Adatok
M Carroll
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

A nagy bejelentés és az angol plázamenedzser megbízása után öt hónappal nincs még se honlapja, se értékelhető eredménye a Váci utca újramárkázása projektnek. Az önkormányzat havi 24,8 milliót, azaz év végéig 200 millió forintot pumpál a projektcégbe. Már eddig sokba…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Szeretnénk válaszolni a felvetett kérdésekre, egyúttal meghívni Önt irodánkba, hogy megosszuk egymással ötleteinket és elképzeléseinket, és meghallgathassuk az esetlegesen felmerülő aggályokat, ezzel is előmozdítva a reményeink szerint közös célok megvalósulását.
Az általunk megvalósítani kívánt projektek számos eleme az előkészítés stádiumában van, ezért azok eredményei első pillantásra nem mindig érzékelhetők. Figyelembe kell venni, hogy mint minden kezdeményezés esetében, társaságunk stratégiáját is szilárd alapokra kell helyezni, mielőtt a konkrét célok megvalósítását elindítanánk, annak érdekében is, hogy azok megalapozott, átgondolt terv szerint és nem pedig elhamarkodott döntések hatására valósuljanak meg.
A programok időzítése kulcsfontosságú kérdés, így azok pontos pozitív és negatív hatásainak ismerete nélküli elindítása nem bölcs döntés, ezért az anyagi és egyéb források elvesztegetését eredményezheti, egyúttal a bizalom csorbulását válthatja ki a közvélemény szemében.
Az eddig nem látott, mély, a kiskereskedelmi forgalomra is erősen kiható gazdasági válságot követően a kereskedők és a vásárlók közötti egyensúly megteremtését tűztük célul, bízva abban, hogy egy egységes és átlátható kampány segítségével képesek leszünk elérni és megszólítani a vásárlóközönség legszélesebb rétegeit, ami elősegíti majd egy erős kiskereskedelmi bázis létrejöttét az egész Váci utcában.
Egy új – és különösen egy összetett feladatokat ellátni kívánó – vállalkozás sok időt és energiát igénybe vevő, a rendelkezésre álló erőforrások jelentős részét lekötő tervezést igényel, amit a vállalkozás által ellátott napi feladatok mellett kell megtenni.
Úgy gondoljuk, a munka ezen kezdeti stádiumában, amikor az egyik legfontosabb feladat a klaszter tagok körének minél gyorsabb szélesítése, igazságtalan lenne tevékenységünket csupán egyetlen szemszögből megítélni. A Klaszter területén kb. 300-400 tulajdonos birtokol üzlethelyiséget és kb. 500 különböző üzlethelyiség található 10 kiskereskedelmi kategóriában.
Jelenleg 50 tagot számlál a Klaszter, további 30 társaság jelezte csatlakozási szándékát, aláírásukkal rövidesen a tagok sorába léphetnek. Az üzlethelyiség magántulajdonosokon túl, multinacionális társaságokkal és hazai ingatlan befektetőkkel bővítjük a tagok körét, mindazokkal, akik üzleti érdekeiket az ingatlan befektetéseikben látják megvalósulni.
Mindezek alapján tehát az összes érintett fél (a vásárlóközönség, a kiskereskedők és az ingatlan tulajdonosok) közös érdekében járunk el, minden esetben a döntéshozókkal tárgyalva és egyeztetve.
Mindehhez társul, hogy több, a kerületben található közterület tulajdonosával, Budapest Főváros Önkormányzatával is konzultációt folytatunk, a közterületek használatával kapcsolatban, így ez az együttműködés is a Klaszter tagok és a vásárlóközönség közös érdekének magvalósulását szolgálja. Az ilyen, minden fél elképzelésit tekintetbe vevő egyeztetés, egy hosszadalmas folyamat, amit természetesen a lehető a lehető legnagyobb mértékben igyekszünk gyorsítani.
Mindezen megfontolások más megvilágításba helyezik az Ön által felvetett kérdéseket és elősegíthetik tevékenységünk hátterének megértését.
Fő célkitűzésünk, hogy javítsuk a Belváros kiskereskedelemmel összefüggő üzleti körülményein és fejlesszük, tökéletesítsük és gazdagítsuk annak kiskereskedelmi összetételét, minden célcsoport megelégedésére. Ezek, a kerületben élő polgárok, a kerületben dolgozók, valamint kerületen kívül élő és ide érkező hazai vásárlóközönség és a turisták.
Folytatás a következő kommentben......