Adatok
naNAna (törölt)
1 bejegyzést írt és 79 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ami jelenleg tudható Zandagortékról:
Péntek este (március 20) megérkeznek.
Minthogy az Androméda-galaxis pozíciója hozzávetőleg É 661 478, Ny 413 337, valahonnan észak-északnyugatról várható a támadás. Érdemes tehát arrafelé szondákat állomásoztatni.
Több flottával…..
naNAna (törölt)
2009.03.21 10:01:41
Majd ha közeleg a kezdés, akkor küldjél mailt, Cucu :)
Érdemes nekiállni hírszerző központokat építeni, mert mostantól működnek is. Minden ilyen intézmény 100 ügynöknek ad helyet, és körönként 10-et képez ki. A bolygó adatai közt az ügynökök száma ezt jelzi: az első szám mutatja, hogy hány ügynökünk van, a második, hogy…..
naNAna (törölt)
2009.01.28 18:20:26
Elkészültek az űrhajók képei:
A help pedig kissé átalakult: popup-os lett. Így ezentúl kényelmesebb a navigáció a játék felülete és a help között, illetve a helpen belül is. Plusz kibővült a bolygó osztályokkal és az űrhajókkal.
Időhiány miatt sajnos most lassabban…..
naNAna (törölt)
2009.01.25 17:50:38
naNAna (törölt)
2009.01.27 06:58:33
Eltelt egy hét a bétateszt indulása óta, így levonható pár tanulság. Az egyik, hogy (úgy tűnik) azért egész játszhatóra sikerült a dolog, legalábbis a többség elég aktívan tolja. És miért vacakolna vele, ha nem érdekelné? A másik, hogy bár (durva) hiba kevés volt,…..
naNAna (törölt)
2008.12.05 18:31:54
Tartsd szem előtt az alábbi ábrát:
A népesség meghatározza a munkaerőt (50%-os aktivitási ráta). A munkaerő az energiát (erőművek). A munkaerő és az energia a kaját (élelmiszeripar) és a lakóhelyet (települések). A kaja és a lakóhely pedig a népességet (minimum).
Ha van…..
naNAna (törölt)
2008.12.02 07:13:35
Végre valahára elindult a teszt! Aki jelentkezett, és mégsem kapott e-mail, nézze meg, hogy a szpemszűrő nem volt-e hiperaktív, aztán szóljon nyugodtan, és küldök új levelet.
Mindenki egy 20 ezer fős bolygót kapott, ami egyensúlyból indul, vagyis az energia és élelmiszer…..
Hogy legyen mit nézegetni, amíg késik a teszt: a help most már az építési időket és költségeket is tartalmazza...
naNAna (törölt)
2008.11.27 18:54:38
naNAna (törölt)
2008.11.27 19:59:26
naNAna (törölt)
2008.11.27 20:20:50
Majdnem az összes gyár és erőforrás képe felkerült a help-be. Ez például egy félvezetőgyár:
Szintén felkerültek a leírások, és ami még fontosabb, a paraméterek is. Minden gyár alatt egy három oszlopos táblázat található, egy vagy több sorral:
A sorok a különböző…..
naNAna (törölt)
2008.11.25 16:34:34
naNAna (törölt)
2008.11.26 07:01:00
Itt a gazdasági how-to, ahogy ígértem. Sajnos nem fért bele minden, ami egyben azt is jelenti, hogy nem kizárt még egy napnyi csúszás. Ha tényleg így alakul, előre is bocsánat!
Így néz ki egy bolygó:
Bal fent a bolygó neve, alatta az összefoglaló adatai, jobb fent pedig a…..
naNAna (törölt)
2008.11.24 07:08:02
naNAna (törölt)
2008.11.24 16:56:48
Ez egy képes beszámoló a háború menetéről. Apróságok (és persze a grafika) még változhatnak, de alapvetően így lehet majd játszani.
A térképen látható egy saját bolygó (zölddel) és egy ellenséges (pirossal). Mindkettőt egy-egy flotta védi:
Ha rákattintunk a flottánkra,…..
Lezajlott az AXN Sci-Fi - SFportal Találkozó a MOM Parkban, ahol a kisteremben én is lehetőséget kaptam, hogy a játékról meséljek. Ez a ppt volt hozzá, bár aki olvasgatja a blogot, nem sok újdonságot fog benne találni. :-)..
naNAna (törölt)
2008.11.15 20:29:22
A bétateszt sajnos csúszik, előre láthatóan jövő szombaton (nov 22) indul el. Amúgy eddig 25 tesztelőnk van, és 670 leendő játékosunk...
naNAna (törölt)
2008.11.15 11:06:17
Az erőműveken túl az alábbi bányák, gyárak lesznek a játékban (a nevek még változhatnak). Általában jellemző a vertikális integráció, vagyis hogy az egymást követő folyamatok gyakran egy egységen belül történnek (nincs külön titánbánya és titánkohó). Ennek célja, hogy…..
naNAna (törölt)
2008.11.13 16:40:52
A fenti rajz a flották állapotgráfját ábrázolja, a körök az állapotok, a vonalak az átmenetek, a kék feliratok pedig a parancsok. Hogy világos legyen, mi is ez, jöjjön a magyarázat.
