Adatok
timla
0 bejegyzést írt és 59 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
timla
2016.11.24 10:22:09
@igazi hős: Biztos megéri. Az első tulajdonosnak biztosan. ;-)
Én egyébként 15-nél is lecseréltettem önszorgalomból, de ezt nem irtam be a költségek közé mert a lizinges konstrukcióban sem cserélgetik.
Én egyébként 15-nél is lecseréltettem önszorgalomból, de ezt nem irtam be a költségek közé mert a lizinges konstrukcióban sem cserélgetik.
Szerintem szegény Györgyék ügye elég rosszul áll, mert hogy lehet azt bizonyítani, hogy bentjárt a bankban időben, de félreinformálták? Vagy más is járt így?
Kedves Homár,
a K&H Bankkal kapcsolatosan van egy ronda ügyünk, ami egyébként még talán nincs veszve –…..
Olvasónk fix törlesztővel biztosította be magát árfolyam ingadozás esetére, de már megbánta.Szeretném megosztani a saját történetem mások okulására:2009 augusztusában szerződés szerint 20 évre vettem fel 11 000 000Ft összegű hitelt CHF-ben Budget fix opcióval az UCB…..
Olvasónknak egyáltalán nincsenek fizetési nehézségei, mégsem boldogul könnyen a bankokkal.A történetem kicsit más, mint a többi poszt, mert igazából nem vagyok károsult, de hitelek kapcsán volt problémám a bankokkal.1.Pár évvel ezelőtt építkezéshez kaptam munkáltatói…..
timla
2010.10.11 15:00:40
@Cyr: A K&H nekem is elengedte a végtörlesztési díját 2008. júniusi CHF-alapú hitel vegtörlesztésekor idén júniusban.
Igaz írni kellett egy kérvényt a fiókvezetőnek, de szó nélkül elengedték.
Igaz írni kellett egy kérvényt a fiókvezetőnek, de szó nélkül elengedték.
Ildikó édesanyjával szórakozik a nagykőrösi Posta. Először azt mondták neki, csak meghatalmazással veheti át a levelet, majd amikor azt beszerezte, már csak személyesen a címzett vehette volna át: 2010. március 29-en állandó lakcímemen a postai kezbesítő értesítést hagyott,…..
timla
2010.04.01 13:05:09
@Tökös Veréb: A Posta nem tartja magat a sajat szabalyaihoz, mert nem adja ki a levelet. Ezzel a cimzettet felesleges koltsegbe veri, hiszen szabadnapot kell kivennie, es haza kell utaznia.
Miert lenne hulyeseg ezek utan karteritest kerni?
Miert hisztis a posztolo? Mert nem kapja meg a levelet, es panaszt mer tenni?
Miert lenne hulyeseg ezek utan karteritest kerni?
Miert hisztis a posztolo? Mert nem kapja meg a levelet, es panaszt mer tenni?
Olvasónk csütörtökön a 2628-as vonattal utazott. Az első ajtó leszállás közben majdnem rácsukódott. Az egyik legnagyobb bibi az volt, hogy a felszállni már nem lehetett. Az utasokat a vonat egyszerűen otthagyta. Pedig a vezérnek a első ajtónál felszállni próbáló utasokat…..
timla
2010.02.01 10:53:07
A Vasúti Dolgozók Szabad Szakszervezete bejelentette, hogy sztrájkolni fognak, mivel a kollektív munkaügyi vitán a kormányzat részéről nem látszik a megállapodási szándék - közölte a szakszervezet pénteken, miközben még folytak a zárt ajtók mögötti tárgyalások a kormány…..
timla
2009.10.18 22:26:14
Íme a MÁV válasz a botrányos kaposvári incidensre: Kedves Gyuri!Az említett esettel kapcsolatban a következőkről tudlak tájékoztatni:Hétfőn, (április 20-án) a 11. 31-kor Kaposvárról induló, 7824 számú Kaposvár-Kecskemét között közlekedő személyszállító vonat,…..
timla
2009.04.28 17:31:30
timla
2009.04.29 15:12:08
@lurkó: Sot, van egy vonat, ami meg az IC indulasa elotti napon adaer. Es? Nem erdekel mi van a menetrendben. Ebben az esetben csak a mav hibazott, senki mas.
timla
2009.04.30 10:18:19
@lurkó: Tenyleg az utas hibazott. Nezzuk az www.elvira.hu-t.
Idezet a www.elvira.hu-rol:
Kaposvar - Budapest, 2009.04.30.
...
Indulas 11:31-kor a fent emlitett gyorssal, erkezes 14:14 a fent emlitett IC-vel.
...
Sehol egy figyelmeztetes, hogy ez igy a MAV uzletszabanyzata szerint nem teljesen oke, es erdemes elindulni hamarabb, majd rostokolni Dombovaron 10-20-30 perceket. Mert is tenne? A leggyorsabb eljutas az elvira ajanlata. Az utas had ne keszitsen mar hatastanulmanyt, had ne tanulmanyozzon mar szabalyzatokat egy 3 oras utazashoz. Ebben az ugyben a mav rendszere a vetkes, de persze az aprobetus resz szerint mar az utas...
No comment.
Idezet a www.elvira.hu-rol:
Kaposvar - Budapest, 2009.04.30.
...
Indulas 11:31-kor a fent emlitett gyorssal, erkezes 14:14 a fent emlitett IC-vel.
...
Sehol egy figyelmeztetes, hogy ez igy a MAV uzletszabanyzata szerint nem teljesen oke, es erdemes elindulni hamarabb, majd rostokolni Dombovaron 10-20-30 perceket. Mert is tenne? A leggyorsabb eljutas az elvira ajanlata. Az utas had ne keszitsen mar hatastanulmanyt, had ne tanulmanyozzon mar szabalyzatokat egy 3 oras utazashoz. Ebben az ugyben a mav rendszere a vetkes, de persze az aprobetus resz szerint mar az utas...
No comment.
A mozdonyvezető okozta a tavaly október 6-án Monorierdőnél bekövetkezett vasúti katasztrófát. A tragédiában egy békéscsabai férfi is életét vesztette. – A vasúti közlekedés gondatlan veszélyeztetése és különösen nagy vagyoni hátrányt okozó vétség miatt kell…..
timla
2009.04.21 15:52:36
@Blackmore: Ellophattak a kabelt, de ennek nincs koze a balesethez. Ha ellopjak a kabelt a jelzo biztosan valamilyen hibat jelez, es ilyen esetekben a vonat max 15kmph-val kozlekedhet, nem pedig 78-al. Ha esetleg fekete a jelzo, gondolom akkor sem lehet 15 helyett 78-al rongyolni.
Olvasónkat megtréfálta az online értékesítési rendszer. Nem kicsit nagyon, ugyanis a bank kétszer vonta le a pénzt. Nyilván valami gixer történt, feltételezem mindkét oldalon. Ötletem: levél a MÁV-nak a bizonylatok másolatával, plusz a banknak is egy ejnye-bejnye. Nem…..
timla
2009.04.14 11:54:15
@petya.bacsi: Szorol szora azt irtam, hogy zaroljak, majd adott ido utan visszakerul a penz, es a posztolo is zarolast emleget a leveleben.
A VDSzSz Szolidaritás MÁV-START Társasági Választmánya – figyelembe véve az országunkat is érintő gazdasági válságot – megvitatta a bértárgyalások jelenlegi állását. A Választmány elfogadhatatlannak tartja a MÁV-START Zrt. vezetésének a kiszervezéssel…..
timla
2009.04.04 19:51:28
@lurkó: 170 óra, az annyi, mint heti 43 óra. Teljesen átlagos, de semmiképpen sem kiemelkedő.
Valószínűleg több dologhoz értesz, mint én, de ez nem igazán értem, hogy hogyan jön ide.
Nem nézem le a munkás emebret, csak én úgy gondolom, hogy olyan tömegszakmákban, mint a pedagógus, és a vasutas a munkabérnek igenis tükröznie kellene az iskolai végzettséget. Ehez képest most a pedagógusnak elveszik a 13. havi pénzét, míg a vasutasok megint pénzért kiabálniak, miközben eddig is 25-50%-kal többet kerestek, mint előbbiek. Mire fel, kérdem én?
Tanfolyam vs érettségi és diploma. Szép kis összehasonlítás, csak talán a kettőt nem kellene egy napon említeni.
Elméletgyártási vádakat meg inkább hagyjuk is, mert ez aztán végképp nem a témába vág.
Valószínűleg több dologhoz értesz, mint én, de ez nem igazán értem, hogy hogyan jön ide.
Nem nézem le a munkás emebret, csak én úgy gondolom, hogy olyan tömegszakmákban, mint a pedagógus, és a vasutas a munkabérnek igenis tükröznie kellene az iskolai végzettséget. Ehez képest most a pedagógusnak elveszik a 13. havi pénzét, míg a vasutasok megint pénzért kiabálniak, miközben eddig is 25-50%-kal többet kerestek, mint előbbiek. Mire fel, kérdem én?
Tanfolyam vs érettségi és diploma. Szép kis összehasonlítás, csak talán a kettőt nem kellene egy napon említeni.
Elméletgyártási vádakat meg inkább hagyjuk is, mert ez aztán végképp nem a témába vág.
timla
2009.04.04 21:21:52
@lurkó: Nem kóstolgattam én senkit, ha úgy tűnt, akkor sorry.
Közben már rájöttem, hogy nem sok értelme volt ide írnom, mert mindketten védjük a saját igazunkat, az álláspontjaink meg nem közelednek egymáshoz.
További szép estét!
Közben már rájöttem, hogy nem sok értelme volt ide írnom, mert mindketten védjük a saját igazunkat, az álláspontjaink meg nem közelednek egymáshoz.
További szép estét!
timla
2009.04.06 09:14:48
@pocokpocok: Tenyleg be lehet kerulni alacsony pontszammal tanari szakokra, sot akar meg a kesobb legjobban fizetett informatikus kepzesre is be lehet kerulni, 3-as matekkal, 4-es magyarral. Ez igaz.
Viszont arrol keveseknek van informacioja, hogy mennyien is VEGEZNEK tanari diplomaval. Joval kevesebben, mint amennyit felvettek.
Viszont arrol keveseknek van informacioja, hogy mennyien is VEGEZNEK tanari diplomaval. Joval kevesebben, mint amennyit felvettek.
Érdekes dolog ez a magyarigazolvány. Soha nem értettem miért kell bevezetni. No félreértés ne essék, együttérzek a külföldre szakadt magyarokkal, de ez már túlzás. Ebben nem a MÁV és a MÁV-Start dönt, hanem a mindenkori kormány. Olvasónknak teljesen igaza van. A tervezett…..
timla
2009.04.02 11:21:58
Az számomra rendkívül hihetetlen, hogy másodpercre pontosan megmondják mikor ért be a vonat. Ha a kijelzőn 15 perc van minek kell cigánykodni 10 másodpercen? Ilyenkor bezzeg mp-re pontosan tudnak mindent, amikor tájékoztatni kell az utast, akkor meg 10 perc +/- belefér.... Ismét egy…..
KS családi utazást szervezett, bringával gyerekkel, ahogy illik. Egy műszaki hiba miatt, nem tudott leszállni a peronra, hanem a másik oldalon a zúzalék kőre kellett az egész családdal lelépni. Ami sajnos cseppet sem veszélytelen. A vezér rájuk is förmedt, ahogy az meg van írva.…..
timla
2009.03.19 15:57:52
Tisztelt MÁV-figyelő! 1991. V-hó óta vezették be az Intercity forgalmat, először Budapest-Keleti-Miskolc-Tiszai pu. között, majd a későbbiekben a többi fő, nagyobb forgalmú vonalakon is. Kérdésem: a 80-as vonalon közlekedő, valamint a kör Intercity-knek nem-e lenne a MÁV…..
A Macenstein készített egy hosszabb interjút egy volt Apple-alkalmazottal, egészen pontosan egy évekig eladóként dolgozó férfival, Mr. F-fel. A beszélgetés egyes részletei a mi szempontból nem különösebben érdekesek, például kevés hasznát vennénk a magyar Apple-kereskedésekben…..
Kötött pálya
Az iránytábla is titkolja a közvetlen Pécs–Miskolc-IC-t, de már nem sokáig - Visszásságok vasutunk világából 40.
2009.01.09 23:00:00
Ezúttal egy olyan visszásságról lesz szó, amely nemsokára megszűnik, szóval akár ez is tekinthető egy pozitív posztnak. A téma ismét régi ismerősünk, a közvetlen Miskolc–Pécs-IC. Innen is látszik, milyen sokrétű az ügy, milyen sokféle utastájékoztatás létezik, milyen…..
Visszatérítések és kártérítés a Budapest-Cegléd vasútvonalon történt baleset utasainakA Monorierdő vasúti megállóhelynél történt baleset miatt az utasforgalom minél zavartalanabb lebonyolítása érdekében a következő intézkedések léptek életbe: A 100-as vonalon történt…..
Kaptunk egy pár fotót. Mi a furcsa rajtuk? Délután megmondom, ha nem találja el senki! ..
timla
2008.08.21 11:09:02
Igen végülis a klíma csak 28-30 fokos kinti meleg esetén kell. 35 fok felett felesleges, de a MÁV-nak van pofája elkérni az IC pótjegyet mondván komfort (koszi Fedup Sári) szolgálatást fizetünk. Oké úgy látszik a csoportos izzadás (nem gruppen) egy akváriumban is az. Istenem,…..
Pénteken utaztam haza én is, csak én Mezőberény irányába. Hát mit mondjak. Azóta se hevertem ki azt az allergiás sokkot, amit 3 óra alatt sikerült összeszednem a hazafelé tartó úton. Allergia gyógyszer ide, allergia gyógyszer oda, reggelente spaklival kell szetfeszitenem a szemeim,…..
Paja ingyen szélvédőmosásban részesült vezetés közben, de mielőtt nagyon irigyelni kezdenétek, elárulom, annyira nem örült a kéretlen jött habtengernek. Most mindenki a kereszteződésekben vadászó ablakpiszkítókra gondolhat, de nem. Ezúttal egy eddig előttem ismeretlen…..
Nekem szerencsém volt, mert tudtam az igazolásról, hogy szükséges. Sőt a pénztáros direkt mondta, hogy jobban járok, ha felvesszük külön a Dunaújváros-Budapest, Budapest-Mezőberény útvonalat (oda-vissza), hogy a jv ne köthessen bele, hogy Újváros-Bp viszonylatra miért nincs…..
Hát igen a TGV egy élmény lehet. Sajnálom, hogy még nem volt módomban kipróbálni, de talán eccer. De addig is be kell érnem/érnünk V. beszámolójával:
Sziasztok,
Ellenpéldaként gondoltam, hogy megosztom veletek, külföldön hogyan megy ez a vonatozás. Nemrég Párizsból…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
- téli gumi: 104.000 Ft
- gumicsere tárolással márkaszervízben - 8db: 60.000 Ft
- cascó és kötelező 4 évre: 524.000 Ft
- 30ekm/2 éves szervíz: 68.000 Ft
- 3 éves ellenőrzés (itt nincs anyagköltség): 12.000 Ft
- 60ekm/4 éves szervíz: 100.000 Ft (becslés a 30ekm-es alapján)
- teljesítményadó 4 évre: 153.000 Ft
- üzembehelyezés és egyéb költségek (rendszám, papírok, adó, stb.) : 200.000 Ft
- értékvesztés tipp: 5.5-ért vettem, a hahu alapján 3.2-ert tudnám eladni 4 évesen: 2.300.000 Ft
Összes költség a 4 évre: 3.600.000 Ft -> 75.000 Ft/hó
Én nem érzem úgy, hogy túl sok kockázatot vállalnék az első négy évben, az autó garanciáls, a biztosítás is véd, de nyílván a cascó 10%-os önrésze azért engem terhelne. Ezzel szemben mehetek évi 25-öt is a költségeim drasztikus emelkedése nélkül.