Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Csirkemájas Kóla

0 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Budapest csodás város. Szó szerint, mert itt olyan csodák történnek, mint kevés más helyen. A gázvezetékek pont olyankor szorulnak cserére, mikor az összes városlakó visszaér a nyaralásból, elkezd megint munkába járni, meg gyerekeket iskolába szállítani. A gázvezeték tehet…..
Csirkemájas Kóla 2013.09.03 02:19:01
@visszakettopadlogaz:

Szerintem söprögess egy picit a saját házad táján mert ahogy elnézem a sok pigyogya balfasz amerikai - vélhetően veled egyetenben - zsinórban választ egymástól egy jottányit sem különböző elnököket.
Már ami a más országok mondvacsinált okokkal történő rendszeres lerohanását,szuverenitásának semmibe vételét,ártatlan emberek millióinak legyilkolását és az általában megoldás nélküli,többnyire vereséggel végződő,adófizetők vére és dollárezermillárdjai árán abszolvált évtizedes és értelmetlen agressziót illeti.
Azt meg azért még tegyük hozzá,hogy a ti "pipogya balfaszságotok" nem egy tízmillós fing ország nyomorúságával hanem egy komlplett világháború kirobbantásával fenyeget...
Belsőség Moszkva, a vég 2013.09.02 14:21:42
Novgorodi szállodánk, melynek pikantériája, hogy ha akarjuk, Lenin épp ezt ajánlja, bár a wifiért ő is hiába kezeskedett. Az igazi pikantéria persze, hogy ha akarjuk, Vlagyimir Iljics nem is a szállodára mutat, hanem az aljában található szupermarketre, melynek neve mi más lehetne,…..
Sajnos ez egy dögunalmas autó. Már tépem a hajam (fejbőröm), hogy miért nem valami eseménydúsabb 123-ast, egy igazán lélegzetelállító sztorikkal kecsegtető 124-est, vagy legalább egy hébe-hóba fejtörést okozó Pandát vettem e kerekekre tett, zöld színű agyhalál…..
Csirkemájas Kóla 2013.08.17 23:51:28
@xfile: "De milyen érdekes,hogy az öreg w115-ös csak harminc-negyven évesen rohad,"

Ki kell hogy ábrándítsalak mert már 1980-körül sem volt ritka látvány az utakon a hegynyi vasrudat a tetején cipelő,belét a földön vonszoló vásározós,vagy valamelyik parkolóban vastag porlepel alatt magára hagyott és szanaszéjjel lelakott állólámpa - szitává rohadva.

Ez persze mit sem változtat a 95-2002 közötti Mercedesek katasztófális korrózióvédelmén.
Csirkemájas Kóla 2013.08.19 00:51:30
@Csikós Zsolt:

"Az inkább '85 körül volt, és akkor már a koraiak 18 évesek voltak"

'80 az all right,mert nagyobbacska gyermekkori emlékekhez alaposan köthetőek az általam leírtak.85-ben meg már akkora gyerek voltam,hogy jogsim is volt.:)
Persze akad ennél nyomósabb érvem is:
Aki hozzánk hasonló vénember és nyitott szeme volt az ilyesmire,jól emlékszik,hogy 85-re a vásározók már régesrég 116-osokkal nyomták.(Volt ilyen foglalkozású haverom.)Ritkábban 123-asokkal mert abból kevesebb volt a benzines és ők a dieselt kerülték mert a nagy távolságok miatt gyakori országúti menetekben életveszély volt a brutálisan túterhelt autóval a nemlétező dinamika.
Sok száz állólámpa kezdte állami autóként a pályafutását idehaza.Ezek utána meg szinte mindig valami kisiparos munkakocsijaként folytatták pályafutásukat.Nincs az a napi használatú,általában szétgyilkolt autó - még ha az a korának vitán felül legeslegtartósabb járművének mondható 114/115 is - melynek karossszériáját a kavicsnyi szemcsékkel anyámig sózott,még az útmenti gazt is széles sávban kipusztító "szocialista tél" ki ne végezte volna 7-8 év alatt,pláne évi 40-50 ezer vagy még több kilométernyi futásteljesítmény mellett.

