Adatok
Yocoo
0 bejegyzést írt és 58 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Rallye Dream - Gyerekkori álmok teljesüljetek!
A Volánbuszok versenye, avagy buszból is megárt a sok(k)
2011.10.29 06:45:00
Buszból, s látványból sem volt hiány a BAZ Sprintesek sátai zárófutamán. A Ladamániások biztosan nem szenvedtek hiányt a sátai versenyen sem! Eredetileg egy sokkal frappánsabb és ütősebb címet képzeltem el a hétvégi verseny élménybeszámolójának elejére, de az élet mást…..
Örök világosságot nekik, az emberekre még egy villanykapcsolót se szabad bízni, nemhogy komolyabb dolgokat. Semmit. Vélemények az azonos című írásunkról...
Fura, mennyire nem nyilvánvaló, hogy a közösségi oldalakról leszedett és illegálisan felhasznált képek nemcsak személyhez fűződő jogokat sértenek, hanem közvádas bűncselekményt is megvalósítanak.Kedves Ügyvéd úr!A Tutti Frutti Party szexmagazin főszerkesztő helyettese…..
Yocoo
2010.06.08 21:16:31
@Viktor H: Amik oda kikerülnek gyakran képaláírás nélkül sem félreérthetőek.
Aki 12 évesen kurvaként pózol a közösségi oldalakra feltöltött képein, az ne csodálkozzon ha ajánlatot kap...
Aki van olyan csökkent agykapacitású, hogy ugyanabban a szögben fotózza magát a közösségi oldalra szánt képen, mint a kúrós oldalra szánt képen az valamilyen szinten meg is érdemli, hogy az "isten beteg gyermeke" jelzőt.
Aki 12 évesen kurvaként pózol a közösségi oldalakra feltöltött képein, az ne csodálkozzon ha ajánlatot kap...
Aki van olyan csökkent agykapacitású, hogy ugyanabban a szögben fotózza magát a közösségi oldalra szánt képen, mint a kúrós oldalra szánt képen az valamilyen szinten meg is érdemli, hogy az "isten beteg gyermeke" jelzőt.
Egyetlenegy olyan program van egész évben, amiből nem engedek, ha esik, ha fúj, ha Mekka összes kincsét a lábam elég terítik, ha a csodával határos módon visszahúszévesedett Brigitte Bardot meztelenül, meleg csokoládéval leöntve, zokogva szorongatja a bal lábamat, hogy maradjak…..
Yocoo
2009.05.26 20:29:24
erről úgy tűnik szépen csöndben lemaradtam. :(
Hajdúböszörményben van érdekes látvány minden évben ballagáskor. Okos srácok bolondballagnak az egész városon át, csak éppen nem a hagyományos módon, előkerülnek a traktorok, Csepel teherautók és egy érdekes, traktoros felvonulás kerekedik a bolond ballagásból. :)
Augusztus 20-án pedig még nagyobb a buli, amikor összegyűlik a földműves társadalom azon része akikben erősen él a versenyszellem... naná, hogy traktorhúzó verseny! :) Tavaly a "hivatásos" traktorhúzók - nem is traktort húznak, hanem traktorral a súlygépet - emelték a rendezvény értékét. Volt Allison motoros gép és volt helikopter-turbinás monstrum is. Sajnos hiányzott - nekem legalábbis - a Spitfire repülőből származó Rolls Royce motoros szörnyeteg a 3 ezer lóerejével, de így sem volt egyszerű a történet.
