Regisztráció Blogot indítok
Adatok
naNAna (törölt)

1 bejegyzést írt és 79 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ami jelenleg tudható Zandagortékról: Péntek este (március 20) megérkeznek. Minthogy az Androméda-galaxis pozíciója hozzávetőleg É 661 478, Ny 413 337, valahonnan észak-északnyugatról várható a támadás. Érdemes tehát arrafelé szondákat állomásoztatni. Több flottával…..
Érdemes nekiállni hírszerző központokat építeni, mert mostantól működnek is. Minden ilyen intézmény 100 ügynöknek ad helyet, és körönként 10-et képez ki. A bolygó adatai közt az ügynökök száma ezt jelzi: az első szám mutatja, hogy hány ügynökünk van, a második, hogy…..
Elkészültek az űrhajók képei: A help pedig kissé átalakult: popup-os lett. Így ezentúl kényelmesebb a navigáció a játék felülete és a help között, illetve a helpen belül is. Plusz kibővült a bolygó osztályokkal és az űrhajókkal. Időhiány miatt sajnos most lassabban…..
Eltelt egy hét a bétateszt indulása óta, így levonható pár tanulság. Az egyik, hogy (úgy tűnik) azért egész játszhatóra sikerült a dolog, legalábbis a többség elég aktívan tolja. És miért vacakolna vele, ha nem érdekelné? A másik, hogy bár (durva) hiba kevés volt,…..
naNAna (törölt) 2008.12.05 18:31:54
Tartsd szem előtt az alábbi ábrát: A népesség meghatározza a munkaerőt (50%-os aktivitási ráta). A munkaerő az energiát (erőművek). A munkaerő és az energia a kaját (élelmiszeripar) és a lakóhelyet (települések). A kaja és a lakóhely pedig a népességet (minimum). Ha van…..
Végre valahára elindult a teszt! Aki jelentkezett, és mégsem kapott e-mail, nézze meg, hogy a szpemszűrő nem volt-e hiperaktív, aztán szóljon nyugodtan, és küldök új levelet. Mindenki egy 20 ezer fős bolygót kapott, ami egyensúlyból indul, vagyis az energia és élelmiszer…..
Hogy legyen mit nézegetni, amíg késik a teszt: a help most már az építési időket és költségeket is tartalmazza...
naNAna (törölt) 2008.11.27 18:54:38
naNAna (törölt) 2008.11.27 19:59:26
Majdnem az összes gyár és erőforrás képe felkerült a help-be. Ez például egy félvezetőgyár: Szintén felkerültek a leírások, és ami még fontosabb, a paraméterek is. Minden gyár alatt egy három oszlopos táblázat található, egy vagy több sorral: A sorok a különböző…..
Ez egy képes beszámoló a háború menetéről. Apróságok (és persze a grafika) még változhatnak, de alapvetően így lehet majd játszani. A térképen látható egy saját bolygó (zölddel) és egy ellenséges (pirossal). Mindkettőt egy-egy flotta védi: Ha rákattintunk a flottánkra,…..
Lezajlott az AXN Sci-Fi - SFportal Találkozó a MOM Parkban, ahol a kisteremben én is lehetőséget kaptam, hogy a játékról meséljek. Ez a ppt volt hozzá, bár aki olvasgatja a blogot, nem sok újdonságot fog benne találni. :-)..
naNAna (törölt) 2008.11.15 20:29:22
A bétateszt sajnos csúszik, előre láthatóan jövő szombaton (nov 22) indul el. Amúgy eddig 25 tesztelőnk van, és 670 leendő játékosunk...
Az erőműveken túl az alábbi bányák, gyárak lesznek a játékban (a nevek még változhatnak). Általában jellemző a vertikális integráció, vagyis hogy az egymást követő folyamatok gyakran egy egységen belül történnek (nincs külön titánbánya és titánkohó). Ennek célja, hogy…..
A fenti rajz a flották állapotgráfját ábrázolja, a körök az állapotok, a vonalak az átmenetek, a kék feliratok pedig a parancsok. Hogy világos legyen, mi is ez, jöjjön a magyarázat. Egy flotta alap esetben vagy állomásozik egy bolygó felett (ALLOMAS), vagy lebeg az űrben (ALL).…..
Mivel a bétateszt még egy kicsit odébb van, és szűkkörű (vagyis regisztrációhoz kötött) lesz, itt egy tesztfelület, amit ki lehet próbálni: Építkezni, háborúzni nem lehet, kattintgatni, térképezni, csetelni, és a help-et nézegetni igen...
naNAna (törölt) 2008.10.26 21:36:36
naNAna (törölt) 2008.11.08 13:15:53
naNAna (törölt) 2008.11.09 09:36:55
Összeállt a hajókészlet. 18 űrhajó van benne, nagyrészt a ti ötleteitekből összegyúrva, amiért hálás köszönet! Kipróbálható a csataszimulátorban: Cirkálók A cirkálók a legalapvetőbb űrhajók. Egyszerű lézerágyúiknak és titán páncélzatuknak köszönhetően…..
naNAna (törölt) 2008.11.08 13:10:25
Nandoo kérdése összetettebb annál, minthogy kommentben reagáljak rá. Hogyan finanszírozzuk a játékot? Mivel a fejlesztés és a fenntartás sincs ingyen, ez egy megkerülhetetlen probléma. Az egyik lehetőség, hogy valaki más fizet a játékosok helyett, tipikusan hirdetők. Lehet…..
Kenobi tábornok. Ön atyám oldalán harcolt a klónháborúkban. Most kéri, küzdjön vele a Birodalom ellen is. A hajómat támadás érte, így nem mehetek el önért, hogy elvigyem Alderaanra. A felkelés számára létfontosságú információkat juttattam ennek az R2-es egységnek a…..
Legjobb tudásunk szerint a Tejútrendszer egy küllős spirálgalaxis két nagy karral (Perseus, Scutum-Centaurus), két kicsivel (Sagittarius, Norma), és néhány részlegessel (Orion, Közeli 3kpc, Távoli 3kpc). Az átmérője kb 100 000 fényév, ebből a küllőé 27 000, a spirál…..
Két screenshot a játékból: Scrollozható térkép Egy bolygó részletei Persze ez még sokat fog csiszolódni.....
Háború nélkül nincs stratégiai játék. Na jó, van, de ha egyszer eljön Zandagort, nem sakkban fog eldőlni a Galaxis sorsa. És, tegyük hozzá, tulajdonképpen a sakk is hadi játék. Többféle szinten és módon lehet modellezni a háborút. Absztraktan, mint a kő-papír-olló,…..
1. Már több, mint 300-an regisztráltak. :-) Mivel egy massively multiplayer játék élvezeti értékét növeli, ha sokan játszanak vele, jó lenne ezt a számot tovább növelni az indulásig (meg persze utána is). Ezért kérek mindenkit, akinek vannak játékos ismerősei, szóljon nekik!…..
naNAna (törölt) 2008.10.19 08:08:27
Ez a bejelentés a tökéletes névnapi ajándék nekem :) Köszi :P

Nem gondoltam hogy az SF portálon levő cikkből megtudhatunk újabb dolgokat! Most itt vannak az ötleteim:ű

-Komoly védelmi rendszer kialakíthatósága (kémek ellen)

- Ugye a bolygók képei középre lesznek igazítva?

-Ha egy flotta támadja a bolygót, miután leküzdték a külső védelmet, leszállnak a bolygón és lezúzzák az ellenséges katonákat - tehát 2 hullámú támadás: Levegőben és földön

-Úgy lesznek elrendezve a bolygók mint az Ikariamban, vagy úgy mint a Travianban ? Úgy gondolom hogy a kereskedőbolygós terv az Ikariamos stílusban könnyebben megvalósítható!

-Kéne a játékba egy rendszer hogy ha egy játékos ~2 hétig nem látogatja meg a bolygóit akkor azok:

- Elhagyatott bolygóvá válik
(Tehát van nép és dolgoznak csak vezetők nélkül)
- Bónuszbolygóvá válik
(Azaz a bolygón lehetnének olyan szolgáltatások az újdonsült vezetőjüknek, mint: 25 % kal gyorsabb építés, stb)

Tudom, ez a két ötlet a Tribalwarsból (Klánháború, Die Stämme néven is fut) van, de attól lesz jó egy játék, hogy a többi hasonló játék jó dolgait egyesíti!

-Ha elérjük az 50.000 főt akkor kéne egy új szerver. Itt lehetne variálni, hogy egy szerver átlagos sebességű legyen, a másik meg szupergyors, a harmadik meg csigalassú. Tehát azoknak is van szerver akik nem otthon neteznek és nincsenek állandó netközelben, a gyors meg azoknak akik egész nap figyelhetik!
Paul Krugman, a mai naptól Nobel-díjas amerikai közgazdász 1978-ban a fenti címmel írt egy rövid kis tanulmányt arról, hogy a speciális relativitáselmélet mennyiben módosítja a csillagközi kereskedelmet. Maga Krugman úgy jellemzi az írást, hogy "egy nevetséges téma komoly…..