Adatok
A_Denever
0 bejegyzést írt és 36 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Régóta használom és szeretem a Prezi.com-ot, és örülök, ha más is ezt az eszközt használja. Részben azért, mert magyar (származású, és itt fejlesztik), részben azért, mert végre szakít a megszokott lineáris "dobjunk oda valami szöveget képpel, azt' jó lesz" hozzáállással.…..
A_Denever
2013.11.17 23:13:17
Az Share/"Export to pdf", azt mar tavaly is hasznaltam, szeptemberben legutobb, de megneztem es meg megvan...
Focibuzik és gamerek gyűljetek! Itt van a világ legjobb sportjátéka, a gigantikus Space Invader. Nem kell más hozzá, csak néhány futballista, pár tucat focilabda, egy elhagyatott gyárépület és egy kis virtuális épületfestés. A cél: lődd ki az összes űrlényt a Chelsea…..
Vajon nyilatkozna-e VV Alekosz a magánynyugdíj-pénztári tagsága fenntartásáról, ha tudna róla, hogy megteheti? És ha igen, miként?Amikor a Big Brother első magyar szériája indult, sok jogász a személyiségi jogok védelmében tiltakozott a műsor ellen. Született is Lenkovics…..
Örök világosságot nekik, az emberekre még egy villanykapcsolót se szabad bízni, nemhogy komolyabb dolgokat. Semmit. Vélemények az azonos című írásunkról...
2006 tavasza, választási kampány, Mikola István, a legendás mondatok: "Meg kell próbálni nyerni, de nemcsak négy, hanem húsz évre: "Ha négy évre nyerni tudnánk, és (...) utána mondjuk az ötmillió magyarnak állampolgárságot tudnánk adni, és ők szavazhatnának, húsz…..
Imre szembesült a válság egyik új fejlesztésével, a passzív ügyfélszolgálattal. Lényege, hogy nem közlik vele, miért korlátozták a nézhető csatornái számát, majd úgyis jelentkezik, ha észrevette. A korlátozás hátterében a UPC műholdváltása áll, aki magától nem…..
Ma egy tanfolyam reális ára 130-150 ezer forint. Aki 50-60 ezerért hirdeti az oktatást, biztosan trükközik, ennyiből még a költségeket sem lehet kigazdálkodni. Vélemények az azonos című írásunkról...
Update: Tárárááám! Kisorsoltam a játék nyertesét! Nem más az illető, mint Rewriter, a miazhogy.blog.hu gazdája, aki a következő hozzászólással örvendeztetett meg bennünket: Gazdálkodj okosan - Az agrármarketing centrum támogatásával, A legkisebb is számít - Tesco. A…..
A biciklista hevesvérű népség, Balázs például 18-as karikát érő káromkodásig jut el alanti levelében, miközben felidézi, hogy - ha már úgyis itt a karika, mondjuk ki - a McDrive-ból a halál faszára küldték el, amikor bringáról akart rendelni. A Homár robogós + hidegvérű,…..
A Google ma jelentette be saját telefonját, a Nexus One-t. A hardvert a HTC hozza. Íme a végleges technikai specifikáció pár fontosabb eleme: 800 x 480 pixeles, 3.7 colos kijelző Video: 720x480 px, 20 fps vagy magasabb 5 megapixeles kamera, led vaku HSDPA…..
Olvasónk és egyben autóm megvásárlója totálkárosra törte a Subaru Forestert. Ennek a történetét meséli el, okulásképp mindazoknak, akik azt hiszeik, nekik mindent lehet. Kapnak a belső sávban szöttyögők is. Az ominózus napot megelőző három éjszaka igen rövid volt, a…..
Mit csinál egy épitési vállalkozó esténként, és reggel indulás előtt?Csekkolja az időjárást. Napi, heti előrejelzés alapján osztja be a munkákat, küldi szét az embereit.10 évvel ezelőtt megnéztük az esti Hiradó utáni Móricka-ábrát, és az alapján döntöttünk. 90%-ban…..
Nem egyedi eset, hogy egy biztosító sajátosan értelmezi a jogszabályokat. A szakjogászok szerint a folyamatos biztosítói bepróbálkozások miatt majdnem mindig érdemes perelni.Tisztelt Zugügyvéd!Nyilván nem egyedi eset, hogy a biztosító nem akar fizetni, ezért minden trükköt…..
