Regisztráció Blogot indítok
Adatok
tomweaver

0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Győr városának egyik legszebb terét a múlt héten letarolták a földmunkagépek, elpusztítva a város középkori múltjának egy hatalmas szeletét. Tették mindezt térrekonstrukciónak nevezve, közpénzből, a város megbízásából. De foglaljuk össze, röviden, hogy mi történt, az…..
Átadták az új bicikliutat az Alkotmány utcában, így hivatalosan megszületett az összeköttetés a Parlament mellett és a Bajcsyn haladó bicikliutak között, ráadásul számos újszerű megoldást alkalmaztak. Az Alkotmány utca amúgy eddig is az egyik leghasználhatóbb, biciklizésre…..
autózz! Akasztják a hóhért 2008.08.22 07:14:00
Vagy úgy is mondhatnám, azt kapod vissza amit adsz. Valami ilyesmi elvtől vezérleve döntött Péter úgy, hogy megmutatja egy finoman szólva nagy sietségben lévő Audis kollégának, mi fán terem a kölcsönkenyér. Ahogy hozzám hasonlóan itt sokan, eddig én is csak olvastam az ide…..
Új MÁV blog Klíma manuál 2008.07.22 14:23:00
Azt soha nem fogom megérteni, hogyan lehet utasok szállítására alkamasnak nyilvánítani olyan vagonokat, ahol nem lehet le vagy felhúzni az ablakot. Kell egy-két hőgutában elhunyt utas ehhez? Akkor majd keresnek valami sínkopácsoló rangban lévő "felelőst" rákenik a balhét…..
Hehh. A Bartók Béla sem feneketlen kút.... Tisztelt MÁV-Start Zrt,   Elégedetlenségemet szeretném kifejezni és panaszt kívánok tenni a 2007. 12. 09-én, 17:27-kor, Győrből induló 45-ös számú Bartók Béla EC vonattal kapcsolatosan. Személy szerint vasárnaponként, a 17:22-es…..
tomweaver 2007.12.12 10:11:59
Hát igen, a helyzet ismerős, én rendszeresen utazom barátnőmmel vasárnap este Budapestre. Eddig a 19:22-es IC-t vettük igénybe, ami most 19:27- kor indul. Itt talán még rosszabb állapotok vannak hónapok óta, mint a 2 órával korábbi vonaton, mivel a vonat Győrbe érkezve tulajdonképpen úgy gurul be, hogy alig van szabad szabad ülőhely, ergo a vonat megtelik Hegyeshalomban..(???) Ez köszönhető annak, hogy a vonaton 2 első osztályú kocsit egy étkezőkocsi követ, majd 3 db másodosztályú kocsival zárul a sor. A peron pedig mindig tele van várakozó utasokkal. Eddig sikerült annyi jegyet eladni, amennyi ülőhely volt a vonaton, és nem is volt semmi probléma. Most pedig gyakorlatilag hónapok óta minden hétvégén állva utazunk, legutóbb még a kabinok melletti folyosóra sem fértünk be, közvetlenül az ajtó mellett kellett állnunk a Keletiig. Kettőnk jegye 4860 Ft-ba kerül a pótjeggyel együtt. Ennyi pénzért akár meg is fordulhatnék autóval Győr és Budapest között. Jegyellenőrzés nem volt, gondolom nem is volt rá lehetőség a táskákkal és emberekkel tömött folyosók miatt.
Egy korábbi ellenőrzés során ezt szóvá is tettük a kalauznak, mondván, hogy ő a közvetlen kommunikációs csatorna a felettesek felé, jelezve ezzel a problémát. Ő erre azzal védekezett, hogy az IC pótjegy helybiztositás nélküli, tehát nem garantálja a szabad ülőhelyet, csak az IC helyjegy. Ez lehet igaz, álljon néhány ember a vonaton, na de ennyi??? Ha az ember kifizet két jegyért majdnem 5000 Ft-ot, elvárja, hogy legalább legyen ülőhelye.
Nyilván van választás, járjunk autóval, fizessük a benzint, súlyadót, autópályadijat, parkolási dijat stb... no de hol van akkor a tömegközlekedés hangsúlyozása, környezetvédelem stb... mintha nem lenne senkinek érdeke a tömegközlekedés fejlesztése, éppen a folyamat ellenkezőjét tapasztaljuk, járatok szűnnek meg, vagy ritkulnak. Lásd vasárnapi buszközlekedés Győr - Budapest útvonalon. Kevesebb a járat, egyes buszokon végig állnak az emberek, ami az autópályán életveszélyes. No mindegy, ezek biztosan jóval bonyolultabb dolgok és mi nem látjuk át, de az érintett vonaton egyre nagyobb az elégedetlenség.
Szép napot mindenkinek.,
Üdv, T.