Adatok
fotelfasiszta
0 bejegyzést írt és 121 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Elég abszurdnak tartom Heincz Barnabás azon vádjait, miszerint a Független Diákparlament (FDP) társszervezésében megvalósult sok ezres múlt pénteki diákdemonstrációt politikai megrendelésűnek minősíti, miközben ő maga ezt a legnagyobb print kormánylap hasábjain teszi. Reakcióként hasonló cinizmussal…..

Van abban valami vicces, mulatságos és szórakoztató, amikor a a korábbi duumvirátus egyik tagja azzal múlatja az időt, hogy saját plakáthelyein azonosítja a másik duumvirt bizonyos nemi váladékkal...

Orbán végül mégis legyőzte?..
fotelfasiszta
2017.09.28 10:48:18

Ritkán lehet olyan szókimondó interjúval találkozni a magyar médiatengerben, amely Veiszer Alinda és a kommunikációkutató között zajlott...
fotelfasiszta
2017.05.08 11:57:58
@főpilóta: Meg lett fogalmazva egy kritika: "Mi pedig hazánk vezetőire igencsak jellemző, az szerinte az irgalom hiánya." Honan jött az a gondolat, hogy az EU-val szemben nem ilyen kritikus?
"De ez az őslakossággal szemben sem irgalmas cselekedet, hiszen egyre több a merénylet, a szexuálius erőszak."
Így van, kicsiny hazánkban a családon belüli erőszak szinte mindennapos jelenség. Ehhez nem kell migránsnak lenni, ehhez elég tapló, tudatlan, ostoba erőszakos bunkónak.
"Bezzeg az előző rendszerben - és Horányi Özséb jócskán élhetett akkor - nem hiszem, hogy ilyen "szókimondó" nyilatkozatot mert volna tenni."
Az előző rendszerben kevesebbért is vittek el embereket, sőt, törték össze álmaikat.
"Az előző kormányok idején, (pl. a rendszerváltás utáni első években, amikor megszűnt másfél millió munkahely) semmi okuk sem volt kiállni az egyházaknak, tisztelt Horányi úr?"
Hogyne lett volna, nem egy olyan megmozdulás volt, ami az akkori kormánynak a kiváló húzása miatt (pl az egyházi iskolák diszkriminációja) mentek utcára emberek.
"Szerintem Horányi Özséb nyilatkozata erkölcsromboló hatású."
Szerintem te meg egy buta, tájékozatlan, elvakult ember vagy. Remélhetőleg egy ilyen komment a legnagyobb nyilvánosság számodra...
(Ugye mennyire egyszerű személyeskedni ismeretlenül?)
@post:
"Horányi Özséb úgy látja, jó lenne, ha minél többen hallatnák a hangjukat, ám komoly egzisztenciális félelem uralkodik a társadalomban."
Kíváncsi vagyok, hogy ezt ő milyen formában tapasztalja meg, esetlegesen testközelből, vagy éppen a szűk körén (barátok, ismerősök) keresztül.
"De ez az őslakossággal szemben sem irgalmas cselekedet, hiszen egyre több a merénylet, a szexuálius erőszak."
Így van, kicsiny hazánkban a családon belüli erőszak szinte mindennapos jelenség. Ehhez nem kell migránsnak lenni, ehhez elég tapló, tudatlan, ostoba erőszakos bunkónak.
"Bezzeg az előző rendszerben - és Horányi Özséb jócskán élhetett akkor - nem hiszem, hogy ilyen "szókimondó" nyilatkozatot mert volna tenni."
Az előző rendszerben kevesebbért is vittek el embereket, sőt, törték össze álmaikat.
"Az előző kormányok idején, (pl. a rendszerváltás utáni első években, amikor megszűnt másfél millió munkahely) semmi okuk sem volt kiállni az egyházaknak, tisztelt Horányi úr?"
Hogyne lett volna, nem egy olyan megmozdulás volt, ami az akkori kormánynak a kiváló húzása miatt (pl az egyházi iskolák diszkriminációja) mentek utcára emberek.
"Szerintem Horányi Özséb nyilatkozata erkölcsromboló hatású."
Szerintem te meg egy buta, tájékozatlan, elvakult ember vagy. Remélhetőleg egy ilyen komment a legnagyobb nyilvánosság számodra...
(Ugye mennyire egyszerű személyeskedni ismeretlenül?)
@post:
"Horányi Özséb úgy látja, jó lenne, ha minél többen hallatnák a hangjukat, ám komoly egzisztenciális félelem uralkodik a társadalomban."
Kíváncsi vagyok, hogy ezt ő milyen formában tapasztalja meg, esetlegesen testközelből, vagy éppen a szűk körén (barátok, ismerősök) keresztül.
fotelfasiszta
2017.05.08 19:33:09
@Jean Sol Partre: Van némi rálátásom. Igazából tényleg az érdekel, hogy ő honnan látja ezt az egész történetet.

Levélben tett hitet amellett, hogy az Európai Unió és a nyílt vita híve. Közben Magyarországon turbóra kapcsolt az unió-ellenes propaganda és a gyűlöletkeltés. ..
fotelfasiszta
2017.05.04 09:43:07
@Online Távmunkás: Nincs ezzel semmi gond, előbb vagy utóbb végre mindenki oda kerül ezzel, ahova való: a süllyesztőbe.
B1 BLOGCSALÁD
Kizárással fenyegette meg az Európai Néppárt a Fideszt - a pápa szerint öngyilkossággal ér fel, hogy az elöregedő Európa nem engedi be a menekülteket
2017.04.23 05:29:39

Az európia konzervatívok strasbourgi frakcióvezetője jelezte, hogy Orbán Viktornak meg kell hátrálnia a Lex CEU ügyében, különben komoly retorzió jön, ebben az EPP ismer tréfát. A Közép-Európai Egyetem bezárása ellen is tüntettek világszerte a tudomány szabadságáért meghirdetett demonstrációkon. A…..
fotelfasiszta
2017.04.23 18:29:48
@MaxVal BircaMan HJCD: Milyen keresztényi elvek ellen harcol?

A helyzetet ijesztőnek látom: úgy tűnik, elkezdődött a választási kampány. Pedig a választás valamikor 2018 áprilisában, vagy májusában lesz...
fotelfasiszta
2017.04.11 10:31:54

Még a közrádió kampányüzemmódba kapcsolt mikrofonállványa sem bírta ki kérdezés nélkül Orbán újabb hazugságcunamiját. A kormányfő azonban nem akadt meg, csak mondta tovább a valótlanságokat...
fotelfasiszta
2017.04.02 11:00:56
@Pipas: "Mér' te milyen joggal tolvajozol le valakit, aki minden törvényt betart?"
Bár a kérdés nem nekem szólt, azért annyit megjegyeznék, hogy ami törvényes még nem jelenti azt, hogy etikus, a közjónak megfelelő, és hogy az pozitív hatással van a társadalomra. Elég megnézni a közbeszerzéseket, azt, hogy már mennyi pénzbe került a meg nem rendezendő olimpia, mennyi pénz ment a futtballba. De akkor beszélhetünk a közmédiáról is, ahol minden törvényesen működik, igaz, olyan alapvető etikai elvnek nem felel meg, hogy közszolgálati legyen a szó klasszikus értelmében, hitelesen tájékoztassanak az eseményekről, és megszólaltassanak minden komolyabb, társadalmat nagy mértékben érintő kérdésekről véleményalkotót (szakembereket, érintetteket, stb).
Bár a kérdés nem nekem szólt, azért annyit megjegyeznék, hogy ami törvényes még nem jelenti azt, hogy etikus, a közjónak megfelelő, és hogy az pozitív hatással van a társadalomra. Elég megnézni a közbeszerzéseket, azt, hogy már mennyi pénzbe került a meg nem rendezendő olimpia, mennyi pénz ment a futtballba. De akkor beszélhetünk a közmédiáról is, ahol minden törvényesen működik, igaz, olyan alapvető etikai elvnek nem felel meg, hogy közszolgálati legyen a szó klasszikus értelmében, hitelesen tájékoztassanak az eseményekről, és megszólaltassanak minden komolyabb, társadalmat nagy mértékben érintő kérdésekről véleményalkotót (szakembereket, érintetteket, stb).
fotelfasiszta
2017.04.02 12:19:13
@Pipas: Köszi a higgadt és korrekt választ!
B1 BLOGCSALÁD
Magyarországon gusztustalanul, állami támogatással folyik a holokauszt revizionizmusa, Soros pedig kitűnő bűnbak Orbán számára
2017.03.21 07:53:22