Sokan szeretnék bennünk az öreg kodekletöltegető legkisebb fiát látni, no de hát mit tegyünk, ha mégsem vagyunk azok? A kártevő terjesztők ismét bevetették a már szakállas trükkjüket. Ha valaki mihamarabb kíváncsi a Harry Potter és a félvér herceg című opuszra, hát…..
A_Denever
2009.07.20 21:52:56
A párizsi McCann (amely a korábban már bemutatott kotonnyulas szexfilmet is késztette), ezúttal egy szokványosabb ötlettel rukkolt elő. A filmben egy a Forest Gumpból is ismert effekttel a városon keresztülszálló, üres Durex-csonagolást látunk, amelynek puszta látványától…..
A_Denever
2009.07.18 21:58:35
Kis faház az erdőben, lehetőleg tó partján - ez ugye Finnországban nem lehetetlen -, amiben alapfelszereltség a szauna és a vodka. Ezt a házikót mökki-nek hívják, valahogy így néz ki és muszáj lesz eljutni egy ilyenbe, ahol a szaunából egyből a tóba csobbanhatsz:…..
A_Denever
2009.07.14 16:22:33
Itt lehet foglalni, ha mar aktualis:
www.nettimokki.com/home.php?sitelang=1
A fabodetol a tavas plazmatevesig bezarolag igeny es penztarca szerint, akar eskuvokre miegymasra. Ha kozel van egy falugazdasag, ott legyek is lesznek boven, a tobbit a piktogrammok alapjan ossze lehet valogatni. Pl. legyen-e betonut vagy kozert a kozelben.
Nyarra es szentivan estejre kb. tobb honappal elore erdemes foglalni, sot van amikor napokra nem csak teljes hetre kiado a vikkendhaz. Telen konnyebb valasztani ha nincs a kozelben siparadicsom. Ha van akkor erdemes fel/egy evvel elotte megallapodni. Ilyenkor a hideg toban uszas melle erdemes a jegcsakany kezeleset is elsajatitani.
www.nettimokki.com/home.php?sitelang=1
A fabodetol a tavas plazmatevesig bezarolag igeny es penztarca szerint, akar eskuvokre miegymasra. Ha kozel van egy falugazdasag, ott legyek is lesznek boven, a tobbit a piktogrammok alapjan ossze lehet valogatni. Pl. legyen-e betonut vagy kozert a kozelben.
Nyarra es szentivan estejre kb. tobb honappal elore erdemes foglalni, sot van amikor napokra nem csak teljes hetre kiado a vikkendhaz. Telen konnyebb valasztani ha nincs a kozelben siparadicsom. Ha van akkor erdemes fel/egy evvel elotte megallapodni. Ilyenkor a hideg toban uszas melle erdemes a jegcsakany kezeleset is elsajatitani.
Az összes papírját, kulcsát, mindenét egy dossziéba zártam, és a fiók mélyére raktam. Az emlékek könnyebben felejtődnek, ha nincs szem előtt rá emlékeztető dolog.Az utolsó pillanatban kaptam még egy papírt a rendőrségtől. Tájékoztatnak hogy lezárják a nyomozást,…..
A_Denever
2009.07.12 15:35:08
@laci1964: Biztos! Esetleg olyan helyen elsz, ahol merfoldekre csak renszarvasok legelnek.
Ismeroseim kozul soknak tortek fel az autojat, sot velem is elofordult es a rendorseg nyomozoi meg ujlenyomattal se vacakoltak. Azt is meg kerdeztek, hogy buntessek-e meg az elkovetot ha megtalaljak...
Itt valaszd ki a kornyeket hogy hol laksz:
ohjelmat.yle.fi/poliisitv/poliisin_matkassa
A videok utolso oldalan van, hogy mennyi a termes. Pl. egy hetvegen 15 kocsifeltores, meg ilyesmik.
Mondjuk 2007-es videon volt ez az adat, de a Youtube-on lehet van belole frissebb valtozat is.
Amikre te gondolsz mint valosag az par evtizede lehetett, amikor meg nem volt divat a suliban kiirtani az osztalytarsakat... Illetve szemelyes szerencse, hisz az ujsagok is irjak novekedett a betoresek szama.
Egyszer talalt meg nekem egy elkovetot a magyar rendorseg, meghozza a repteri szolgalat. viszont az ellopott targy bunjel gyanant addig elkobzodott mig erteket nem vesztette teljesen. Szoval abban sem volt koszonet.
Maskor a betorot ugyan nem talaltak meg, de a zarat elvittek bunjelkent, szoval meg tobb koltsegem lett, mintha hagyom az egeszet a fenebe.
Ismeroseim kozul soknak tortek fel az autojat, sot velem is elofordult es a rendorseg nyomozoi meg ujlenyomattal se vacakoltak. Azt is meg kerdeztek, hogy buntessek-e meg az elkovetot ha megtalaljak...
Itt valaszd ki a kornyeket hogy hol laksz:
ohjelmat.yle.fi/poliisitv/poliisin_matkassa
A videok utolso oldalan van, hogy mennyi a termes. Pl. egy hetvegen 15 kocsifeltores, meg ilyesmik.
Mondjuk 2007-es videon volt ez az adat, de a Youtube-on lehet van belole frissebb valtozat is.
Amikre te gondolsz mint valosag az par evtizede lehetett, amikor meg nem volt divat a suliban kiirtani az osztalytarsakat... Illetve szemelyes szerencse, hisz az ujsagok is irjak novekedett a betoresek szama.
Egyszer talalt meg nekem egy elkovetot a magyar rendorseg, meghozza a repteri szolgalat. viszont az ellopott targy bunjel gyanant addig elkobzodott mig erteket nem vesztette teljesen. Szoval abban sem volt koszonet.
Maskor a betorot ugyan nem talaltak meg, de a zarat elvittek bunjelkent, szoval meg tobb koltsegem lett, mintha hagyom az egeszet a fenebe.
Nincs tévéelőfizetésem, de még tévékészülékem sincs. Sok ismerősömnek szintén nincs előfizetése és/vagy tévékészüléke. A tévéműsorokkal kapcsolatos információkat rendszerint a weben olvasom el. Viszonylag sok filmet és sorozatot nézek... laptopon, lcd-kijelzőn. Amikor…..
A_Denever
2009.06.12 21:23:03
@iPeti:
Napi 2500-3000 latogato... :) A jo reklamra igenis kivancsiak az emberek:
addict.blog.hu/2009/06/09/hirdetesi_rendzser_az_addicton
Nekem is jon muhod, pedig a netrol fogyaszthatnam (ju)tubusban, viszont 7 napos epg-vel csak azt veszem ami erdekel, es 1 oras sorozattal vegzek fel ora alatt, ha kell 5 percenkent atleptetve a 15 perces reklam blokkokat. Ha akarom magyar, ha akarom eredeti nyelven, attol fuggoen kinel van a taviranyito ;) Azert itt meg nem tart a netes videozas, es a savszel meg nemi proci is kell amit megizzasztja a jo minosegu tartalom. Sot a netes tartalomra gyuruzik be a reklam, hisz valamibol fizetni kell a berelt savszelt.
Ugyanez van mobil TV-n (dvb-h), meg forma 1-is jo minosegu felvetelben megvan mig le nem torlom, ugyis csak akkor nezem, ha epp semmi mas dolgom, pl. varakoznom kell valahol, ahol nincs mobil szelessav se offline erdekesseg. (peldaul vonatut alatt szokott az alagutakban elmenni a ternek az ereje)
Napi 2500-3000 latogato... :) A jo reklamra igenis kivancsiak az emberek:
addict.blog.hu/2009/06/09/hirdetesi_rendzser_az_addicton
Nekem is jon muhod, pedig a netrol fogyaszthatnam (ju)tubusban, viszont 7 napos epg-vel csak azt veszem ami erdekel, es 1 oras sorozattal vegzek fel ora alatt, ha kell 5 percenkent atleptetve a 15 perces reklam blokkokat. Ha akarom magyar, ha akarom eredeti nyelven, attol fuggoen kinel van a taviranyito ;) Azert itt meg nem tart a netes videozas, es a savszel meg nemi proci is kell amit megizzasztja a jo minosegu tartalom. Sot a netes tartalomra gyuruzik be a reklam, hisz valamibol fizetni kell a berelt savszelt.
Ugyanez van mobil TV-n (dvb-h), meg forma 1-is jo minosegu felvetelben megvan mig le nem torlom, ugyis csak akkor nezem, ha epp semmi mas dolgom, pl. varakoznom kell valahol, ahol nincs mobil szelessav se offline erdekesseg. (peldaul vonatut alatt szokott az alagutakban elmenni a ternek az ereje)
A sztori olyan egyszerű és jó, hogy nem is kell neki körítés, önállóan fogyasztható, a puszta tények tálalásával is.Adva van egy állami szervezet és annak egyik szolgálati autója. Az autó egy 1.2-es, háromhengeres VW Polo. Lényegében egyedi példány, ezt főleg…..
Most, hogy bevezették az újbudai alkoholstopot, ideje kicsit visszakacsintani a témára. A rendeletről az utóbbi idők egyik legnagyobb vitája alakult ki az Urbanistán, bár azért abban nagyjából egyetértett mindenki, hogy a szesztilalom baromság. (Ennél nagyobb egyetértés furcsamód…..
A_Denever
2009.05.20 21:57:17
@mokas_gizi:
Akkor elmeletileg egy alkohol szondat magukkal cipelni nem okoz nehezseget. Aki reszeg azt vissza a ZP-be, de nem kaphat semmi olyat amibe alkohol van (elmeletileg mar van valami belepteto kartya mintha ital vasarlasnal is hasznalnak), esetleg a tobbitol raccsal elszeparalni egy kert reszt. Pl. duhongo szakasz. Zene ott is szol, csak a mozgas korlatozott... Ha kijozanodott hazamehet, esetleg hivnak neki egy taxit ami a haza elott rakja le (akkor is ha az ut tuloldalan a koleszban lakik)
ha elore kifizeti az adott zonahoz eljutas koltseget.
Velem mar fordult elo hogy rendor bacsi segitett felcipelni a cseppet sem szomjas baratom a lepcson a lakasaba. Meg is koszontem neki, hisz azert van hogy szolgaljon es vedjen. Pl. a reszeg ember eleg vedtelen... Igaz ugy nezett eloszor ki mintha elutottem volna a sracot, pedig csak nem birtam maskepp kivakarni a kocsi hatso uleserol mivel nem vagyok egy eromuvesz alkat.
Akkor elmeletileg egy alkohol szondat magukkal cipelni nem okoz nehezseget. Aki reszeg azt vissza a ZP-be, de nem kaphat semmi olyat amibe alkohol van (elmeletileg mar van valami belepteto kartya mintha ital vasarlasnal is hasznalnak), esetleg a tobbitol raccsal elszeparalni egy kert reszt. Pl. duhongo szakasz. Zene ott is szol, csak a mozgas korlatozott... Ha kijozanodott hazamehet, esetleg hivnak neki egy taxit ami a haza elott rakja le (akkor is ha az ut tuloldalan a koleszban lakik)
ha elore kifizeti az adott zonahoz eljutas koltseget.
Velem mar fordult elo hogy rendor bacsi segitett felcipelni a cseppet sem szomjas baratom a lepcson a lakasaba. Meg is koszontem neki, hisz azert van hogy szolgaljon es vedjen. Pl. a reszeg ember eleg vedtelen... Igaz ugy nezett eloszor ki mintha elutottem volna a sracot, pedig csak nem birtam maskepp kivakarni a kocsi hatso uleserol mivel nem vagyok egy eromuvesz alkat.
Ezúttal Vácra mentem kárparkozni, itt, az Inter Autóház Vácnál még válogathattam is a márkák között. Nem tudom, hogy véletlen-e, avagy a Totalcart üldözi-e a neve, de szinte kizárólag totálkáros kocsikat mutattak. Az udvaron megnéztünk úgy négy tékás autót, ebből…..
A_Denever
2009.05.10 05:32:24
@ghck: es tenyleg! Olyannyira, hogy tilos is :))
En nem csak a fogyasztasi normat irnam evrol evre elo az Euban, hanem a holtter-figyelo rendszert, a biztonsagos kovetesi tavolsagra figyelmezteto rendszert (nemely tempomat mar sipol ha nem fer be eled egy boing 747-500 vagy egy potkocsis ifa) meg az egyeb aprosagokat. Azzal nehezebb lenne trukkozni, es mar csak nyuszi hopp es tarsaira kellene csak figyelni... A fejlesztes vagy a licensz se sokkal dragabb mint a detroiti nyugdijasklubbot eltartani.
Masreszt a tabla tenyleg a leggyenebbnek nyujt eligazodast. Aki meg nem ismeri az utat. Tukorradiallal es virsli gumikkal erdemes betartani, este es szelben meg foleg. Ott sokminden gyorsan felbukkanhat fektavon belul. Egy hetvenes kanyarban, ahol a regebbi autommal meg 50nel se mertem menni (muszakilag jo kondiban tartottam, de 87 ota volt par tulaja elottem akik meg gyilkoltak), most betartom a 70-et. Ismerosom 1,5szer nagyobb motorral es szelesebb gumikka es egy jol osszerakott modellel egy kihalt reggelen 130al is beveszi ugyanezt es meg csak nem is tunik felelotlennek az anyosulesrol.
Ugyanakkor egy hajnal ota 10 oraja mar vezeto, autopalyan csak 145el meno furgonban a hivatasos sofor halalfelelmet okozott mikor a futes gombbal egyutt a kormanyt is tekerte es rament a felmart reszre. Aki nem friss es nem engedi a menetido pihenni annak is kotelezo lenne tartani az ut vagy a jarmuve maximalis sebesseget - ertelem szeruen a ketto kozul a kisebbet.
Egyre tobb helyen jelenik meg szerencsere a kovetesi tavolsag felfestese, amibol szerintem meg tobb kellene. Ha azt az ember betartja akkor maximum hatulrol csattannak bele.
Az eves szimulatoros vizsgat (google auto mar valosaghu kepet is ad, csak a tobbi szabalyos kozlekedot kell szimulalni) vagy egy bmw vezetoi treninget en is kotelezove tennek. Nehany orszagban ha nyaron vizsgazol akkor is alap a jeges vezetesbol a tesztpalyan egy ora vetele. ABSel meg anelkul termeszetesen mert nem ugyanaz.
Regen, az elso koccanasom abbol volt, hogy kiszedtem uresbe fekezes kozben a valtot, hogy le ne fulladjak. :) Igaz, hogy a tragyaszallito traktor is tukorbe nezes nelkul kanyarodott ballra egy lathatatlan foldutra mikor epp elozes kozben melle ertem. Szerencsere nagy gumikerekei voltak, nekem meg "tankom" igy csak az elso lampam banta mar picit gyurodott a motorhazteto jobb eleje. A traktor azota se a kedvencem, lassu es koszolja az utat, neha foldes az iranyjelzoje, bar sok lehuzodik ha tud. Igaz 50es dimbes dombos uton elozott mar meg tartalykocsi is, ezeknel rendeletileg lassitani kellene a menetidot. Legyen inkabb tobb soforje a cegnek, csak tellik ra.
Biztos jo volt az okatatom... Pl. Abdanal egy kocsisorban nyomta a terdem, hogy adjak gazt. Minek a kovetesit tartani... Az utszeli zsibvasarsor meg csak nem akar ongyilkos lenni... csak nem... Jogsi utan 3 evig emiatt is foleg csak biciklit vezettem. Aztan valaki vette a faradtsagot es rendesen elmagyarazta es begyakoroltatta velem es a vezetes es a kocsihasznalat fobb alapjait tobb ev heti 1-2x M7es oda vissza es budapest tapasztalatai alapjan.
Este mondjuk szivesebben ragadok valakire tavolrol, ha a tavolsagi fenyszorot a szembejovok miatt nem tudom hasznalni, mert ket piros fenyt kellemesebb kovetni, mint sasolni oldalt a feher zarot. Gondolom utalnak is erte rendesen, bar meg a regi automban is lehetett a kozepso tukrot sotetiteni pont ezert.
En nem csak a fogyasztasi normat irnam evrol evre elo az Euban, hanem a holtter-figyelo rendszert, a biztonsagos kovetesi tavolsagra figyelmezteto rendszert (nemely tempomat mar sipol ha nem fer be eled egy boing 747-500 vagy egy potkocsis ifa) meg az egyeb aprosagokat. Azzal nehezebb lenne trukkozni, es mar csak nyuszi hopp es tarsaira kellene csak figyelni... A fejlesztes vagy a licensz se sokkal dragabb mint a detroiti nyugdijasklubbot eltartani.
Masreszt a tabla tenyleg a leggyenebbnek nyujt eligazodast. Aki meg nem ismeri az utat. Tukorradiallal es virsli gumikkal erdemes betartani, este es szelben meg foleg. Ott sokminden gyorsan felbukkanhat fektavon belul. Egy hetvenes kanyarban, ahol a regebbi autommal meg 50nel se mertem menni (muszakilag jo kondiban tartottam, de 87 ota volt par tulaja elottem akik meg gyilkoltak), most betartom a 70-et. Ismerosom 1,5szer nagyobb motorral es szelesebb gumikka es egy jol osszerakott modellel egy kihalt reggelen 130al is beveszi ugyanezt es meg csak nem is tunik felelotlennek az anyosulesrol.
Ugyanakkor egy hajnal ota 10 oraja mar vezeto, autopalyan csak 145el meno furgonban a hivatasos sofor halalfelelmet okozott mikor a futes gombbal egyutt a kormanyt is tekerte es rament a felmart reszre. Aki nem friss es nem engedi a menetido pihenni annak is kotelezo lenne tartani az ut vagy a jarmuve maximalis sebesseget - ertelem szeruen a ketto kozul a kisebbet.
Egyre tobb helyen jelenik meg szerencsere a kovetesi tavolsag felfestese, amibol szerintem meg tobb kellene. Ha azt az ember betartja akkor maximum hatulrol csattannak bele.
Az eves szimulatoros vizsgat (google auto mar valosaghu kepet is ad, csak a tobbi szabalyos kozlekedot kell szimulalni) vagy egy bmw vezetoi treninget en is kotelezove tennek. Nehany orszagban ha nyaron vizsgazol akkor is alap a jeges vezetesbol a tesztpalyan egy ora vetele. ABSel meg anelkul termeszetesen mert nem ugyanaz.
Regen, az elso koccanasom abbol volt, hogy kiszedtem uresbe fekezes kozben a valtot, hogy le ne fulladjak. :) Igaz, hogy a tragyaszallito traktor is tukorbe nezes nelkul kanyarodott ballra egy lathatatlan foldutra mikor epp elozes kozben melle ertem. Szerencsere nagy gumikerekei voltak, nekem meg "tankom" igy csak az elso lampam banta mar picit gyurodott a motorhazteto jobb eleje. A traktor azota se a kedvencem, lassu es koszolja az utat, neha foldes az iranyjelzoje, bar sok lehuzodik ha tud. Igaz 50es dimbes dombos uton elozott mar meg tartalykocsi is, ezeknel rendeletileg lassitani kellene a menetidot. Legyen inkabb tobb soforje a cegnek, csak tellik ra.
Biztos jo volt az okatatom... Pl. Abdanal egy kocsisorban nyomta a terdem, hogy adjak gazt. Minek a kovetesit tartani... Az utszeli zsibvasarsor meg csak nem akar ongyilkos lenni... csak nem... Jogsi utan 3 evig emiatt is foleg csak biciklit vezettem. Aztan valaki vette a faradtsagot es rendesen elmagyarazta es begyakoroltatta velem es a vezetes es a kocsihasznalat fobb alapjait tobb ev heti 1-2x M7es oda vissza es budapest tapasztalatai alapjan.
Este mondjuk szivesebben ragadok valakire tavolrol, ha a tavolsagi fenyszorot a szembejovok miatt nem tudom hasznalni, mert ket piros fenyt kellemesebb kovetni, mint sasolni oldalt a feher zarot. Gondolom utalnak is erte rendesen, bar meg a regi automban is lehetett a kozepso tukrot sotetiteni pont ezert.
A_Denever
2009.05.10 05:57:08
@kolbászoszsömle:
Nem minden alkalmas elozesre. Foleg gyenge motorral nem erheto el a biztonsagos sebesseg kulonbseg. Par eve bereltem egy ilyet, es a szekeret is csak akkor mertem elozni ha autopalyan vagy autouton voltam, ahol volt ket sav... es elmeletileg nem kellet volna legyen szeker.
totalcar.hu/tesztek/tores/aveo/
"Ha egy Aveo volánja mögé kényszerülünk, és 40 km/h sebességgel haladva egyszer csak azt vesszük észre, hogy épp leugrott elénk egy figyelmetlen gyalogos, jobbra nem tudunk kerülni a magas padka miatt, szemből viszont jön valami (bármi Trabanttól Kamazig, az Aveóban mindegy), ne tétovázzunk. Igyekezzünk középre venni a gyalogost..."
Mondjuk az audio in csatlakozoja jo volt es jol nezett ki belulrol, de hozzam inkabb valami kevesbe torekeny es gyorsabb kozelebb all.
Nem minden alkalmas elozesre. Foleg gyenge motorral nem erheto el a biztonsagos sebesseg kulonbseg. Par eve bereltem egy ilyet, es a szekeret is csak akkor mertem elozni ha autopalyan vagy autouton voltam, ahol volt ket sav... es elmeletileg nem kellet volna legyen szeker.
totalcar.hu/tesztek/tores/aveo/
"Ha egy Aveo volánja mögé kényszerülünk, és 40 km/h sebességgel haladva egyszer csak azt vesszük észre, hogy épp leugrott elénk egy figyelmetlen gyalogos, jobbra nem tudunk kerülni a magas padka miatt, szemből viszont jön valami (bármi Trabanttól Kamazig, az Aveóban mindegy), ne tétovázzunk. Igyekezzünk középre venni a gyalogost..."
Mondjuk az audio in csatlakozoja jo volt es jol nezett ki belulrol, de hozzam inkabb valami kevesbe torekeny es gyorsabb kozelebb all.
A_Denever
2009.05.10 07:33:44
@kolbászoszsömle:
A fogyasztas oltaran a mernokok eleg sokmindent felaldoznak manapsag:
"Hihetetlennek tűnt, hogy ez a motor 13 másodperc alatt százra teszi az Aveót. Még hihetetlenebbnek, hogy a vége vele 172 km/h, hiszen a próbaút során úgy húztak el mellettünk a Citroën C15 furgonok az autópálya-emelkedőkön, mintha kéjgáz-tölteten szárnyaltak volna. Nyomtuk mint barom, a zaj nőttön nőtt, de esküszöm, úgy tűnt, mintha csak a fordulatszámmérő mutatója kúszna egyre feljebb, a sebességmérőé nem.
Az meg végképp vicces, hogy az 1,4-es, változó szelepvezérléses nagyobbik motor az 1,2-es 84-ével szemben már 101 lóerős, ennek ellenére alig 4 km/h-val lehet belőle többet kihozni. Tényleg sajnálom, hogy nem tudtuk kipróbálni.
"
totalcar.hu/tesztek/aveo08bem/
A pacik vegulis lenduletbe jonnek ha mar a pedal atszakitotta a padlolemezt 2x, ami leginkabb alkalmatlanna teszi az elozesre az az masodik csillag athuzva...
Ha a szembe savban valaki (pl. egy motoros) nem tartja be a limitet es hirtelen felbukkan (es gyenge motor miatt a hirtelen az eleg sokaig lehet), akkor nekem harangoztak. Tul nagy a kockazat.
Azert a tempomat 30 folott mar mukodik... Ha nem tenne, akkor otvennel meg lennek love vagy kapnam fotokat, mert zajszigeteles miatt belolrol ugy tunik mintha csak cammogna a kocsi, hisz ilyenkor a fele ménes pihen, elottem meg ures a varos korareggel vagy ejjel. Az igaz, hogy a tempomat hasznalatakor nagyobb tavolsag kell egy emelkedon vagy lejton lassulo jarmu mogott, elkerulendo a folosleges fekezeseket.
