Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Carrot2013

0 bejegyzést írt és 29 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Írtam pár hete arról, hogy mennyire röhejes, hogy még annak sem szabunk gátat, hogy állami támogatások kihasználására "kitalált" termékek kapjanak masszív, sok ezer eurós támogatásokat az EU több tagállamában, csak azért, mert elektromosak.Versenyképes, biztonságos, előremutató technikával…..
Carrot2013 2022.01.07 13:12:02
Hajónapló Szombat. 2019.06.01 23:34:12
Kinőtték a WC papír gurigákat a dinnyepalánták. nagyon kell sietniük ha termést is akarnak hozni a tél beállta előtt, mert itt a nyár. Egészen pontosan ma van az első napja. Miután tegnap még tél volt (komolyan az esti zuhanyhoz be kellett kapcsoljam a hajón a hősugárzót), ma viszont már pólós,…..
Carrot2013 2019.06.12 22:25:56
Ezt irtam arra hogy többen szajkózták miszerint nem lassitott a Viking:
"Viking biztosan látta a radaron vagy szabad szemmel a Hableányt hiszen nyilván emiatt lasssított le. Viking szerintem azt gondolta, hogy a Hableány hagy neki helyet a két pillér között közepén mivel ők csak ott férnek át az áradás miatt és a maradék 24 méteren egy kicsit jobbra tőle fog áthaladni a híd alatt majd szabály szerint a híd után megelőzi. Sajnos a Viking a szabály szerint kötelező 60 méter távolságot nem tartotta és a Hableány is pont középen akart áthaladni, így a hídhoz érve megtörtént az ütközés."

Erre kaptam is gyorsan a pofámra:

"@Gábor Répássy nem lassitott le. Hol olvastal ilyet?
Amugy a lenyeg az, hogy mindenkepp az tetves szemetlada ukran kapitany a hibas, hiszen tobbszorosen megszegte a szabalyokat."

Próbáltam higgadt maradni:

"Desdemona a Heti naplóban levetítették a nyomkövetők alapján mi történt és a parlament elől induló Viking több mint 100 méter előnyt dolgozott le a hídig. Ha nem lassított volna akkor kb dupla sebességgel ütköznek. Máshol mutatták, hogy az ütközés pillanatában 4.2 illetve 4.6 tengeri mérföld per óra sebességgel haladt a két hajó. Lassított a Viking csak sajnos nem eleget. 60 méter minimum követési távolságot sem tartotta be viszont a Hableány mehetett volna jobbra “okos enged szamár szenved” alapon hiszen a Viking és a pillér között még volt 24 méter ahol az 5 méter széles Hableany elfért volna és akkor nincs ez a videó..."

Desdemóna nem hagyta magát:

"
Desdemona Diamandis
1 hete
@Gábor Répássy Nem igy van. Az eddigi vizsgalatok mar bebizonyitottak, hogy a Viking kapitanya hibazott. A Hableany szabalyosan kozlekedett.
Azaltal, hogy azt allitod, a Hableany kapitanya is felelos, vedelmedbe veszed egy bizonyos mertekig a Viking kapitanyat. Szerinted megoszlik a felelosseg.
De meg ha hibazott is volna a Hableany kapitanya is tegyuk fel, akkor sem kisebbiti az ukran tomeggyilkos buntetteit.

A te rosszindulatu es buta logikadat kovetve akkor nyilvan hibas a koreai utaztato ceg es maguk az aldozatok is, akik felszalltak a Hableanyra...
Akar ezt is irhattad volna ezzel az erovel."

Erre edukációra próbáltam ösztökélni:

"ajánlom Méder Áron földkerülő vitorlázó barátom posztját:
www.facebook.com/637338991/posts/10156656703388992?s=100000997385792&sfns=mo

Jött is a frappáns válasz:

"
Desdemona Diamandis
1 hete (szerkesztve)
@Gábor Répássy

Te meg ez a Méder két okoskodó hanyadék, akik szart se értenek a hajózáshoz.
Ezek szerint te vagy a Méder posztjában említett bizonyos "dunai hajós barát" ....
Én meg ajánlom mindenkinek, hogy olvassa el, mit válaszolt Méder zsidó Áronnak Horváth Imre, a Személyhajósok Szövetségének főtitkára -
idézet a cikkből:
"Méder Áron posztjában írt felvetésekkel Horváth Imre, a Személyhajósok Szövetségének főtitkára egyáltalán nem ért egyet. Méder különben azt írja, hogy egy dunai hajós barátja gondolatait pofozta át, persze a szerzőség így is őt illeti meg. Horváth Imre lapunknak küldött levelét változtatás nélkül közöljük, ez nem szerkesztőségünk álláspontja, hanem a témában jártas szakemberé:

„Minden tiszteletem a bátor csónakosnak, Méder Áronnak - a saját keretei között, de (nem) kissé elhamarkodottnak találom a vélekedéseit. Egy ismert embernek különösen vigyáznia kell arra, hogy jó részben téves megállapításaival indokolatlanul ártatlan embereket kever rossz hírbe, mint ezt most M tette. Ez különösen abban az okfejtésben jelentkezik, ami szerint miért nem ment a kisebb hajó a pillérekhez közel, hogy a nagyobb középen mehessen át. A nagyobb hajó nem tudott volna kb. 2 percet várni lelassítva, amíg kimennek a hídból? Ez nem vetődött fel Méder úrban?

Aki egy kicsit is ért a nagyhajók műveletezéséhez szűk híd térségében az fel sem tesz ilyen kérdést. Méder néhány gyenge minőségű videó alapján
ítélkezik, ilyent az tesz, aki nem ért hozzá. Ez a véleményem. A profi
hajózásnak és a kivizsgáló szervezetnek ennél lényegesen pontosabb adatok állnak rendelkezésére, mint ezek a mélységi ábrázolásra nem
alkalmas médiumok.

Az, hogy Méder szerint nem olyan nagy probléma, hogy durván megsértették az előzés szabályait, vagy hogy cserben hagyták a vízbe esett embereket, már nem is kommentálom. "

Carrot2013 2019.06.12 22:33:47
@A Tengerész: talán a blogod személyes jellege lehet ennek az oka és a személyiségedből fakadó határtalan béke és nyugalom. Maradj ilyen mindig. Imádtam a Tiloson a betelefonálásaidat! Hiányzik nagyon! Már nem hallgatom sajnos. Lehet elkezdem megint.
Külföldről sok okból lehet hazaköltözni, ezek közül az egyik az, ha az ember a külföldi cégtől elsőre rendkívül jónak tűnő ajánlatot kap. Ez történt Dave-vel is, aki Ausztriában, a magyar határhoz közel kapott németországi anyacégén belül egy lehetőséget. Majd hazaköltöztek… Te is hazaköltöztél?…..
Carrot2013 2019.03.02 22:15:15
@lógás Hugó: milyen vállalkozásod van amit lehet öregen is végezni?
Az úgy volt, hogy a nejem választott magának egy használt Octáviat két éve, amibe beszámíttatta azt a nagyon jó állapotú full fapad Twingót, amit vettem neki, amivel én szaladgáltam leginkább, mert neki túl kicsi volt. Gondolom, hogy nem a 123-as kombi után, hanem csak úgy, a gyerekekkel, vásárolni,…..
Carrot2013 2017.08.28 13:10:38
Carrot2013 2018.01.17 17:17:29
Carrot2013 2018.10.11 08:36:57
Mennyibe került a legendás Pritamin, illetve más ételek és italok az Ötvös filmek bemutatásának idején?  ..
Carrot2013 2018.08.28 20:34:48
@morph on deer: megnézze ki....

Ne csigázz minket, hogy van a vége?
Volt az érdi emelkedő réme és papírjaguár, mégis egy nemzedék legszebb élményei kapcsolódnak hozzá. Milyen érzés volt akkoriban Trabantot vezetni?..
TComment A zöld Merga titka 2012.07.15 10:32:00
Ha úgy vesszük, negyven éve ismerem ezt az autót. És most már az enyém. De ez még semmi, van egy ok, ami miatt végtelenül sokat jelent nekem. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Aki Facebook oldalt kezel, és látja a statisztikákat, pontosa látja, ahogy az elmúlt években lassan, de biztosan folyamatosan csökkent az elérések aránya. Vagyis hiába lájkolja az oldalunkat mondjuk 10 ezer ember, egy-egy bejegyzést jó, ha közülök ezren látnak. Egy megoldás van ez ellen: fizetni…..
Az ürömi Merci szervízben semmi nem derült ki, azon kívül, hogy jófejek: nem kamuztak be semmilyen problémát.  Nem sikerült reprodukálniuk a hibát; állításuk szerint a tank üres volt, és miután feltöltötték, valahányszor elindították, és járatták a motort, az vígan végezte dolgát.  Ha nem az utcán…..
Jót mulattunk azon az Index-cikken, ami egy igazi angol ufb-t mutatott be, az okostojás azzal került be a hírekbe, hogy Sheffieldből London-külsőre vonat helyett fapadossal ment Berlinen át. Olcsóbb is volt és világot is látott, tiszta haszon. A kiscsávó kuponos spúrkodása annyira…..
Carrot2013 2016.02.01 18:16:59
Mark Zuckerberg otthagyja a facebookot. Legalábbis ideiglenesen. November 23.-án jelentette be a közösségi oldal alapítója, hogy első gyermeke születése miatt ott hagyja a facebookot egy időre. Mivel ha egy facebook dolgozó családjába gyerek születik a dolgozó 4 hónap szabadságot…..
Carrot2013 2015.12.03 17:39:37
@Carrot2013: Majd kiváncsi lennék a véleményedre Mark bejelentésével kapcsolatban.
Némi frusztrációval vegyes elégedettséggel írom e sorokat, mert nagyon szerettem volna már autózni. Végül azonban meg kellett hajolnom Dinnyés István szakmai érvei előtt, s úgy döntöttem, belevágunk a nem is tudom hányadik felvonásba.De kezdjük az elején. Ott hagytam el, hogy…..
Állólámpás Mercedes Célegyenes 2015.08.04 13:30:00
Július 30-án volt öt éve, ha jól számolom, hogy megvettem. Állólámpásom ezt a születésnapot - ahogy az előzőt is, - szervízben töltötte, de végre fény derült az olajfolyás okára és azt is megtudtuk, miért lógott a lánc. A figyelmes szemlélő számára feltűnhet, hogy egy…..
Carrot2013 2015.09.10 12:46:40
@J. Mutzenbacher: Király!
Carrot2013 2015.09.10 18:31:21
@J. Mutzenbacher: Bocsi, azt gondoltam oda rakja a konkrét kommented alá. Erre írtam

"Pedig sosem voltam oda a Mercikért. (most már igen)"

Széles utat !
Napokon belül lezárul a Wizz Air londoni tőzsdei részvénykibocsátása, mely egyre biztosabb, hogy óriási siker lesz. A magyar alapítású vállalat eddigi tulajdonosai nagyon gazdag emberré válnak, a cég vezérigazgatója, Váradi József szinte bizonyosan felkerül a tízmilliárdosok…..
András, az Iveco PR-ese azt mondta, szerinte közepes, mármint méretre, de érdemes megnézni. Amikor kijöttünk, megkértem, hogy ha legközelebb valaki megkérdezi, nyugodtan mondja csak, hogy nagy, és bár Olaszországban van az UNESCO-világörökség kétharmada, és a Torinói…..
...méghozzá Fa Nándor sajtóirodájától. Ebből közlünk most egy bekezdést, változtatás és szerkesztés nélkül. Jelige: nagy ívben teszünk a disclaimer-re.         Ezúttal informáljuk Önöket, az érdeklődő média képviselőket, Fa Nándor nevében,  hogy a Fa…..
Utolsó, vasárnap írott posztomban még csak azt ünnepeltük, hogy megérintettük Itáliát, igaz, rögtön fürdéssel kezdtük az alámerítkezést – bocs – azóta viszont már mélyebben járunk az országban. Hétfőn randa, esős idővel kezdtünk (de várjuk már a túránkat…..
Carrot2013 2014.07.24 21:12:49
@andofita: Nálad a pont, meg Csíknál. Nagyon igaz amit írtál! Lájk :o)
Belsőség Fékez az UAZ 2014.02.12 18:06:44
Hatvanról, állóra fékez a 3909-es. Mondjuk sokszor vezettem az ilyen mentőt a seregben, de azon kívül, hogy egyszer - egy hasmarsos újoncot szállítva - lebontottuk vele a Nagyrőcei kereszteződésben egy jobbkezet meg nem adó Octavia egyharmadát, nem emlékeztem rá, hogy ennyire…..
GT-R, Porsche, Ferrari, Lamborghini, Radical, Caterham... ezektől az ember elvárja a teljesítményt. Nyálat csorgatnak rájuk, tinédzserek nyomják pelyhedző állukat az oldalüvegre és elképzelik, ahogy lefűzik a kedvenc kanyarjaikat, ahogy driftelve fordulnak minden sarkon... az autó…..
Carrot2013 2014.01.31 21:39:47
Még, hogy nem széria. A sok hitetlennek itt a srác leírása az autóról. Ha nem megy az angol akkor translate.google.com

Citroën AX 14D « Entreprise » -- 1993 -- 685.100 km -- 1,360 litre diesel engine 52 hp -- 720 kg
The car is stock except: xenon lights, front tyres (A048), increased fuel pressure, strutbar (because of the mileage of the body) and an aluminum intake from 1.5D engine (because of the strutbar).

This record lap was done on Saturday August 17th 2013 at 8:37am.
It was the 118th Nordschleife lap for this car and my 10th attempt trip (1115 km away from Bordeaux in France).
Lap timing equipment = mobile phone with Harry's Lap Timer and a XGPS150 Bluetooth receiver.

It took me a lot of time and patience to achieve a "Bridge To Gantry" lap time under 10 minutes during the tourist drive sessions at the Nordschleife.
This challenge was definitely for fun but also to prove it could be done with work, tenacity and a bit of madness too...
I have been chasing the 'perfect lap' for 7 years with no traffic, no road works, fresh air, dry track, no driving mistakes and a reliable drivetrain.
This TUD3 diesel engine is known for its poor reliability and I went through 9 engines and 5 gearboxes!
Here I want to thank all the people who spent time to help me work on this little car.

With such a non-powerful car, if you kill the momentum you're done, and in many corners I tend to overdrive the car trying to maximize momentum.
For this reason, my video is not a driving lesson at all!

During all these years I tried to be respectful of the Nürburgring tourist drive rules, the other users (faster and slower cars) and the people working on the track.
Recording movies and lap times is not allowed, in theory...but I made this video to show you don't necessarily need a sport car and a lot of money to enjoy driving.
Belsőség Kultúrsokk Kazanyban 2013.08.30 10:34:47
Ufából Tatárföldre érve sok minden megváltozott, és a változások többsége elég meglepő volt. Az első látható dolog, hogy a tatárok tényleg nem tévesztendők össze a mongolokkal - ha egy magyar városban látnánk ugyanezeket az arcokat, nem is tűnne fel a különbség. Jó, a…..
Egy végtelenbe tűnő grillkolbász- és pisiszünetben valahol Kungur és Ufa között feltettem magunknak a kérdést, hogy vajon csak megszoktuk már az új Mazda3 formáját, mert a 6-oson már bőven kiálmélkodtuk magunkat, vagy nem is néz ki olyan jól, mint a 6-os. Arra jutottunk, hogy…..
Carrot2013 2013.08.30 23:03:46
@mv3: így van. Minden szavad igaz, és meg is ismétlem:

mv3: "Kedves Róbert, ez szuper volt. Ha én lennék a főnököd, egyik kalandtúrából transzportálnálak a másikba. Olyan lendülettel írsz az irodai hétköznapokhoz képest, mint amikor a gyereket kiengedik az elhasznált levegőjű osztályteremből az udvarra, és a friss oxigén hatására megtáltosodik."