Szelestey Lajos nemzetközi sajtószemléje, 2017. március 21.
A hangos sajtószemlét itt hallgathatja meg. ..
fotelfasiszta
2017.03.22 10:20:14
@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"Ez azt bizonyítja, hogy Szombathelyi parancsa nélkül a csapatok egy része automatikusan szembeszállt volna a megszállókkal. Ez az ország függetlenségének megmentésére nem, de a német erőszaktétel bizonyítására a nemzetközi közvélemény előtt elég lett volna. Ennek ellenére a katonaság, köztük a vezetőség döntő többsége belenyugodott a megszállásba."
"Ez azt bizonyítja, hogy Szombathelyi parancsa nélkül a csapatok egy része automatikusan szembeszállt volna a megszállókkal. Ez az ország függetlenségének megmentésére nem, de a német erőszaktétel bizonyítására a nemzetközi közvélemény előtt elég lett volna. Ennek ellenére a katonaság, köztük a vezetőség döntő többsége belenyugodott a megszállásba."

Kétszer is meg kell gondolnia a magyar választóknak, hogy Vona Gábort választják-e miniszterelnökké, mert félő, hogy ugyanazt a politikát fogjuk látni, mint mikor Szeretett Viktorunkat választották meg, ugyanis a Jobbik elnöke ugyanaz a hiteltelen, populista figura, mint Orbán. Mindkét politikus…..

Veres András "önfelszámolásra" kéri a felügyelete alá tartozó plébániák vezetőit, a hívekkel pedig közölte, hogy ha minden így marad, hamarosan elfogynak a papok...
fotelfasiszta
2017.01.31 10:29:24
@funfun:
Szerintem minden helyen más, hogy milyen kapcsolat alakul ki az egyház és a lakosság között. Vannak olyan zalai falvak, ahol a pap nélkül elképzelhetetlen bármilyen falusi esemény. Mindkettő, általad említett pap mellesleg a Szombathelyi Egyházmegye kötelékében szolgál, a gördeszkás atyát személyesen ismerem, kiváló forma. Persze neki is megvan az árnyoldala, minden ember esendő, de talán nem az a fontos, hogy ő milyen dolgokban hibázott vagy hibázik, hanem az, hogy az egyház üzenetét a megfelelő módon közvetítse.
Ez a közlemény tökéletesen összefoglalja szerintem az aktuális helyzetet: www.martinus.hu/hirek/6590/csaszar-istvan-atya-a-szombathelyi-egyhazmegye-egyhazmegyei-kormanyzoja
Szerintem minden helyen más, hogy milyen kapcsolat alakul ki az egyház és a lakosság között. Vannak olyan zalai falvak, ahol a pap nélkül elképzelhetetlen bármilyen falusi esemény. Mindkettő, általad említett pap mellesleg a Szombathelyi Egyházmegye kötelékében szolgál, a gördeszkás atyát személyesen ismerem, kiváló forma. Persze neki is megvan az árnyoldala, minden ember esendő, de talán nem az a fontos, hogy ő milyen dolgokban hibázott vagy hibázik, hanem az, hogy az egyház üzenetét a megfelelő módon közvetítse.
Ez a közlemény tökéletesen összefoglalja szerintem az aktuális helyzetet: www.martinus.hu/hirek/6590/csaszar-istvan-atya-a-szombathelyi-egyhazmegye-egyhazmegyei-kormanyzoja
fotelfasiszta
2017.02.01 15:55:34
@funfun: Igen, félreértettelek. Amit írsz, azzal teljesen egyet tudok érteni.
Királycsináló - Politikai blog
Így nyeri meg a baloldal a 2018-as magyar országgyűlési választásokat
2017.01.13 17:43:04

Bár a 2018-as országgyűlési választásokig közel másfél év hátra van, a nagyobb politikai pártok lassan megkezdik a felkészülést a parlamenti választásokra. Noha Orbán Viktor és a Fidesz 2018-as győzelme akár borítékolható is lenne, a magyar baloldal egy profi stratégiával garantáltan megnyerné a…..

Először is nem szabad hátradőlni azzal, hogy a rossz teljesítményeket a hátrányos helyzetű gyerekek hozták össze! Ez ma már nem igaz, minden szinten romlás következett be, tehát a középosztályos szülő gyermekéből sem hozza ki a potenciált a mai magyar oktatás.
Mi magunk is sokat tehetünk azért,…..

Az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság szakmai közreműködésével elkészült a 3-as metró katasztrófavédelmi vészforgatókönyve - jelentette be Lázár János, a Miniszterelnökséget vezető miniszter. A fideszes politikus a 30 évre titkosított dokumentum egyes részeit a szerdai Kormányinfón…..
fotelfasiszta
2016.12.15 10:02:31
Gondolkodó Hajni blogja
PISA - Elképesztő méreteket ölt a tudatos népbutítás kis hazánkban!
2016.12.07 09:42:47

Elgondolásom szerint az első három bejegyzésem az oktatást gyerek-, szülő- majd pedagógusszempontból közelítette volna, de nem tudok elmenni szó nélkül a héten nyilvánosságra hozott PISA-eredmények mellett én sem. Ebben az írásban található egy angol nyelvű pdf is, megcsodálható...
Már jó ideje…..
fotelfasiszta
2016.12.09 07:20:56
@$pi$:
"A buta ember nem fizet adót, mert nincs pénze, ezért mindenki elégedetlen lesz és senki sem szavaz rád."
Nem csak buta vagy okos emberek léteznek. Létezik buta, butább, mégbutább, ostoba, okos, okosabb, stb. A kormánynak nem adófizetőkre van szüksége, hanem meggyőzhető tömegre. Amíg van meggyőzhető tömeg, akiket a megfelelő kommunikációval (átbaszás) le lehet húzni és sakkban lehet tartarani, tehát üzemeltetni a rendszert, amit létrehoztak, addig bizony arra van szüksége. Az adófizető tudatos állampolgár, ő megérti azt, hogy nem azért veszünk jegyet, mert jön az ellenőr, nem azért adunk nyugtát, mert megbüntetnek, nem azért fizetünk a boltban, mert lopni nem szabad...
"A buta ember ugyanúgy csatlakozhat az ellenzékedhez, csak mivel buta őt nem lehet érvekkel meggyőzni."
A buta ember a legkönnyebben formálható, hiszen nagyon kevés erőforrást kell áldozni az ő meggyőzésére.
"A buta ember nem fizet adót, mert nincs pénze, ezért mindenki elégedetlen lesz és senki sem szavaz rád."
Nem csak buta vagy okos emberek léteznek. Létezik buta, butább, mégbutább, ostoba, okos, okosabb, stb. A kormánynak nem adófizetőkre van szüksége, hanem meggyőzhető tömegre. Amíg van meggyőzhető tömeg, akiket a megfelelő kommunikációval (átbaszás) le lehet húzni és sakkban lehet tartarani, tehát üzemeltetni a rendszert, amit létrehoztak, addig bizony arra van szüksége. Az adófizető tudatos állampolgár, ő megérti azt, hogy nem azért veszünk jegyet, mert jön az ellenőr, nem azért adunk nyugtát, mert megbüntetnek, nem azért fizetünk a boltban, mert lopni nem szabad...
"A buta ember ugyanúgy csatlakozhat az ellenzékedhez, csak mivel buta őt nem lehet érvekkel meggyőzni."
A buta ember a legkönnyebben formálható, hiszen nagyon kevés erőforrást kell áldozni az ő meggyőzésére.
fotelfasiszta
2016.12.09 07:33:17
@$pi$:
"Maradjunk abban, hogy fogalmad sincs mi megy a felsőoktatásban."
Szerintem neked sincs.
"Azt mondod, hogy a hallgató azért nem megy be az előadásra mert elégedetlen a minőséggel. Ez nyilván marhaság, hogy mást ne mondjak már az elsőre sem megy be."
Vannak olyan hallgatók, akik azért nem járnak be előadásra, mert semmi pluszt sem ad. És ezt hogy dönti el? Ha a tanár felolvas egy jegyzetet, minden magyarázat nélkül, és óra közben kérdezni sem lehet, akkor szerintem ez egy elég jó bizonyítéka annak, hogy értéktelen az előadás. A doktoranduszok tanítási kötelezettsége nagyon sokszor nem működik megfelelően, hiszen nekik nyűg ez. Az oktatók sokszor szarnak a legújabb techonlógiákra, a tananyag jó része elavult a piac szempontjából, rengeteg egyéni munka kell piacképes tudás megszerzéséhez. Nem azzal van a baj, hogy erre a befektetésre szükség van, hanem az, hogy feleslegesen van terhelve a hallgató az elavult dolgokkal. A felsőoktatás nem csak pénzügyileg, hanem az emberanyag tekintetében (hallgatói és oktatói vonalon is) egyaránt szarban. Kezd minden elég szélsőséges irányba menni: nincsenek középszerű emberek, mert őket a rendszer bedarálja.
"Maradjunk abban, hogy fogalmad sincs mi megy a felsőoktatásban."
Szerintem neked sincs.
"Azt mondod, hogy a hallgató azért nem megy be az előadásra mert elégedetlen a minőséggel. Ez nyilván marhaság, hogy mást ne mondjak már az elsőre sem megy be."
Vannak olyan hallgatók, akik azért nem járnak be előadásra, mert semmi pluszt sem ad. És ezt hogy dönti el? Ha a tanár felolvas egy jegyzetet, minden magyarázat nélkül, és óra közben kérdezni sem lehet, akkor szerintem ez egy elég jó bizonyítéka annak, hogy értéktelen az előadás. A doktoranduszok tanítási kötelezettsége nagyon sokszor nem működik megfelelően, hiszen nekik nyűg ez. Az oktatók sokszor szarnak a legújabb techonlógiákra, a tananyag jó része elavult a piac szempontjából, rengeteg egyéni munka kell piacképes tudás megszerzéséhez. Nem azzal van a baj, hogy erre a befektetésre szükség van, hanem az, hogy feleslegesen van terhelve a hallgató az elavult dolgokkal. A felsőoktatás nem csak pénzügyileg, hanem az emberanyag tekintetében (hallgatói és oktatói vonalon is) egyaránt szarban. Kezd minden elég szélsőséges irányba menni: nincsenek középszerű emberek, mert őket a rendszer bedarálja.
Média 2.0
A Népszabadság nem az utolsó, 2018-ra újrarendezhetik a médiaviszonyokat
2016.10.10 16:06:45

