer-egyszer szívja ezt meg, viszont aki helyi, az napközben többször végigszívja míg közlekedik a városban. Hurrá, jól megszivattuk a Pomáziakat!
Persze az is világos, hogy az egész probléma fő oka az, hogy az M0-ás itt ér véget, (Óbuda és Budakalász a már több mint 10 éve tartó vitában nem tudott megegyezni a nyomvonalról (a legújabb _pletykák_ szerint az új nyomvonal Pomáz és Kalász között a tervezett elkerülőút helyén fog megépülni)) és hogy nem épültek meg a települést elkerülő utak.
eriela
2013.10.10 21:10:38
@Mészáros Laci:
hahaha, biciklisek? jó vicc...
pár éve kezembe került egy turisztikai kiadvány Budakalász javasolt kerékpárútvonalairól: szépen be volt rajzolva rajta, hogy kerékpárral Pomáz felé a Pomázi úton kell menni. Aki már tekert arra, az tudja, hogy ez egy életveszélyes szakasz: szűk és rossz minőségű út nehezen belátható kanyarral és száguldó (80km/h!) autókkal.
A kerékpározás Magyarországon extrém sport, életre-halálra!
hahaha, biciklisek? jó vicc...
pár éve kezembe került egy turisztikai kiadvány Budakalász javasolt kerékpárútvonalairól: szépen be volt rajzolva rajta, hogy kerékpárral Pomáz felé a Pomázi úton kell menni. Aki már tekert arra, az tudja, hogy ez egy életveszélyes szakasz: szűk és rossz minőségű út nehezen belátható kanyarral és száguldó (80km/h!) autókkal.
A kerékpározás Magyarországon extrém sport, életre-halálra!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz