Adatok
csata ha jó
0 bejegyzést írt és 24 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A szex erősen befolyásolja a jólétünket, hiszen ez az egyik legfontosabb fizikai szükségletünk, identitásunk és társadalmi életünk egyik alapvető eleme. De sok millió ember tölti felnőttkora legalább egy részét nélküle, ami sokaknál érzelmi zavart, szégyent és alacsony…..
csata ha jó
2018.05.08 07:43:19
@Sorrybori77: Menj orvoshoz, sűrgősen! De jobb, ha mindjárt a zártosztályra, örökre.
csata ha jó
2018.02.22 21:19:35
@xtlight: Ha lesz, de az még odébb van. Egyvalamit kifelejtesz: a felelősséget, ugyanis a buszvezetőnek van, nem kicsi, cserébe óriási és ez az amit meg kell(ene) fizetni. Tetszik vagy nem. Sohasem felejtem el: kb. 25 éve találkoztam egy volt általános iskolai osztálytársammal egy vidéki vasútállomáson. Ő éppen a szerelvény futóművét ellenőrizte azzal a hosszú nyelű kelapáccsal. Beszélgetni kezdtünk, aztán ahogy az lenni szokott a fizetésre került a sor. Mikor megmondta, hogy mennyit keres ledöbbentem, kb. 30%-kal többet mint akkor én. Kiakadtam, akkor voltam túl a második diplomámon, egy magyar viszonylatban közepesen fizető cégnél voltam csoportvezető mérnök. Szóvá tettem: ezt mégis hogyan? A választ sohasem felejtem el: Ő miután leellenőrizte a futóművet, aláírja a vonat bárcáját, ezzel teljes körű felelősséget vállal. Ezt pedig meg kell fizetni.A buszvezető is teljes körű felelősséget vállal, ergo meg kell fizetni. Ezen kellene elgondolkodni.
csata ha jó
2018.02.22 21:36:31
@tamarisk: Jó nagy marhaságot írt, már megbocsásson. A felelősségek mértéke, mélysége, nagy szóródást mutat. A LÉTREHOZOTT ÉRTÉK? Ez is sántít, nem lehet csak ez alapján számolni, vagy ha igen, akkor óriási a baj. Mert akkor hogyan számoljuk ki a rendőr, a ketona, az ápoló etc. etc. a fizetését, ugyanis ezekben a hivatásokban (direkt nem szakmát írtam) nehezen értelmezhető a hozzáadott érték fogalma, viszont midegyiknél markánsan megjelenik a felelősség. Gondolom valamilyen "fontos" fehérgalléros (közgazdász, jogász, stb.) foglalkozása, illetve pozíciója van. Ha elba...ront egy aktát, legfeljebb ledarálja, készít egy másikat. Megsúgom: egy csomó "szakmában" erre nincs lehetőség, ha hibázik az súlyos következményekkel jár.
Értesüléseink szerint már nem a Rába forgalmazza hazánkban a Lengyelországban készült Volvo buszokat, hanem ahogy a korábbi években is, a Volvo Hungária Kft.
Újabb sikertörténetet könyvelhet el a…..
csata ha jó
2015.08.17 12:06:16
@HgGina: Meg a Diósgyőri Gépgyárat is. 92-93-ban teljes felértékelés után 3 vevő jelentkezett: egy amerikai aki az értékelt ár kb. 1,5- szeresét fizette volna + 800 M $ beruházást (a világszínvonalú csöves légvédelmi fegyverek miatt), de a létszámot ( akkot több mint 8000 fő) 5000 főre tervezte csökkenteni, egy német, aki keveset is fizetett volna, illetve nem adott konkrét terveket a jövőröl, valamint a t. Széles által vezetett magyar konzorcium. Szélesék az értékelt ár alá igértek, de azt vállalták, hogy a teljes dolgozói létszámot, illetve a gyártmánypalettát megtartják, sőt fejlesztik. Ezzel szemben szinte azonnal megkezdődött az "átszervezés" és "profiltisztítás", amelynek eredményeképp a dolgozók kb. felét mindenféle Kft-be rakták á,t ahonnan kevesebb mint 1 év alatt elküldték őket, s mivel ügyesen ki volt találva - ti. a Kft-k nem voltak jogutódjai a törzsgyárnak - mindenféle juttatás - végkielégítés, felmondás - nélkül sokszor 20- 30 év munkaviszonnyal a hátuk mögött. A nagy profiltisztítás közepette egyszer csak leálltak 1 hónapra, mindenkit kényszerszabadságra küldtek és mire a dolgozók visszatértek, a legmodernebb gyáregységekből (pl. G2, H, K szerelde, Mexikó) hogy-hogynem a teljes géppark eltünt, az Isten tudja (illetve vannak páran akik tudják) hová. Egyébként a "konzorcium" a vételárat sem fizette soha ki, viszont amit lehetett értékesített, ezt lehetne a dupla haszon gyakorlatának is nevezni. Röviden így végezték ki a magyar gép- és fegyvergyártás egyik meghatározó gyárát, tették tönkre családok tízezreit.
A Totalcar galériája
Sokan bele sem mernek kezdeni, hiszen még a csapból is a demagóg baromságok folynak: roncsautók országa vagyunk, nem lehet már autózni, drága szórakozás, veszélyes, be van tiltva, bajod eshet, stb. A falnak megyek tőlük és azoktól, akik ezen lovagolnak,…..
csata ha jó
2015.05.16 14:58:58
@Progi: Mivan köcsög, rövid a szerszám? Nem is gondolom, hogy felfogod az egybites agyaddal a minuszos IQ-dal, hogy miről szólt a hozzászólás, mert az mindenképpen meghaladja a szellemi képsségeidet. Szakemberre neked lenne szükséged, aki egyébként a pszichiáter, bár te azt sem tudod, hogy mi a különbség a kettő között. Azt, hogy valaki írhat a Totalcaron, nem jelenti azt, hogy mindenben igaza is van. Na viszlát, ha ezt tudod értelmezn, faszmarci.
csata ha jó
2015.05.16 15:24:00
@Progi: Nem csalódtam, ezt az egyszerű kifejezést sem tudtad értelmezni. A viszlát, azt jelenti, hogy vége, Te seggfej. Egyébként valakit mégis érdekelt a véleményem: Téged. Ezek szerint Te egy senki vagy? Az, egy szánalmas senki. Röhögök rajtad. VISZLÁT!
Digó limó (Aki már olvasta az eddigieket, ugorjon benne az Elvtársak, elvtársnők bekezdéshez ;)
Gyönyörűséget foltot sikerült csinálni rá, amikor lekerült a kocsi, a műszerfal elég vehemensen tiltakozott, olyan lámpák is elkezdtek világítani, amiről nem is tudtam, hogy…..
csata ha jó
2015.03.15 23:13:14
@Buckethead: Igazad van, valóban nem volt még E 46 istenem, de talán egy 3 ágú szigonyos 2.0 V6 turbo coupe megüti azt a szintet. Szerintem igen, Te meg még nem is láttál olyat, bár szerinted a propellertől nincs feljebb. Nekem jó így, Neked meg hiába is magyaráznám. Egyébként nekem abban az autóban sem a "vezetési élmény" az elsődleges, hanem mondjuk a stílusa, a kifinomultsága.
csata ha jó
2015.03.15 23:29:41
@UdjanMineck: Igazad van, menthetetlenek, ez a Buckethead is "Az autó -alváz...", alváz!!!. Te jó Isten.
Ember nincs, aki magától kitalálja, hogyan sikerült ilyen nevet adni ennek a ki tudja, hányadszor megújított típusnak. De megoldották, sikerült.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
csata ha jó
2015.03.11 08:20:59
@Aranyba mártogatott étnyúl: Bunkóságodnál talán a tudatlanságod nagyobb. Volt AUDI-m is, "szar" ALFA-m is. Az ALFA volt a jobb. Subarum nem volt.
A szürke egy árnyalata az agyagos sáré. A dzsuváé, ami megfog és nem ereszt. Akkor sem, ha történetesen egy 21 tonnás, lánctalpas exkavátor vagy. Ez a tény - kombinálva azzal, hogy a legjobb filmek már régen nem Hollywoodban, hanem Észak-Európában készülnek - eredményezte ezt…..
McDonald's, Paul McCartney, viszont Douglas MacArthur és Andie MacDowell - mekkora a kavar e fránya mekkes előtag körül... Oké, aki egyáltalán foglalkozott fenti néggyel írásban, azért tudja, hogyan kell legalább azokat leírni, de a McPherson-MacPherson zűrzavar a magyar…..
A kis rondaság, de imádnivaló :)
Amikor hazahoztam, az ismerőseim nagy szemekkel néztek hogy "Ez meg mi?!". Kaptam olyan megjegyzéseket is, hogy "ilyen ronda kocsit ennyiért? Te hülye vagy..."
Gyönyörű, de nem ide való
Főleg vizes úton tud meglepetéseket okozni sima indulás…..
csata ha jó
2015.01.26 12:47:42
@Válasszunk: Alapvetően egyetértünk, de... Munkaügyi tanácsadással is foglalkozom, ebből kifolyólag jópár vállalkozással kapcsolatba kerültem és meg kell mondjam túlnyomórészt vérlázító a munkások -a akik végülis elvégzik a melót, eltartják a vállalkozást - nincs rá jobb kifejezés, kizsákmányolása. Csak egy példa: örzés-védelem, a vállalkozás rezsióradíja: 1800-1900 Ft./fő/óra. Az őrt alkalmazza egy munkaerő kölcsönző cég (tulajdonosa ugyanaz aki az őrző-védő vállalkozásé) aki az őrnek fizet 120-140000 Ft-ot havonta, amiben minden benne van, természetesen havi 180 óra munkaidőkeretre kiszámolva. Az őrnek viszont a valóságban 240 órát kell dolgozni, 400-600 Ft-os "nettó" órabérért, ezen felül nincs szabadsága, táppénze, stb. Annyit keres amennyit dolgozik, ha egy hónapban csak 100 órát akkor keres is vagy 40-60000 Ft-ot. Az már csak hab a tortán, hogy a kölcsönző cégek a legtöbb esetben nem fizetik meg a közterheket, 1-2 havonta megszünnek, majd újjáalakulnak, stb. Mocskos egy dolgok ezek na. Ezen felül még legalább 20 ágazatot fel tudok sorolni, ahol lényegében ugyanez történik, legfeljebb a módszerek, az eljárások másmilyenek. És igen, ezeknek a vállalkozásoknak a vezetői, tulajdonosai is sok 10 milliós házakban laknak, a gépjárműveik pedig jellemzően ML, X5, Q7, Cayenne, a méggazdagabbja: a fentiek. Ezért írtam az elején, hogy sokmindenben egyetértek, de Te, illetve azok akik Lézer főminiszter elvét valljátok "mindenki annyit ér amennyije van", azért tévedésben vagytok. Nem kell midenkit megvizsgálnia a NAV-nak, de a magyar vállalkozások-vállalkozók legalább 2/3-ánál lenne mit.
F6 / 5.473 cm3 / 168 PS / 504 Nm @ 2.000 / 0 - 100 km/h: 10,0 s / Vmax: 193 km/h
(klikkelj a nagyobb képekért)
..
csata ha jó
2014.06.06 19:29:13
Annak idején, amikor a nyolcvanas évek über-Porschéja, a 959-es megjelent, már tudta a gyártó, hogy előbb utóbb-tovább kell majd lépni. Tudták jól, hogy egy olyan őrült fegyverkezési verseny veszi kezdetét, amely azóta is tart. Mert tény, hogy már a 959-F40 páros előtt is…..
Emlékeznek még Jan de Rooyra? Tudják, ő az az őrült, aki a 2000 lóerős, kétmotoros kamionjával még Vatanennek is tudott újat mutatni a Dakaron. Úgy látszik, a vér kötelez, és ahogy 1987-ban az apa, úgy most a fia, Gerard sem veszi el a gázt.
A rajtra kész állapotban közel…..
csata ha jó
2014.02.19 19:00:22
@winyettyu.: Örülünk, hogy ennyire ért hozzá és ingyen osztja azt amiből talán nincs is olyan sok. Mert ha annyira értene hozzá akkor tudná, hogy az erőátviteli brendezéseket - mindet - elsősorban nyomatékra! méretezik. Pontosabban statikusan nyomatékra és csak másodsorban dinamikusan teljesítményre. Ahogy nagyon helyesen kiszámolta a nyomatékból és a fordulatszámból a teljesítményt, akkor azt is tudnia kell, hogy a szóban forgó 615 LE önmagában nem mond semmit. Az ugyanis keletkezhet! 1200 1/min, illetve 12000 1/min fordulaton is és ebből következőleg teljesen más lesz az alkatrészek terhelése. A fordulatszám (dinamika) tekintetében a csapágyak, támok terhelhetősége (tűrése) a meghatározó, de ez általában nem okoz problémát. Sokkal fontosabb a nyomaték (statika), ahol az erőátvivő alkatrészek, tengelyek, fogaskerekek, tárcsák, stb. terhelhetősége a döntő. A tengelyeket stb. ugyanis a nyomaték csavarja el, töri ropiként szét, nem a teljesítmény.
Bocs, mondja nekem. Nem tőlem kell bocsánatot kérni. A gyalogostól, akit majdnem elütött. A zebra közepén.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Mohó Hiénák, figyelem, a Michelintől származó ajándékaink megváltoztatják az életedet. Például, aki eddig nem viselt baseball-sapkát, az mostantól igen. Akinek eddig nem volt egérpadja, annak lesz. Akinek eddig csak akkor tűnt el a jég a szélvédőjéről, amikor leolvadt, annak…..
csata ha jó
2013.12.23 12:44:00
Most hétvégén kerül megrendezésre a Hungaroringen a WSR, azaz a World Series by Renault. Ez az esemény négy bajnokságot foglal magában: a Formula Renault 3.5 Seriest, a Eurocup Formula Renault 2.0-t, a Eurocup Megane Trophyt, és a Eurocup Cliot. A különböző bajnokságokban a…..
csata ha jó
2013.09.10 20:42:18
A mai kor Zsigulijai ezek. Még a mostani nyomott időkben is sokan megengedhetnek maguknak egy ilyet, és nem is kínszenvedés velük az élet. De a különbségek óriásiak.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
A World Series by Renault-versenysorozatot nem kell bemutatni a műértő közönségnek. Az, hogy a néhai spanyol Formula Renault-bajnokság utódjából időközben egy igazi Forma-1-es sztárnevelde lett, már csak a befektetett munka, pénz és a kőkemény bajnokság hírének köszönhető.…..
csata ha jó
2013.09.08 11:13:02
Míg mi az EU utálatával vagyunk elfoglalva, addig mások hasznot húznak belőle. A müncheni MVG közlekedési társaság vette át a 2000-ik német piacra gyártott lengyel Solaris buszt. A bűvös számot 13 év alatt sikerült elérnie a lengyel márkának, az ominózus példány ráadásul…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz