Adatok
kamionmentés
0 bejegyzést írt és 290 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Mert jó fej srác és menjen bármilyen szarul is a szekér, azért a Ferrariért versenyezni mindenki szeretne legalább egyszer. Reméljük, Marchionne pénze és Vettel akarata meghozza az eredményeket.
..
Szezonnyitó műsorunk kicsattan a nyomatéktól és a hatalmas erőtől. Titkos receptek Ingolstadból és csoda Maranellóból...
kamionmentés
2014.11.07 11:58:11
Az imént néztem végig, ahogy három technodzsekis közteres megvág egy 206-ost. A tábla szerint (ami olyan magasan van, hogy csak létráról látni) 20 méteren belül tilos megállni. A galád törvénysértő egy egész vonóhorognyit és fél lökhárítónyit belóg a tiltott övezetbe,…..
A pick-upok vajon jó terepjárók? Megnéztük, mit tudnak. Melyiket választanánk, ha csak egy maradhat?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Ön is fog fizetni gyorshajtásért, hiába szabálykövető. Elmondjuk miért.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
kamionmentés
2013.12.11 10:22:48
Aki olvassa a Lángoló Gitárokat vagy az Indexet, nézi a Facebookunkat, plusz még a Tankcsapda oldalaival is tisztában van, annak nyilvánvaló, hogy nem felhőtlen a blog és a debreceni zenekar viszonya. Az utóbbi időben a helyzet már odáig fajult, hogy jobbnak láttuk, ha leülünk velük beszélgetni a…..
kamionmentés
2013.07.19 20:16:18
@Puch Cavette:
Tizenöt-húsz evvel ezelőtt te sem így gondolkodtal, fogalmaztal, éreztel, mint most. Ezért Ok elítélendőek?
Tizenöt-húsz evvel ezelőtt te sem így gondolkodtal, fogalmaztal, éreztel, mint most. Ezért Ok elítélendőek?
Első sorban azért, mert meg bírod fizetni. Másrészt azért, hogy pár év múlva legyen elég használt azoknak, akik nem bírják.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
12 milliárdért traffipaxot venni? Nem hinném, hogy a gyorshajtás az egyetlen probléma az utakon. Pláne nem ennyiért.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Ami jó családnak, dolgozni, terepre, vadászni, vontatni, bármire.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Néhány ponton tényleg enyhítettek, csökkentek a bírságok is, de az autósok mégsem lehetnek nyugodtak. Új veszély leselkedik rájuk.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Hány ilyet mondjak? Még akkor is bele lehet tenyerelni egy hasonló történetbe, ha az eladó tiszta.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
kamionmentés
2012.06.28 12:18:14
Nem válik az ember mindennap COTY-taggá, most ketten vagyunk ilyenek Magyarországról. Az biztos, hogy furcsa perspektívák bontakoznak ki a láthatáron.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Ki ne hallotta volna az apjától ezt az örök érvényű mondást? Nem biztos, hogy mindenki azonnal megértette, miről is szól ez a tömör életbölcsesség. Nekik mutatnék egy példát, egy egészen plasztikusat.A szerkesztőségi levelezőlista komoly fertő. Gyakran tűnnek fel levelek,…..
Azért csaptam le rá, mert a maga érdektelenségében jó autónak tűnt. Az érdektelenség stimmel is. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
kamionmentés
2012.05.13 09:14:33
@subvoice:
Érdekes ez a váltógomb téma. A 2009-es zsírúj L200-asok váltógombja (bőr) már egy év alatt úgy megkopik, hogy gyakorlatilag olvashatatlan a belenyomott váltási séma. És ez típushiba. Aki nem cserélteti ki időben, az ráfarag mert legalább +100 ekm-t fognak feltételezni a verdájáról...
A kormány ugyan ilyen bőrrel van bevonva. 30 eKm-nél már olyan fényes, hogy fésülködni lehet benne...
Érdekes ez a váltógomb téma. A 2009-es zsírúj L200-asok váltógombja (bőr) már egy év alatt úgy megkopik, hogy gyakorlatilag olvashatatlan a belenyomott váltási séma. És ez típushiba. Aki nem cserélteti ki időben, az ráfarag mert legalább +100 ekm-t fognak feltételezni a verdájáról...
A kormány ugyan ilyen bőrrel van bevonva. 30 eKm-nél már olyan fényes, hogy fésülködni lehet benne...
Flancolni máskor kell. Hét ülés, játszótérnyi raktér, fájdalom nélkül, kisautó-áron. Ide vele! Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
kamionmentés
2012.05.07 12:20:05
@huangati:
Most van a lagunámban 255 eKm (6,5 éves. Egy év múlva szólok. ;)
Egyébként ezt sosem értettem. A VW jó autó marad, hiába van az új kasztnis Passatoknak minden baja, a franciák meg jusztse fognak jó autót gyártani?
Most van a lagunámban 255 eKm (6,5 éves. Egy év múlva szólok. ;)
Egyébként ezt sosem értettem. A VW jó autó marad, hiába van az új kasztnis Passatoknak minden baja, a franciák meg jusztse fognak jó autót gyártani?
kamionmentés
2012.05.07 14:35:35
@huangati:
Hitvitába velem nehéz bonyolódni, márcsak a "márkahűségtelenségem" miatt is. Egyszerűen csak nem értem, hogy miért zsigerből szar valami.
Az ADAC statisztikákról igazán csak erről a fórumról vannak infóim, én nem ülök le órák hosszat elemezgetni őket, ezért nem tudom, hogy pl. azt nézik-e, hogy ami elromlik, annak a javítása mennyibe kerül...
Azt nem vitatom, hogy egy német prémium (nekem már egy VW Passat is az) ne lenne jobban összerakva, de az autó árában nem feltétlenül tükkröződik a minőség mértéke. Azaz, csak azért, mert valami kétszer olyan drága, nem kétszer olyan jó.
Hitvitába velem nehéz bonyolódni, márcsak a "márkahűségtelenségem" miatt is. Egyszerűen csak nem értem, hogy miért zsigerből szar valami.
Az ADAC statisztikákról igazán csak erről a fórumról vannak infóim, én nem ülök le órák hosszat elemezgetni őket, ezért nem tudom, hogy pl. azt nézik-e, hogy ami elromlik, annak a javítása mennyibe kerül...
Azt nem vitatom, hogy egy német prémium (nekem már egy VW Passat is az) ne lenne jobban összerakva, de az autó árában nem feltétlenül tükkröződik a minőség mértéke. Azaz, csak azért, mert valami kétszer olyan drága, nem kétszer olyan jó.
Újszerű autót márkaszervizbe viszek, eddig rendben. De hova menjek, ha már nem köt röghöz a garanciafüzet? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
kamionmentés
2012.03.29 19:38:43
@MaCS_70:
Igaz, hogy én teherautó márkaszerviz vezetője voltam és onnan van tapasztalat, de azért nem ég és föld a kettő...
Anglia:
Ügyfél kimegy, verda elromlik, mi fizetési garanciát vállalunk.
Kérem a kintiek, hogy állapítsák meg a hibát és küldjenek árajánlatot. (Akkor nálunk kb. 7.000. Ft volt az óradíj, ott 29.000.-....)
Nem győz meg arról az árajánlat, hogy ez tényleg megszüntetné-e a hibát, ezért nem fogadom el. De van egy minimum, ameddig elmehetnek, ilyen ez a fizetési garancia...
3 nap alatt a kismillió indítással tönkretettek 2 akkumlátort és a végén kiszámláztak 4 napi tárolási díjat + a két kicserél akksit, meg az addigi, semmiresemjó munkát. A kamion ugyan ott tart, mint legelején.
OK, faszfejek, akkor most hazahozatom a költségetekre. (Kurvanagy cirkusz lett belőle a két ország gtenerál importőrei közt.)
Kamiont hazahozzák a telephelyünkre, majd 1(!!!!) óra múlva saját "lábán" távozik a műhelyünkből.
Szóval: kismillió külföldi példát lehet hozni a faszságokról..
Igaz, hogy én teherautó márkaszerviz vezetője voltam és onnan van tapasztalat, de azért nem ég és föld a kettő...
Anglia:
Ügyfél kimegy, verda elromlik, mi fizetési garanciát vállalunk.
Kérem a kintiek, hogy állapítsák meg a hibát és küldjenek árajánlatot. (Akkor nálunk kb. 7.000. Ft volt az óradíj, ott 29.000.-....)