Volt persze tankkal való autóroncs-zúzás és nem maradhatott el a traktor a traktor elleni vetélkedő sem.
http://www.flickr.com/photos/felhasznalonev/2774285525/
www.flickr.com/photos/felhasznalonev/2774284929/
Hajdúböszörményben van érdekes látvány minden évben ballagáskor. Okos srácok bolondballagnak az egész városon át, csak éppen nem a hagyományos módon, előkerülnek a traktorok, Csepel teherautók és egy érdekes, traktoros felvonulás kerekedik a bolond ballagásból. :)
Augusztus 20-án pedig még nagyobb a buli, amikor összegyűlik a földműves társadalom azon része akikben erősen él a versenyszellem... naná, hogy traktorhúzó verseny! :) Tavaly a "hivatásos" traktorhúzók - nem is traktort húznak, hanem traktorral a súlygépet - emelték a rendezvény értékét. Volt Allison motoros gép és volt helikopter-turbinás monstrum is. Sajnos hiányzott - nekem legalábbis - a Spitfire repülőből származó Rolls Royce motoros szörnyeteg a 3 ezer lóerejével, de így sem volt egyszerű a történet.
Volt persze tankkal való autóroncs-zúzás és nem maradhatott el a traktor a traktor elleni vetélkedő sem.
http://www.flickr.com/photos/felhasznalonev/2774285525/
www.flickr.com/photos/felhasznalonev/2774284929/
Valamiben elsőnek lenni mindig óriási kockázattal jár. Ha sikerül, amit elterveztünk, akkor csodájára jár a világ, cikkeznek a lapok, fény, pompa, ragyogás. De ha elbukunk, akkor a közvélemény még nagyobb feneket kerít a dolognak, hosszú éveken át újra meg újra felemlegetik, a…..
Németh Gábor a Mercedesnél, Wittinger Csaba a Renault-nál, Stunya János a Pininfarinánál, Varga Tamás pedig a Volkswagennél, konkrétan a Bugatti részlegen dolgozik. Vélemények az azonos című írásunkról...
Yocoo
2009.03.18 21:23:40
Amikor a kilencvenes évek elején a Honda kirukkolt a Civic ötödik generációjával, biztos, hogy eszükbe sem jutott a kis háromajtós hatchback (EH2 EG4 talán) kezelési útmutatójában feltüntetni az erdei traktor-módot.A japán trehányságot (felszisszennek a swindoni Hondákat…..
Yocoo
2009.03.10 13:05:11
@partyface1973: Milyen kicsi a világ... :D
Az volt, teljesen egyértelműen. A reptér sík betonján főleg. Igaz, a zöldek legszívesebben komposztáltak volna (azóta is, többször), de a nagy szívómotor iránt érzett vonzalmamon ez mit sem változtatott. Talán majd egyszer bővebben kifejtem és egy jót vitázunk (ohne anyázás),…..
Yocoo
2009.03.03 18:48:11
@abarth@: német szamurájkardot, japán sört és francia autót soha!
Yocoo
2009.03.03 20:08:09
@Sógun:
Kihagytad a Subaru-t, de nem szükséges a harakiri. :-)
1954. Az FHI első elnöke, Kenji Kita 1954- ben választotta a P-1 részére a Subaru márkanevet, ami japánul a Bika csillagkép egy csoportját jelenti. A nyugati kultúrában ez a Plejádok, magyarul a Fiastyúk nevet viseli. Japánban ez a csillagalakzat általánosan ismert, mint az egyesülés illetve a jó uralkodás szinonímája.
Kihagytad a Subaru-t, de nem szükséges a harakiri. :-)
1954. Az FHI első elnöke, Kenji Kita 1954- ben választotta a P-1 részére a Subaru márkanevet, ami japánul a Bika csillagkép egy csoportját jelenti. A nyugati kultúrában ez a Plejádok, magyarul a Fiastyúk nevet viseli. Japánban ez a csillagalakzat általánosan ismert, mint az egyesülés illetve a jó uralkodás szinonímája.
Yocoo
2009.03.03 22:11:46
@series_one:
index.hu/cikkepek/totalcar/magazin/kozelet/nepitelet40k//.gdata/cikk/top10brand.jpg
Nem látok egy francia márkát sem.
index.hu/cikkepek/totalcar/magazin/kozelet/nepitelet40k//.gdata/cikk/top10brand.jpg
Nem látok egy francia márkát sem.
Sejtettem, amikor megjelent a mostani Impreza, tudtam, amikor vezettem. Ez az új irány, ez a trend. Isa, por ës homou vogymuk. Oké, a lassan eltűnő WRC-ben is szekvenciális váltóval nyomják, de az egy más világ, egy más dimenzió. Jött ma a hír, itt a WRX STI AUTOMATIC.Kicsit szomorú…..
Yocoo
2009.02.25 13:11:54
A vevő zsebeiben diszkréten dagad az ötvenmillió forint, meg is veszi az F430-at, de nagy valószínűséggel az lesz az utolsó Ferrarija. Vélemények az azonos című cikkünkről...
A gyilkos Na szóval 18 éves vagyok és 2008 szeptemberében kézhez kaptam a jogsim. Eleinte apa csak a Merci Vitot adta oda (nem mintha siránkoznék... sőt!!! 151 Pacis áruszállító,imádom) Aztán később a BMW X3-at is vezethettem már,mikor egyszer csak úgy adódott,hogy leesett az…..
Ó jaj, még mindig nincs vége? Nem volt még elég a Mustang fastbackbe épített Nissan sorhatosból? Nem hiszem, hogy a Fast and Furious-sorozat nem a tuningalkatrész-gyártók titkos üzleti húzása. Tudjuk mindannyian, mekkora mese, de sajnos vannak sokan, akik bedőlnek neki és…..
Yocoo
2009.02.20 19:39:26
@ChPh:
Namármost ez olyan dolog, hogy nem az a tökéletes amihez nem lehet hozzáadni, hanem az amiből már nem lehet elvenni.
Legalábbis nálam.
Nálam a hangtechnika a kocsiban az átbeszélőt jelenti, a többi kuka, minden ami nem létszükség ki a kocsiból.
Mád teleaggatja a kocsit mindenféle "okossággal" én pont fordítva csinálnám.
Én már csak ilyen félkegyelmű vagyok.
Nem tehetek róla, de én mérnöki beállítottságú vagyok, nem a csilliówattos hifire gerjedek.
Jobban vonz a műszaki háttér, mint 10 kg műgyanta és airbrush.
Jobban szeretnék bukóketrecet a kocsiba, mint hifit, 2db szúrófényt jobban szeretnék, mint neont a kocsi alá.
LSD-ből sem ajtót szeretnék hanem difit.
Namármost ez olyan dolog, hogy nem az a tökéletes amihez nem lehet hozzáadni, hanem az amiből már nem lehet elvenni.
Legalábbis nálam.
Nálam a hangtechnika a kocsiban az átbeszélőt jelenti, a többi kuka, minden ami nem létszükség ki a kocsiból.
Mád teleaggatja a kocsit mindenféle "okossággal" én pont fordítva csinálnám.
Én már csak ilyen félkegyelmű vagyok.
Nem tehetek róla, de én mérnöki beállítottságú vagyok, nem a csilliówattos hifire gerjedek.
Jobban vonz a műszaki háttér, mint 10 kg műgyanta és airbrush.
Jobban szeretnék bukóketrecet a kocsiba, mint hifit, 2db szúrófényt jobban szeretnék, mint neont a kocsi alá.
LSD-ből sem ajtót szeretnék hanem difit.
Most találtuk. Tippek?..
Yocoo
2009.02.20 18:29:59
Cikkünk tanulsága: a legkisebbtől a legnagyobbig bármi lehet jó női autó, csak jól kell tudni hordani. Smarttól GMC Yukonig mindenféle szerepel a tesztben, csak győzzék olvasni. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Yocoo
2009.02.19 11:44:53
A Formula−1-et is irányító nemzetközi autós szövetség, az FIA elnökének megbízatása az idén ősszel lejár. Max Mosley állítólag újra indulni akar a címért. Szerintem nagyon nem kéne. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Yocoo
2009.02.18 18:00:23
@Riki_:
Tagaiék nem versenyeznek vele. Ők felkészítik és bérbeadják a kocsit.
Kifizetik nekik a bérleti díjat és kezét csókolom van.
Ha S2000-re turbót raknak akkor mi a péniszért kell teljesen új konstrukciót csinálni??
Hol ebben a logika?
Csinálj egy szívó S2000-t, aztán egy-két év múlva rakj rá turbót (tervezd újra a motort és a vezérlést) aztán szeva.
Valóban baromi nagy ötlet.
Lassan és precízen kinyírják a rally vb-t. Az idén nincs Monte Carlo (IRC nem ér), stb. :(
Tagaiék nem versenyeznek vele. Ők felkészítik és bérbeadják a kocsit.
Kifizetik nekik a bérleti díjat és kezét csókolom van.
Ha S2000-re turbót raknak akkor mi a péniszért kell teljesen új konstrukciót csinálni??
Hol ebben a logika?
Csinálj egy szívó S2000-t, aztán egy-két év múlva rakj rá turbót (tervezd újra a motort és a vezérlést) aztán szeva.
Valóban baromi nagy ötlet.
Lassan és precízen kinyírják a rally vb-t. Az idén nincs Monte Carlo (IRC nem ér), stb. :(
Yocoo
2009.02.18 18:42:01
@Quarius_:
Miről beszélsz??????
www.formula.hu/f1/ecclestone-megvettuk-a-ferrarit-c24551.html
Ecclestone megvette a Ferrarit, hogy maradjon a F1-ben. Az összes F1-es csapat közül nekik osztják visza a legtöbb pénzt.
Nehogy már azt mond, hogy Ferrari ellenes szabályok vannak?
Tudnál mondani akár egyet is?
Az a költségcsökkentés ha 2 versenyen kell ugyanazt a motort használnod, bár ennek is két oldala van:
* Óvatosabban használod a motort és így megúszod a büntit
* Keresel értsd: kifejlesztesz olyan anyagokat amik még nagyobb terhelést kibírnak és így éli túl a motor a 2 versenyhétvégét ami szintén sok pénzbe kerül
Azért mert biztonsági okokra hivatkozva levágsz a móricka ábrán 2 hengert a motorból a valóságban ez nem csak ennyiből áll!
Az, hogy megint visszatér a slick gumi baromi jó, mert megint lehetett előröl kezdeni a komplett fejlesztést. Lehet beleölni a milliókat.
Miről beszélsz??????
www.formula.hu/f1/ecclestone-megvettuk-a-ferrarit-c24551.html
Ecclestone megvette a Ferrarit, hogy maradjon a F1-ben. Az összes F1-es csapat közül nekik osztják visza a legtöbb pénzt.
Nehogy már azt mond, hogy Ferrari ellenes szabályok vannak?
Tudnál mondani akár egyet is?
Az a költségcsökkentés ha 2 versenyen kell ugyanazt a motort használnod, bár ennek is két oldala van:
* Óvatosabban használod a motort és így megúszod a büntit
* Keresel értsd: kifejlesztesz olyan anyagokat amik még nagyobb terhelést kibírnak és így éli túl a motor a 2 versenyhétvégét ami szintén sok pénzbe kerül
Azért mert biztonsági okokra hivatkozva levágsz a móricka ábrán 2 hengert a motorból a valóságban ez nem csak ennyiből áll!
Az, hogy megint visszatér a slick gumi baromi jó, mert megint lehetett előröl kezdeni a komplett fejlesztést. Lehet beleölni a milliókat.
Yocoo
2009.02.19 08:42:32
@Quarius_:
Nekem nincs bajom a slick gumival.
Őszintén szólva a Formula 1 már nem is érdekel, mert 10 kör után elkezdek újságot olvasni vagy inkább alszok, mert annyira leköt.
Pár éve pedig olyan szinten rajongtam, hogy megnéztem az időmérőt, a versenyt mindent.
Okos dolog ez a KERS-nek témája is, de azt sem 10 euróba kerül kifejleszteni...
Én csak ezt két nyugdíjast nem bírom.
Szerintem most élik a második gyerekkorukat vagy nem is tudom. :S
Mindenesetre sz@r az egész.
Tönkretesznek mindent F1-et, Rally vb-t. :(
Nekem nincs bajom a slick gumival.
Őszintén szólva a Formula 1 már nem is érdekel, mert 10 kör után elkezdek újságot olvasni vagy inkább alszok, mert annyira leköt.
Pár éve pedig olyan szinten rajongtam, hogy megnéztem az időmérőt, a versenyt mindent.
Okos dolog ez a KERS-nek témája is, de azt sem 10 euróba kerül kifejleszteni...
Én csak ezt két nyugdíjast nem bírom.
Szerintem most élik a második gyerekkorukat vagy nem is tudom. :S
Mindenesetre sz@r az egész.
Tönkretesznek mindent F1-et, Rally vb-t. :(
A szerkesztőség nagy gondolkodója, minden állólámpa örök mecénása, a crova-készlet Pege Aladárja egyszer csak eltűnt megszokott, ablak alatti helyéről.- Hol a Csikós?- Kávézik, nem?Kávézik bizony. Sokáig és lassan. Mert a koffein, állítólag, ébren tart. Így éldegélünk…..
Yocoo
2009.02.18 19:35:06
@Funi:
Azt írta, hogy a mozdonyon alszik, nem a mozdonyban.
Lehet a mozdony tetején végzi eme pihentető tevékenységet.
Azt írta, hogy a mozdonyon alszik, nem a mozdonyban.
Lehet a mozdony tetején végzi eme pihentető tevékenységet.
Nagy ívű balkanyar, célegyenes. Áll a víz a pályán, csak óvatosan a gázpedállal, itt nem játszunk, betonfal szegélyezi a boxutcát, elég egy óvatlan gázfröccs és azonnal megindul a feneke. Ívre engedem ki, benn a kettes végig, majd miután egyenesbe…..
A világgazdasági válság térdre kényszeríti a vállalkozásokat, a nagy multik sorra térdelnek meg. Elemózsiáért könyörög szinte minden neves gyártó. És halódik a motorsport is... Max Mosley semmit nem tesz ez ellen, áldásos tevékenysége csak nem akar véget érni, de az alábbi…..
Ötszázmillió. A rekordról beszámoló sajtóközlemény szerint itt készült a Nokia 2760, a Nokia 6300 és a legújabb zenemobil, az érintőkijelzős Nokia 5800 XpressMusic is. A Nokia komáromi üzeme látszólag ontotta megából a mobilokat, de a finn gyártó nem sokkal kevesebb mobilt ad…..
Gondosan dokumentált ítélet Ez az autó egy 2.2-es motorral szerelt (128Le) jármű. Új technika a visszatekerés ellen Visszatértem a benzinesekhez, mivel nagyon bonyolultnak tartom az új dízeleket, és nem is esznek olyan jól, mint ez a régi bútor 1,9tdi DPF nélkül. Köszi zöldek. Az…..
Yocoo
2009.01.25 21:39:04
Nincs fűtése, az utasterében csupasz acélcsövek tekeregnek, a zajszint könnyedén túllendül benne az elviselhetetlenség határán, kemény rugózása miatt gépi shakerként is beválna. Kommersz elvárások alapján a Toyota Corolla GT-m egy menthetetlen fos. Szerencsére nem hétköznapi…..
Nemrég lehoztunk egy levelet Csenki Attila humoristától, amiben elmesélte, hogyan kamuzott ótvaros nagyokat a Best magazinnak (hogy pontosan miért, az nem derült ki), azok meg bekajálták az egészet, fotósoppolt tesótól a roma protokollzenész nagyfaterig, aki az egykori…..
Yocoo
2009.01.24 09:53:12
Válság van, szarban az autógyárak, ezt tudja mindenki. Az elmúlt hetekben sorra jelentette be az összes gyártó, milyen eszközökkel igyekeznek visszafogni a termelést: három-négyhetes karácsonyi szünet, három-négynapos munkahét. És hát ugye a több tízezer kirúgott…..
Yocoo
2009.01.22 19:54:40
@sipike78:
"miután a gyárudvaron és az összes fellelhető parkolóhelyen is hegyekben álltak már az eladatlan autók, kínjukban a tesztpályára kezdték hordani mindazt, amit legyártottak, de a kutya sem veszi meg tőlük."
Érted mi van oda írva?
"miután a gyárudvaron és az összes fellelhető parkolóhelyen is hegyekben álltak már az eladatlan autók, kínjukban a tesztpályára kezdték hordani mindazt, amit legyártottak, de a kutya sem veszi meg tőlük."
Érted mi van oda írva?
Kedves Hiénák, egy éjszaka, amikor érdemes fent maradni! Ráadásul, hatékonyan lehet hiénázni, hiszen aki ügyes, több dolgot is hiénázhat. Év vége felé elkezdenek szállingózni a naptárak a szerkesztőségbe. Összesen négyet kaptunk, egyet-egyet az Auditól, a BMW-től, a…..
Yocoo
2009.01.17 01:10:15
@papptibi:
Veszettül lényegtelen, hogy fél négyzetméter, az én gépelemek beadandóm kereken 1 négyzetméter, aztán azt is hajtogatni kell, Ha valaki tömegközlekedéssel megy majd a nyereményért - mert pont páros rendszáma van vagy fordítva - úgyis össze fogja hajtani.
Pölö fogja és hengerformára hajtja. Jéé! létezik ilyen tartóka is.
Főváros rulez! A többiek mehetnek a sunyiba. :S
Veszettül lényegtelen, hogy fél négyzetméter, az én gépelemek beadandóm kereken 1 négyzetméter, aztán azt is hajtogatni kell, Ha valaki tömegközlekedéssel megy majd a nyereményért - mert pont páros rendszáma van vagy fordítva - úgyis össze fogja hajtani.
Pölö fogja és hengerformára hajtja. Jéé! létezik ilyen tartóka is.
Főváros rulez! A többiek mehetnek a sunyiba. :S
Yocoo
2009.01.17 08:38:26
@Rob-úr:
Nem büfészakos vagyok, azok a menedzserek;
lehet, hogy több helyen van gépész képzés, mint közlekedésmérnök, de azért még nem kellene leírni.
Cimbora diplomamunkája Lotus-hoz félautomata-szekvenciális váltó tervezése volt, talán meglepő, de gépészmérnökként végzett a Miskolci Egyetemen.
Nem büfészakos vagyok, azok a menedzserek;
lehet, hogy több helyen van gépész képzés, mint közlekedésmérnök, de azért még nem kellene leírni.
Cimbora diplomamunkája Lotus-hoz félautomata-szekvenciális váltó tervezése volt, talán meglepő, de gépészmérnökként végzett a Miskolci Egyetemen.
Yocoo
2009.01.17 09:02:03
A Totalcar csapatából ketten is hosszan tudnánk ecsetelni, hogy egy húszéves Toyota Corolla felújítása mennyi pénzt, időt, energiát és vesződséget igényel. Pedig Karotta és én nem is a saját kezünkkel építettük meg imádott Hachirokuinkat. Történetünk főhőse viszont három…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A buszos dolog teljesen érthető, mert ha azt vesszük körbezárták Sátát. :-)
Nálunk kb. ugyanez volt, amikor 10 éven keresztül veterán gyorsasági motorversenyt rendeztek.
Én is készültem, hogy egész nap Sátán leszek (ez az ördögi vigyor helye), csak nézni, de ez most részemről kimaradt. :-(
Mi is a hóban, és egy "jutalom" fordulóban reménykedünk. :-)