Adatok
Evatt
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Igen nagy vihart kavart még a múlt héten az a poszt, melyben a Budapest Times távozó főszerkesztőjének írásából idéztem. (Egy mondatban összefoglalva: „Lady Hungary! Randizni veled kellemes, együtt élni viszont rohadtul lehetetlen.") A poszt kapcsán nem csak kommentek, levelek is…..
Evatt
2013.10.20 16:17:25
Az alábbi videó Gaudí templomának a jövőjét varázsolja elénk. A szimuláció segítségével megtekinthetjük, hogy hogy fog kinézni kívülről a bazilika, és hogy hány tornyot kell még az égbe emelni, mire teljes pompájában ragyoghat a csodálatos építmény. Állítólag, ha…..
Evatt
2013.09.29 22:30:29
Barcelonát leginkább Gaudi építészete miatt ismerték meg turisták több tíz milliói. Pedig Barnalány szerint csak egy megszállott vénember.....Gaudi jelenleg Barcelona egyik legfőbb védjegye. A foci csak az elmúlt pár évben lett a másik. De nem a klubok, nem a playa, nem Picasso....Nem véletlen, hogy a Gaudi házaknál mindig kigyózó sorok vannak, pedig ezekbe a legdrágábbak a beugrók. A Sagrada Familiánál mindig száz méteres sor áll. A Sagradaba 15 EUR, Casa Mila 17 EUR, Casa Battlo 21 EUR.....ezeken túl egyedül a Camp Nou belépője magasabb, azt hiszem 23 EUR.
Van angolul egy remek szólás: first invest, then harvest. Szóval először be kell fektetni, és utána ez hozza az eredményt. 1992-re, az Olimpia kapcsán, Barcelonát a katalánok lepukkant kikötővárosból tudatosan fejlesztették turisztikai központtá, pedig az Olimpia rendezése mindenhol veszteséges. De azt utólag senki nem nézi, hogy 20-30 év távlatában mit eredményez. Azzal, hogy Budapest egyötöd méretű területén jelenleg 11 metróvonal van, hogy a látnivalók kiváló állapotban vannak, és hogy a sétával bejárható belvárosban a külföldiek is könnyen eligazodnak, Barcelona turisztikai bevételei a krízis alatt is jelentősek. A város minden olyan statisztika szerint, ami a világ leglátogatottabb városait sorolja fel, az első 10ben benne van.
www.forbes.com/pictures/efik45iifi/most-visited-cities-in-the-world-2013-30/
Szóval nem értem miért ne kellene a Sagrada-t építeni.....A jegyárakat az építkezésre költik, de a jegyből az adó a városnak megy. Vagy az országnak. Katalónia arányaiban több pénzt tesz be a spanyol állami kasszába, mint Németország az EU-ba. A krízist nem azzal lehet jól túlélni, hogy minden fejlődés megszakad, hanem pont ilyenkor kell előre nézni és fejleszteni, hogy ne vesszen el ami addig jól működött. Szerintem. Persze mindenki azt gondol amit akar, de Barnalány, kérlek ne menj többet Barcelonába. Nem is értem miért mentél oda.....
Van angolul egy remek szólás: first invest, then harvest. Szóval először be kell fektetni, és utána ez hozza az eredményt. 1992-re, az Olimpia kapcsán, Barcelonát a katalánok lepukkant kikötővárosból tudatosan fejlesztették turisztikai központtá, pedig az Olimpia rendezése mindenhol veszteséges. De azt utólag senki nem nézi, hogy 20-30 év távlatában mit eredményez. Azzal, hogy Budapest egyötöd méretű területén jelenleg 11 metróvonal van, hogy a látnivalók kiváló állapotban vannak, és hogy a sétával bejárható belvárosban a külföldiek is könnyen eligazodnak, Barcelona turisztikai bevételei a krízis alatt is jelentősek. A város minden olyan statisztika szerint, ami a világ leglátogatottabb városait sorolja fel, az első 10ben benne van.
www.forbes.com/pictures/efik45iifi/most-visited-cities-in-the-world-2013-30/
Szóval nem értem miért ne kellene a Sagrada-t építeni.....A jegyárakat az építkezésre költik, de a jegyből az adó a városnak megy. Vagy az országnak. Katalónia arányaiban több pénzt tesz be a spanyol állami kasszába, mint Németország az EU-ba. A krízist nem azzal lehet jól túlélni, hogy minden fejlődés megszakad, hanem pont ilyenkor kell előre nézni és fejleszteni, hogy ne vesszen el ami addig jól működött. Szerintem. Persze mindenki azt gondol amit akar, de Barnalány, kérlek ne menj többet Barcelonába. Nem is értem miért mentél oda.....
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Szóval, ha 10-ből 8, akinek lehetősége lenne szabályosan közlekedni, úgy dönt, hogy nem, akkor miért gondoljuk, hogy ha mondjuk a minimálbér ismét adómentes lenne, akkor 10-ből 8 munkavállaló nem ugyanúgy minimálbérre lenne bejelentve? Vagy ha mondjuk végre csoda történne, és kevesebb adót és járulékot kellene befizetni, hogy több pénz maradjon az embereknél, akkor többen fizetnének adót? Mit gondoltok? Mi kellene ahhoz, hogy elinduljon egy mások és a szabályok iránti tisztelet ? Mert ugye a közlekedésben nem okolhatnak senkit, hogy valaki más miatt kell gyorsabban menni.