A Népszabadság kiadásának szombati felfüggesztése megdöbbentette, és megmozgatta a sajtószabadsággal törődő embereket.. A magyar sajtóban ez a hétvége a – korábbi híresztelések szerint tulajdonosváltáson átesett – Mediaworks váratlan lépéséről szólt, de külföldi lapok is beszámoltak az esetről.…..
fotelfasiszta
2016.10.11 10:22:15
"Ami a sajtószabadságot, a tájékozódás szabadságát illeti, nem most először kérdőjeleződnek meg nálunk ezek az értékek. A rendszerváltás után hosszú ideig a jobboldal visszatérő panasza volt a médiaegyensúly hiánya, egyáltalán nem alaptalanul. Amióta a Fidesz van hatalmon, a kormányoldal tudatosan dolgozik azon, hogy ezek az arányok megváltozzanak. Nyilvánvaló, hogy meg is változtak: a mindig pártos állami tévében a korábbiaknál lényegesen durvább pártpropaganda megy, a kormányhoz közelálló körök pedig egyre bővülő sajtóbirodalmat hoztak létre, alapvetően nem üzleti, hanem politikai megfontolásból. Ebbe a sorba illeszkedik az is, ami a Népszabadsággal történt: csak itt a jövőbeli új tulajdonosok nem építeni akartak, hanem rombolni. A lap megszűnése egyértelműen tovább változtat az arányokon: a politikai napilapok piacán a kormánypárti Magyar Idők és Magyar Hírlap mellett a korábbi három helyett már csak két nem kormánypárti orgánum (Magyar Nemzet, Népszava) marad.
Nem jó hír ez azoknak, akik szeretnék, ha nagyobb tere lenne a nem kormánypárti véleményeknek. Nem szép eset ez azoknak, akik hisznek abban, hogy a média nem csupán a politikai szolgálóleánya lehet. Nem örömteli ez azoknak, akik rossz szemmel nézik, ha az újságírókat nem veszik emberszámba."
Én ezzel értek egyet.
Forrás: www.facebook.com/torokgaborelemez/posts/10153790184072312
Nem jó hír ez azoknak, akik szeretnék, ha nagyobb tere lenne a nem kormánypárti véleményeknek. Nem szép eset ez azoknak, akik hisznek abban, hogy a média nem csupán a politikai szolgálóleánya lehet. Nem örömteli ez azoknak, akik rossz szemmel nézik, ha az újságírókat nem veszik emberszámba."
Én ezzel értek egyet.
Forrás: www.facebook.com/torokgaborelemez/posts/10153790184072312
comment:com
Le lehet közvetíteni egy úszó előfutamot a nyertes megemlítése nélkül? Az MTVA-n le hát!
2016.08.07 00:51:32

Női 100 pillangó, előfutam olyan versenyzőkkel, akik a klasszikus olimpiai eszményt testesítik meg, nem fognak nyerni semmit, csak a részvételért jöttek, meg hogy a hazájukat képviseljék. Köztük egy 18 éves szír menekült lány, Yusra Mardini, aki elmenekült Damaszkuszból, majd Törökországból átúszott…..

Nyári Gábor
A Magyar Narancs hasábjain „Türelmetlen és megrögzötten antiszemita személy volt” címmel jelent meg egy interjú Paksy Zoltánnal, amelyben a történész azt állítja, hogy Mindszenty József bíboros, hercegprímás nem érdemli meg, hogy egy róla elnevezett, munkásságát bemutató emlékközpontot…..
fotelfasiszta
2016.04.18 07:44:18
Miért érdekes/nem érdekes Paksy? Kis összefoglaló róla:
www.ttk.nyme.hu/Munkatarsak/Oneletrajzok/paksy_zoltan.pdf
zaol.hu/zalaegerszeg/dr-paksy-zoltan-az-lmp-zalaegerszegi-polgarmesterjeloltje-1642396
Néhány gondolatébresztő cikk:
www.magyarkurir.hu/hirek/mindszenty-parkot-alakitanak-ki-zalaegerszegen
zaol.hu/hirek/megunnepeltek-a-felujitast-1698228
Bónusz kérdés: volt-e Ságvári iskola Zalaegerszegen?
www.ttk.nyme.hu/Munkatarsak/Oneletrajzok/paksy_zoltan.pdf
zaol.hu/zalaegerszeg/dr-paksy-zoltan-az-lmp-zalaegerszegi-polgarmesterjeloltje-1642396
Néhány gondolatébresztő cikk:
www.magyarkurir.hu/hirek/mindszenty-parkot-alakitanak-ki-zalaegerszegen
zaol.hu/hirek/megunnepeltek-a-felujitast-1698228
Bónusz kérdés: volt-e Ságvári iskola Zalaegerszegen?
fotelfasiszta
2016.04.18 07:46:02
@CoolKoon: Személyes élményeim alapján tanárnak sem a legjobb.
fotelfasiszta
2016.04.18 09:40:05
@CoolKoon: Szerintem ez a faszi szimplán idióta. Történész létére ismernie kellene Mindszenty munkásságát.
Az valóban nem érv, hogy azé' balfasz, mert elempés.
Az valóban nem érv, hogy azé' balfasz, mert elempés.

