Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Kuruc ezredes

6 bejegyzést írt és 2753 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Elképesztő, hogy öt, teljesen meddő és kiábrándító év után a mindig mindenkinél okosabb belpesti fideszgyűlölő értelmiség mostanra sem tudott kitalálni semmi újat, de nézzük végig tételesen a legújabb tökugyanolyan fércművüket, amivel ezúttal most már tényleg sikerül majd a mocskos fideSS ellen…..
Kuruc ezredes 2015.08.14 22:40:29
@Mészáros Laci:
Csakis azért sorollak a ballibek közé, mert az oldalukon tombolva uszítasz a Drágaságos Isteni Fidesz ellen, ezzel akaratlanul is azért dolgozva, hogy visszatérjenek a hatalomba. Nem kell a neten uszítani Magyarország Törvényes Kormánya ellen, és máris nem sorollak oda.
Kuruc ezredes 2015.08.15 09:36:11
@Mészáros Laci:
Sajnos sose lesznek eléggé döglöttek, bár ez az állapototok igazából rendkívül hasznos, mert oltásként funkcionáltok a nemzet immunrendszerének. Annyira vagytok még, hogy sose felejtsünk el titeket.
Nézzük még egyszer, miért állítom, hogy te is ballib vagy!

1. Nem tetszett, amiért tetszett nekem, hogy a ballibeknek most nagyon szar, tehát nekünk, magyaroknak most jó.
2. "Mészáros Laci 2015.07.27 13:13:57
rögtön az első pont érdekes önmeghasonlásba botlik.

egyébként az igaz magyarok mindent csak fikázni tudnak és nincsenek saját kezdeményezéseik, tehát orbán már csak ezért sem lehet igaz magyar."

Magyarozol és kibetűvel írod dr. Orbán Viktor Miniszterelnök Úr nevét. Mindkettő klasszikus ballib formai elem.

Ezekből, nomeg abból, hogy a saját ballibségetekkel szembesülni és azt átélni már nektek is ciki, gyanítom, hogy te is afféle "ó dehogyis vagyok én ballib csak haljon már meg végre a csüngőhasú minidúcse" lehetsz.
Kuruc ezredes 2015.08.15 10:55:47
@Mészáros Laci:
Aha, ok. :)

"A "magyarok csak fikázni tudnak" egy kicsit elkeseredett, de a valóságot sajnos nagymértékben tükröző megjegyzés, most épp csipkedi a család a fülemet, hogy induljunk már, ezért nem tudom bővebben kifejteni. Egy 2008-as, majdnem egész európát felölelő szociológiai felmérés egyik vonatkozásában azt vizsgálták, hogy döntési helyzetben (reagálás kívánó váratlan helyzetben) milyen stratégiát követnek az emberek."

ÓÓÓ, Jászi Oszkár nagy tudománya, remek. :)
Na figyelj, ha meghallod azt a szót, hogy szociológiai felmérés, akkor a jövőben ajánlom, hogy egy nagy piros lámpa égjen lelki szemeid előtt, egy kurva hangos szirénával egybekötve. A szociológiai felmérésről nekem hirtelen olyan pofák ugranak be a hazai közéletből, mint a nemrég megboldogult Hankiss Elemér, esetleg Ferge Zsuzsa, Vásárhelyi Mária, Csepeli György. Mind full-független sváb civil, akik dehogyis próbálnának a Fidesz, azaz a magyar nemzet ellenében manipulálni.

"Kettő (azaz három) fő irányt lehet megkülönböztetni. Az egyik az aktív/cselekvő attitűd felméri, hogy mi a helyzet, mi a mozgástér, és cselekszik.

A másik fő irány szenvedő attitűd: a felelős megkeresése és hibáztatása -- ezen belül a passzív szenvedő kétségbeesetten mutogat a felelősökre, hogy AZOKNAK kéne valamit csinálni, a lázadó/szenvedő pedig a felelősök megbüntetésére helyezi a hangsúlyt."

Igen, na most az a helyzet, hogy akkor mi ezek szerint a harmadik lehetünk. Ugyanis aktívan megkerestük a felelőst, akit hibáztathatunk, felmértük, hogy mi a mozgástér, és cselekedtünk ellene. Ezért ért véget az atlantista-cionista hatalmi tömb uralma Magyarország felett 2010-ben. :(
Nagyon szomorúak most, amiért már egy szaros színházigazgatót se ők neveznek ki, pedig 1945 óta megszokták.

"Svédországban a felnőtt lakosság 75% aktív/cselekvő, a maradék passzív vagy lázadó/szenvedő, de ebben már benne van egymillió bevándorló is, a "szőke" svédeknél valószínűleg még több lett volna az aktív."

Hm, érdekes. A nemtelen Svédországban, amely az atlantista-cionista ideológiák lelkes befogadója és kiszolgálója, a demokrácia legnagyobb ünnepének pedig továbbra is azt tekinti, hogy négyévente választhat egyet a két SZDSZ közül?

"Magyarország ebben a sorban utolsó előtti: az aktív cselekvők aránya a népességben 11%, csak a görögök vannak mögöttünk 8%-kal."

Aha, értem. Tehát megint mindenki lekörözött bennünket. Európa kivert kutyája vagyunk! :(
Szar magyarok, fújfújfúj!

"Szóval ilyen környezetben teljesen ÉRTHETŐ (nem mentség, csak magyarázat), hogy egy aktív/cselekvő miniszterelnök BÁRMILYEN intézkedését fikázás fogadja."

Ilyen környezetben igen, ez ugyanis az atlantista-cionisták számára kedves környezet. Szerencsére a mi környezetünk viszont magyar környezet, ezért örülünk benne, ha az atlanista-cionistáknak rossz, akárcsak a posztban.

"Na most már indulnom kell. Csak jót!"

