Regisztráció Blogot indítok
Adatok
rfc (törölt)

0 bejegyzést írt és 118 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A suttogás határán egyensúlyozó lágy, alázatos hangon beszél hozzánk a tolmács, miközben Weiss Manfréd egykori birodalmába, a Csepel Művekbe hatolunk be. A régi vágású ipartelepen nagy vasdarabok között keresi útját a busz, rozsdás hullámlemezből épült csarnokok mellett…..
rfc (törölt) 2013.11.25 22:14:00
@Shadowbull: Vagy a jegesmedvek megmentesere:
www.youtube.com/watch?v=M9coyBLkZps
rfc (törölt) 2013.11.26 08:31:59
@Stump András: Na es te dolgoztal mar japan cegnel/ceggel?
Komolyan gondoltad azt, hogy te turistakent egy PR-esemenyen meg tudod itelni a munkafolyamatokat vagy a minosegbiztositast?
(Ok is csak vizzel foznek es penzbol elnek.)
Belsőség Tüte top három 2013.11.22 17:59:59
Japánban bármilyen ritka, elvetemült perverzió gyötri az embert, a társadalom és a gazdaság boldogan segít rajta. Ha a tankokat és a csajokat kedveli, így, együtt, újságot nyomtatnak neki, ha játszani szeret, egész palotákat építenek neki, ha meg netán játékbabák mozgatják…..
rfc (törölt) 2013.11.22 22:40:56
@GiXXXer: Sosem fogod kitalalni, hogy a Tüte szo honnan ered:
www.duden.de/rechtschreibung/Tuete
Herkunft
aus dem Niederdeutschen < mittelniederdeutsch tute = Trichterförmiges, Herkunft ungeklärt
rfc (törölt) 2013.11.23 14:24:43
@GiXXXer: "ebből látszik, hogy én nem iskolában/könyvből tanulok-tanultam, hanem németországban, németektől..."

Lenne meg mit :)
de.wikipedia.org/wiki/T%C3%BCte
A szivotolcser becsuletes neve egyebkent Ansaugtrichter.
A Tüte egy szlengkifejezes, amely a szot eredeti jelenteseben (=tolcserformaju) hasznalja. A jointot is igy hivjak peldaul, pedig az sem hasonlit reklamszatyorra.
Ha szerinted a Dudent nem nemetek irjak, javaslom olvasgatasra a nemet nyelvu autobuzi-forumokat, es latni fogod, hogy maga a szlengkifejezes is nemet eredetu.
Es hogy ne legyen egyszeru a dolog, az autosok szivotolcserre, a motorosok viszont a kipufogora hasznaljak:
www.radicalguzzi.com/onlineshop-zubeh%C3%B6r-und-verschlei%C3%9Fteile/auspuffanlagen-kr%C3%BCmmeranlagen-endt%C3%B6pfe-sammler-zubeh%C3%B6r/
rfc (törölt) 2013.11.25 00:49:58
@GiXXXer: "én már milliószor hallottam németföldön a Tüte szót, de minden esetben zacskót illettek vele"

Esetleg ne a szupermarketben tanulj nyelvet :)
Tudod, mas kontextusban mast jelentenek a szavak.
A tokiói forgalom, ha engedik, egyáltalán nem lassú, a japán ember nyomja a gázt, ha lehet, kicentizi a dolgokat, bár tény, hogy agressziónak, hektikus vezetésnek nyomát se látni. Mivel a hatalmas dugók és a szabadabb szakaszok elég gyakran tudják váltogatni egymást, az egyszeri…..
rfc (törölt) 2013.11.22 11:29:23
@amenta: Hulyeseg.
rfc (törölt) 2013.11.22 18:26:04
@amenta: Nem, ez egy hangzatos sztori a kocsmabol.
rfc (törölt) 2013.11.22 18:40:19
@amenta: Jo, akkor halljuk a ket Q7-es alvazszamat, melynek kulcsai szerinted nyitjak egymast.
Szívesen locsolna fél liter vizet az autóban? Nagyjából ennyi párát gyűjtöttünk össze két hét alatt. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja. ..
rfc (törölt) 2013.11.22 15:54:11
@ikubetyár: Alap, a dizelek szinte mindig kapnak egy PTC-futoelemet, mert alacsony a hulladekhojuk.
rfc (törölt) 2013.11.22 17:57:50
@ikubetyár: Az internetes kommentbolcsessegek relative ritkan tukrozik a valosagot :)
Dizeleknel mar 10 eve is tok atlagos volt a PTC-futoelem, a downsizing miatt ma mar a benzineseknel sem ritkasag.
Extrakent nem aruljak, a motor miatt vagy szukseg van ra, vagy nincs...
Mai Égéstér-adásunk kommentposztja.Direktlink a letöltéshez...
rfc (törölt) 2013.11.21 23:08:58
@utalom a nicknev cseret: "attol mert roadster lehet meg kabrio is."

