Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Yocoo

0 bejegyzést írt és 58 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Buszból, s látványból sem volt hiány a BAZ Sprintesek sátai zárófutamán. A Ladamániások biztosan nem szenvedtek hiányt a sátai versenyen sem! Eredetileg egy sokkal frappánsabb és ütősebb címet képzeltem el a hétvégi verseny élménybeszámolójának elejére, de az élet mást…..
Fura, mennyire nem nyilvánvaló, hogy a közösségi oldalakról leszedett és illegálisan felhasznált képek nemcsak személyhez fűződő jogokat sértenek, hanem közvádas bűncselekményt is megvalósítanak.Kedves Ügyvéd úr!A Tutti Frutti Party szexmagazin főszerkesztő helyettese…..
Yocoo 2010.06.08 21:16:31
@Viktor H: Amik oda kikerülnek gyakran képaláírás nélkül sem félreérthetőek.
Aki 12 évesen kurvaként pózol a közösségi oldalakra feltöltött képein, az ne csodálkozzon ha ajánlatot kap...
Aki van olyan csökkent agykapacitású, hogy ugyanabban a szögben fotózza magát a közösségi oldalra szánt képen, mint a kúrós oldalra szánt képen az valamilyen szinten meg is érdemli, hogy az "isten beteg gyermeke" jelzőt.
Valamiben elsőnek lenni mindig óriási kockázattal jár. Ha sikerül, amit elterveztünk, akkor csodájára jár a világ, cikkeznek a lapok, fény, pompa, ragyogás. De ha elbukunk, akkor a közvélemény még nagyobb feneket kerít a dolognak, hosszú éveken át újra meg újra felemlegetik, a…..
  Németh Gábor a Mercedesnél, Wittinger Csaba a Renault-nál, Stunya János a Pininfarinánál, Varga Tamás pedig a Volkswagennél, konkrétan a Bugatti részlegen dolgozik. Vélemények az azonos című írásunkról...
Belsőség Segíts magadon... 2009.03.10 09:02:00
Amikor a kilencvenes évek elején a Honda kirukkolt a Civic ötödik generációjával, biztos, hogy eszükbe sem jutott a kis háromajtós hatchback (EH2 EG4 talán) kezelési útmutatójában feltüntetni az erdei traktor-módot.A japán trehányságot (felszisszennek a swindoni Hondákat…..
Yocoo 2009.03.10 13:05:11
@partyface1973: Milyen kicsi a világ... :D
Az volt, teljesen egyértelműen. A reptér sík betonján főleg. Igaz, a zöldek legszívesebben komposztáltak volna (azóta is, többször), de a nagy szívómotor iránt érzett vonzalmamon ez mit sem változtatott. Talán majd egyszer bővebben kifejtem és egy jót vitázunk (ohne anyázás),…..
Yocoo 2009.03.03 18:48:11
@abarth@: német szamurájkardot, japán sört és francia autót soha!
Yocoo 2009.03.03 20:08:09
@Sógun:

Kihagytad a Subaru-t, de nem szükséges a harakiri. :-)


1954. Az FHI első elnöke, Kenji Kita 1954- ben választotta a P-1 részére a Subaru márkanevet, ami japánul a Bika csillagkép egy csoportját jelenti. A nyugati kultúrában ez a Plejádok, magyarul a Fiastyúk nevet viseli. Japánban ez a csillagalakzat általánosan ismert, mint az egyesülés illetve a jó uralkodás szinonímája.
Yocoo 2009.03.03 22:11:46
Belsőség Ide jutottunk 2009.02.25 11:17:00
Sejtettem, amikor megjelent a mostani Impreza, tudtam, amikor vezettem. Ez az új irány, ez a trend. Isa, por ës homou vogymuk. Oké, a lassan eltűnő WRC-ben is szekvenciális váltóval nyomják, de az egy más világ, egy más dimenzió. Jött ma a hír, itt a WRX STI AUTOMATIC.Kicsit szomorú…..
Yocoo 2009.02.25 13:11:54
@Miköll:

De ez STI nem "sima" WRX!
Belsőség A maranellói gyors 2009.02.23 09:33:00
  A vevő zsebeiben diszkréten dagad az ötvenmillió forint, meg is veszi az F430-at, de nagy valószínűséggel az lesz az utolsó Ferrarija. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Belsőség Heti merítés 2009.02.22 17:56:00
A gyilkos Na szóval 18 éves vagyok és 2008 szeptemberében kézhez kaptam a jogsim. Eleinte apa csak a Merci Vitot adta oda (nem mintha siránkoznék... sőt!!! 151 Pacis áruszállító,imádom) Aztán később a BMW X3-at is vezethettem már,mikor egyszer csak úgy adódott,hogy leesett az…..
Ó jaj, még mindig nincs vége? Nem volt még elég a Mustang fastbackbe épített Nissan sorhatosból? Nem hiszem, hogy a Fast and Furious-sorozat nem a tuningalkatrész-gyártók titkos üzleti húzása. Tudjuk mindannyian, mekkora mese, de sajnos vannak sokan, akik bedőlnek neki és…..
Yocoo 2009.02.20 19:39:26
@ChPh:

Namármost ez olyan dolog, hogy nem az a tökéletes amihez nem lehet hozzáadni, hanem az amiből már nem lehet elvenni.
Legalábbis nálam.

Nálam a hangtechnika a kocsiban az átbeszélőt jelenti, a többi kuka, minden ami nem létszükség ki a kocsiból.
Mád teleaggatja a kocsit mindenféle "okossággal" én pont fordítva csinálnám.
Én már csak ilyen félkegyelmű vagyok.
Nem tehetek róla, de én mérnöki beállítottságú vagyok, nem a csilliówattos hifire gerjedek.
Jobban vonz a műszaki háttér, mint 10 kg műgyanta és airbrush.
Jobban szeretnék bukóketrecet a kocsiba, mint hifit, 2db szúrófényt jobban szeretnék, mint neont a kocsi alá.
LSD-ből sem ajtót szeretnék hanem difit.
Belsőség He? 2009.02.20 17:08:00
Most találtuk. Tippek?..
  Cikkünk tanulsága: a legkisebbtől a legnagyobbig bármi lehet jó női autó, csak jól kell tudni hordani. Smarttól GMC Yukonig mindenféle szerepel a tesztben, csak győzzék olvasni. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Belsőség Mosley monnyon le 2009.02.18 11:41:22
  A Formula−1-et is irányító nemzetközi autós szövetség, az FIA elnökének megbízatása az idén ősszel lejár. Max Mosley állítólag újra indulni akar a címért. Szerintem nagyon nem kéne. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Yocoo 2009.02.18 18:00:23
@Riki_:

Tagaiék nem versenyeznek vele. Ők felkészítik és bérbeadják a kocsit.
Kifizetik nekik a bérleti díjat és kezét csókolom van.

Ha S2000-re turbót raknak akkor mi a péniszért kell teljesen új konstrukciót csinálni??
Hol ebben a logika?
Csinálj egy szívó S2000-t, aztán egy-két év múlva rakj rá turbót (tervezd újra a motort és a vezérlést) aztán szeva.
Valóban baromi nagy ötlet.
Lassan és precízen kinyírják a rally vb-t. Az idén nincs Monte Carlo (IRC nem ér), stb. :(
Yocoo 2009.02.18 18:42:01
@Quarius_:

Miről beszélsz??????

www.formula.hu/f1/ecclestone-megvettuk-a-ferrarit-c24551.html

Ecclestone megvette a Ferrarit, hogy maradjon a F1-ben. Az összes F1-es csapat közül nekik osztják visza a legtöbb pénzt.
Nehogy már azt mond, hogy Ferrari ellenes szabályok vannak?

Tudnál mondani akár egyet is?

Az a költségcsökkentés ha 2 versenyen kell ugyanazt a motort használnod, bár ennek is két oldala van:
* Óvatosabban használod a motort és így megúszod a büntit
* Keresel értsd: kifejlesztesz olyan anyagokat amik még nagyobb terhelést kibírnak és így éli túl a motor a 2 versenyhétvégét ami szintén sok pénzbe kerül

Azért mert biztonsági okokra hivatkozva levágsz a móricka ábrán 2 hengert a motorból a valóságban ez nem csak ennyiből áll!

Az, hogy megint visszatér a slick gumi baromi jó, mert megint lehetett előröl kezdeni a komplett fejlesztést. Lehet beleölni a milliókat.
Yocoo 2009.02.19 08:42:32
@Quarius_:

Nekem nincs bajom a slick gumival.
Őszintén szólva a Formula 1 már nem is érdekel, mert 10 kör után elkezdek újságot olvasni vagy inkább alszok, mert annyira leköt.
Pár éve pedig olyan szinten rajongtam, hogy megnéztem az időmérőt, a versenyt mindent.
Okos dolog ez a KERS-nek témája is, de azt sem 10 euróba kerül kifejleszteni...

Én csak ezt két nyugdíjast nem bírom.
Szerintem most élik a második gyerekkorukat vagy nem is tudom. :S

Mindenesetre sz@r az egész.
Tönkretesznek mindent F1-et, Rally vb-t. :(
A szerkesztőség nagy gondolkodója, minden állólámpa örök mecénása, a crova-készlet Pege Aladárja egyszer csak eltűnt megszokott, ablak alatti helyéről.- Hol a Csikós?- Kávézik, nem?Kávézik bizony. Sokáig és lassan. Mert a koffein, állítólag, ébren tart. Így éldegélünk…..
Yocoo 2009.02.18 19:35:06
@Funi:

