Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Nyuszi vagy, McFly!

0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Hogy véletlen vagy van valami oka a jelenségnek, egyelőre nem világos, de az biztos, hogy az utóbbi hetekben megszaporodtak a behajtócégek megkereséseivel és a végrehajtásokkal kapcsolatos levelek a hozzánk érkező panaszemailek közt. A hype miatt készül is egy okosítás a témában, de a legfontosabb…..
Nyuszi vagy, McFly! 2018.09.17 14:12:21
@MrZed001: Simán elképzelhető még a posztban nagyobb összeg is, csak kellően töketlen házkezelő és (opcionálisan korrupt) közös képviselő kell hozzá, szerintem. Én egy csepeli tízemeletes panelban élek már két éve, és az épületben három olyan nagy tartozó is van, akik egymilliónál nagyobb közös költség tartozást halmoztak fel az évek alatt (az egyikük három és fél millió forintot!) átlag 8000 forintos közös költség mellett. Az érintett lakások már évek óta üresek: az egyik tulaja állítólag külföldre költözött, de a lakást nem adta el, egy másik meg úgy tudom, elhunyt, de az öröklés miatt a rokonok évek óta marják egymást. Mióta ott lakok, minden lakógyűlésen ment a vita arról, hogy mi legyen ezekkel a behajthatatlan tartozásokkal, végül követeléskezelőnek adta el a társasház őket.

Hogy mennyi ideig gyűltek ezek a tartozások, nem tudom, mint ahogy arra sem tudok válaszolni, hogy hogyan jöhetett ki ekkora elmaradás annak a három lakásnak az esetén (a ház ugyanis nem panelprogramos, bár a közlekedőfolyosókon cserélték a nyílászárókat). Azt viszont tudom, hogy a társasháznak az elmúlt két évben hat közös képviselője volt, és a mostanit kivéve mindegyik kb. leszarta a munkáját (ami mondjuk a Városgazdánál szerintem rendszerszintű probléma). Szerintem sajna ennyi is elég, hogy ilyen anomáliák előforduljanak.
A fenti képen szereplő tárgy meglehetősen hasonlít az otthoni szupercsendes porszívónkra. Pedig nem azt ábrázolja, hanem egy radardetektort, amiről talán nem mindenki tudja, hogy mi, de Lázár János biztosan. Meg Imre is, aki rendelt egyet az eMagról, majd meglepődve tapasztalta, hogy a kütyü nem…..
Az utazóközönség és az alkalmazottak sportos életre nevelése, on- és offline jegyvásárlási kalandok, szédítő sebességű robogás a Studenka vagonkán. Olvasónk naponta ingázó MÁV-utas. Lendületesen elővezetett látlelete egyben építő jellegű megoldási javaslatcsomag is a MÁV illetékeseinek célozva,…..
Nyuszi vagy, McFly! 2018.03.02 13:19:28
Kb. 2-3 hetente utazok vasúttal, zömében egyet is értek a poszter által leírtakkal. A menetrend tényleg csak kb. dísznek van, az infrastruktúra és a szerelvények állapota lehangoló, késés/járatkimaradás esetén pedig tájékoztatás nuku, nem egyszer tapasztaltam én is, hogy a vonatra váró kedves utasok állnak a menetkijelzőnél mint vasorrú bába a mágneses viharban, mert senki (sem az információ, sem a vasutasok) nem tudnak nekik értelmes infót adni, hogy mikor-honnan-hogyan indul a vonatuk.

Mindenesetre van pár elem a levelében, ahol számomra megbicsaklik a logikáJa (bár, mint írtam, nem napi, hanem inkább heti-kétheti-havi szinten vonatozok, aki gyakrabban ingázik, legfeljebb kijavít majd, ha valamiben nincs igazam):

1. Nem akarok gyökérkedni, de ha a poszternek voltak már negatív tapasztalatai az automatákkal, de mégis ragaszkodik az automatás jegyvásárláshoz, akkor miért nem próbál meg korábban kimenni? Én interneten veszem a kioszkból kóddal nyomtatható jegyet, de nekem ~15 perc azért így is elég necces, legalább fél órával indulás előtt megpróbálok kiérni, hátha beüt a ménkő. Jártam is már úgy, hogy éppen előttem fogyott ki a hőpapír az automatából, azóta főleg megpróbálok több időt hagyni erre a biztonság kedvéért. Vagy elektronikus jegyet venni, ha nyomtatóközelbe kerülök aznap.

2. Megint gyökér leszek, de szerintem a poszter is nyakas ebben az egészben. Ha ragaszkodik az (egyébként tudtommal egyre korlátozottabb kedvezményeket adó) START-kártyához, akkor vegye meg ELVIRÁ-n elővételben a jegyeket, ahelyett, hogy az állomáson szopatná magát minden nap. Verőcén a MÁV honlapja szerint mondjuk nincs jegykiadó automata, de az elektronikus jegyeket pont az ilyen esetekre találták ki (ha nincs nyomtatója, másolja telefonra a PDF-et). Ha ugyanakkor munkaügyben utazik a poszter mindennap, akkor meg a Budapest-Verőce szakasz 840 forintos egyirányú (1680 forintos kétirányú) teljesárú menetdíjával számolva egy hónapra (négy hét, öt munkanap) simán kijön az utazása 33 600 forintra, ami benne van törvény által előírt, max. 35 200 forintos munkáltatói utazási költségtérítésben. Nem tudom persze, milyen körülmények között és mit dolgozik a posztoló, de normál esetben a munkáltatójának a munkába járás költségeit simán állnia kéne az előírt 86%-ig. Ha persze nem alkalmazott, hanem mondjuk egyéni vállalkozó, akkor nem szóltam. Végső soron mondjuk ebben a témában a MÁV az igazi ludas, nem értem, miért ne lehetne a bérleteket is START-kedvezménnyel árulniuk.

3. Az internetes jegyvásárlásos sirámait nem értem. Ott a poszter oldalán lesz a probléma, bejáratott viszonylatok között elég gyorsan meg lehet venni egy emberre a menetjegyet, legalábbis nekem nem nagyon telik 8-10 percnél többe megvenni-kifizetni oda-vissza őket (a számlázási / azonosítási információk sablonba menthetőek). Egyébként meg név és születési dátum azért kell, mert az elektronikus jegy ugye korlátlan számban nyomtatható / másolható okostelefonra, így kell valamilyen biztonsági megoldás, hogy a kedves felhasználó ne oszthassa szét ugyanazt a kinyomtatott / PDF jegyet egy egész rezesbandának. Ehhez pedig a legegyszerűbb a személyi igazolványos azonosítás. Hogy új jegy vásárlásakor az előző jegye miért tűnik el a kosárból, nem tudom, ott valami cookie vagy böngészőproblémára tippelek, mert ilyet nem tapasztaltam, mióta online veszek vonatjegyet.

A levél többi részével teljesen egyetértek.
Péter úgy érezte, tutira megy, amikor a lakhelye vagy a munkahelye helyett a Magyar Posta egyik átvételi helyét, a Vágány utcai MOL kutat jelölte meg átvételi helyként. "Nem posta, ismert a cím, a postás nem téved el, nem dob értesítőt, nem kell sorban állni, idegeskedni a csekket…..
Nyuszi vagy, McFly! 2018.03.01 12:31:54
@Terézágyú: LOL, pont ezt akartam írni én is. :D
Karácsony előtti sztori még, de hogy ne csak mindig szegény Magyar Postát üssük.  Kedves Tékozló Homár Blog! Elég türelmes embernek tartom magam, ezért sem írtam eddig semmit, de a trans o’flex a pofátlanság egy olyan szintjét érte el, amit nem vesz be a gyomrom. Hogy úgy mondjam, soha nem…..
Nyuszi vagy, McFly! 2018.01.04 10:59:56
LOL, terveztem én is, hogy írnék Hildának a ToF-ról, mert a poszter jelezte időszakban én is hasonlóképp jártam a "céggel", nekem egy november 30-ra kiszállításra ígért monitort + CPU pasztát tökítettek el, és hoztak ki végül december 19-én (tehát laza két és fél hét késéssel), de legalább két darabban a bolt szerint egy pakként feladott csomagot. Ráadásul úgy, hogy noha a kiszállítás előtt ~5 nappal címet + értesítési számot is változtattam náluk (a közben szabadságolt rokonok ugyanis vállalták, hogy majd átveszik a küldeményt), végül mégis az eredetileg megadott címre vitték ki a csomagot, de úgy, hogy a rokonságot sikerült felhívniuk előtte (tehát a számváltoztatás átment, a címmódosítás már nem :D).

Maga a csúszás ténye az ünnepi szezonban szerintem érthető is, de a kedves címzettekre szaró, nullkommunikációs "szolgáltatást" nem tudom én sem benyelni tőlük. Mondanom sem kell, nekem sem sikerült az ügyfélszolgálatot nagyon elérni telón (ha igen, akkor sem kaptam érdemi infót a kiszállítás idejéről), az e-mailekre nem válaszoltak, előzetes automata SMS + e-mail értesítés meg vagy ötször jött úgy, hogy nem is futott be futár aznap. A csomagkövető oldaluk egy rossz vicc, amellett, hogy többnapos késéssel frissült, mellé értelmetlen infókkal volt tele - aszerint vagy négyszer hagyta el a raktárat a pakk és érkezett vissza oda, mondjuk hogy miért, az rejtély.

Utolsó fos futárcég, gondolom harácsolva minden melót bevállaltak a szezon előtt, aztán szartak rá, hogy nincs elég emberük a normális teljesítésre. Én személy szerint biztosan kerülni fogom őket a jövőben, és nem rendelek futáros kiszállítással olyan webshopból, ahol ők a szerződött partnerek, mert náluk még az MPL is kommunikációbarátabb.
Vastagbőr Béremelés mindenütt 2013.07.12 09:01:00
Magyarország jobban teljesít. Ez egyértelműen látszik az alábbi hírcsokorból is. 1, PedagógusokSzegényeket rendesen becsapták. "Az úgynevezett életpályamodell megalkotásakor megígért teljes béremelésnek a 60 százalékát kapják meg szeptembertől, majd a következő 4 évben…..