Adatok
belgabela
0 bejegyzést írt és 1127 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Már csak néhány nap és a szavazófülke magányából az urnákhoz járulva döntenünk kell az ország további sorsáról. Sokaknak még mindig nem egyértelmű, hogy kire szavazzon, a bizonytalanok száma történelmi magasságokban van, miközben a pártok támogatottsága történelmi…..
belgabela
2014.04.03 08:05:07
belgabela
2014.04.03 09:08:08
@scsaba1: Jobboldalinak nem lehet választás a Jobbik?
Simon és Rogán. Ugyanazt követték el, mégis teljesen máshol vannak. Mi a különbség a pártlogón kívül?
//
BejegyzésKötöttségek nélkül által
..
belgabela
2014.04.02 12:23:17
@Csekkliszt#10: Mondod te. De, ha igen, akkor mi a baj a matekkal?
60 misi volt mikor vették a lakást. Okoska.
Egyébként meg olyasmiket számolsz hozzá, amelyek (tetőkert, télikert), nem a lakáshoz tartoznak, hanem a közösköltségbe. Ha meg a alkáshoz akkor azok benne vannak a négyzetméterben.
Csak nem direkt tévedsz ennyit?:))
Mindegy látom nem te irányítod a gondolataidat. A te bajod! Csak szólok, felesleges erőlködni. Senki nem hisz nektek.
60 misi volt mikor vették a lakást. Okoska.
Egyébként meg olyasmiket számolsz hozzá, amelyek (tetőkert, télikert), nem a lakáshoz tartoznak, hanem a közösköltségbe. Ha meg a alkáshoz akkor azok benne vannak a négyzetméterben.
Csak nem direkt tévedsz ennyit?:))
Mindegy látom nem te irányítod a gondolataidat. A te bajod! Csak szólok, felesleges erőlködni. Senki nem hisz nektek.
belgabela
2014.04.02 12:26:04
@Csekkliszt#10: Az Anjou-házban kétszáznegyven nm közös költsége havi kétszázezer. Három garázzsal, kondi-szaunával 10 nm hűtött italpincével, portaszolgálattal.Ott egy lakás épp a duplája mint a Rogáné.
Azért csak hazudozz! Hátha lesz egy ember aki beveszi.
Azért csak hazudozz! Hátha lesz egy ember aki beveszi.
belgabela
2014.04.02 12:27:29
@komplikato: Hát ahhoz képest amikre te hivatkozol, mindenképpen. Amiket te magad is írhatsz, arra elég igénytelen dolog hivatkozni..
Étteremben ebédelni, és közben okos dolgokról beszélgetni egy vadidegen emberrel komoly kihívás. Postosan ezt használják ki azok a cégek, akik a leendő munkatársukat nem egy szokványos irodába hívják meg állásinterjúra. Ha téged is ebédelni hívnának, biztos lehetsz abban,…..
belgabela
2014.04.02 10:36:17
@Antal Burján:
"Azért belgabela-nál nem szívesen dolgoznék."
Pedig átlagosan kétszer annyit keresnek mint az átlag, és az átlagos alkalmazott hat és fél éve dolgozik nekem, úgy, hogy miden évben van egypár, aki az egy évet se bírja ki. De persze semmi nem kényszerít.:))
Csak szólok, ha a vezető nem magabiztos, akkor a cégnek vége. Akár néha dönts rosszul is, de dönts!
"Azért belgabela-nál nem szívesen dolgoznék."
Pedig átlagosan kétszer annyit keresnek mint az átlag, és az átlagos alkalmazott hat és fél éve dolgozik nekem, úgy, hogy miden évben van egypár, aki az egy évet se bírja ki. De persze semmi nem kényszerít.:))
Csak szólok, ha a vezető nem magabiztos, akkor a cégnek vége. Akár néha dönts rosszul is, de dönts!
belgabela
2014.04.02 10:36:52
@Kulics: Vagy te. Viszont.
belgabela
2014.04.02 10:37:55
@Szelid sunmalac: Maradjunk ennyiben! Sajnállak.