A megallas jo otlet, bar akkor az egyszer mar megelozott kamionokra sok kerul megegyszer. Szerencsere mostansag a navigacio miatt szinte sose sietek, mert az pontosan kiirja mikor erkezem (igy nem kell ram varnia senkinek tukon ulve), meg elore is tudom kb. mennyi lesz az ut, es korabban el tudok indulni esetleg batrabban kerulok, ha dugulos az ut.
A fogyasztas oltaran a mernokok eleg sokmindent felaldoznak manapsag:
"Hihetetlennek tűnt, hogy ez a motor 13 másodperc alatt százra teszi az Aveót. Még hihetetlenebbnek, hogy a vége vele 172 km/h, hiszen a próbaút során úgy húztak el mellettünk a Citroën C15 furgonok az autópálya-emelkedőkön, mintha kéjgáz-tölteten szárnyaltak volna. Nyomtuk mint barom, a zaj nőttön nőtt, de esküszöm, úgy tűnt, mintha csak a fordulatszámmérő mutatója kúszna egyre feljebb, a sebességmérőé nem.
Az meg végképp vicces, hogy az 1,4-es, változó szelepvezérléses nagyobbik motor az 1,2-es 84-ével szemben már 101 lóerős, ennek ellenére alig 4 km/h-val lehet belőle többet kihozni. Tényleg sajnálom, hogy nem tudtuk kipróbálni.
"
totalcar.hu/tesztek/aveo08bem/
A pacik vegulis lenduletbe jonnek ha mar a pedal atszakitotta a padlolemezt 2x, ami leginkabb alkalmatlanna teszi az elozesre az az masodik csillag athuzva...
Ha a szembe savban valaki (pl. egy motoros) nem tartja be a limitet es hirtelen felbukkan (es gyenge motor miatt a hirtelen az eleg sokaig lehet), akkor nekem harangoztak. Tul nagy a kockazat.
Azert a tempomat 30 folott mar mukodik... Ha nem tenne, akkor otvennel meg lennek love vagy kapnam fotokat, mert zajszigeteles miatt belolrol ugy tunik mintha csak cammogna a kocsi, hisz ilyenkor a fele ménes pihen, elottem meg ures a varos korareggel vagy ejjel. Az igaz, hogy a tempomat hasznalatakor nagyobb tavolsag kell egy emelkedon vagy lejton lassulo jarmu mogott, elkerulendo a folosleges fekezeseket.
A megallas jo otlet, bar akkor az egyszer mar megelozott kamionokra sok kerul megegyszer. Szerencsere mostansag a navigacio miatt szinte sose sietek, mert az pontosan kiirja mikor erkezem (igy nem kell ram varnia senkinek tukon ulve), meg elore is tudom kb. mennyi lesz az ut, es korabban el tudok indulni esetleg batrabban kerulok, ha dugulos az ut.
Az utóbbi hónapokban többször livestreameltünk különféle eseményeket. Április elején, a prezi.com-os élő közvetítés után kaptam egy hosszú, lamentálós levelet Bazsó "Karotta" Gábortól, aki az Index videós tartalmainak főnöke. Azt kérdezte, hogy miért a Ustreamet…..
Nem ismeri a konkrét ügyet a Zugügyvéd, de tapasztalatai szerint nagyon ritkán szokta a bíróság ezt enyhítő körülményként elfogadni. A hír szerint mintha előre kitervelt emberölésnek tűnne . Ha egy skizofrén beteg idegesíti a családtagot, a beszűkült tudatú vadászat…..
Amikor először megláttam a kiírást, nem akartam hinni a szememnek. A BKV gondolt egy nagyot, és nem egy kommunikációs stratégia, de még csak nem is egy reklámkampány elkészítésére írt ki pályázatot, hanem egy új szlogen megalkotására. Hogy mi volt a baj a régivel? Miért nem a…..
"Ööö... akkor most így jártunk". Ádám az őszelő legügyetlenebb adatszerzős sztoriját meséli el, a balfácánnak a telepített szoftverek listájára fájt a foga, amit egy telefonnal akart volna megszerezni, sikertelenül. Történet alant:
megosztom veletek az év…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz