Adatok
Zoltan Csorosz
0 bejegyzést írt és 22 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
És ki tudja ezt rajtad kívül? Mert ha tényleg az, akkor bizony ott volt az idei szezonnyitó Parkoló Parádén május kilencedikén és nagyon-nagyon sokan látták. Fantasztikus sleeper-Mitsubishi, kanzdsikkal teli, japán belpiacos Supra Mk.4, a sárga földig ültetett cult-klasszikusok,…..
Zöld, világít és előtted gyalogol, mi az? Valeós hosztesz. Aztán amikor a hosztesz megfordul, és erőnek erejével a standra invitál, nem teheted meg, hogy lelépsz, kézbe veszel egy kitett tárgyat és profizmust imitálsz. Hopp, de mi is ez a tárgy?
Turbó? Dehogyis. Az a…..
Zoltan Csorosz
2014.10.05 14:40:28
@misinator: +1
Szánalmas, hogy ezt a cikket már meg akartam írni, és most már konkrét apropója is lett a baráti körömből. A motorosokkal szemben sok dolog jobb, mint régen, de mindig akad egy-két súlyos homályökör és nagyon bajt tudnak csinálni.
Sajnos az utóbbi időben divat lett a "ez…..
Azt hiszem rossz dolog, ha az ember tárgyakhoz kezd kötődni, de sajnos hajlamos vagyok rá. Van, amikor egy különleges dologról van szó, például egy sportkocsiról, ott érthető az izgalom, de én a világ talán legunalmasabb autója iránt érzek így.
Adott az öreg hármas Golf, amit…..
Zoltan Csorosz
2014.07.22 08:37:24
@DrSzoke: Az tényleg tuti, ha szervizbe viszed, fel tudja pezsditeni a véred. :)
Mire ezeket a sorokat olvassák, mi már feltehetőleg az M7-esen vánszorgunk olyan bő nyolcvanas tempóban Trieszt felé a 49 éves Autobianchival, hátunk mögött a tableten filmbe bambuló két gyerekkel, az ő hátuk mögött azzal a szerény cókmókkal, amit egyáltalán vihetünk…..
Zoltan Csorosz
2014.07.20 14:01:11
@Nem Penny hajója:
Pont erre gondoltam én is. Pár hete jártuk meg mi is a terhes párommal és kisfiammal Cres szigetét egy 21 éves Opellel. Nekünk 115 Le és majd 4,8m összhossz adatott meg, de azért kellően meg voltam illetődve az út előtt. (az öreg technika azonban nem hagyott cserben)
Bele sem merek gondolni, hogyan volt nekik ekkora bátorságuk elindulni. :)
Pont erre gondoltam én is. Pár hete jártuk meg mi is a terhes párommal és kisfiammal Cres szigetét egy 21 éves Opellel. Nekünk 115 Le és majd 4,8m összhossz adatott meg, de azért kellően meg voltam illetődve az út előtt. (az öreg technika azonban nem hagyott cserben)
Bele sem merek gondolni, hogyan volt nekik ekkora bátorságuk elindulni. :)
Ma kiment Csikósék Enstall-cikke és lám, mi jött szembe? A Petrolicious ismét csodálatosan megkomponált filmje az EGYETLEN eredeti P4-ről. Sok hanggal, nyélgázon. Csöppen ettől a férfiember. Négyliteres V12, szívómotor, 450 lóerő és minden más. Gyönyörű.…..
Zoltan Csorosz
2014.07.16 18:40:23
Zoltan Csorosz
2014.07.16 18:42:53
Majd' két héten át Londonban és környékén portyázunk, gyűjtjük az anyagot, tapasztalatot, interjúkat csinálunk. Bende Tibbyvel tíz napon át együtt szívjuk szűk szállodai szobák, a bérautó és lepukkant útszéli etetők levegőjét. És egymás idegeire megyünk, kihullik a…..
Zoltan Csorosz
2014.06.16 11:08:09
@bigpond:
Ismerősök és barátok elbeszélései alapján csak rendezett egzisztenciával rendelkező magyarokat engednék be a házamba külföldön, illetve közgáz szlenggel élve a 3F-et. (Friends/fools/family)
De témát lezárva, tényleg kiváncsi vagyok, mit sikerül a srácoknak összehozni 2 hét alatt.
Remélem azért lesz min csodálkozni. :)
Mint mindig! :)
Ismerősök és barátok elbeszélései alapján csak rendezett egzisztenciával rendelkező magyarokat engednék be a házamba külföldön, illetve közgáz szlenggel élve a 3F-et. (Friends/fools/family)
De témát lezárva, tényleg kiváncsi vagyok, mit sikerül a srácoknak összehozni 2 hét alatt.
Remélem azért lesz min csodálkozni. :)
Mint mindig! :)
Turbófeltöltőt vásárolna, motort csapágyaztatna, vagy inkább elmenne tíz napra a Balatonhoz a családjával? Érdemes az autó karbantartására odafigyelni, sok pénz múlhat rajta.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Zoltan Csorosz
2014.05.10 05:19:46
@novothauto:
Szia.
Itt nem arról van szó, hogy rossz amit irsz, hanem arról, hogy nem biztos, hogy minden apsektusban pontosan igaz. :)
Lnézést, hogy pontosan fedi a valóságot. :)
Konkretizálok.
Odaadó, körültekintő gazdája vagyok egy PSA 1,6 dizel motorral szerelt autónak. 2010 óta mentem vele 130e km-t. A gyári húszezres szerzizeket revizáltam, és megállapodtam 10-12e km-es csereintevallumokban. Go szűrőt minden 3. olajcserekor cserélek. 60e kilóméterenként kap egy Protec ua rendszertisztitót a gép.
Első 3e km után után olajcsere, majd 10e -nél is. De ott már azért mert ki is fingott a turbó. Gariban cserélték. NC.
Olajat felváltva használtam, mindig a gyártónak megfelelől minőségüt, általában Castrolt és Ford gyári 5W40-et.
Mivel a forgalmazó elfelejtette közölni, hogy a kocsi majd két éve a szalonban áll forgalomba helyezve (nem tudták eladni) és alig van rá gyártó garancia, a turbócsere után minden szerviztevékenységet én vagy megbizható barát (van ilyen, higgyétek el :) ) csinált. Aztán persze tönkre is ment a forgalmazó márkaképviselet, hogy ne lehessen őket perbe fogni, de ez egy másik történet.
Akkor tehát a lényeg: Az eredmény?
113e km-nél minden előjel nélkül ( se olajnyomás hiba, se rendellenes hangok) nekem is a cikkben emlitett módon állt meg a turbó, kokszolódott el az olajszűrő, mnet el az alapjárati olajnyomás.
2006 óta hajtunk családdal egy Mondeo kombit, most már 400e felett van benne. Mindig gyári Ford A1-es olajjal gyári turbó van rajta, megy mint a veszedelem, nem füstöl, pedig egy szakajtónyi csúcsból szereltünk hozzá össze 4 darabot (na jó vettünk pár kapcsolószelepet hozzá, de ez is más sztori...)
Szóval csak azt akarom mondani, hogy az 1.6 PSA dizleket inkább nem kell megvenni. Tök nyolc, milyen olajat használsz, mikor cserélsz, kokszolni fogja, szopni fogsz, csak idő kérdése a dolog.
Nekem már nincs benne a motorban az előszűrő...
És ezt már nem saját felelőségemre tettem,a hiba feltárását, a turbócserét, bevizsgálást, a teljes szakszerű szerivizt egy bp-i márkaszervizben végeztettem el.
Szóval nem minden a maximális törődés, és odafigyelés sajnos.
Minden egyéb dologban maximálisan egyetértek veled.
Szia.
Itt nem arról van szó, hogy rossz amit irsz, hanem arról, hogy nem biztos, hogy minden apsektusban pontosan igaz. :)
Lnézést, hogy pontosan fedi a valóságot. :)
Konkretizálok.