Nem, a roadster ketuleses, a kabrio szinte mindig 4 vagy 2+2. Egy roadsterben raadasul kozelebb van az ulespozicio a hatso tengelyhez.
Az MX-5 termeszetesen roadster.
rfc (törölt) 2013.11.22 09:44:23
@utalom a nicknev cseret: Lehet, hogy azert, mert ez a definicio egy kb. 60-70 eves lexikonbol valo. Lohaton nem sokan jarnak manapsag, a tobbszemelyes single seatrol az amerikaiak is leszoktak kb 30 eve, rumble seat meg talan utoljara a 40-es 50-es evekben volt:
www.amcpacer.com/images/kenosha/kenosha-41-rumble-seat-jeni.jpg
Ma barmelyik kozlekedesbiztonsagi szervezet sirva fakadna egy ilyentol.
Az Égéstér 94. adásának kommentposztja.Direktlinket a letöltéshez itt talál!..
rfc (törölt) 2013.11.15 23:22:03
@e1: Akkor ez megint valami cheh/szlovak sajatossag lehet. Hidd el, a vilag boldogabbik felen a papir felmutatasa sima ugy, es fizetned sem kell.

www.skoda.hu/files/hu/element/file_download/315.pdf
Csak a poen kedveert nyomtasd ki a negyedik oldalt, vidd el nekik, es kerdezd meg, mit csinalnak az ilyen garancialis javitasoknal (vagy lattak-e mar ilyet).
rfc (törölt) 2013.11.19 09:21:14
@Szabványok: Meg ahogy azt moricka elkepzeli. Mutass nekem kiterjesztett homerseklettartomanyban mukodo, miniaturizalt leptetomotorokat masfel euroert, legyszives.

Egyebkent is kar a koltsegeken rugozni, mert a felesleges ugyfelpanaszok elkerulese vegett szedik ki. Egy laikus az elektromosan vezerelheto termosztatok koraban nem tudja megitelni, hogy az adott uzemallapotban normalis-e a vizhofok (azt sem tudja, mit csinal a motor eppen), csak feleslegesen rohangalna a szervizbe.
rfc (törölt) 2013.11.19 22:37:39
@Szabványok: Masfel euroert? Na persze.

Az F30-ban sincs vizhomero. Olajhomero van.

Az E90-be belebarkacsolt vizhofokmeroiddel nem mesz semmire, mert elso korben fogalmad nincs, mit csinal eppen a termosztat vagy a vizpumpa, milyen uzemallapotban van a motor, es mit kene latnod. De azert elvan a gyerek, ha jatszik :)
Amelyik autósnak még nincs bikakábele, annak majd lesz. Elfüstöltünk párat, hogy kiderüljön, melyik a jó. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
rfc (törölt) 2013.11.16 19:13:29
@SadBoobie: Fent belinkeltem a Voelkner oldalat, ott megtalalod. Tobb keresztmetszetre is van.
rfc (törölt) 2013.11.16 21:02:36
@becseit: Pedig foleg a mai ketliteresek szamitanak kicsinek ebbol a szempontbol, leven, hogy negyhengeresek. Kisebb a hengerfal osszfelulete, ezert az oninditionak is kisebb nyomatek (=kevesebb aram) kell ahhoz, hogy megmozditsa a dugattyukat hideginditasnal.

