Regisztráció Blogot indítok
Adatok
slenderman

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Azt ugye régóta tudjuk, hogy a Tesco az önkéntes Clubcardon keresztül gyűjti a vásárlási adatokat, és ezeket árulják is. (Először 2005-ben írt róla a Guardian.) Azóta az is kiderült, hogy az adatfeldogozó cégekhez került személyes információk célzott reklámokat…..
slenderman 2013.07.25 14:35:12
slenderman 2013.07.25 14:48:23
@Graeme Swann 4 Prime Minister: Persze! Le is fagyott a mosoly a többiek arcáról.
Ha elég türelmes, nem kényszerül csempészcigire a szórakozó fiatalság a Sziget Fesztivál idején, hiszen a legfrissebb térkép szerint az egyik óbudai dohánydíler mégis kitelepül a Hajógyárira. Csuhéj. Majd valaki fotózza le a sort, muhaha...
slenderman 2013.07.25 14:40:10
@ColT: Ez valóban váratlan fordulat!
A BKK szerint ellenőreik nem állították, hogy hamis volt naiv ügyfél elvett jegye. A probléma az volt szerintük, hogy kétszer kezelték a jegyet. Naiv ügyfél viszont határozottan emlékezik, hogy ő biztosan nem kezelte kétszer a jegyet, aminek a párját immáron Önök is…..
J. Krisztusnak a Mester utcai Spárban kellett közbeavatkoznia, hogy szerencsétlen turisták ne hulljanak el az út mentén végelgyengülésben: Olvastam már történeteket eladókról, akik nem tudják mit is jelent a vevő-kereskedő közti kapcsolat, de sokáig olyan városi legendaként…..
slenderman 2013.07.24 07:44:26
@Graeme Swann 4 Prime Minister: Egyszer nem volt időm megborotválkozni repülés előtt (parkettáért mentem Indonéziába) és a négynapos borostámat látva a pilóta át akarta adni a botkormányt.
slenderman 2013.07.24 14:14:07
Naiv ügyfél visszakapta 12 ezer forintját, miután közölte a Decathlonnal, hogy 600 ezer forintos kárt okozott a parkettájában a padlóvédő gumiszőnyegük. A cég megállapította, hogy nem fog a szőnyeg festéke, így nincs is semmi probléma. Itt már nem annyira naiv ügyfél nem…..