Persze ha nekem nem hiszel,sasold a Totalcar kedvenc filmjeit:

www.youtube.com/watch?v=Ng0cnQ4vm6I

Szerinted pl.a 03:10-nél látható,már'75-ben is autómentőként szétrugott példányból mi maradhatott("karosszréiailag") az előbb taglalt hazai viszonyok közt mondjuk 1980-ra?

Nyilván és persze nagy ritkán léteztek idős darabok teljesen rozsdamentesen,akár huszonévesen is,mondjuk az édesapád kaliberű pedáns tagok és nem pedig a fent említett vállalkozók kezében.De nem ez volt a jellemző.

@Ikukám:

"Utána sem jobb a védelem, de még nem olyan idősek, hogy széthulljanak"

Dehogynem.2002 utáni,újabb E-t nemigen látsz rohadni.Az idén meg már nyolc éves 221-esen pedig még mikroszkóppal sem találsz korróziót,míg egy 99-körüli S-klasse úgy kirügyezett az ajtók alján és a csomagtér peremén,4-5 évesen mint a huzat.
Belsőség Menekülj, amíg lehet! 2013.08.10 06:22:15
Kisgyerekként rengeteg időt töltöttem a szőnyegre kuporodva, és tologattam brümmögve az autóimat. Egyik kedvencem az E36 M3 volt. Amikor először ültem BMW-ben, nagyjából tizenegy éves lehettem – a kétliteres E30 akkor sem számított fiatalnak, valamiért mégis megfogott. A…..
Csirkemájas Kóla 2013.08.14 21:48:31
@Katana750:

"a 315öst Hollandiából hoztam. Az pedig ha tetszik neked ha nem benelux."

Csak az itt a bibi(a szövegértési nehézségeken felül persze),hogy a kérdés véletlenül sem a konkrétan a te autód eredetére vonatkozott(@visszakettopadlogaz),hanem általában e típusra.
Ám ha mégis afelől érdeklődött volna a kolléga,akkor is kb. akkora butaság amit írsz,mintha én holnap pesten vennék egy interagos 315-öst,majd KGST-modellnek titulálnám az összeset,mondván anno hazánk a keleti blokk tagja volt:)).(Az meg csak hab a tortán, hogy semmilyen "Benelux-modell" nem létezett ebből sem az ETK-ban,sem egyebütt.

" Ennél szájba rágósabban nem tudom és nem is akarom tovább ragozni."

Nos,igen.Szájba rágással bajosan kúrálhatod önnön olvasási problémáidat.

"Nem bolondozok. Szerintem csak téged izgat mennyit mutat a km. óra a BMW-ben. "

Dehogynem.Egyre viccesebb a dislexyád,hiszen én bármiféle kilométeróra-állásról - egy betű nem sok - annyit sem írtam :DD
Csirkemájas Kóla 2013.08.14 21:57:38
@butschq:

"Nyugi, ha így folytatod megkapod a szervízkönyv-troll trófeát."

Arról asszem' lekéstem mert e titulust a kamu könyvet mutogató posztoló már megnyerte:)

Hogy mindezt még tetézi az évjárat és a legfejjebb az álmaiban meglévő matrica behazudásával,az már nem ennyire vicces...
Csirkemájas Kóla 2013.08.15 10:14:53
@Katana750: "Az óratekergetésre tett utalásod az nem a km. óra állására vonatkozik."

Pontosan.
Legfőképp,hogy a én csak érintőlegesen,a szerkesztőség által oly gyakran és meghatóan elitélt cselekedetként említettem az óratekerést,a taguk birtokában lévő kamu könyv láttán.Egy árva konkrét szóval sem taglalva a cikkben szereplő BMW-t.(Ismételten meghaladva ezzel a szövegértő képességed a logikaival egyetemben,tekintve,hogy az 1988-as utolsó bejegyzés óta az órába akár százezrek is belemehettek.:DD)