Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Scharlotten

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Hogyan határozná meg a BKV termékét? Mi jellemzi a BKV értékláncát? Fogyasztóként (utasként) hol lát javítási lehetőséget az értéklánc tevékenységeiben? Inspirációként: http://www.bkv.hu/upload/M_166/rek4/1099.pdf; http://www.youtube.com/watch?v=VqZN2crV70E Kedves…..
Scharlotten 2013.10.09 20:04:05
Érdekesnek találom a kérdést, bár már az előttem szólók a nagy részét összefoglalták, talán érdemes megemlíteni, hogy a BKV terméke maga a lehetőség, hogy az ember eljuthat A-ból B-be azaz nem bérletet vásárolunk hanem lehetőséget.
Ha pozitív és negatív oldalról közelítjük a vállalatot, a BKV tisztában van azzal, hogy fejlődnie kell, hiszen a járatok koszosak a buszok régiek, a város peremterületein pedig mintha visszamentünk volna az időben... egy szóval se mondhatjuk ennek ellenére hogy a BKV nem újít, itt van például a négyes metró, ami számomra érthetetlen okokból az egyik legmodernebb technológiával működik, még vezető sem kell a szerelvény működtetéséhez, de ugyan mi értelme milliárdokat ölni csupán egy projektbe, úgy hogy a budget amúgy is szűkös. Miért nem vásárolunk egyszerű, jól működő szerelvényeket? a budget-ben fennmaradó összeget, az EGYENLETES fejlesztésre lehetne költeni... több busz, új villamoskocsik stb.
További problémát talán még a járatok szervezettségében látok, azaz a menetrend inkább afféle irányadó szám, aztán ahogy esik úgy puffan, ha nem volt dugó 10 perccel korábban érkezik az aktuális jármű, ha dugó van talán sosem... - Minden nyugat-európai országokban szigorúan ragaszkodnak a menterendekhez, hiszen ez a szolgáltatás színvonalát növeli, persze az már egy másik kérdés hogy ez mennyire megvalósítható a budapesti csúcsforgalomban.
Nem ismételném meg az előttem szólókat, marketing, adósságcsökkentés, innováció (de értelmesen) talán ezek lennének kulcsfontosságúak egy sikeres fővárosi közlekedési vállalat működtetésében.