Azt-azt. Csak jót, csak magyart, csak Fideszt! ;)
Polgárda A fagyi visszanyal 2015.06.05 23:08:54
Halli-hallo, kedves atlantista-cionisták! Emlékeztek még erre a remek kis reklámspototokra a második Gyurcsány-kormány idejéből? Azóta nagyot fordult veletek a világ, és most megnézzük, hogy álltok a lófasz másik végén, vajon miként fogadjátok most ti a végtermékét. Sajnos…..
Kuruc ezredes 2015.07.05 20:56:07
@danesdzsu2:
Dehogyis, te győztél meg engem. Magyarországon 2010 óta megjelent a korrupció, úgyhogy zavarjuk el végre a gecifideSS-t (miért is nem sikerül ez már 5 éve?)
és akkor jöhet vissza az MSZP-SZDSZ, akiket persze dehogyis szeretünk mi, csak mégis jobbak voltak ők.
Kuruc ezredes 2015.07.05 21:10:36
@danesdzsu2:
Dehogy, csak annyival, hogy a rohadt fideSS ellen ajvékolsz, uszítasz, kelted a hangulatot, és sokkal jobb lenne helyette tényleg a remek, már többszörösen bizonyított MSZP-SZDSZ. Ahogy 100 éves múltatokat ismerem, persze elnevezitek magatokat megint valami másnak, és akkor már nem ti vagytok, de azért csak hajrá, elvtársak! :)
Kuruc ezredes 2015.07.07 18:08:40
@danesdzsu2:
Persze, rohadt tolvajok az mszp-szdszesek, de azért egy nagy melegparádé keretében, teljesen átnevezve jöjjenek már mégis vissza, és a rohadt fideSS takardjon!!444!!!
Dehogy akarok én MSZP-t, csak hogy a törvényesen és szabadon választott fideSS végre takarodjon, és legyen megint Alkotmány, meg Köztársaság, meg Melegházasság, meg Európa, de ezúttal tényleg más MSZP-SZDSZ-szel, mint amilyen az MSZP-SZDSZ volt!!444!!!
..
Kuruc ezredes 2015.06.21 19:40:22
@vén betyár:
Nekünk se tetszett eleinte a kerítéses ötlet, de az Amnesty International máris szimpatikussá tette.
Orbán Viktor Strasbourgban már nem sallert és kokit kapott, hanem súlyos mélyütést. A rászámolás megkezdődött. Az Európai Parlament jelentős többséggel fogadott el egy határozatot, amely ugyan elsősorban a bevándorlással és a halálbüntetés vitájával kapcsolatban mond…..
Mindenki tudja, hogy mi aztán tényleg sima, őszinte Fidesz-rajongók vagyunk, igazi civilek - ellentétben a mindig ugyanazt a párezres (ám annál hangosabb) rajongótábort felvonultató Millával és klónjaival - nem beszélve a számlaképes bloggerkollégák ezreiről. Úgyhogy ha valaki tiszta szívvel tud…..
Kuruc ezredes 2015.04.16 19:31:31
@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]:
Számotokra meg az MSZP-SZDSZ. Semmi baj, lesznek majd megint választások. Lehetne rajtuk nyerni is akár, és akkor majd jöhet vissza a 2010 előtti kánaán.
Kuruc ezredes 2015.04.16 20:49:50
@danesdzsu2:
Ti, netes fideszgyűlölők jó eséllyel mind egy szálig azok vagytok, igen.
Most majd létrehozzátok a teljesen új MSZP-t meg a még újabb SZDSZ-t, és most már tényleg gatyába rázzátok Magyarországot, hát hogyne. :)
Kuruc ezredes 2015.04.17 19:32:29
@danesdzsu2:
Így van, ugyanis az MSZP-SZDSZ visszatapsolását végzi a gyűlölködésével.
@global001:
Igen, most már csak párat kell aludni, és mindjárt megbukik a fideSS!!444!!!
Jöhet utána vissza a ti csodálatos kormányzásátok. "Elkúrtuk, nem értettünk hozzá!"
A Tanár Úr üzeni, hogy hallotta a becsöngetést, hallja a rendbontást a fenti teremben, de mindjárt megérkezik és a randalírozó kölkök közé fogja suhintani a naplót, ami nagy csattanással vágódik majd a tanári asztalra, rendet vágva a magukról megfeledkezett kiskorúak között...
Kuruc ezredes 2015.01.03 14:20:36
@hoplita:
Köszi, én inkább majd iszom Narancsköd kiváló pálinkáját, és közben majd írok kurva jó posztokat a magyarországi baloldalról.
Kuruc ezredes 2015.01.06 20:27:46
@hoplita:
Hiszen azt csakis ti tudtok, csakis csakis ti. :)
Kuruc ezredes 2015.01.20 21:02:02
@hoplita:
Ti, a netes ellenzéki hőbörgők, akik a Fidesz lecserélésén ügyködtök, az MSZP javára. :)
Polgárda Re: Sarki krimó 2014.10.18 15:55:04
Hatalmas megtiszteltetés ez tőled, kedves storker! Csak így tovább, minden szavad igaz. Ugye, mennyire szar volt Dzsudzsi kiflije? Mennyivel jobban ízlett nektek a tavalyi 3-0? :) No de sebaj, hiszen az önkormányzatin legalább taroltatok. Kedden meg végre EP-vitanap lesz Magyarországról,…..
Kuruc ezredes 2014.12.20 11:38:10
@storker:
Na figyi, találtam neked valakit, aki tökéletesen leírta a ti helyzeteteket.
hallgatoihalozat.blog.hu/2013/10/26/haza_es_dilemma_otodik_resz

Nyilván ő nem a maroknyi fideszes zsidó egyike, tehát nem árulunk egy gyékényen, mégis becsülöm az őszinteségét a politikai szembenállásunk ellenére is.
Ő nem kamázott itt mindenféle hangsúlyosan nemzsidó felmenőket.

"Nekem például fontos része az identitásomnak az, hogy zsidó vagyok, de lehet, hogy fele ennyire sem lenne fontos, ha nem ütközne az identitásom egy másik elemével, nevezetesen, hogy magyar vagyok. Mindkettő én vagyok, de egyre nehezebbnek érzem azt, hogy magyar zsidó legyek, mert a magyar nacionalizmus nem képviseli azt, ami én vagyok, amivel közösséget tudok vállalni. Ez nem azt jelenti, hogy nincs bennem hazaszeretet, szeretem Magyarországot, mint helyet, a szívem csücske a Budai Vár, a rakpart, a Tisza-tó... Még mindig itt vagyok, igyekszem tenni azért, hogy ez egy élhetőbb ország legyen. De azzal, amit ma a nemzeti identitás jelent, semmilyen formában nem tudok azonosulni."

Cserébe az őszinteségéért tényleg azt tudom tanácsolni Eszternek, hogy egyáltalán nem kötelező itt élnie. Kipróbálhatja magát máshol. Lehet, hogy az izraeli nacionalizmussal majd azonosulni tud, és akkor jobb lesz ott neki, meg nekünk is jobb lesz, ha neki ott jobb, és nem itt próbálja megdönteni a Törvényes Magyar Demokratikus Kormányt.

"Így aztán a magyar identitásom fuldokló kapálózást végez, amelynek része a HaHa is. Ez az utolsó kétségbeesett karcsapás, ami még a felszínen tartja, még próbálok tenni valamit azért, hogy ez egy olyan hely legyen, ahol szeretek és tudok élni."

Magánemberként semmi bajom Eszterrel, de ha a zsidó indentitása ennyire rendben van, a magyar meg ennyire biceg, akkor lehet, hogy a zsidót kéne gyakorolnia, és nem a magyart gyógyítgatni.
Kuruc ezredes 2014.12.20 12:43:07
@storker:
www.youtube.com/watch?v=mwhkXdMITnc
Ezt a filmet is ajánlani tudom a témában. Székely Gábor egyszemélyben szimbolizál titeket.
Kuruc ezredes 2014.12.27 15:50:58
@storker:
Gyanítom, hogy ti is ennek a szubkultúrának vagytok a vadhajtása. Látod, Deutsch Úr meg Köves Úr meg Fónagy Úr is zsidók, és ők mégse olyanok, mint ti. Roppant érdekes téma ez, mert akkor őket is lezsidóztam, csak ők jó zsidók. Tehát akkor mégse a zsidóság a probléma itt, hanem más.
..
Kuruc ezredes 2014.12.14 23:58:24
@storker:
Hát igen, a buta-buta magyar nép valamiért mégse szavazta vissza szeretett pártjaidat, pedig a Fidesz százezerszer rosszabb náluk. Olyanok vagytok ti, mint Basil a Waczak szállóban, aki John Cleese szerint kiváló szállodaigazgató lenne, ha nem zavarnák meg folyton ebben a vendégek.
Kuruc ezredes 2014.12.18 20:54:28
@storker:
De te, meg a többi fideszellenes netes uszító azért még mindig mellettük vagytok, és őket szeretnétek vissza a Fidesz helyett inkább.
Ja igen, és Basil meg a humor csakis a tiétek, hiszen az ballib privilégium, mint a kúrás és az ész.
Kuruc ezredes 2014.12.20 09:12:57
@storker:
És a héten már háromszor buktam meg.
..
Kuruc ezredes 2014.12.14 11:31:56
@global001:
És akkor jöhet végre vissza a te pártod, az MSZMP-SZDSZ. Nagyon jó lesz, alig várjuk már.
Kuruc ezredes 2014.12.18 20:57:14
@fofilozofus:
Most akkor ezzel már lényegében meg is bukott a Fidesz, ahogy Gulyás Márton nagyon okosan megmondta tegnapelőtt az ATV-n.
Nem kell meglepődni: a többéves uszítás, akasztani akarás, Operaház előtti őrjöngés, HaHa, székházra mászás, provokációk után ez csak egy újabb lépés volt. És a rendőrség még mindig nem lépett közbe, hagyta tombolni a szedett-vedett, bántóan tarka társaságot. 2006-ban…..
Kuruc ezredes 2014.12.10 19:18:53
@storker:
Ezt én is így gondolom, különben bizonyára nem tennék ki ennyiszer a Dotohót. Velünk meg takarózhatnak, hogy mégse annyira mszpsek, mint amennyire valójában, hiszen mi is ott vagyunk néha.
Kuruc ezredes 2014.12.14 11:26:38
@storker:
Teljesen az. Sok legendát hallottunk már az állítólag Fidesz-közeli tulajdonosok kezébe került Indexről, a valóság azonban az, hogy ők továbbra is olyan göndörök, mint a kis főszerkesztőjük.
Kuruc ezredes 2014.12.14 23:57:00
@storker:
Valamiért mégis ugyanaz a kis libsi csapat folytatja a jól bevált fideszellenes uszítást, mint eddig. Ezek szerint akkor tulajdonosként nem tudja, vagy nem akarja kibaszni őket.
Ha ismerősnek találja mindazt, ami jelenleg a magyar politikában történik, az nem véletlen. Reiner Roland kollégánk legújabb blogbejegyzésében szedte össze azokat a jelenségeket, melyek a déjà vu érzést okozhatják, de sajnos kifelejtette a táblázatból a leges-leges-legfontosabb…..
Kuruc ezredes 2014.11.18 17:30:48
@Tyreo:
Nagyon örülök neki. Ha a ballibek szívnak, az nekem csakis örömteli lehet.
Kuruc ezredes 2014.11.18 17:31:34
@global001:
Hát igen, pedig olyan jó volt az MSZMP választási törvénye, hogy tényleg örökkön-örökké megtarthattuk volna.
Kuruc ezredes 2014.11.19 11:19:09
@Tyreo:
Mindenképpen, főleg az olyan kisemberek, mint Philip Morris.
Mi folyik itt, Magyarországon? Jogos tiltakozás egy rossz döntés ellen? Civil ellenállás? Forradalom? Puccs? Idegen beavatkozás? Vagy egy kicsit mindegyik? Valljuk, be az elmúlt napok alaposan megforgatták azokat is, akik próbálják rajta tartani kezüket a hazai közélet ütőerén. A…..
Kuruc ezredes 2014.10.29 09:56:04
@anonymand:
"nem gyakran járok ide az igaz, ám még "szebbikezéssel" nem találkoztam. Ha én, anonymand írok, akkor ne általánosíts, félrevezető lehet."

A szebb kéz magyarul a jobbot jelenti. Ártatlanul azt feltételeztem, hogy a szebbikkel rögtön a jobb mögötti hasonló toldalékra utalsz, de akkor most már tiszta, hogy az atlantista-cionista zavarkeltőkkel vagy a törvényes magyar kormány ellenében.

" gondoltam, hogy előjösz egy kis szalon-zsidózással."

Akik ez esetben most a Jobbikot jelentették, de semmi baj, én is félreértettelek téged. :)

"... bár minden vágyad így teljesülne: Igen, annyira utálom a Fideszt, a Fidesz-KDNP-t, a (nemzetrontó, falépítő, országot szétszakító politikájukat, hazugságaikat, rablásukat, pökhendiségüket, kompromisszumra képtelen voltukat, stb), igen, nagyon utálom.
Ez így megfelelt?"

Annyira utálod, hogy éppen most a Fidesz-KDNP-nél ezerszer jobb és nemzetépítőbb MSZP-SZDSZ-nek és nemzetközi gazdáinak tapsolsz.

"ezt a baromságot inkább nem véleményezem."

Hiszen ők nem azok. Tök független civilek. A norvég alapjukkal, Victoria Nulanddel, André Goodfrienddel, Demszky Gáborral meg a HaHával együtt.

"ha te valaha voltál tüntetésen, akkor ismertél minden jelenlevőt név szerint?
És ha volt közöttük olyan, aki néked nem volt szimpatikus, inkább hazamentél? Vagy te csak azért mentél ki tüntetni, mert xy is kiment?
Persze az ember megválogatja, hogy kikkel áll egy tüntetésen, amennyire lehet.
Meg az is lehet, hogy aki neked nem szimpatikus, az másnak kedves."

Mondjuk, ha az MSZP szervezte, akkor talán nem mentem el rá, ezt a tüntetést pedig a tökfüggetlen MSZP-s Gyulyás barátotok szervezte.
Kuruc ezredes 2014.10.30 09:09:38
@anonymand:
Nagyszerű, tehát akkor ugyanoda tértünk vissza. Te továbbra is egy külföldiek által pénzelt, ballibek által szervezett zavarkeltésnek tapsolsz, amihez hasonlót százezerszám szerveztek már ugyanezek. Ha ügyesek és szerencsések, akkor eljuthatnak majd a puccskísérletig és fegyveres lázadásig is, amelyből csak több százat láthattunk már ugyanezen atlantista-cionisták szervezésében. Valamelyikről csak gyanítjuk, hogy az ő művük, a többit viszont heherészve vallották be pár évtizeddel később. Ti pedig akkor is ott fogtok tapsolni a hátuk mögött, ha eljutnak majd eddig a szintig. Mindezt a törvényes magyar kormány ellenében. Bravó!

Én nem is ezeket a szerencsétlen ballibeket utálom igazán, mert hát legtöbbjüknél születési hiba a magyargyűlölet. Ha nem is bocsájtom meg nekik, de legalább megértem. Az ilyen hozzád meg Tesz-Veszhez hasonló fantasztikus igazságbajnokok az igazi kedvenceim, akik tengernyi eszükkel simán asszisztálnának a hatezerhatszázadik atlantista-cionista puccskísérletnek is, hiszen Orbán is atlantista-cionista. Persze okostónik, nyilván ezért akarják megpuccsolni az atlantista-cionisták, amióta kormányon van. Jó, akkor korrupt! :)
Kuruc ezredes 2014.10.30 21:42:08
@anonymand:
Azért én még válaszolok neked.