@Isgyu: Na igen, de az eredeti CTEK tuskementes egyenaramot produkal, gond nelkul lehet vele beepitett allapotban is tolteni az akksit. Ha a klonod kimenete olyan, mint a hullamvasut (esetleg nehanapjan feszultsegtusket is produkal), es par ev utan leterdel az egyik vezerlo az autodban, mihez kezdesz? Mesz panaszra az elelmiszerosztalyra? :)
rfc (törölt) 2013.11.16 21:59:42
@becseit: "Az indítómotor teljesítményének szempontjából nem a hengerek száma és azok végsűrítése a mérvadó?"

Fogalmam sincs, hogyan meretezik oket. De az aramfelvetele abban a pillanatban a legnagyobb, amikor a hideg (allo) motorban el kell szakitania a dugattyugyuruket a hengerfaltol (mind az x darabot egyszerre), hogy elinditsa a motort:
i.imgur.com/N4ztm6t.png

"Az utángyártottnak is van a kimenetén integrátor."

Ja. Valamilyen. Mig nem merted ki szkoppal, nem tudsz semmit, csak feltelezel. A klonok kibelezesenek es analizalasanak kivetel nelkul az szokott lenni a konkluzioja, hogy "nagyjabol ugyanazt csinalja, mint az eredeti, de...".
Es a "de" utan jon a lenyeg.
Mai cikkünk kapcsán bizony elgondolkodtunk egy kicsit – nyilván leginkább poénból – hogy vajon mi történne, ha az ország úgy döntene, hogy katasztrófahelyzet állt elő és éppen szükség lenne a mi járműveinkre. Sőt, továbbmentünk az elborult dolgok felé: vajon mi lenne, ha…..
rfc (törölt) 2013.11.15 15:03:15
@remixer: Az autod erteket a piac hatarozza meg, nem te. Annyit er, amennyiert el lehet adni.
Ilyen alapon barki allithatna, hogy a huszeves corsaja motorhaztetejen levo airbrusholt delfin (vagy egyeb izlestelen falurajz) igenis kepzomuveszeti alkotas, es fizessen az allam x milliot, mert keletkezett rajta egy karc.
Holott a bontoban egy huszeves corsa-motorhazteto max partizezer forint.
rfc (törölt) 2013.11.15 20:04:29
@Rocko-: Az apja autojanak szinten 0 Ft a tobbleterteke egy idegen szamara, mig neki felbecsulhetetlen. Ez van, az elet kegyetlen.
rfc (törölt) 2013.11.15 20:20:33
@remixer: Az erteket az Eurotax alapjan fogjak megallapitani fuggetlenul attol, hogy szerinted neked mi jar. Az ertekbecsles nem bemondasos alapon mukodik.
Ez a poszt nagyjából ennyi. Megvolt az eredetigazolás (nem összetévesztendő az eredetiségvizsgával), a veteránvizsga, a biztosítás, a műszaki vizsga – csak a két fehér plakett maradt hátra és a forgalmi. Most már azok is a mieink. Mind. Kicsit újraélhettem a harnosändi…..
rfc (törölt) 2013.11.09 13:17:27
@kkn: "Miért ne találkozhattak volna az állami flottában lévő Pontonok Poljotot viselő sofőrökkel?"