Azt írta, hogy a mozdonyon alszik, nem a mozdonyban.
Lehet a mozdony tetején végzi eme pihentető tevékenységet.
Nagy ívű balkanyar, célegyenes. Áll a víz a pályán, csak óvatosan a gázpedállal, itt nem játszunk, betonfal szegélyezi a boxutcát, elég egy óvatlan gázfröccs és azonnal megindul a feneke. Ívre engedem ki, benn a kettes végig, majd miután egyenesbe…..
A világgazdasági válság térdre kényszeríti a vállalkozásokat, a nagy multik sorra térdelnek meg. Elemózsiáért könyörög szinte minden neves gyártó. És halódik a motorsport is... Max Mosley semmit nem tesz ez ellen, áldásos tevékenysége csak nem akar véget érni, de az alábbi…..
Ötszázmillió. A rekordról beszámoló sajtóközlemény szerint itt készült a Nokia 2760, a Nokia 6300 és a legújabb zenemobil, az érintőkijelzős Nokia 5800 XpressMusic is. A Nokia komáromi üzeme látszólag ontotta megából a mobilokat, de a finn gyártó nem sokkal kevesebb mobilt ad…..
Belsőség Heti merítés 2009.01.25 20:10:00
Gondosan dokumentált ítélet Ez az autó egy 2.2-es motorral szerelt (128Le) jármű. Új technika a visszatekerés ellen Visszatértem a benzinesekhez, mivel nagyon bonyolultnak tartom az új dízeleket, és nem is esznek olyan jól, mint ez a régi bútor 1,9tdi DPF nélkül. Köszi zöldek. Az…..
Yocoo 2009.01.25 21:39:04
@ps3peter:

Szerintem is inkább maradj. Mindenkinek jobb lesz.
Nincs fűtése, az utasterében csupasz acélcsövek tekeregnek, a zajszint könnyedén túllendül benne az elviselhetetlenség határán, kemény rugózása miatt gépi shakerként is beválna. Kommersz elvárások alapján a Toyota Corolla GT-m egy menthetetlen fos. Szerencsére nem hétköznapi…..
Nemrég lehoztunk egy levelet Csenki Attila humoristától, amiben elmesélte, hogyan kamuzott ótvaros nagyokat a Best magazinnak (hogy pontosan miért, az nem derült ki), azok meg bekajálták az egészet, fotósoppolt tesótól a roma protokollzenész nagyfaterig, aki az egykori…..
Belsőség Válság a tesztpályán 2009.01.22 18:18:00
Válság van, szarban az autógyárak, ezt tudja mindenki. Az elmúlt hetekben sorra jelentette be az összes gyártó, milyen eszközökkel igyekeznek visszafogni a termelést: három-négyhetes karácsonyi szünet, három-négynapos munkahét. És hát ugye a több tízezer kirúgott…..
Yocoo 2009.01.22 19:54:40
@sipike78:

"miután a gyárudvaron és az összes fellelhető parkolóhelyen is hegyekben álltak már az eladatlan autók, kínjukban a tesztpályára kezdték hordani mindazt, amit legyártottak, de a kutya sem veszi meg tőlük."

Érted mi van oda írva?
Belsőség Hatékony Hiéna 2009.01.16 17:24:00
Kedves Hiénák, egy éjszaka, amikor érdemes fent maradni! Ráadásul, hatékonyan lehet hiénázni, hiszen aki ügyes, több dolgot is hiénázhat. Év vége felé elkezdenek szállingózni a naptárak a szerkesztőségbe. Összesen négyet kaptunk, egyet-egyet az Auditól, a BMW-től, a…..
Yocoo 2009.01.17 01:10:15
@papptibi:

Veszettül lényegtelen, hogy fél négyzetméter, az én gépelemek beadandóm kereken 1 négyzetméter, aztán azt is hajtogatni kell, Ha valaki tömegközlekedéssel megy majd a nyereményért - mert pont páros rendszáma van vagy fordítva - úgyis össze fogja hajtani.
Pölö fogja és hengerformára hajtja. Jéé! létezik ilyen tartóka is.

Főváros rulez! A többiek mehetnek a sunyiba. :S
Yocoo 2009.01.17 08:38:26
@Rob-úr:

Nem büfészakos vagyok, azok a menedzserek;
lehet, hogy több helyen van gépész képzés, mint közlekedésmérnök, de azért még nem kellene leírni.
Cimbora diplomamunkája Lotus-hoz félautomata-szekvenciális váltó tervezése volt, talán meglepő, de gépészmérnökként végzett a Miskolci Egyetemen.
Yocoo 2009.01.17 09:02:03
kár-park Ez a méreg, nem a cián 2009.01.17 01:41:00
A Totalcar csapatából ketten is hosszan tudnánk ecsetelni, hogy egy húszéves Toyota Corolla felújítása mennyi pénzt, időt, energiát és vesződséget igényel. Pedig Karotta és én nem is a saját kezünkkel építettük meg imádott Hachirokuinkat. Történetünk főhőse viszont három…..