"nem külföldről jön a nyugdíjam"

A te nyugdíjad szervezte ezt a tüntetést, vagy Gulyás Balázs, volt kerületi MSZP-alelnök, volt MSZP-s EP-képviselő kisfia, Fideszfigyelő blogger? Demszky Gábor, volt és jelenlegi tudjukki. Valamint a remek kis hahás székházbrigád?

"ballibek"

Ezt az MSZP-SZDSZ koalíciót én a legteljesebb nyugalommal nevezem ballibeknek.

"szép szókapcsolat, értelem nélkül"

A poszt eleji fényképen látható személy ezt a szókapcsolatot maradéktalanul kielégíti. Ajánlom tanulmányozásra becses életútját, de belekukkanthatsz főnökének, Victoria Nuland asszonynak (Fuck the EU!) pedigréjébe is.

"igen, az ellen lehet ellenvéleményt nyilvánítani, tüntetni (Alaptörvénybe foglalt jog)"

Szó sem volt arról, hogy nem lehet. Arról volt szó, hogy te meg a többi állítólagos netes jobbikos most Demszky Gáborék hatalomba való visszamászási kísérletéhez tapsoltok.

"magam is magyar vagyok, most akkor magamat is gyűlölöm?"

A fent említett személyek viszont kevéssé azok, ti pedig most jóesetben közömbösen, rosszabb esetben örömködve nézitek aljas manipulációikat a törvényes magyar kormány aláásására. Ehhez szívből gratulálok.
Szegény szocioliberális majmok már teljesen meghasonlottak saját magukkal. Tényleg ennyire hülyének nézik a kőjobbos huligánokat, ultrákat? Arra nem emlékeznek, hogy 2011. hűvös, sötét januárján az Opera előtt mi történt, amikor odament pár marcona, feketébe öltözött,…..
Kuruc ezredes 2014.10.26 10:01:53
@NemNick:
Dehogy volt kár, mi élvezzük, hogy ide tévedtél, és addig se forgattál fel máshol.
Délután úgyis mész megdönteni az Orbán-rendszert.
Polgárda Kiskáté a libsiknek 2014.10.14 09:25:06
Öröm látni, hogy az év harmadik csapása végleg betette a kaput az eddig is teljesen elkeseredett ballib embertársainknál. Ne legyenek illúzióitok, lesz ennél még sokkal rosszabb is! :) A kis csipkelődés mellett azonban kötelességünknek érezzük szembesíteni benneteket a valósággal, mert…..
Kuruc ezredes 2014.10.14 22:43:12
@Buday András:
Én is nagyon szeretlek, Nyuszifül! :*
Kuruc ezredes 2014.10.15 11:21:42
@global001:
Talán nem lesz benne 10%-os hiány, mint alattatok. A másik kommentednél nem akarsz válaszolni rá, hogy szeretnéd megoldani az ország energiaellátását?
Kuruc ezredes 2014.10.18 15:44:00
@storker:
epp.eurostat.ec.europa.eu/tgm/table.do?tab=table&language=en&pcode=teina225

Velük dumáld meg akkor, mert szerintük meg pont nem, pedig ők is a szakállas nő arcszőrzetébe szeretnek élvezni.
Idén már két gyönyörű diadalt arattunk kisebb-nagyobb csalódásokkal, de a kutyák ugatnak, a magyar nemzet csodálatos karavánja pedig halad. Isten látja lelkem, de amióta a Fidesz kormányoz, még a nap is másképp süt, és a nemzetrontók göndör kórusa legfeljebb egyes…..
Kuruc ezredes 2014.10.14 08:49:59
@global001:
Teljesen egyetértek, ez az igazi szavazás. A 2006-os önkormányzati, 2009-es Európa-parlamenti, 2010-es országgyűlési, 2010-es önkormányzati, 2014-es országgyűlési, 2014-es Európa-parlamenti, 2014-es önkormányzati szavazások nem voltak igaziak, de ez...
Itt le kell boruljunk, a nép ismét az MSZP-SZDSZ-t szeretné kormányon látni.
Tegnap, amikor az EP-Parlament aktuális libsi csőcseléke ismételten nem talált fogást egy Nemes és Nagyformátumú Fideszes Államférfin, történt egy még ennél is szánalmasabb és kacagtatóbb esemény, a híres-neves ATV studiójában. Rendelésre sem kaphatnánk szebbet, íme!A…..
Kuruc ezredes 2014.10.09 19:41:56
@global001:
Vége, ugyanis nem nyertek vele több választást, kedves MSZP-SZDSZ. Ugye milyen szar érzés, amikor a saját fegyveretekkel vernek darabokra titeket?
Kuruc ezredes 2014.10.09 22:34:25
@vizitor:
Képtelenek vagytok elviselni, amikor a saját rendszeretekben a saját szabályaitokkal és a saját fegyvereitekkel valaki kiporolja a valagatokat. A Drágaságos Fidesz csodálatos és teljesen törvényes kétharmadainál még az üldöztetést is jobban viseltétek, ez pedig hatalmas öröm számunkra, fideszesek számára. Ha kívánhatnék a kifogott aranyhaltól, csak azt az egyet kéne kívánnom, hogy minden maradjon így örökre, ahogy most van.
Kuruc ezredes 2014.10.12 22:14:54
@global001:

"azért nem lehet nap- és szélerőművekre alapozni, mert áramra éjszaka is szükség van, valamint akkor is, amikor nem fúj a szél." - L. Simon László Fidesz paksi bővités vitanapján

"Bízzon a fideszben !"

Kurvára érdekelne, hogy miképpen oldanátok meg az ország energiaellátását nap-és szélerőművekkel, ha nem süt a nap és nem fúj a szél. Szerencsénkre ez pusztán elméleti kérdés. Leginkább persze a mi szerencsénkre.
Végre csitulnak az állami biológia tankönyv körüli indulatok, így már beszélhetünk higgadtan a dologról. El kell ismernünk, hogy minket is mélységesen felháborított az ügy. Sőt nem csupán felháborított, hanem mélyen belegázolt férfiúi önérzetünkbe is. Egészen…..
Kuruc ezredes 2014.09.23 21:01:24
@Lord_Valdez:
Hiszen ehhez gyáva, csak lebegtetni meri. Mi viszont értjük. Köcsög Fidesz, amiért nem európai módon merészel gondolkodni, és szerinte vannak nemek.
Elnézést kérek a suta, magyartalan-angoltalan fordításért, de majd remélhetőleg jön megint egy tanult, világlátott MSZP-SZDSZ-es, és segít. Megrázó videót találtunk: egy szorgalmas, angolul gyönyörűen beszélő diákot zaklatni kezdett a norvég bevándorlási hivatal csak…..
Kuruc ezredes 2014.09.18 21:02:42
@global001:
A NER alatt te is az MLSZ-t érted? Vagy hatalmas tudású stoker barátodhoz hasonlóan te se tudod, ki nevezi ki a szövetségi kapitányokat?
Kuruc ezredes 2014.09.18 21:48:12
@vénkujon:
Sőt, a maláj gépet is Viktor térítette el, most ott áll Felcsúton!!444!!!
Kuruc ezredes 2014.09.19 00:15:12
@vénkujon:
Az öngól is róla csorgott be, hiszen te megmondtad. Te, meg a többi ballib. Éppen 2012-es Heti Heteseket nézegetek amúgy, és hasonszőrű barátaid mind-mind az Orbán-kormány bukását jósolgatták 2014-re. Nagyon édesek vagytok ilyenkor. :)
Polgárda A zsidó ISIS 2014.09.05 08:00:00
A mostanában hatalmas médiafigyelmet kapó radikális iszlám szerveződésről köztudott, hogy mindenki üldöz, kiirt, eltapos, aki nem muszlim, vagy esetleg nem olyan muszlim, mint ahogy azt ők elvárnák. Jóval kisebb figyelem mellett, de ugyanezen logikára épülve létezik hazánkban…..
Kuruc ezredes 2014.09.14 22:26:57
@storker:
"Szóval onnan indultunk hogy a Loki szurkerei nem mennek ki a meccsekre,"

Mert nem tetszik nekik az MLSZ néhány elképzelése, de ahogy vezéred megmondta, majdcsak megunják, és visszajönnek. :)

"te erre hoztad be az MSZP-t. Mellébeszélsz, vesztes vagy."

