Regisztráció Blogot indítok
Adatok
k0r1

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Két hónap telt el a két TC pályanap közt. Ez jó sok idő, de a versenyautó-építés munka. A munka pedig, mint az nyilvánvaló, légnemű, amennyiben állandóan kitölti a rendelkezésére álló teret. És ott nyomást képez. Lássuk, hogyan. Először is a motor: Powered Áki…..
k0r1 2013.09.11 19:54:06
@S4mu3l:
A Semperit meg a Gufero márkájú benzincsövet egyaránt próbáltam, mindkettőt el kell felejteni, sajnos a külső gumiréteg gyengébb anyagból van mint a belseje, és nem bírja a strapát a motortérben.

Létezik viszont tuti és jóáras megoldás: FAGUMIT benzincső! Belül NBR gumi, kívül NBR+PVC, benzint és E85-öt remekül bírja, kapható pl. a Ko-csi Kft-nél.

www.fagumit.com.pl/oferta/Katalog_Fagumit.pdf
working temp.: from -30°C up to +100°C, momentarily up to +125°C
tube: NBR, black, smooth
reinforcement: textile, wrapped
cover: NBR/PVC, black, resistant to atmospheric factors and high temperature
k0r1 2013.09.11 20:07:15
@powered:
Nissan SR20VE motor, télen benzines, nyáron etanolos programmal használom; etanollal érezhetően jobban megy, fékpadon sajnos még nem járt.
Emelt kompressziójú szívómotorba egyértelműen javasolt az etanol:) turbómotorba pláne.