Adatok
piritytamas
0 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Andreán úgy követel egymillió forintot a Főgáz, hogy soha nem volt fogyasztója. A Főgáz szerint 5 évvel ezelőtt egy hölgy két tanúval átiratta az ő nevére a mérőórájukat, csinált egy 340 ezres tartozást, majd elhunyt. A rendőrség ugyan tisztázta az ügyet, a Főgáz mégis…..
István szülei sportosan megtették az OTP-Vodafone távot 5-6 alkalommal, miután félrenyomták az egyik számot ATM-es fizetésnél. Az ügyintézők ideoda küldözgették őket, aminek a vége az lett, hogy hamarosan kikapcsolják a telefonját, mert a befizetett pénz hetekig-hónapokig fog…..
piritytamas
2011.09.28 14:11:27
@KecskeDotyi: Pont a Voda az, amelyik a 3 szolg közül a legtöbbet ad az ügyfélelégedettségre.
A minap kértem díjcsomagváltást, ígérték, hogy küldenek róla sms-t, az persze nem jött. Felhívtam az ügyfélszolgálatot.
A végén már mértem: több, mint 48 percig
pihent kihangosítva a mobilon az asztalon, és kétpercenként nem azt mondta be, hogy ,,Nem akarunk Önnel beszélni, de ha akar zenét hallgatni, akkor kapcsolja töltőre a telefonját és dőljön hátra a fotelben'', hanem azt az ordas hazugságot, hogy ,,Jelenleg minden munkatársunk foglalt. Hívása fontos számunkra, ezért kérjük, hogy tartsa a vonalat.''.
Ha kicsit is fontos lenne az ügyfél,
akkor eggyel több ügyfélszolgálatos lenne, hogy ne kelljen háromnegyedórákat várni.
PS: A díjcsomagváltás se két percig tartott, így érzésre akkor is legalább fél órát kellett várni...
A minap kértem díjcsomagváltást, ígérték, hogy küldenek róla sms-t, az persze nem jött. Felhívtam az ügyfélszolgálatot.
A végén már mértem: több, mint 48 percig
pihent kihangosítva a mobilon az asztalon, és kétpercenként nem azt mondta be, hogy ,,Nem akarunk Önnel beszélni, de ha akar zenét hallgatni, akkor kapcsolja töltőre a telefonját és dőljön hátra a fotelben'', hanem azt az ordas hazugságot, hogy ,,Jelenleg minden munkatársunk foglalt. Hívása fontos számunkra, ezért kérjük, hogy tartsa a vonalat.''.
Ha kicsit is fontos lenne az ügyfél,
akkor eggyel több ügyfélszolgálatos lenne, hogy ne kelljen háromnegyedórákat várni.
PS: A díjcsomagváltás se két percig tartott, így érzésre akkor is legalább fél órát kellett várni...
piritytamas
2011.09.28 15:09:22
@KecskeDotyi: Kb egyszerre 120 üfszolgos van bent. Hívás pedig jóval több.
IGEN, pont erről beszélek.
Ha annyivel több a hívás, akkor igenis több üfszolgálatos kell. Nyilván ki lehet számolni, hogy tízzel több alkalmazott estetén hanyadrészére csökken az átlagos várakozási idő, érzésem szerint minden egyes plusz ember érzékelhető javulást hozna.
De a fél órán felüli átlagos várakozási idő szerintem messze nem elfogadható.
Ha kevés az üfszolga, mert nagyon okosnak, tanultnak és még kedvesnek és nem sértődékenynek is kell lenniük, akkor fizessenek nekik többet, hogy a megfelelő jelöltek akarják ezt a munkát végezni.
Oldják meg. Vagy legalább ne hazudják a pofámba 48 percig, kétpercenként, hogy a hívásom fontos a számukra. Ha fontos lenne, felvennének még tíz ügyfélszolgálatost.
IGEN, pont erről beszélek.
Ha annyivel több a hívás, akkor igenis több üfszolgálatos kell. Nyilván ki lehet számolni, hogy tízzel több alkalmazott estetén hanyadrészére csökken az átlagos várakozási idő, érzésem szerint minden egyes plusz ember érzékelhető javulást hozna.
De a fél órán felüli átlagos várakozási idő szerintem messze nem elfogadható.
Ha kevés az üfszolga, mert nagyon okosnak, tanultnak és még kedvesnek és nem sértődékenynek is kell lenniük, akkor fizessenek nekik többet, hogy a megfelelő jelöltek akarják ezt a munkát végezni.