Most oszinten, a magyar allami alkalmazottaknak mi koze van a Mercedes tipikus ugyfelkorehez szerinted? Mit tippelsz, ilyen orak 3800 euroert kiknek keszulnek vajon?
watch-wiki.org/index.php?title=Datei:CL_TIME_1.jpg
rfc (törölt) 2013.11.09 13:56:33
@Gyurma73: Nem, 1868 ota ugy hivjak oket, hogy International Watch Company:
en.wikipedia.org/wiki/International_Watch_Company#Creation
rfc (törölt) 2013.11.09 16:51:42
@kkn: Meg egyszer kerdem: szerinted mi koze a Mercedes tipikus vasarlokozonsegenek ahhoz az 1-2 kivetelhez, amit te itt a hajuknal fogva elorangatsz?
A mercis tatak kozul szinte senki nem hord ilyen ruszki szarokat.
...az az, hogy bizony érdemes odafigyelni, mikor és hol próbálsz meg átjutni és közben mekkorát lassulsz. Mert ezt bizony már ütközésnek értékeli a gyorsulásérzékelő. Szó sincs semmi hatásvadász túlérzékenységről, ahogy a videó címe állítja. ..
rfc (törölt) 2013.11.07 20:11:54
@Quattroman: Es a lassulasa mekkora volt, azt is sikerult lemerni szemre? :) (Megemelkedett az egesz auto, nem tudom feltunt-e.)

Most komolyan, mit nem sikerul megerteni azon, hogy teljesen mindegy, hogy egy csatornafedel vagy egy fal allitja meg az autot, te ugyanugy szet tudod verni a fejed a kormanyon?
rfc (törölt) 2013.11.07 21:22:17
@Hammer: Gondoltal mar ra, hogy hitelesitteted a szemeidet, mint meromuszert? Rengeteg penzt kereshetnel vele. Nem kene pl a gyartoknak eveket tokolniuk a passziv biztonsagi rendszerek adaptaciojaval, Hammer odamegy, ranez, es megmondja, mikor nyiljon a zsak, hogyan allitsak be a lassulasi kuszobertekeket.
Na, nem?
rfc (törölt) 2013.11.08 20:47:49
@amenta: Nem egeszen. Az oldallegzsakos autok pl az ajtoureg nyomasvaltozasat is figyelik az oldaliranyu utkozesek felismeresere.
A végeredmény az, ami megjelenik a képernyőn és a neten, de természetesen rengeteg minden kimarad- és elmarad a hosszú folyamat során. Rézmányi Balázs készített is egy werkfilmet legutóbbi nagy, SUV-összehasonlítónkról. Fogyasszák egészséggel! ..
rfc (törölt) 2013.11.05 09:53:40
@Cave Nick: Termeszetesen van a motorterben hangszigeteles, csak sajnos olyan helyen, hogy azt a fotelbol az interneten keresztul nem latni.
rfc (törölt) 2013.11.05 12:10:55
@Cave Nick: Majd ha egyszer nem csak fenykepen latsz ilyen autot, vedd le a muanyagburkolatot a motorrol, es nezd meg, mi van alatta. Arrol nem beszelve, hogy a hangszigetelo anyagok rakosgatasa messze nem az egyetlen zajcsokkento intezkedes.
De nem vitatkozom, te mar a fotelbol eldontotted, hogy ez az auto zajos.
Belsőség Heti merítés 2013.11.03 08:56:16
Egy igazi autó kalaposoknak:) A kasztni valahogy szerintem kompromisszumok szüleménye, mintha egy eredi terv után azt mondták volna a tervezők, jó, jó, de magas az orra, vegyük alacsonyabbra, de mit csináljunk a műszerfallal, akkor az alacsonyabbra kerül. De mar nincs több idő…..
rfc (törölt) 2013.11.03 12:10:26
@Schütii: Meg ennyi sem kell hozza, eleg egy egyenetlenul jaro motor. Sokan nem foglalkoznak vele, ha razza a motor a karosszeriat, elkonyvelik magukban, hogy "ez dizel, ez ilyen".
Belsőség Pofonegyszerű megoldás 2013.11.02 06:52:26
Járós autóm, a negyven éves állólámpás nem szerepel sokat a Belsőség hasábjain. Nem véletlenül, hiszen teszi, amire készült, működik. Elviszi a családot Balatonra, az Őrségbe, megy Belsőség-találkozóra, viszi és hozza a cuccokat Egerből, hetente kétszer elszállítja a…..
rfc (törölt) 2013.11.02 13:01:50
@Make Valamit: Nyugodj meg, a 2005-os valtoprogramnak nulla koze van a 40 evvel ezelottihez, bo ket evtizede adaptiv a valtovezerles szinte az osszes automataban. A fogyasztasbeli kulonbsegek sem jelentosek ma mar:
www.autozeitung.de/auto-vergleichstest/verbrauchstest-2012-automatik-und-schaltung-getriebe-vergleich
A 40 evvel ezelotti automatak, az egy teljesen mas vilag.

@Ikukám: Igen, ez a zsenialis a modern automatakban, hogy miutan be lettek tanitva, meg csak paddle sem kell, gazpedallal tud valtogatni az ember.
Van belőlük mindenféle: kicsi, nagy, olcsó, drága, elsőkerekes és összkerekes, a vásárlók feje zsong a sok rövidítéstől: SUV, SAV, crossover és miegymás, de valójában mindegyik ugyanabba a kategóriába tartozik. Telekjárók ezek, melyek korlátozott mértékben, de el tudnak…..
rfc (törölt) 2013.10.31 16:24:10
@Csalfa Romeo: Az egy kozos projekt, a japanok adjak a benzines motorokat, az olaszok a dizelt. Ha jol emlekszem az eladasok ketharmada SX4, es egyharmada Sedici. A Suzukinak talan megerne egyedul is, a Fiatnak nem valoszinu.
rfc (törölt) 2013.10.31 16:52:06
@Csalfa Romeo: De, pontosan ez latszik, az eladasokat kene nezni a tanulmanyautok helyett. A PSA azon filozofal, hogy a bankjat adja-e el, vagy tulajdonreszt a francia allamnak es a Dongfeng-nek. A Renault-t jelenleg a Dacia es a Nissan viszi a hatan, kerdes, meddig.
rfc (törölt) 2013.10.31 17:07:08
@Hurri Kán: Ez igy van, nincs mas valasztasa, kiarul ezt-azt, aztan lesz, ami lesz. Ez nem sokaig fog mukodni.
A Fiat ezzel szemben onmagaban is eletkepes, raadasul tobb labon all, az Iveco es a Magneti Marelli is az ovek a Chrysler mellett. (Plusz elvisz a hatan ket verszivot is, a Lanciat es az Alfat.)
Úgy egy hónapja kezdett keringeni a weben a Phonebloks nevű koncepció videója. Az ötlet mindenkit lenyűgözött: ahelyett, hogy minden (fél)évben újabb szupereszközt vegyünk, a régit meg küldjük a lefolyóba az aligátorok mellé, lehetne egy moduláris telefonunk, amiben elég az…..
rfc (törölt) 2013.10.31 09:25:19
@Hurrá Torpedó: "csinálnak egy alap alvázat, és a megrendelői igények alapján pakolják bele a kívánt cuccokat"

A layouting pontosan igy mukodik az elektronikanal evtizedek ota: van egy kozos PCB, es az egyes variansok pedig abban ternek el, hogy a szuksegtelen komponensek nincsenek beforrasztva.

"telónál is meg lehetne ezt csinálni, de semmiképpen sem user által legózhatóként, hanem a gyárban legózhatóként tudom elképzelni."

Meg lehetne, de ehhez elobb kene talalnod embereket, akik szeretnenek sporolni a telefonjukon 5-10 dollart ugy, hogy nem rendelnek bele GPSt/wifit/stb. Ha leteznenek ilyen hulyek, kinalat is letezne a keresletre. A juzer viszont ugy gondolja, legyen benne a telefonban minden elerheto funkcio, oszt jonapot.

"azon igazán nem múlik hogy pl egy memóriahelyre a nyákon most 1/2/4 gb-os kockát kell beforrasztani."