Egy flotta alap esetben vagy állomásozik egy bolygó felett (ALLOMAS), vagy lebeg az űrben (ALL).…..
Mivel a bétateszt még egy kicsit odébb van, és szűkkörű (vagyis regisztrációhoz kötött) lesz, itt egy tesztfelület, amit ki lehet próbálni:
Építkezni, háborúzni nem lehet, kattintgatni, térképezni, csetelni, és a help-et nézegetni igen...
naNAna (törölt)
2008.10.26 21:36:36
naNAna (törölt)
2008.11.08 13:15:53
naNAna (törölt)
2008.11.09 09:36:55
Összeállt a hajókészlet. 18 űrhajó van benne, nagyrészt a ti ötleteitekből összegyúrva, amiért hálás köszönet! Kipróbálható a csataszimulátorban:
Cirkálók
A cirkálók a legalapvetőbb űrhajók. Egyszerű lézerágyúiknak és titán páncélzatuknak köszönhetően…..
naNAna (törölt)
2008.11.08 13:10:25
Elkészültek az erőművek képei. Megtekinthetők a tesztfelületen:
..
naNAna (törölt)
2008.11.08 08:11:56
naNAna (törölt)
2008.11.08 13:09:25
Nandoo kérdése összetettebb annál, minthogy kommentben reagáljak rá. Hogyan finanszírozzuk a játékot? Mivel a fejlesztés és a fenntartás sincs ingyen, ez egy megkerülhetetlen probléma.
Az egyik lehetőség, hogy valaki más fizet a játékosok helyett, tipikusan hirdetők. Lehet…..
naNAna (törölt)
2008.11.08 08:46:49
Kenobi tábornok. Ön atyám oldalán harcolt a klónháborúkban. Most kéri, küzdjön vele a Birodalom ellen is. A hajómat támadás érte, így nem mehetek el önért, hogy elvigyem Alderaanra. A felkelés számára létfontosságú információkat juttattam ennek az R2-es egységnek a…..
naNAna (törölt)
2008.11.03 15:31:54
Legjobb tudásunk szerint a Tejútrendszer egy küllős spirálgalaxis két nagy karral (Perseus, Scutum-Centaurus), két kicsivel (Sagittarius, Norma), és néhány részlegessel (Orion, Közeli 3kpc, Távoli 3kpc). Az átmérője kb 100 000 fényév, ebből a küllőé 27 000, a spirál…..
naNAna (törölt)
2008.10.31 20:32:11
Két screenshot a játékból:
Scrollozható térkép
Egy bolygó részletei
Persze ez még sokat fog csiszolódni.....
naNAna (törölt)
2008.10.31 16:52:16
naNAna (törölt)
2008.10.31 20:29:29
Beindult a galaktikus árutőzsde! A játékban ez lesz a kereskedés színhelye. Nézzük meg, hogy működik.
Először is szükség van pénzre, hogy flottul menjenek a dolgok. Az egész Galaxisban egységes pénznemet használnak, a shylock-ot (ISO-kódja: SHY).
Aztán kellenek piachelyek,…..
Háború nélkül nincs stratégiai játék. Na jó, van, de ha egyszer eljön Zandagort, nem sakkban fog eldőlni a Galaxis sorsa. És, tegyük hozzá, tulajdonképpen a sakk is hadi játék.
Többféle szinten és módon lehet modellezni a háborút. Absztraktan, mint a kő-papír-olló,…..
naNAna (törölt)
2008.09.01 20:43:58
naNAna (törölt)
2008.09.07 21:15:38
naNAna (törölt)
2008.10.29 08:28:41
1. Már több, mint 300-an regisztráltak. :-) Mivel egy massively multiplayer játék élvezeti értékét növeli, ha sokan játszanak vele, jó lenne ezt a számot tovább növelni az indulásig (meg persze utána is). Ezért kérek mindenkit, akinek vannak játékos ismerősei, szóljon nekik!…..
Paul Krugman, a mai naptól Nobel-díjas amerikai közgazdász 1978-ban a fenti címmel írt egy rövid kis tanulmányt arról, hogy a speciális relativitáselmélet mennyiben módosítja a csillagközi kereskedelmet. Maga Krugman úgy jellemzi az írást, hogy "egy nevetséges téma komoly…..
naNAna (törölt)
2008.10.13 22:33:03
naNAna (törölt)
2008.10.14 16:13:14
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz