Adatok
vállgazd lány
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2.Mit gondol, egy termék ill. egy társadalmi ügy vonzerejét növeli-e, ha ismerős arc vagy arcok reklámozzák ill. népszerűsítik? Véleménye szerint pl. a londoni olimpikonjainknak van-e ilyen vonzerő növelő értéke vállalatok ill. társadalmi szervezetek…..
Milyen előnyei vannak a saját márkás termékeknek a fogyasztó számára? Veszélyben vannak-e a gyártók márkái? Ön melyiket és miért részesíti előnyben? Inspirációként: http://kereskedelem.tlap.hu/magazin/sajat-markas-termek-fogalma/;…..
Milyen információkat tartana fontosnak megismerni állásra pályázóként egy cég küldetéséből és stratégiájából? Miért lenne célszerű ezekről tájékozódnia? Honnan gyűjtene információkat? Inspirációként:…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Annyit azért hozzátennék, hogy fontos ki az az ismerős arc, mert vannak olyan híresebb emberek, akiket rengetegen szeretnek, de rengetegen utalnák is, és a vállalatok nem engedhetik meg maguknak, főleg Magyarországon, ahol csak 10 milliós a népesség, hogy nagy létszámú tömeg negatívan álljon hozzá termékükhöz a reklámarc miatt. Társadalmi ügy esetén ez nem érvényes annyira.
Londoni olimpikonjainknak is van ilyen vonzerő növelő értékük társadalmi ügyeknél és adott iparágakban. Pl. egészséghez, sporthoz kapcsolódó terméket lehet velük reklámozni, de pl. divatruhát inkább elad egy szép modell.