Memoriameretet mar most is valaszthatsz, de vannak telefonok, ahol microSD slottal bovitheto is. Ezert kar volna ujra feltalalni a kereket.
Belsőség Heti merítés 2013.10.27 09:57:42
Diesel Többen írják az elöző ítéletekben hogy nem jó terepen stb na ez nem igaz csak el kellene olvasni a kezelési leírást megtanulni mi hogy működik benne nem csak tudatlan parasztként széttaposni aztán pedig a saját tudatlanságát az autó hibájának feltüntetni. Kék…..
rfc (törölt) 2013.10.29 10:14:26
@DeezL: En ki szoktam soporni a muhelyt. Az szamit?
rfc (törölt) 2013.10.29 14:27:16
@sebike05: Gondolod, hogy az az infantilis viselkedes, amit itt levagsz, jo reklam?
Két évvel ezelőtt volt egy autóm, melyet legalább annyira szerettem, mint anno a Renault 15GTL-emet: egy 166-os Alfám. Hathengeres, benzines, csodás (és használhatatlan) bőrbelsővel, takony GM-automatával és 17 literes fogyasztással. Sosem akartam eladni, ahogy az ember sosem akar…..
rfc (törölt) 2013.10.27 22:57:16
@ommm: "kevésbé érdekel a linkelt fórumban a törésteszt, mert nem szándékozom összetörni az autót"

Nem is tudtam, hogy ez igy mukodik, hogy mindenki eldontheti, szeretne-e karambolozni, vagy sem.

"ha pedig valaki meg akar találni, akkor mindegy, miben ülsz."

Egyaltalan nem mindegy, hogy egy olyan, tangoharmonikakent osszecsuklo utascellaju papirjaguarban ulsz, mint a 156-os, vagy egy normalis vedelmet nyujto autoban. Szerintem ennek te is tudataban vagy, es pont azert kabitod magad ilyen hulyesegekkel, hogy ne kelljen szembenezned azzal, hogy a ket gyereked eletet kockara teszed.
www.youtube.com/watch?v=Pkk3pmfa4vU
Meg mered nezni, vagy inkabb az elfojtasba menekulsz?
rfc (törölt) 2013.10.27 23:54:54
@malenykij polgar: Ugyesen firkalsz, geza :)
Kuperol vannak fotok valahol?
rfc (törölt) 2013.10.28 13:20:00
@Rocko-: Ilyen ergya karosszerianal mi tortenik szerinted, ha hatulrol erkezik a figyelmetlen polgartars?
TComment Kell a cirkusz 2013.09.25 06:54:11
.Bizony kell, kirakat nélkül nincs bolt. Az erősebb kutya szerepből pedig nem lehet engedni. Még akkor sem, ha már lassan nincs kit fedezni. Európa elfogy. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
rfc (törölt) 2013.10.26 15:17:02
@Szabványok: "Pedig van!"

Nem nagyon erted, amit mondanak neked, ugye? Az ESP tulkormanyzottsagi es alulkormanyzottsagi *allapot* kialakulasat hivatott megakadalyozni, de nem sok koze van ahhoz, hogy te mennyire ugyesen tudsz kormanyozni:
- nem ellenkormanyzassal avatkozik be, hanem gazelvetellel es a kerekek egyenkenti fekezesevel (amire te keptelen vagy)
- ezen allapotok nem feltetlenul a ugyetlen kormanyzas kovetkezmenyekent alakulnak ki, hanem pl mert a 4 kerek tapadasi mutatoi rossz utviszonyok/idojaras eseten nem azonosak (itt szinten cseszheted a kormanyzasi tudomanyodat)

Nagyon ugyes vagy, hogy letorrentezted magadnak az adott vezerlo kodolasi adatbazisat, most mar csak a mukodeset kene megertened. A fent emlitett parametereknek amugy nincs koze a kormanyszoghoz, de inkabb nem lovom le a poent, mert mindig borzasztoan szorakoztato, amikor binaris adatbazisbol okoskodik valaki a valtozok nevei alapjan :)
A BMW-nél a NineT bemutatásának napján nagyon gondosan ügyeltek arra, hogy minden figyelem a márkára összpontosuljon. Már a müncheni reptéren beültettek minket egy limitált szériás, V12-es 7-esbe, amellyel csendesen suhantunk a múzeumig. Sofőrünk egyébként diákmunkában…..
rfc (törölt) 2013.10.25 22:06:49
@SimonR: "30e kilometernel elment a befecskendezes"

Ez konkretan mit takar? Injektor vagy uza. pumpa is lehet. Motorvezerlo szoftveren tortent modositas?