Odaadó, körültekintő gazdája vagyok egy PSA 1,6 dizel motorral szerelt autónak. 2010 óta mentem vele 130e km-t. A gyári húszezres szerzizeket revizáltam, és megállapodtam 10-12e km-es csereintevallumokban. Go szűrőt minden 3. olajcserekor cserélek. 60e kilóméterenként kap egy Protec ua rendszertisztitót a gép.
Első 3e km után után olajcsere, majd 10e -nél is. De ott már azért mert ki is fingott a turbó. Gariban cserélték. NC.
Olajat felváltva használtam, mindig a gyártónak megfelelől minőségüt, általában Castrolt és Ford gyári 5W40-et.
Mivel a forgalmazó elfelejtette közölni, hogy a kocsi majd két éve a szalonban áll forgalomba helyezve (nem tudták eladni) és alig van rá gyártó garancia, a turbócsere után minden szerviztevékenységet én vagy megbizható barát (van ilyen, higgyétek el :) ) csinált. Aztán persze tönkre is ment a forgalmazó márkaképviselet, hogy ne lehessen őket perbe fogni, de ez egy másik történet.
Akkor tehát a lényeg: Az eredmény?
113e km-nél minden előjel nélkül ( se olajnyomás hiba, se rendellenes hangok) nekem is a cikkben emlitett módon állt meg a turbó, kokszolódott el az olajszűrő, mnet el az alapjárati olajnyomás.
2006 óta hajtunk családdal egy Mondeo kombit, most már 400e felett van benne. Mindig gyári Ford A1-es olajjal gyári turbó van rajta, megy mint a veszedelem, nem füstöl, pedig egy szakajtónyi csúcsból szereltünk hozzá össze 4 darabot (na jó vettünk pár kapcsolószelepet hozzá, de ez is más sztori...)
Szóval csak azt akarom mondani, hogy az 1.6 PSA dizleket inkább nem kell megvenni. Tök nyolc, milyen olajat használsz, mikor cserélsz, kokszolni fogja, szopni fogsz, csak idő kérdése a dolog.
Nekem már nincs benne a motorban az előszűrő...
És ezt már nem saját felelőségemre tettem,a hiba feltárását, a turbócserét, bevizsgálást, a teljes szakszerű szerivizt egy bp-i márkaszervizben végeztettem el.
Szóval nem minden a maximális törődés, és odafigyelés sajnos.
Minden egyéb dologban maximálisan egyetértek veled.
Zoltan Csorosz
2014.05.10 23:38:26
@vasgyuszi: Javoll! :)
Látványos válogatás Ogier Montéjéről. Ebben azért benne volt pár perec lehetősége, nagyon vigyáztak rá az égiek.
..
Zoltan Csorosz
2014.01.22 21:42:31
Rendszeres olvasóink közül talán sokan emlékeznek még Aoki Kunio történetére. A japán világutazó kettőötvenes Suzuki Djebeljével átmotorozott többek közt Szibérián, Ukrajnán és Románián is. Magyarországra érve a Király utcai hostelben szállt meg, ám motorját reggelre…..
Zoltan Csorosz
2014.01.21 21:37:20
@Csizirájder: +1
El kéne innen húzni ... vagy tekerni, amig van mivel. :)
Ja, nekem is megfújták mindkét bringámat egy füst alatt. Az egész tárolóban von vagy harminc, de az én (mi) kettőnk kellett neki.
Ez van, de legalább pár éhes száj/heroinfüggő kar megtelt anyaggal.
Ez a dolog ad csak erőt, elviselni hiányukat.
El kéne innen húzni ... vagy tekerni, amig van mivel. :)
Ja, nekem is megfújták mindkét bringámat egy füst alatt. Az egész tárolóban von vagy harminc, de az én (mi) kettőnk kellett neki.
Ez van, de legalább pár éhes száj/heroinfüggő kar megtelt anyaggal.
Ez a dolog ad csak erőt, elviselni hiányukat.
Rallye Dream - Gyerekkori álmok teljesüljetek!
Kis autóval is lehet nagyot esni...
2014.01.13 18:00:59
Nem sokkal kisautós posztunk után láttuk meg ezt a perecet, ami egyáltalán nem mondható kicsinek.
A sofőr egyébként nem véletlenül R2-es Fiestával megy, hisz tavaly már jól kiismerhette a JWRC mezőnyben. Ja igen, elég fiatal a srác - ma, január 13-án töltötte be 21.…..
Zoltan Csorosz
2014.01.13 22:56:36
Ahogy a frissen megvett Fiat Ulysse-t vittük Szentendréről az M0-on, pár dolog kiderült. Például, hogy nem rosszabb, mint amilyennek elsőre tűnt. A mosatásnál kiderült, hogy sehol sem ázik be, és hogy a kilencvenes évekből, franciáktól származó, sötét színű autókkal…..
Zoltan Csorosz
2014.01.12 10:45:30
@peta33: :)
Ja. A nem ajánlott 2001-es TDCI-m van 2.0 -ás, 130 lovas.
Érdekes módon nekem 400e felett kellett csak a csúcsokat cserélnem, illetve a magasnyomásút is vele egyetemben, mert sajnos spénesedett. Gyakorlatilag a magasnyomású cseszett ela a csúcsokkal, mert csupán kapcsolószelep cserével életre lehetett kelteni őket, ami azt jelenti, hogy még mindeig 3 darab majdnem eredeti csúcs van a "szar" common rail motoromban.
És igen, 15e volt a bontott nagynyomású szivattyú.
Sokan annyira fosnak ezektől a TDCI motoroktól. Pedig nem a rendszerrel van a gond, hanem a (l)user-rel.
Egyébként jól látod, valóban értek hozzá, mindent magam csinálok az autón. Még IDS kábel, és szoftver is áll rendelkezésre a programozáshoz.
:)
Ja. A nem ajánlott 2001-es TDCI-m van 2.0 -ás, 130 lovas.
Érdekes módon nekem 400e felett kellett csak a csúcsokat cserélnem, illetve a magasnyomásút is vele egyetemben, mert sajnos spénesedett. Gyakorlatilag a magasnyomású cseszett ela a csúcsokkal, mert csupán kapcsolószelep cserével életre lehetett kelteni őket, ami azt jelenti, hogy még mindeig 3 darab majdnem eredeti csúcs van a "szar" common rail motoromban.
És igen, 15e volt a bontott nagynyomású szivattyú.
Sokan annyira fosnak ezektől a TDCI motoroktól. Pedig nem a rendszerrel van a gond, hanem a (l)user-rel.
Egyébként jól látod, valóban értek hozzá, mindent magam csinálok az autón. Még IDS kábel, és szoftver is áll rendelkezésre a programozáshoz.
:)
Index címlapon láttam valami trollozós irományt, belenéztem. Kár volt. A szerző, ahogy elnézem, a saját komplexusait próbálja másokra kivetíteni.
Ennek legfőbb jele a címlapon látható fotó (kíváncsi lennék, a rajta látható srác mit szólt, hogy trollosítva lett, vajon tud-e…..
Zoltan Csorosz
2013.12.26 19:28:44
Mai Égéstér-adásunk kommentposztja.Direktlink a letöltéshez...
Bár a nyarat idén már abszolváltuk, álmodozni vízpartról télen lehet igazán, pláne hogy mindenkinek vannak álom vízparti úticéljai, pl. Maldív-szigetek, St. Tropez, a New York-i Hamptons vagy éppen Horvátország. Na, de mi van Törökországgal? Van egy félsziget, ami hasonló élményt nyújt az…..
Rendkívüli jelentőségű sajtóközleményt adott ki ma a Gépjármű Márkakereskedők Országos szövetsége:
2013. július 2-án a GÉMOSZ és az NGM egy sajtótájékoztató keretében közös megállapodást írt alá, amely a foglalkoztatás bővülését és a feketegazdaság…..
Zoltan Csorosz
2013.07.12 00:16:28
@fikuszkukisz: Éppen ez a lényeg. Legálisan nem lehet boldogulni. Örülök, hogy egyetértünk!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Opelesként egy ilyennel már meg lehet jelenni egy parkolóparádén, vagy még kevés vagyok? :)
www.dropbox.com/s/ntqcp4thktdpclm/IMG_20141004_123937.jpg?dl=0