Mert te ezzel azt próbálod igazolni, hogy a Fidesz elképzelése csődöt mondott, pedig dehogy mondott. Igazi kétharmados vesztes vagyok, ahogy a pártom.

"Világválság nélkül kb 10%-os adósságnövekedést hoztatok össze,"

Úgy, hogy 80-ról 80%-ra hizlaltuk az adósságot.

"Gyurcsány 55-ről 62-re növekedés után mondta az őszödit."

Meg trükkök százai, amikről nektek nem kell tudnotok.

"Itt egy matek példa neked: szerinte 7% emelkedés MEGLÉVŐ manyup-pénzzel elkúrás, szerinted 0% növekedés 10%-nyi ELKÚRT manyup-pénzzel, ami tehát TEHER a jövőre nézve az államnak - sikertörténet."

Így van. Sőt, nem csak szerintem. Ezt még rengeteg magyar választó ugyanígy gondolja, ezért küldtek el titeket a picsába, a Fideszt pedig kétharmaddal ismét kormányra.

"mint amennyire tanácsokat osztogathat egy kereskedőház nem-taggyűlésén:)"

Tehát akkor ott vagyunk ismét, hogy az MLSZ döntéseit az MLSZ dönti, nem pedig ME Úr. Köszönöm, hogy nem tudtad megcáfolni ezt se.

"te magad mondod mindig, hogy trafik-ügyben is milyen jól kibasztatok velünk. Az nem az informális hatalomról szól?"

Az? Miért szólna arról? Csak újraosztottuk ennek a rendkívül undorító liberális méregnek a forgalmazását, hogy a fideszes holdudvart tartsa el ezentúl. Ők fogják meggátolni, hogy valaha is visszatérjen az MSZP-SZDSZ.

"nem, ő a legkevésbé a mi zsidónk,"

Akkor miért dolgoztatok ennyire alá? Érdekes módon ő egy atlantista-cionista fideszgyűlölő, de nem a ti zsidótok. Akkor csak egyre tudok gondolni, hogy azért nem a ti zsidótok, mert ti vagytok az övéi.

"engem egyszerűen jobban foglalkoztat, hogy miért jobb az egyik tolvaj helyett a másik és miért tapsolsz hozzá hevesen."

Mert az egyik magyar- és nemzetellenes emeszpés, a másik pedig ezeket a magyar- és nemzetellenes emeszpéseket elzavaró fideszes.

"Pár rendezőt megcsapolni nem akkora kunszt, hogy ezért 1 mrd kimenjen az országból"

Nekünk megéri, a lényeg, hogy most ennek a többszörösét nem tudjátok felnyalni magyargyűlölő filmek elkészítésre a költségvetésből.

"Most Fábry 400 milliója új történet, sokadszor. Amit az MTV-ből kiszivattyúztatok hülyeségekre+lopásra, az önmagában több, mint a teljes ballib filmes gyötrelem."

Megint egy állítás a semmibe, de nem baj, szórjad csak őket, tuti nyertek majd vele.

"Ez mi, fideszes mellébeszélés megint?:) Faszt. Tegyél le egy vb-bronzot, utána ugass."

Verjétek meg Moldovát, utána beszélhetünk róla.

"Alattunk voltak főtáblás meccsek 2x Fradi, 2x Debrecen."

20 év alatt, alattunk megy négy év alatt 1x a Videoton.

"Plusz az ifi-bronz. Alattatok az egy szem Videoton, ami azóta visszafejlődött és a legutolsó hivatalos helyezése az NB1 4. helyezés."

Plusz sokkal szarabb felnőttválogatott, mint alattunk. Ezeket összetéve pedig az jön ki, hogy most jobb a magyar futball, mint alattatok.

"sajnos nem, erre fent válaszoltam is. Ld még forintárfolyam."

Amit cionista gazdáid manipulálnak, mert sehogy máshogy nem bírják megbosszulni a hatalmas veszteségeiket, amiket többek közt Matolcsy Úr az ő kárukra, és a magyarok hasznára okozott nekik. Látod még a hiányt, államadósságot, inflációt, irányadó kamatokat is?

"ja, te hergelsz minket ugye? Közben az agyad eldurran, mert van egy internetes site, ami nem alátok tercel."

Van több is, mindegyiket ugyanazok tartják ki. Időnként belegondolhatnátok abba, milyen kurva nagy mákotok van. Most ezeknek a pénzéből keresgélhetitek a város legjobb burgerét. Ezzel szemben előtte évezredekig kínhalál jutott a hazaárulóknak. Lenyúzták és sóval behintették a bőrüket, tompa karóba igazgatták őket, és lassú, fájdalmas haláluk előtt három napig kérdezgették őket, hogy megérte-e ez az egész, hogy látják most.

"Hát persze, hogy te provokálsz minket:)) Egyébként vigyázz öreg, elkezded átlépni a tágabb normalitás és a büntetőjogi keretek határait."

Az tuti. Meg mertem említeni, hogy hajdan a hasonló hazaáruló ballibeket bevágták a Dunába, ez valóban büntetőjogi kategória és nem történelmi tény. Jöttök Efraimmal, és halálra kerepeltek? Megcélozzátok az iskolaudvaromat egy drónnal?
Kuruc ezredes 2014.09.15 00:18:41
@storker:
"az vagy. Mellébeszélsz, mert a debreceni szurkolókról volt szó."

Akik az MLSZ-szel kapcsolatos nézeteltérésük okán annyira utálják a Fideszt, hogy az országos átlagnál jobban szavaznak rá, pedig hidd el, hogy az országos átlag is nagyon magas. :)

"Ez a mellébeszélés mutatja, hogy milyen vitaképtelen vagy. Meg még lent majd elmagyarázom mi mutatja még."

Szeretnétek kihozni ebből a történetből, hogy a Fidesz megbukott, de nem, nem bukott meg, mert többen járnak meccsre az új stadionokban, mint előtte. Sokkal többen.

"+ a nyugdíjkötelezettség, amit elvertetek, és így máris +10%."

Az eurostat meg a világ többi része, beleértve minket is pedig azt mondja, hogy a 80% az 80%. Te nagyon szeretnél belé még egy tizest, de sajnos nem fog összejönni még az eurostat szerint se.

"itt az adósság %-os mértéke volt a téma. Köszönet, hogy nem cáfoltál semmit."

Ami világválság nélkül is 7%-kal volt magasabb. Mellesleg a világválság remek kifogást biztosít számotokra, hogy lehetett tovább eladósítani. Esetleg nem kellett volna elkúrjátok, és akkor a világválsággal együtt se szaladt volna így el a dolog. Lényeg a lényeg. Ti saját magatok szerint is elkúrtátok, a Fidesz meg még az ellenfelei (eurostat) szerint se.

"jó, hát nem értetted, amit írtam, de nem baj, volt már ilyen."

Dehogynem értettem. Az MLSZ döntéseit az MLSZ hozza, nem pedig ME Úr, velük beszéld meg mert ők a felelősek érte és nem a Fidesz.

"ja, mégse objektív elbírálás volt"

Objektív volt, aki fideszes, az kaphatott trafikot.

"netán politikai szempontok is?"

Nem értem miért zárja ki a kettő egymást.

"Akkor azok lehetnek a fodball területén is:)"

Csak ott jórészt nem a Fidesz dönt, hanem az MLSZ. A Fidesz döntötte el a TAO-t és a stadionépítéseket, a többit nem. Ezek pedig sajnos nem buktak meg, bármennyire is szeretnétek.

"nem dolgozunk, de így is jól felbasszuk a te agyadat."

Akkor miért panamáztatok volna neki kaszinót Sukorón? Egyre zavarosabb vagy.

"Na ezért vagy te egy hatalmas vesztes. Egy feldühített, mérges, duzzogó, blogon okádó, folyton frusztrált szánalmas vesztes."

Tehát akkor mégis ti vagytok az ő zsidói? Rátapintottam a lényegre, jól van.

"Fábry 2012 óta nyalja fel ezt a pénzt. Marslakók: 2 milliárd. Philipke műsora másodszor: 2 milliárd. Plusz Kálomista. Meglesz könnyen ez a pénz, csak olvasgasd az átlátszót."

Ó, megint egy független-civil blog. :D
Ők honnan kapják esetleg a jattot? Ez már ne látsszon át annyira?

"Egyébként a főnököd találkozott Lauder úrral, titeket általában az zavar, hogy a pénz nem hozzátok folyik be. Nem a zsidókkal van itt a gond alapvetően."

Tudom, hogy találkozott. Nagyon csúnyán be is égette szegényt, amikor ME Úr parádés nyilatkozatára kénytelen volt perceken belül visszavonatni a saját ledorongolását. Megértem, hogy ennyire utáljátok ti ezt az embert, nem vagytok hozzászokva, hogy valaki túljár a csúcsnak gondolt kis eszeteken.
Kuruc ezredes 2014.09.15 00:33:56
@storker:
"ez mire cáfolat kiscsíra?"

Arra, hogy alattatok szarabb eredményeket ért el a válogatott, mint alattunk, és kikapott a verhető ellenfelektől is, jobbak ellen pedig nem ért el bravúrokat, ezért a válogatott jelenleg jobban teljesít, mint alattatok teljesített. Megértem, hogy fáj, de ez egy tény, nem a véleményem.

"Akartál valami tököset mondani és ez jött össze? Alattunk volt ifi vb-bronz, alattatok meg nem? Ja, értem."

Alattatok viszont szarabb volt a felnőtt válogatott, méghozzá jelentősen szarabb. Ez pedig többet számít, minthogy jelenleg EB hatodik az akkori VB harmadikkal szemben az U21, a felnőtt válogatottak ugyanis jóval többet számítanak a világ bármelyik országában az U21-eseknél.

"elnézve a beleöntött pénz mennyiségét + Felcsút, aminek sikerült az előkelő 9. helyen végeznie a 10-ből a magyar akadémiák rangsorában, elég szar a hatékonyságotok."

Tehát akkor nemzetközi szinten arányaiban máris ott vagyunk, ahol ti voltatok. Belátod te ezeket. A beleöntött pénz mennyisége a vetélytársakhoz képest lepkefing, ezért több és több pénzt kell beleönteni. Azokat a pénzeket, amikből ti patakvölgyhidakat emeltetek meg cigánykák ellését segítettétek vele, rögtön a játékgépeztetésük előtt.

"nem szarabb: ugyanolyan szar."

De szarabb, ugyanis szarabb eredményeket ért el, mint a jelenlegi. Az ötödik szarabb, mint a harmadik. A moldávoktól 3-0-ra égni szarabb, mint a svédeket 2-1-re verni, ennyi az egész.

"Ha már Moldovát említetted: az észak-írektől hányszor kaptunk ki alattunk?"

Most ünnepeljétek akkor ezt a vereséget. Ez az első olyan eredmény, amikor gyengébb csapattól kaptunk ki tétmeccsen a Fidesz alatt. Remélem nagyon örültök neki és ennek hangot is adtok. Kell a sok x majd Tarlósra októberben. ;)

"A hollandoktól hányszor kaptunk nyolcat? A jugóktól igen, de ott meg az rémlik, hogy továbbjutottunk legalább a csoportból, ha már úgy szeretsz a múltban vájkálni. Ez nektek esetleg összejött valamikor te hatalmas szakértő?"

Nem jött össze, viszont ott egyszer se vertünk meg jobb csapatot, ami négy év alatt már kétszer összejött. A lényeg pedig továbbra is az, hogy a magyar felnőtt válogatott 2010 óta jobban teljesít, mint előtte, ezt a tényt pedig nagyon nehezen viselitek.

"mindet látom, még a kivándorlókat is meg a kozmetikázott munkaügyi statisztikát is. Talán hozzá kéne tenni az USA mutatóit, akkor lennének igazán faszák."

És a síró, éhező kis borsodi romagyerekeket is. :(
Örülök, hogy ismét előjött belőled a hideg, tényimádó emeszpés. Szar érzés nagyon, hogy a Fidesz tényleg jobb nálatok, ugye? Nem kellett volna elkúrni, és akkor ez ma nem lenne.

"most biztos megint valami kemény és ijesztő dolgot akartál mondani, de én csak azt látom, hogy egy faszfej vagy, akit nagyon dühít, hogy vannak rajta kívül más emberek is a földgolyón."

Bécs is a földgolyón van tudtommal, és sokadszorra írom be, hogy jobban örülök az ottlédetnek, mint te magad.

"meg merted, picit pozitív felhanggal. Plusz a múltkor a "töltsük meg azokat a cipőket" agymenésed."

Mert ti pont ezt csináljátok a mi emlékművünkkel. A sajátotokkal szemben azonban nem tűrnétek el, érdekes.

"Tudod mit ezredes? Menj messzebbre, mondj bátrabban ilyen dolgokat, majd próbáljuk ki, hogy följelent-e valami hitbuzgó ballib. Én szívesen rendelkezésükre bocsájtom a dumáidat, meglátjuk ki lesz utána a fasza gyerek:)"

De akkor a fideszes bíróság úgyis felmentene, nem? Ma már nem független az igazságszolgáltatás, mint az emeszpés bírók idején. :(

"Egyébként jelzem, ismét meguntalak. Ez az utolsó kommented"

Igen, többet nem kommentelhetek, mert kimoderálod majd.

"talán már késő van, vagy romlott lehetett a tejecskéd - kiválóan példázza azt, amit rólad gondolok és amit végig ki akartam hozni belőled."

Azt imádom a legjobban, amikor közlitek, hogy győztetek, és büszkén elvonultok. Ez a ballibek legmókásabb jellemvonása.

"Egy igazi vérbeli görcs vagy, aki nagyon-nagyon szeretne valami jó durvát odavágni másoknak, aztán amikor jönnek, és vitatkoznak vele, akkor éktelen haragra gerjed és máris kiderül, micsoda gyenge idegzetű, könnyen verhető kis senki. Majd máskor folytatjuk te győztes, te:)))))"

Minősítgetés, személyeskedés, sértegetés, szinte teljes tárháza ez a profi emeszpés kampányoknak. Ron biztos nagyon büszke lenne most rád, én azonban csakis a már megismerteket tudom mondani. A Fidesz sajnos mindenben jobb nálatok, ami még számotokra is világos, ez pedig nagyon de nagyon keserű ízzel tölti el a füstös nikotinízhez szokott szátokat.
Szinte hihetetlen, de kedves balliberális barátainknak ismét nem tetszik valami, ami az Egyesült Államokban viszont tetszene nekik. Fidesz- és magyargyűlöletüket (ez a kettő egy, és ugyanaz) nem is rejtik már semmiféle álca mögé. Összességében a nyilvánvalóan a magyar…..
Kuruc ezredes 2014.09.13 23:18:49
@storker:
Erre ő tudna válaszolni. Én csakis annyit tudok, hogy részemről bárhova viheti adómentesen, ha megcsinálja.
Kuruc ezredes 2014.09.13 23:21:13
@storker:
Őt kérdezd, hogy miért viszi. Én csak azt tudom megerősíteni, hogy ha megteszi nekünk ezt a hatalmas szívességet, akkor tőlem viheti, ahová csak akarja.
Kuruc ezredes 2014.09.13 23:30:17
@storker:
"Te a kettő közül az utóbbit preferálod. Nekem ennyi így lezárásnak elég is:)"

Így van, ugyanis az ő tönkretételükkel anyagilag és főleg erkölcsileg annyi jót tesz a magyar nemzetnek, hogy ezt az apróbb összeget, amit ti egyébként a zsidó világkongresszus amerikai vezetőjének szántatok, részemről nyugodtan elvihet bárhová.
Kérdéssel fordulnák felétek, de előbb felsorolnám címeiteket. Csak a miheztartás végett.  ..
Kuruc ezredes 2014.08.31 17:36:51
@Engem a keresztény hitem miatt támadnak:

"Huh, pajtás, bocs, elnézésed kérem, nem láttam hogy kérdezel. Évek óta minden augusztust valahol délen töltöm, idén Dél-Afrika volt soron, ne haragudj, három vagy négy hétig nem néztem a Polgárda Blogot, de megtisztelő hogy észrevetted hogy nem kommentelek. Az is megható, hogy ilyen felkészült vagy belőlem, bár kicsit beteges is. Most épp Szingapúrban vagyok, de lásd milyen fontos vagy nekem, innen is igyekszem neked válaszolni."

Micsoda egy világpolgár vagy. Hidd el, én ennek jobban örülök, mint te. :)

"Igen, nagyon szar érzés most nekem, hogy Magyarország lett Európa növekedési motorja(?), kifejezetten szenvedek. De azért az államadóssággal kapcsolatos hírek kicsit megvígasztalnak, örülök hogy egy kicsit most rosszabb a magyaroknak. Gyűlölöm őket ugyanis, Európát viszont imádom."

Évek óta a növekedés az egyetlen mentsváratok, és erre most itt van. :)
Megértem, hogy nagyon szar nektek most.

"Figyelj, pajtás, neked idén se jött össze egy hét Zalakaros? Mert azt látom hogy gyakorlatilag minden nap itt voltál és írogattál (oké, most azt fogod mondani hogy nem minden nap, igazad van, vannak kivételes napok is amikor nem írogatsz)."

Akkor ez most ismét zseniális logika részedről. Minden nap itt vagyok, kivéve, amelyik napokon nem vagyok, valamint ha Zalakaroson lennék, akkor ott tényleg nem lenne net, hogy ide írhassak. Csakis otthonról tudok ide írni, máshonnan nem.
A végén még téged fognak indítani Falus Fletó helyett, ha ilyen zseniális következtetésre vagy képes.

"Csak mert tavaly vagy tavalyelőtt olyan lazán írtad, hogy "itt hűsölünk a medence mellett, iszogatjuk a sört, a barátnőnket simogatjuk, néha csobbanunk egyet" (bocs, nem tudom szó szerint idézni, lusta vagyok megkeresni, azt se tudom hogy melyik blogod volt)."

Sztem ezt pont Budai(y) kollega írta, de legyen.

"Szerintem tényleg túlzásba viszed egy kicsit. Biztosan szuper ember Mészáros Lőrinc, egy valóságos hungarofil, a magyarság jótevője, de hogy az egész augusztust azzal töltsd hogy őt védd storkertől, az szerintem egy kicsit túlzás. Ha most azt válaszolod, hogy de te nem is Mészáros Lőrincet védted, hanem Zsiga Marcellt / Habony Árpádot / Simicska Lajost / Rogán Antalt / Vlagyimír Putyint vagy más kedvencedet, akkor elnézésed kérem, kérlek helyettesítsd be a megfelelő nevet. Nincs most időm visszaolvasni az elmúlt hónap termését. A lényegen nem változtat."

Bizony, hogy hungarofil, hiszen fideszes. Isten Pártjának földi helytartója.

"Na mindegy, mondtam én már ezt neked. Nem baszogatásból írom, őszintén remélem hogy összejön jövőre valami, legalább egy hét Hajdúszoboszló. Anyósék hol laknak? Nem lehet lemenni hozzájuk egy hétre? Ja, ők is panelben? Szar ügy."

Egyébként ez is zseniális húzás. Tutira megnyeritek vele a csóró lúzer magyarokat, ha a pofájuk előtt csörögtök a sok sékeletekkel. Elismerésem, ezzel végre megbuktatjátok majd a Fideszt!
Kuruc ezredes 2014.08.31 17:39:29
@Engem a keresztény hitem miatt támadnak:

"Még csak annyit kérdeznék, aztán tényleg abbahagyom mert indulnom kell a reptérre, hogy téged mi hajt, mi vezet?"

Leginkább az, hogy veletek kibasszunk. Nemrég még a tiétek volt minden ebben az országban, és ez most oda. :(

"Az, hogy Orbán Viktor meg Vlagyimír Putyin akkora jót tett személy szerint veled, annyira jobb lett az életed a nevezett urak alatt, hogy úgy érzed, ezt azzal kell meghálálnod, hogy azzal töltöd az életedet, hogy ülsz a gép előtt, dicsőíted azokat a drága embereket, és ha valaki csúnyát ír róluk, akkor te keményen rászólsz?"

Pontosan. Hergelünk titeket, idegesítünk, trollkodunk, és amíg ide kommenteltek, addig se szennyezitek máshol a magyarokat a kommentjeitekkel.

"Ezt egyszerűen nem tudom elképzelni (mármint azt nem tudom elképzelni hogy én ezért létrehozzak egy honlapot), de elfogadom, biztos van ilyen ember. Sok sikert!"

Persze, neked nincs sok ilyen blogod, csak olyan 75 címlapos, amikhez persze semmi közöd, mert te máshogy vagy nemballib, mint ahogy ők nemballibek. Most hova utazol amúgy? Utalt a norvég alap?
Kuruc ezredes 2014.09.12 00:47:25
@Engem a keresztény hitem miatt támadnak:
"Fogalmam nincs, mit értesz "világpolgár" alatt, valószínűleg valami hasonlóan tisztán kikristályosodott, pontosan definiált fogalmat, mint az általad gyakran használt "atlantista" alatt (de mondhatnék "SZDSZ-es"-t is). Nos, ha szerinted attól már világpolgár lesz valaki, hogy évente elmegy külföldre nyaralni, akkor igen, világpolgár vagyok, meg még sokan mások is."

Állandóan külföldön lófrálsz, onnan kommentelsz, és sosem mulasztod el megemlíteni ezt a kis tényt. Mindannyian posztoltunk már ide úgy, hogy külföldön voltunk, de mi sose írtuk be, hogy juhú, végre nem vagyunk Magyarországon. Valld be, hogy te egyszerűen szeretsz nem itt lenni!
Állandósíthatnád ezt esetleg, és választhatnál valami sokkal menőbb új hazát. Izrael esetleg? Egy magadfajta már bevallotta, hogy érintés nélkül elélvez, ha hallja, hogy az izraeli véderő éppen támad.

"ME Úr tavaly a horvát tengerparton nyaralt, ő is világpolgár?"

Dehogyis, az ugye Magyarország.

"Itt nem pont arra gondoltam, hogy ha levonulsz Zalakarosra, akkor fizikailag nem férsz hozzá az internethez, hanem arra, hogy ha le is vonulsz, akkor sem vagy képes egy hetet leszakadni a rendkívül fontos csatározásaidról Simicska Lajos védelmében. Tehát nem technikai-informatikai, hanem lelki-pszichés problémára próbáltam rávilágítani."

Hanem, hogy néhány naponta rá szoktam nézni a saját blogomra? Zseniális meglátás, köszönöm.

"Fasz akarja megnyerni a magatok fajta tirpákokat, akiknek az álma egy hét Kehidakustány."

Most már nem akarjátok leváltani a Fideszt? Vagy megint puccsolni szeretnétek? Nehéz lesz az, hidd el!

"A tömegek mindig is prolik voltak, azok is maradnak. Persze hogy a magukfajta/magatokfajta szotyizós tahók után vonulnak bégetve."

Imádom ezt az emelkedett stílusodat, valóságos kis Lukács György vagy. Képzelem, hogy dúlsz-fúlsz majd az újabb választási vereségetekre. :)

"Engem ez a legkevésbé sem zavar, jól elvagyok ebben az állapotban, sőt remélem hogy még sokáig fennáll, hiába harsogod ugyanis tele pofával, hogy ez nektek milyen jó, az igazság ugyanis az, hogy ez épp nektek szar, az orbánimádó mélyhívőknek, nem pedig a storker- meg magamfajtáknak, akik kívülről röhögnek rajtatok. Szóval rajta, folytasd, hadd szórakozzunk!"

Teljesen életszerű a kép, hogy nyugodtan és emelkedetten szórakoztok rajtunk, amikor még külföldön se tudtok mást, csak ide kommentelgettek és próbáljátok szítani a fideszellenes közhangulatot, ami persze sajnos nem sikerül nektek. Képzelem mennyire ilyen lehettél, amikor még képet is kerestél a Nagyságos Tekintetes Semjén Zsolt Miniszterelnök-Helyettes Urunkról.
Öröm olvasni a tajtékzó, ruhaszaggató hozzászólásokat a 444.hu-n. Bizony, ez most kurvára fájt szegény SZDSZ-MSZP-seinknek. Egyik utolsó büszkeségük - mintha Kertész Ákos és Dániel Péter egyszerre gyakorolt volna kegyet a Fidesz-kormány felé. Nem elég, hogy augusztus 20-a…..
Kuruc ezredes 2014.08.24 21:48:37
@vénkujon:
Dehogyis, nincsenek is magyarok, egyszerűen nem léteznek, azazhogy a zsidók az egyetlen igazi magyarok, meg az atlantista libsik! Nem hallottad még az ATV-n?
Kuruc ezredes 2014.09.04 12:06:22
@vizitor:
A főművét én olvastam, de alapvetően azt számít, hogy elloptuk a holocaustbohócot, és most a mi cirkuszunkban lépett fel. Ezt pedig roppant nehezen viselték a ballibek, ami csodálatos.
Hát, ennyi volt a kirándulás a pártpolitika sűrűjébe:  Egy francia hátterű befektetésre szakosodott multinacionális cégnél folytatja pályafutását Bajnai Gordon, ugyanakkor nem költözik el Magyarországról – értesült a hvg.hu. Az Együtt nevű párt alapítója…..
Jobbegyenes Kertésztelenség 2014.08.15 17:09:08
Kertész Imre kitüntetése alapjáraton beférne az elmúlt két évtized számtalan „óbazmegjeinek” sorába, és az ember elintézné egy keserű legyintéssel, meg egy nagyfröccsel. Amiért írni érdemes róla, az a döntés indoklása, és az erre érkező reakciók, mert ezek orvosi…..
Kuruc ezredes 2014.08.17 15:48:04
@csak egy néző:
Igen, most megint a saját csapdátokba estetek. Az autószerelő megint túljárt a kibaszott okos akadémikusaitok szuperművelt eszén. Amúgy mi a baj ezzel? Imre Kertesz talán nem magyar származású?
Kuruc ezredes 2014.08.17 20:46:21
@csak egy néző:
Igenigen, és tudjátok, miért imádjuk mi ennyire a Fideszt?
Mert gecire kibaszott a ti gusztustalan fajtátokkal, amit nem bírtok elviselni.
Többé nem ti kormányozzátok Magyarországot, ami 1945 óta még egyszer sem fordult elő veletek, és ezzel nem tudtok mit kezdeni.
Alig várom már, hogy még sok évtizedig kénytelenek legyetek tehetetlenül bámulni a Fidesz kormányzati nemzetiszín pántlikáit.

Ha meg nem, akkor meg nektek jó utat Brüsszelbe, Luxemburgba, meg Haifába! :)
Kuruc ezredes 2014.08.17 21:17:31
@csak egy néző:
Örömmel a faszt. Ne hazudj már ilyeneket!
Legszívesebben felrobbantatnád a széfjeinket vagy megcéloznád drónokkal az iskolaudvarainkat. Mivel azonban ezeket nem teheted, tehetetlen dühvel ócsárolod a nemzeti kormányt az interneten.
Ha gyerekkoromban füllenteni próbáltam, anyám mindig azt mondta: a hazug embert hamarabb utolérni, mint a sánta kutyát. Ez jutott most eszembe, amikor a trafik-pályázat dokumentumai körüli hazugságáradat nyilvánosságra került. Hazudtak, amikor azt állították, hogy mindenféle…..
Kuruc ezredes 2014.08.17 12:22:40
@Pan Modry:
De egyenlő, ugyanis a Fidesz bukása automatikusan együtt jár az MSZP-SZDSZ ismételt hatalomra kerülésével. Tehát mindenki, aki a Fidesz ellen kelt hangulatot, posztol, agitál, szavaz, valójában a fideszellenes atlantista-cionista tömb hazai szálláscsinálója. Élükön veled, meg a punkpatkány cimboráddal.