"emellett pedig ha nem hasznaltam csak hetente, akkor mindenfele fals riasztasokat mutatott a computer es torolte a napiszamlalomat"

Nincs olyan, hogy fals riasztas, ezt meg kellett volna nezetni. Konkretan milyen riasztast lattal? Ugye nem berhelt senki utolag szakszerutlenul semmifele elektromos fogyasztot az autoba? (riaszto, hifi, sat radio stb) Hazilagos akkucsere nem tortent?

"Az E46-ban a legzsakjel eg, tipushiba."

Az a lampa nem viccbol eg, vagy az ovfeszitod ment tonkre, vagy az ules foglaltsagat jelzo szenzor. Mar mitol lenne a megbizhatatlansag jele, ha valami tonkrement az autodban, es ezt a fedelzeti rendszer jelzi neked?

"Ha sokat all, akkor az ABS jel is eg, de az alltalaban eltunik 10-50 km vezetes utan. A kozponti zar neha mukodik, neha nem, es meg sorolhatnam."

Ez szinten nem normalis, lehet az egyik kerekszenzorod haldoklik. Meg egyszer: egy regi auto nem figyelmezetett semmire, sokszor csak akkor vette az ember eszre a hibat, ha mar keso volt. Kemenyen meg fogod szivni, ha a felvillano ABS jelet az elektronika szeszelyenek gondolod, es ignoralod. Mindig konkret oka van.

Neha nem mukodo kpzarat meg eletemben nem lattam. Megint csak a szervizt tudnam javasolni. Lehetoleg egy olyat, amelyik ert is hozza es muszerei is vannak, mert - mar elnezest - a leirasod alapjan eleg ramaty allapotban vannak az autoid (a 30k-s befecskendezesi hibat kiveve, az gondolom garis tortenet volt).
rfc (törölt) 2013.10.25 22:18:24
@1kutya: Na de az egy suzi :)
Mondjuk szerintem ott sem normalis, ki kene merni a zarakon a feszultseget es atnezni a testelesi pontokat. A legtobb ilyen hiba barkacsolasra, beazasra, vagy serult kabelezesre vezetheto vissza...
rfc (törölt) 2013.10.25 23:58:36
@1kutya: Nincs ezzel a hozzaallassal gond, de akkor panaszkodni sem kell, ha nem mukodik valami.

@SimonR: Ne haragudj, nem tudok mit kezdeni a "vilagit ez-az" szintu kijelentesekkel. Igy azok szoktak fogalmazni, akik hallottak ezt-azt. Akinek konkret uzemeltetesi tapasztalata van, az leirja a konkret hibat, pl hogy 10 ev alatt kicsinalta a sos latyak az egyik kerekszenzort, es csokolom. Mar ha elvitte az autot szervizbe.
Szívesebben végignézném azt, ahogy a seggükbe feldugják az egészet, de persze nem élőben, csak a híradóban Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
rfc (törölt) 2013.10.22 20:03:37
@Shadowbull: Infrakamerat, tobb szaz euroert, hogyisne. Nem kell ide high-tech :)
www.destra-shop.de/Lebendfallen/Marderfalle--Katzenfalle--Lebendfalle-80-cm.html
Ha megfogtad a macskat, varsz par napot, mig megjelennek az elso "eltunt a macskam" cetlik a villanypoznakon, igy tudni fogod, kie. Utana fogod a macskat a ketreccel, elsetalsz a tulajhoz, es elmagyarazod neki, miert erzed problemanak, hogy a haziallata a kertedbe szarik.
Vagy ha nem szereted a konfrontaciot, elengeded az erdoben a macskat.
rfc (törölt) 2013.10.22 22:07:13
@vancello: Milyen emlekmu az ott? Itt kapott infarktust ozv. Kovacs Janosne, mig a helykozi jaratra vart? Vagy ebben a buszmegalloban zajlott a pakozdi csata?
Mai Égéstér-adásunk kommentposztja.Direktlink a letöltéshez...
rfc (törölt) 2013.10.17 21:45:08
@visszakettopadlogaz: Kapaszkodj meg, a traktor spanyolul: el tractor.
Es csak traktort jelent, nem teherautot:
es.wikipedia.org/wiki/Tractor
rfc (törölt) 2013.10.18 09:04:38
@visszakettopadlogaz: Egy jelentese van a szonak akkor is, ha te a fejed tetejere allsz:
www.google.es/search?q=tractor&tbm=isch
Majd szolj, ha talaltal koztuk teherautot.
rfc (törölt) 2013.10.18 19:49:18
@visszakettopadlogaz: Parancsolj, a megfejtes, mindketto ismeros lesz:

teherauto = camión
kisteher = furgón
Nyolc éve vettem magamnak autót utoljára. Ezzel valószínűleg én vagyok a sereghajtó itt a szerkesztőségben. A többiek néha évente cserélik a gépeiket – Mercedesek, Audik, Mercuryk jöttek és mentek, míg én a jó öreg Volvo kormányába kapaszkodtam kitartóan. Néhányan meg is…..
rfc (törölt) 2013.10.18 19:15:57
@akos696: Fun fact: a stiluskiralynak egy hasonlo Renault-motoros huszoneves csotroganya van, az osszes Volvo kozul a legjellegtelenebb, a 300-as ;)
www.telegraph.co.uk/motoring/2754203/The-100-ugliest-cars-40-21.html?image=18
Nagy a pörgés, talán ezért sem fűznénk hosszú magyarázatot a mai adáshoz. Elég alaposan körbejárta a két tévés majom. És csajok is vannak! ..
rfc (törölt) 2013.10.17 09:57:25
@Vajda Gábor (Gee Halen): Hat, a "jovobeli klasszikus" tenyleg eleg eros, szerintem is minimum rozsaszin szemuveg kell hozza. Ez az otromba es jellegtelen forma, mint klasszikus? (A 350Z meg csak-csak, na de ez?)
en.wikipedia.org/wiki/File:NISSAN_FAIRLADY_Z_Z34.jpg
Toprengtem, honnan ismeros ez a bumfordi forma, de aztan beugrott:
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5d/Renault_Wind_Dynamique_TCe_100_front_20100918.jpg
Mai Égéstér-adásunk kommentposztja.Direktlink a letöltéshez...
rfc (törölt) 2013.10.16 15:04:47
@Shadowbull: Ilyenkor tuti bootloaderben van az auto, sem elinditani, sem megszakitani nem tudod a folyamatot.

Viszont az idiota Broder feleslegesen hazudozott, itt boven talalt volna fikaznivalot, a Tesla szoftvere a jelek szerint egy bugtanya:
jalopnik.com/the-tesla-model-s-is-the-world-s-most-expensive-beta-te-5975010
rfc (törölt) 2013.10.16 15:06:11
@Shadowbull: Viccen kivul: nem.
rfc (törölt) 2013.10.16 15:48:58
@Shadowbull: Ma delelott meg nem gondoltam volna, de a kuszas sem problemamentes:
http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/20629-ARG!!!-Creep-Failed-me-(-Bad-Results
Olvasgasd a forumot, egy aranybanya.
Igen, bevallom: imádtam és elfogult voltam, naná! Mi más lettem volna, amikor végre megérkezik a fekete ötös BMW-k és szürke E-Klassék közé egy Maserati? És ha keresnék a magyarázatot, a titkok kamráját, ahol magyarázatot kapnak arra, miért is szerettem meg azonnal? Elsősorban…..
rfc (törölt) 2013.10.13 13:57:54
@dgt_: Szerintem meglehetosen naiv dolog azt hinni, hogy ha darabos angolsaggal leforditom a tartalmaimat, vilaghiru leszek. Az szokott a vege lenni, amit most latsz: egy tokures blog, amin minden huszadik poszt alatt a magyar szerkeszto es a magyar olvaso angolul irnak egymasnak 1-2 kommentet. Sokan felultek mar erre a vonatra, de en nem tudnek igy hirtelen olyan peldat mondani, ahol ez sikeres lett volna.