Adatok
Pennysta
0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Isteni Szerkezet
1981 márciusa: nagy az öröm a Németh családban: lehet menni átvenni a Kispolszkit az Autóker csepeli telepére. Nagypapa szabadnapot vett ki a Vállalatnál, és elindult elhozni élete első autóját. A telepen persze nem fogadta a bőség zavara, legalább is a mai…..
Pennysta
2013.07.09 17:02:39
@scuynat: Jogos az egy pont! :)
Fogyasztási háború:
A katonaságnál Ural sofőr voltamn anno, úgyhogy az az igazi " 100-on 100-at " gép volt. Azt sem tudtam nagyon, hogy mi micsoda és mire való ( gondolok itt terepváltókra,meg ilyen egyebekre ) csak nyomtam a gázt és mindenütt, szinte bármilyen terepen elment. Na az a gép lehet, hogy pályán és városaban még a 100 literes fogyit is meghaladta volna.
Fogyasztási háború:
A katonaságnál Ural sofőr voltamn anno, úgyhogy az az igazi " 100-on 100-at " gép volt. Azt sem tudtam nagyon, hogy mi micsoda és mire való ( gondolok itt terepváltókra,meg ilyen egyebekre ) csak nyomtam a gázt és mindenütt, szinte bármilyen terepen elment. Na az a gép lehet, hogy pályán és városaban még a 100 literes fogyit is meghaladta volna.
Pennysta
2013.07.07 21:50:46
@Madár Fokker: Első pillantásra Opel Omega ugrott be nekem róla.
Hűséges útitárs
Az autó külseje nem volt a legszebb de a motorja nagyon jó volt. Én láttam fantáziát a típusban, és elkezdtem építgetni (teljes fényezés stb stb).De egyszercsak elegem lett belőle és eladtam a ráköltött pénz töredékéért.
Egy darabka bizalom a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
XJR 1300 felfelé kerekítve utassal együtt 400 kilót cipel 10 liter körüli fogyival.Egy 1.3-as Swift jóval nehezebb kasztnival 5-9 liter környéke.
Kérdés: akkor (a logika szerint) a XJR miért nem eszik 0,75 litert,hiszen jóval könynebb,kisebb a légellenállása...stb?
:)