A demokratikus választás lényegét teszi kétségessé, hogy a regnáló miniszterelnök nem hajlandó vitázni kihívóival, illetve elzárkózik a nem kormánypárti sajtó elől. Ezzel ellehetetleníti, hogy az állampolgárok tájékozódhassanak az előttük lévő választási…..
belgabela
2014.03.24 07:10:18
@Kim lr Szen:
GDP arányos államadsósság
1998: 60,9 %
2002: 55,9% (4 év Fidesz: 5% javulás)
2006: 65,9% (4 év MSZP: 10% rontás)
2010: 82,2% (4 év MSZP 16,3% rontás)
2013: 77,9% (4 év Fidesz 4,3% javulás)
Ezek tények. A maszatolás, meg ezért felelnek azért nem, az marhaság.
GDP arányos államadsósság
1998: 60,9 %
2002: 55,9% (4 év Fidesz: 5% javulás)
2006: 65,9% (4 év MSZP: 10% rontás)
2010: 82,2% (4 év MSZP 16,3% rontás)
2013: 77,9% (4 év Fidesz 4,3% javulás)
Ezek tények. A maszatolás, meg ezért felelnek azért nem, az marhaság.
belgabela
2014.03.24 07:11:24
belgabela
2014.03.24 07:16:25
@belgabela: Sőt a 13 12.31. -edikei állás még jobb. És mielőtt elkezdenéd a napokat számolni, mindenki az évest számolja. A többi adat csak tájékoztató jellegű. A bevételek és a kiadások ugyanis nem időarányosan mozognak. Ráadásul az árfolyam is egyik héten ennyi, a másikon annyi. Igaz ma már csak kevesebb mint a fele deviza adósság, és ez is nagyon jó.
A Fidesz nagyon sokmindent elszart, ne olyannal támadjátok, amiben csak nyerhet! Ez ostobaság.
A Fidesz nagyon sokmindent elszart, ne olyannal támadjátok, amiben csak nyerhet! Ez ostobaság.
…avagy a történet, amelyhez kép nem szükséges, de pofabőr annál inkább.
Életbe lépett az új PTK, amelynek hatására nem árt tüzetesebben átgondolni, megéri-e arckönyvből származó képeket hozni-vinni csak azért, hogy a mezei blogger egy tárgyalóteremben esetleg farkasszemet nézhessen a Schobert…..
belgabela
2014.03.24 05:22:08
A két lábon járó “kékfény”
Mari akár napi több órán keresztül is belefeledkezik a természeti katasztrófákról, súlyos betegségek áldozatairól, balesetekről szóló hírekbe. Mindenről bajról tud, ami a világban történik. Annyi rossz dologról hall és olvas, hogy ott…..
belgabela
2014.03.23 05:15:42
belgabela
2014.03.23 09:30:19
@Diorella Queen: Nyilván, hogy konzíliumot kérjen, mert ez olyan súlyos eset, hogy egyedül nem dönt.
Nemrégiben olyan levelet kaptam, amely egy szerintem meglehetősen komoly, és sokakat érintő problémáról szól, és bár kérdésekkel van tele, azt gondoltam, érdemes megosztani, már csak azért is, mert hátha másnak is van ilyen téren tapasztalata, nem csak Lacinak.
„Nemrégiben…..
Károly szerint a világ
Kísért 2002 szelleme! Ismét csalásra készülnek Ron Werberék
2014.03.22 10:50:53
Megismétlődhet-e a 2002-es bukás a Fidesz számára, tettük föl a kérdést néhány hete. Most ismét ez a kérdés, csak most abból az aspektusból, hogy a ron werberi taktika megint érvényesülhet-e, megint lehet-e manipulálni a szavazókörökben az eredményt. Nos, a hírek szerint…..
Meglátogattam ma Édesanyámat, aki szomorúan mesélte, hogy nem tudja, kire foxavazni. Több kampányban is szorgosan gyűjtötte a cédulákat a Fidesz stb.-nek; ma már látja, hogy ennek a korszakának vége. No de akkor kire? Sokáiximpatizált az LMP-vel — alighanem azért, mert nem tudott…..
Tegnap megtudtuk, milyen nehézségek elé néz, aki cég nélkül indít vendéglátóipari egységet a Római-parton. A mai menü pedig minden halanalfabéta kedvenc balatoni ételének, a hekk tálalásának rejtelmeibe vezet be bennünket jóságos szívű informátorunk:
Mivel nem tudom…..
belgabela
2014.03.21 13:45:18
belgabela
2014.03.21 13:48:40
@béla2: Ha milliomos vagy és/vagy nem zavar, ha átvágnak, akkor menj nyugodtan.(Elhiheted, sok milliomost is zavar. Jobban, mint a buta prolit.) Bár éppen nem a milliomosokra jellemző, hogy fish&chipset zabálnak papírstanecliból.
belgabela
2014.03.21 14:59:35
@hogyéáadja: Nem is mérhetnék hátul, az a vevő előtt kell mérni, ha már mérik. Mindenesetre, én biztos nem megyek vissza ilyen helyre. Vagyis nekem a továbbiakban nem gond, hogy esetleg csalnak.
Akkor lehet már elhinni a kormány nyilatkozatait ebben a témában is, amikor már a kecske legel a sírján. Lehetőleg olyan jószág legyen ez, amit közmunkás tart az erkélyen a gombazsák mellett, miután a havi negyvenhétezerből hozzájárult az államadósság csökkentése elleni…..
belgabela
2014.03.21 09:35:18
@wmiki: Te tudod. Én nem vagyok képes anélkül élni. Ráadásul értelmetlen vitákat sem vagyok hajlandó sokáig csinálni.
További jó üresagyú semmittevést!
További jó üresagyú semmittevést!
belgabela
2014.03.21 11:41:49
@Könnyen elkaptuk, uram!: Hiszen azok a tényszámok. benne van az is, hogy most éppen több. A jövő héten meg kevesebb lesz. Évente számoljuk, ha ez valamiért fáj is.
belgabela
2014.03.21 13:56:38
Holokauszt. Minden hit, minden vallás, minden társadalmi szolidarítás végső megcsúfolása. Az ember megfosztása az emberi mivoltából fakadó méltóságtól és tisztelettől. Amikor az ember a gyűlölködők szemében már nem ember többé, csak kártevő, sőt tán nem is élőlény,…..
belgabela
2014.03.21 07:49:35
@inkvisitor: Igen. Kb ez a helyzet.
belgabela
2014.03.21 09:21:31
@GonoszMostoha: Mondjuk Tolna megyében (az egész megyében), nem írtak össze hat faluban száz portát a török kiűzése után. Egyszerűen ennyi magyar (egyáltalán lakó)maradt a százötven évvel azelőtti hatvan-hetvenezerből arrafelé.
belgabela
2014.03.21 13:53:44
@Pipas: Vannak akik egyenlőbbek. Nekik szabad. Kiválasztottak.:((
Hatalmas leleplezés! Micsoda szivárogtatás! Éljen az oknyomozó újságírás! Szerkesztőségünk megszerezte a Klebelsberg Intézményfenntartó Központ igénylőlapját, melyen mindenféle dolgokat lehet igényelni, illetve arra kötelezettségvállalást ad a KLIK. Az igénylést indokolni…..
belgabela
2014.03.21 08:08:25
@dr kíváncsivagyok: Van aki törvényesen is kevesebbet keres. Már nem számolnak el túlórát, az érettségiztetést nem fizetik ki.
belgabela
2014.03.21 09:37:40
@safranek: Hasonló bajok a feleségeméknél is rendszeresek. Sajnos valóban nem jobb lett a helyzet, hanem sokkal rosszabb.
belgabela
2014.03.21 09:41:22
@belgabela: Jut eszembe, van fiú WC, ahol egy éve nincs bejárai ajtó. Nem lehet venni egyenlőre, majd......
Bayern München – Újpest FC. Ez a mérkőzés igazi fix 1-es, vélhetően 10-ből 10-szer nyerne a német szupercsapat, a magyar bajnokságban éppen a létezéséért küzdő lilákkal szemben. Valószínűleg a legtöbb fogadóiroda még oddsokat sem nagyon hirdetne rá, annyira egyértelmű a…..
Szombaton a Puskás Akadémia fogadta a Kispest Honvédot Székesfehérváron a Mennyei Bajnokság tavaszi 2. fordulójában, ami Puskás Ferenc miatt eleve pikánsnak ígérkezett, és nem is kellett csalódni.A Puskás Akadémia tudósítása szerint:"2. perc:Néhány száz kispesti drukker…..
belgabela
2014.03.10 12:15:01
@Secnir: Tényleg ez lesz a neve? Ez maxi gáz.
belgabela
2014.03.10 12:26:31
@Tikel: Mert ez a helyzet. Fontosabb ezer dolog, mint ez.
belgabela
2014.03.10 12:56:25
@Svájc kiadta a szökésben lévő elítélt expolitikust: Ők meg éppen rád mondnak hasonlókat.:))
Na, kinek van igaza?
