Adatok
Andok Agnes
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Coca-Cola kreatívjainak is ugyanarra jár az agyuk, mint a Danone-osoknak, vagy a sztevia reklámanyagában írták ezt, mert náluk is pont 30%-kal lett kevesebb a cukor a Nesteában. Mihez képest, ugye:
Az utóbbi napokban kezd feltűnni a boltok polcain a Nestea 30%-kal kevesebb cukorral**…..
Andok Agnes
2013.08.11 07:57:03
@kuki123:
Kedves Kuki123!
A nemzetközi táplálkozástudomány közös álláspontja szerint nincs egészséges vagy egészségtelen élelmiszer, van viszont egészséges és kiegyensúlyozott életmód vagy ennek hiánya. Ezzel mi is egyetértünk. A tövényi oldalt tekintve egyébként nem lehet Magyarországon egészségtelen élelmiszert forgalomba hozni; ezen túl pedig a termékeinkben kizárólag magas minőségű alapanyagokat használunk. Tesszük ezt azért, hogy legközelebb is bennünket válasszanak a vásárlók. Amire oda kell figyelni, az a egyensúly és a mértékletesség.
Ami pedig az ízeket illeti: a helyzet az, hogy mi azt tapasztaljuk, hogy a magyar fogyasztó kifejezetten az édes ízeket szereti. Amikor terméket fejlesztünk, leteszteljük a változatokat és bizony ami nem elég édes, az nem szokott átmenni. Azt szoktuk tanácsolni, hogy a több mint 40 féle itthon kapható termékünk közül mindenki válasszon olyat, ami az ízlésének, életmódjának leginkább megfelelő.
Ha bármilyen további kérdésed van, vagy természetesen bárki másnak, azt várjuk nagy szeretettel a fogyasztok@coca-cola.hu emil címen. Szép napot.
Üdv
AA
Kedves Kuki123!
A nemzetközi táplálkozástudomány közös álláspontja szerint nincs egészséges vagy egészségtelen élelmiszer, van viszont egészséges és kiegyensúlyozott életmód vagy ennek hiánya. Ezzel mi is egyetértünk. A tövényi oldalt tekintve egyébként nem lehet Magyarországon egészségtelen élelmiszert forgalomba hozni; ezen túl pedig a termékeinkben kizárólag magas minőségű alapanyagokat használunk. Tesszük ezt azért, hogy legközelebb is bennünket válasszanak a vásárlók. Amire oda kell figyelni, az a egyensúly és a mértékletesség.
Ami pedig az ízeket illeti: a helyzet az, hogy mi azt tapasztaljuk, hogy a magyar fogyasztó kifejezetten az édes ízeket szereti. Amikor terméket fejlesztünk, leteszteljük a változatokat és bizony ami nem elég édes, az nem szokott átmenni. Azt szoktuk tanácsolni, hogy a több mint 40 féle itthon kapható termékünk közül mindenki válasszon olyat, ami az ízlésének, életmódjának leginkább megfelelő.
Ha bármilyen további kérdésed van, vagy természetesen bárki másnak, azt várjuk nagy szeretettel a fogyasztok@coca-cola.hu emil címen. Szép napot.
Üdv
AA
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nagyon örülünk, hogy megnézted a csomagolást; jó látni, hogy van, akit tényleg foglalkoztat, hogy milyen terméket vesz le a polcról. Tényleg. Az észrevételeddel kapcsolatosan: igen, valóban a hatályos szabályozás szerint jártunk el, ezért látod azt a feliratot a palackon, hogy **A legtöbb Magyarországon kapható, cukrot tartalmazó tea üdítőitalhoz képest. A szabályokat nem mi alkotjuk, viszont biztosan betartjuk és a törvényi megfelelés ebben az esetben egy ilyen mondatot eredményezett. Kérdezted még, hogy hogy néz ez ki a korábbi receptúra esetén, ezt szeretném megválaszolni itt. Például a Lemon (citrom) íz esetében a korábbi formulához képest 34% a csökkentés, a Mango-pineapple (mangó-ananász) esetében -41%, a peach (őszibarack) esetében -29%. Ezek „csak” a fekete teák, amik előtt a zöldteáknál is újraalkottuk a formulákat; azoknál 34 és 35%-os az energiatartalom csökkentés. Nekünk fontos, hogy a minket választók elégedettek legyenek, ezért nézzük folyamatosan azokat a lehetőségeket, amikkel a fogyasztóink kedvében járhatunk és amelyekkel megfelehetünk a változó igényeknek. A sztívia esetében erre csak az EU-s jóváhagyás után volt lehetőség (2011 év vége) és ezt a jóváhagyás után kb 6 hónappal el is kezdtük kihasználni. A szteviol glikozid a neve annak a sztívia kivonatnak, amit a termék tartalmaz. Ez a neve, nekünk pedig nagyon pontosan kell fogalmazni és igen, ez is szabályozói kötelezettség. Nézd meg továbbra is, hogy mit vásárolsz. Sok gyártó - az egyik első volt a Coca-Cola Magyarország - elhelyezi pl az INBÉ (Irányadó Napi Beviteli Érték) jelölést a termékén, amivel bárki könnyen megérheti, hogy például mennyi kalóriát tart a kezében és az hogyan illeszthető bele a napi étrendjébe.
Ha további kérdésed van, szívesen válaszolunk amilyen hamar csak tudunk.
Üdv:
Andok Ágnes
Coca-Cola Magyarország, márkákért felelős kommunikációs vezető