Oldják meg. Vagy legalább ne hazudják a pofámba 48 percig, kétpercenként, hogy a hívásom fontos a számukra. Ha fontos lenne, felvennének még tíz ügyfélszolgálatost.
piritytamas
2011.09.29 13:07:45
@Eugenie Danglars: Szövegértésből egyes, leülhetsz.
Ki mondta, hogy a kezelők "unatkoznak"? (Csak hogy lásd, hogy amire gondolsz, azt a művelt magyar köznyelv segítségével is meg lehet fogalmazni.)
Ki mondta, hogy őket hibáztatom? Még csak azt se írtam, hogy elvárom, hogy ha felhívom őket, azonnal foglalkozzanak velem. De a 48 perc az minden határon túlmegy. Több, mint 15 éve van Voda előfizetésem, előtte pár évig Vitamax volt, ezalatt kevesebb, mint tízszer beszéltem velük összesen (leginkább amikor elszúrtak valamit), most háromszor hívtam őket és mindannyiszor fél óránál többet vártam, volt, hogy nem is tudtam kivárni, hogy végre vegyék már fel. Ez határozottan _cáfolja_ azt, hogy (nem az ügyfélszolga, hanem) a cég számára _fontos_ a hívásom. Szerintem. Ne mondják be!
Hívok néha bankot, elmüt, céget, iskolát, nem létezik, hogy máshol akárcsak megközelíteni az átlagos várakozási idő ezt. Mondjuk a többi mobiltelefonszolgáltatót nem ismerem, de azért (is) vagyok a Vodánál, mert azoktól se várok sokkal jobbat... :)
Ki mondta, hogy a kezelők "unatkoznak"? (Csak hogy lásd, hogy amire gondolsz, azt a művelt magyar köznyelv segítségével is meg lehet fogalmazni.)
Ki mondta, hogy őket hibáztatom? Még csak azt se írtam, hogy elvárom, hogy ha felhívom őket, azonnal foglalkozzanak velem. De a 48 perc az minden határon túlmegy. Több, mint 15 éve van Voda előfizetésem, előtte pár évig Vitamax volt, ezalatt kevesebb, mint tízszer beszéltem velük összesen (leginkább amikor elszúrtak valamit), most háromszor hívtam őket és mindannyiszor fél óránál többet vártam, volt, hogy nem is tudtam kivárni, hogy végre vegyék már fel. Ez határozottan _cáfolja_ azt, hogy (nem az ügyfélszolga, hanem) a cég számára _fontos_ a hívásom. Szerintem. Ne mondják be!
Hívok néha bankot, elmüt, céget, iskolát, nem létezik, hogy máshol akárcsak megközelíteni az átlagos várakozási idő ezt. Mondjuk a többi mobiltelefonszolgáltatót nem ismerem, de azért (is) vagyok a Vodánál, mert azoktól se várok sokkal jobbat... :)
Megérkezett a Speedshop hivatalos válasza tegnapi panaszunkra, állítólag kész lett a telefon. Nem igazán értem amúgy, miért adta volna el a boltnak naiv ügyfél a készüléket, ami két hónap alatt 50 ezer forinttal lett olcsóbb. Hibás készüléket adtak el neki, ami ha nem tudtak…..
piritytamas
2011.08.19 15:02:25
@Pécsi bölcsész:
A Defy qrvajó (legalábbis amíg működik).
Nekem is az van, szifonra tuti nem
cserélném. :)
A Defy qrvajó (legalábbis amíg működik).
Nekem is az van, szifonra tuti nem
cserélném. :)
Kóc olyan mindennapos eseteket rajzolt le, amelyek főúton bármikor előfordulhatnak, mert az emberek egész egyszerűen nem számolnak vele. Elő a KRESZ tudással és szakértsétek meg a két lenti helyzetet!Régóta birizgálja a fantáziámat egy forgalmi szituáció, ebben szeretném a…..
piritytamas
2010.12.12 10:51:00
Mi is meglepődtünk, hiszen nem fogadtunk volna az LMP-s Jávor Benedek győzelmére. Persze, Tarlós sem szerepelt rosszul… Heti szavazás-összesítőnk. (Fotó: javorbenedek.blog.hu) A Véleményvezér blog olvasói megszokhatták, hogy minden írásunkhoz mellékelünk egy-egy…..
moTa kicsit elszontyolodott, hogy a postán sima levélként feladott Erste-kártyája 1,5 hónap alatt nem érkezett meg. Szerencsére egyelőre nem költötték el a pénzét: Az Erstebanknál van folyószámlám gyakorlatilag mióta az eszemet tudom. Az aktuális bankkártyám lejárt 2010…..
piritytamas
2010.09.20 21:24:35
@Mylady: Ez nem ellopott kártya. Csak
egy ellopott levél. Ami mellesleg biztosan nem a bank hibája, esetleg még a postá(s)é se.