Az üzletnyitvatartási népszavazási játszma újabb fordulatai azt jelzik: meghátrálásra késztethető, de legalábbis zavarba hozható a hatalom.
Mostanában új jelenségnek lehetünk tanúi. Lassacskán kiderül, hogy mégiscsak van értelme az ellenállásnak. Mégiscsak van hatása annak, ha a médiamunkások…..

Hiába a Jobbik esését mutogató közvéleménykutatások, Vona Gábor bejelentkezett miniszterelnöknek. Azt mondta évindítójában, hogy a jobbikosok akasszák le a kardjaikat a falról. Mi nem ijedtünk meg tőle.
Amolyan törökgáborosra sikerült a Jobbik elnökének beszéde. Vona mögé piros-fehér-zöld hidak…..
fotelfasiszta
2016.02.01 07:55:33
@The Ghost Wolf: A fiatalok többsége nincsen tisztában azzal sem, hogy mennyit kell dolgozni és tanulni itthon egy tisztességes fizetésért. Az elvándorlás pedig szomorú, de ez nem 2010-ben indult el, azóta csak fokozódott. Nyilván ez a kormány hibája is, de azért de vannak olyan előzmények is, amelyeket illik számításba venni szerintem, amikor valaki ezt a témát emlegeti.

Valamiért úgy alakult, hogy egyik este pont elkaptam Friderikusz műsorát a TV2-n, ahol éppen Gregor Bernadett volt a vendég. Gregor azért is forró téma most, mert nemrég nyíltan kiállt a Jobbik mellett, ezzel bővítve a közepesen ismert közszereplők táborát (Usztics Mátyáson…..

Valójában csak röhögni akartam egy jót. De még erre se volt jó. Egy annyira semmi, szánalmas applikációval terheltem le az Androidot, hogy elmondhatatlan, és inkább csak elképedésre adott okot. (Ezért miután átböngésztem, le is töröltem, nehogy még a telefonomban is valami…..
B1 BLOGCSALÁD
Miket beszél már megint ez a pap?! Egyáltalán nem értékeli, hogy Orbán a keresztény Európát védi meg éppen
2015.09.27 08:43:00

Ferenc pápa ezekben a napokban az amerikai kontinensen turnézik. A nagy hírügynökségek könnyed kézzel nevezik az utat „történelminek”, de sebaj, a magyar sajtóban eddig maximum annyi szűrődött át az egészből, hogy Fidel Castro volt kubai elnök egyszerű kék mackóruhában…..
fotelfasiszta
2015.09.28 13:00:52
@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Konkretabban?
fotelfasiszta
2015.09.30 15:02:22
@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Kerlek, errol kuldj mar egy megbizhato forrast.
fotelfasiszta
2015.10.02 07:44:47
@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Eltalaltad. Kerlek, kuldj mar egy linket errol, vagy aruld el milyen ujsagot olvassak el.

Szeptember elején Orbán Viktor a migrációs vagy menekültválsággal kapcsolatban Kötcsén kifejtette, hogy ez az első jó identitásválság amit átél. Szerinte a liberalizmus válságát látjuk, mert Európát ma a liberálisok uralják. A keresztény identitás fontossági sorrendet…..
fotelfasiszta
2015.09.23 11:53:01
@nu pagagyí: Mely orszagokban van liberalis demokracia jelenleg?
B1 BLOGCSALÁD
Orbán Viktor tévedésből majdnem megoldotta a migrációs válságot, de aztán észbekapott
2015.09.14 19:54:49

Azt kérdezik kedves olvasóink, hogy egy katona ugyan már, miért ne védhetné meg a hazáját az illegális határsértőktől. Ha kell fegyverrel is. Éleslőszerrel. Akár meglőve a menekültet. Vagy megölve.
Hát legfőképp azért, mert
az illegális határsértő nem ellenség.
Nem…..
fotelfasiszta
2015.09.15 15:31:12
@deneskata: Bovebben?
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Mi van akkor, hogyha az olvasottsaga miatt kerul cimlapra? Elvileg hirdetos blog, az ugye hoz bevetelt...