Nem győz meg arról az árajánlat, hogy ez tényleg megszüntetné-e a hibát, ezért nem fogadom el. De van egy minimum, ameddig elmehetnek, ilyen ez a fizetési garancia...
3 nap alatt a kismillió indítással tönkretettek 2 akkumlátort és a végén kiszámláztak 4 napi tárolási díjat + a két kicserél akksit, meg az addigi, semmiresemjó munkát. A kamion ugyan ott tart, mint legelején.
OK, faszfejek, akkor most hazahozatom a költségetekre. (Kurvanagy cirkusz lett belőle a két ország gtenerál importőrei közt.)
Kamiont hazahozzák a telephelyünkre, majd 1(!!!!) óra múlva saját "lábán" távozik a műhelyünkből.
Szóval: kismillió külföldi példát lehet hozni a faszságokról..
kamionmentés
2012.03.29 19:48:09
@V12 Power:
Mondjuk keres a márkaszerviz az alkatrészen 50%-ot (az én tapasztalataim szerint amúgy: nem)
Mikor fogjátok már ebből levonni az ÖSSZES költséget?
Fától az erdőt?
Mondjuk keres a márkaszerviz az alkatrészen 50%-ot (az én tapasztalataim szerint amúgy: nem)
Mikor fogjátok már ebből levonni az ÖSSZES költséget?
Fától az erdőt?
Számos okunk lehet rá, hogy tönkre akarjuk tenni az autónkat. Sok a pénzünk és költeni akarjuk, emberbaráti szeretetből támogatjuk a szerelőnket, be akarjuk a lízingcégnek bizonyítani, hogy csereérett, és millió más. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
A Carrera nem kicsinyeskedik, ha a nürnbergi Spielwarenmesse-ről van szó. Minden évben övék az egyik legnagyobb stand a kiállításon, és mindig igyekeznek odaparkoltatni magukhoz valami érdekességet. Tavaly egy Ferrari 5999XX állt náluk, idén pedig egy R18-as Audival vonták magukra a…..
Megszereztük a folyamatábrát, amely segít nekik eldönteni, hogy bírságoljanak-e, vagy engedjék útjára a külföldi rendszámú autót. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Péter 69-cel ment a 70-es táblánál, 30 000 forintra büntették. És ez csak a kezdet. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
kamionmentés
2012.03.12 12:03:14
@deak.atti:
A legnagyobb baj az, hogy Micike tudja a levél szerint, hogy ott 70-es táblák vannak, de azért 50-nel lehet csak menni szerinte.
Legalább is, zanzásítva nekem ez jön le...
A legnagyobb baj az, hogy Micike tudja a levél szerint, hogy ott 70-es táblák vannak, de azért 50-nel lehet csak menni szerinte.
Legalább is, zanzásítva nekem ez jön le...
Ötven milliárd forint két autóért, amiket egy év múlva ki lehet dobni. Formula-1 testközelből: gyárlátogatás Williamséknél. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Alkotmányellenes a tavaly nyári jogszabály-módosítás, szinte betarthatatlan a törvény és indokolatlan a 800 ezres bírság.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
...hanem ami 1:50 és 2:10 között a háttérben fordul. (videó: motorauthority.com) Mert az bizony az i8, amely piszok jól néz ki. Persze a tanulmányautóhoz képest megváltozott, nem is keveset, de BMW-nek lambó-gullwing hibridajtó még nem állt ilyen jól. Kérjük. ..
kamionmentés
2012.02.20 19:23:08
@chr:
A nagy dobásra a biztosítók részéről is kíváncsi vagyok. Egy KGFB / CASCO netes kalkulációnál....
:P
A nagy dobásra a biztosítók részéről is kíváncsi vagyok. Egy KGFB / CASCO netes kalkulációnál....
:P
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nyílván ez nem a pénzről kell, hogy szóljon, de aki "sajnál" egy jó alomból született, várhatóan egészéges kiskutyára egy évnyi etetési költséget, az mit fog szólni, mikor egy kötelező oltásért és pl. féregtelenítésért el fog kérni az állatorvos 10eFt-ot?
Nekem volt már jó nevű tenyésztőtől és menhelyről is kutyám. A legkisebb költség a vásárlás. Ami nehezen emészhető, hogy az a legnagyobb egyösszegű kiadás