Akkor lesz _kártya_, ha aktiválod.
Addig nem fizetsz se az újért, se a
letiltásért. Volt már olyan, hogy
elköltöztem és a régi címre küldték ki
a kártyát. Szóltam, hogy nem jött meg,
kiderült miért, küldtek másikat, no költség, se letiltási,
se legyártási. Erste volt mellesleg, de
nyilván minden banknál így megy, mert
ha ezért az ügyféllel fizettetnének,
akkor abból lincselés akarom mondani rengeteg reklamáció lenne.
egy ellopott levél. Ami mellesleg biztosan nem a bank hibája, esetleg még a postá(s)é se.
Akkor lesz _kártya_, ha aktiválod.
Addig nem fizetsz se az újért, se a
letiltásért. Volt már olyan, hogy
elköltöztem és a régi címre küldték ki
a kártyát. Szóltam, hogy nem jött meg,
kiderült miért, küldtek másikat, no költség, se letiltási,
se legyártási. Erste volt mellesleg, de
nyilván minden banknál így megy, mert
ha ezért az ügyféllel fizettetnének,
akkor abból lincselés akarom mondani rengeteg reklamáció lenne.
BDBY barátnője hagyta magát rádumálni egy számlanyitásra, pedig eredetileg egy cégnek szeretett volna befizetni. Vesztére az immár saját számlájáról online indított utalás egy avatatlan kollegina kezébe került, aki sikeresen elküldte a pénzt egy ismeretlen…..
piritytamas
2010.08.05 08:16:32
@@Viktus: Szinte biztos, hogy bankzárás után adta meg a megbízást a posztoló, így az csak a következő banki munkanapon (hétfőn) íródott jóvá a címzettnél.
A címzett nem írta, hogy nem érkezett meg hozzá a pénz, csak azt, hogy nem érkezett meg hozzá _időben_ a pénz (azaz pénteken).
A másik lehetőség, hogy rossz számlára utalt a posztoló. Az ügyintézőnek nyilván semmi köze az egész szíváshoz.
Gondolom, ha valaki olvassa a homárt a bankból, akkor kérnek majd helyreigazítást, mert így ez a sztori abszolút kamu.
A címzett nem írta, hogy nem érkezett meg hozzá a pénz, csak azt, hogy nem érkezett meg hozzá _időben_ a pénz (azaz pénteken).
A másik lehetőség, hogy rossz számlára utalt a posztoló. Az ügyintézőnek nyilván semmi köze az egész szíváshoz.
Gondolom, ha valaki olvassa a homárt a bankból, akkor kérnek majd helyreigazítást, mert így ez a sztori abszolút kamu.
Élelmes szemeimmel kiszúrtam ebéd utáni sétámon, hogy igencsak nemzetiszín-dolgozik az egyik "lepedő-printer" az irodaházban, ahol történetesen én is dolgozom. Mivel épp nem volt nálam egyik telefonom sem, egy nagyon segítőkész fiatalember lefotózta nekem a munkát. Íme,…..
Pompás akció az Auchanban: négy ceruzaelem mellé 690-ért kapunk egy rémes külsejű Lego-koppintást. Marci nem érti, mi viszont örülünk, mert a kínai könnyűipar elkötelezett híveiként szeretjük a vicces áltermékeket. Levél és pár további, szörnyen szemcsés fotó hajtás…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nem vagyok se erős se különösen bátor ember. Ha éjszaka egy rabló megállítana az utcasarkon és a pénztárcámat követelné, megpróbálnám azért megvédeni magam. Ha különösen erősnek látszana, megpróbálnék elszaladni. De ha azt mondaná, hogy a pénztárcám jog szerint az övé és ezt az ügyvédje a bíróság előtt is be fogja bizonyítani, akkor szó nélkül átadnám neki. Így olcsóbb az ügy.
Tudom, ez nem nagy vigasz szegény posztolónak, de szerintem nagy szarban van, és ha van egymilliója, akkor inkább fizessen...