Na, kinek van igaza?
Mandiner blog
1,86 milliárdos büntetés ajánlóívekért – Ilyen ország pedig nincs CCCXCVII.
2014.03.09 11:01:00
1,86 milliárd forint – ennyi büntetést kell befizetnie azoknak a pártoknak és független jelölteknek, akik hétfőn 16 óráig nem adták le a korábban felvett ajánlóíveket. Ez 37 ezer ívet jelent, a helyi választási bizottságoknak nem volt mérlegelési jogköre, a…..
belgabela
2014.03.10 10:44:04
@vantaan2: megpróbálta azt üvegszemű kaller is, de ő vesztett állást, nem a nevezettek mentek a börtönbe. Pedig milliárdokat költöttek a bolsik, hogy elkapják a fideszeseket. Most mi lesz szerinted?
Agg korodra ne álmodozz már!
Agg korodra ne álmodozz már!
belgabela
2014.03.10 12:09:48
@vantaan2: Ne gyerekeskedj! A nemzet nem? A bolsik. Akkor is.
belgabela
2014.03.10 12:55:11
@vantaan2: Szerinted. De te legalább demokrata vagy, mint a gyurcsányi, ugye?
CIVILHETES
"Nem szokványos dolog" - mondják vasutas szakemberek az esztergomi vonalra
2014.03.08 18:33:08
Korábbi vasutas írásunkra nagyon sok kommentet kaptunk. Ezért ma délután a CIVILHETES szerkesztőségének két munkatársa kiment a helyszínre, amelyet fényképekkel dokumentálunk.
Ezt az utat bár ne tettük volna meg, mert a csalódás és a sokkolódás közötti állapotban úgy…..
belgabela
2014.03.10 12:24:24
@Pan Modry: A tótok még 2013-ban 25%-kal szegényebbek voltak. 2010-re gazdagabbak lettek.
belgabela
2014.03.10 12:25:20
@Medgar: Te jó isten!
belgabela
2014.03.10 12:53:06
@belekotty: Igaz. 2003-ban.
Vadai Ágnes és dr. Baka István, a szabolcsi 4-es körzetben induló helyi képviselőjelölt közös nyilvános kampányrendezvényén akart a Hír Tv forgatni Jánkmajtison. Persze sejtették, hogy miután már korábban közölve lett velük, hogy terroristák és más okból is büntiben…..
belgabela
2014.03.10 12:05:18
@Szevasztok: Ott az ATV, de az RTL Klub is. Miért nem terítenek. Vagy nincs ügy, vagy ügyetlenek. Egyik se jó nektek.
belgabela
2014.03.10 12:07:46
@Kakimaki0123456789: ktek.Ez csak azt jelenti,l te sem szereted a demokráciát. azért mert valaki másképp lát dolgokat, mint te, nem kell ellehetetleníteni. Az demokratikus minimum.
belgabela
2014.03.10 12:22:10
@Szevasztok: Nincs fél százalék esélyed, hogy intelligensebb vagy nálam. Három százalék, hogy gazdagabb, ha magyar vagy. Három százalék, hogy tanultabb. Ez nem hit, hanem színtiszta matematika, ha nem is fogod fel.
Nulla százalék viszont arra az esélyed, hogy nekem van komolyabb pártkötődésem mint neked. Nekem ugyanis nincs olyanom. Ki a faszom mondta, hogy a fideszesek ártatlanok? Idézd!
Nulla százalék viszont arra az esélyed, hogy nekem van komolyabb pártkötődésem mint neked. Nekem ugyanis nincs olyanom. Ki a faszom mondta, hogy a fideszesek ártatlanok? Idézd!
A közös képviselő felszólítás nélkül lezárta a fűtést, mert a kocsi beálló után nem fizette a lakó a közös költséget, miközben a közüzemi díjakat rendezte mindig. Joga van erre egy társasházi határozat alapján, vagy birtokháborításnak minősül?
A…..
belgabela
2014.03.08 04:05:07
@Turchi: Te ugye hivatásos vagy? :))
Na persze annyira nem bréking, mert pár napja már kidobta ezt a járatpótlós térképet a BKK, de gyakorlatilag senki nem vette észre, hogy már az új logók vannak rajta. Úgy látszik el akarták kerülni az őszi nagy vihar megismétlődését és szépen csendben vezették be. Wollner…..
belgabela
2014.02.27 13:09:09
A Tárki -- átvéve a már Medián által is alkalmazott választási közvéleménykutatási módszert -- a Fidesz és a Jobbik jelentős, az LMP számottevő erősödését hozta ki a biztos szavazók körében, míg az Összefogást jóval a korábbi értékek alatt mérte: választási…..
belgabela
2014.02.27 11:24:18
@fehérfarkas: A többi hozzánk hasonló helyzetben lévő ország azt is jobban csinálta. Mi ebben a jó?
Ma meg mi vagyunk a jobbak.
Ha megnézzük pl a 2013-as GDP növekedésünket (amelynél várhatóan mind a 2014-es, mind a 2015-ös jobb lesz), magasabb lett pl. a cseh (-1,2%), a szlovén (-1,6%), a horvát (-0,7%) de még a szlovák (0,8%) adatnál is.
Az igazi lecsúszás valójában 2010 előtt következett be.
ec.europa.eu/economy_finance/eu/countries/slovenia_en.htm
ec.europa.eu/economy_finance/eu/countries/czech_republic_en.htm
Ma meg mi vagyunk a jobbak.
Ha megnézzük pl a 2013-as GDP növekedésünket (amelynél várhatóan mind a 2014-es, mind a 2015-ös jobb lesz), magasabb lett pl. a cseh (-1,2%), a szlovén (-1,6%), a horvát (-0,7%) de még a szlovák (0,8%) adatnál is.
Az igazi lecsúszás valójában 2010 előtt következett be.
ec.europa.eu/economy_finance/eu/countries/slovenia_en.htm
ec.europa.eu/economy_finance/eu/countries/czech_republic_en.htm
belgabela
2014.02.27 11:28:21
@elwood: 2011-ben 4,3% plusz volt. az államháztartásban. Ki kellett fizetni az addig kétszerese tartozást, amit Bajnai és a Fletó volt kedves felvenni és éppen 2011 és 2014 közé időzíteni a visszafizetést.
Szó sincs róla, hogy nem a bolsik baszták el. 2006-ban 9% felett volt a hiány, mégis alig fejlődtünk. Mire ment el a pénz? 2007-ben már semmit nem fejlődtünk gyakorlatilag. Most mennyi, a nagy tartozás döntő részének kifizetése után?
Szó sincs róla, hogy nem a bolsik baszták el. 2006-ban 9% felett volt a hiány, mégis alig fejlődtünk. Mire ment el a pénz? 2007-ben már semmit nem fejlődtünk gyakorlatilag. Most mennyi, a nagy tartozás döntő részének kifizetése után?
belgabela
2014.02.27 11:29:17
@fehérfarkas: Élj ott, ahol hitelből van minden és nincs fejlődés, a csőd közelít! Ki akadályoz benne!
Nem elég, hogy az őszödi beszéd kikerüléséről Kósa 24 órán belül mást mond a Kossuth rádiónak mint az ATV-nek, bízva abban, hogy nincs átfedés a két célközönség között (ráfaragott, mert van), még egy holnap megjelenő nagyinterjúban is - hát, nem tudom szebben mondani -…..
belgabela
2014.02.27 09:42:03
@teknős: Nem kell komolyan venni az ilyeneket! Szerintem. Aki nem érvel, csak zsigerből gyűlölködik, azt semmiképpen nem tudod meggyőzni.
belgabela
2014.02.27 10:12:23
@miva?: .........
belgabela
2014.02.27 10:17:43
@miva?: ::::::
Egy pár perc erejéig arra kérem az olvasót, hogy képzelje magát egy olyan országba, ahol az adófizetők pénzéből finanszírozott közszolgálati televízió a pártatlan tájékoztatás és a korrekt középen állás megtestesítője. Egy olyan médium, amely értéket közvetít, és…..
Lázár Jánosnak nem csak rosszul esett, hogy a Mazsihisz nem fogadta szívesen a kormány gigantikus méretű történelmi hazugságait, de még ezt is találta mondani: a Mazsihisz ultimátuma (a Szabadság térre tervezett emlékmű ügyében) többekben aggodalmat kelt, és "nem befolyásolja…..
belgabela
2014.02.26 11:57:57
@miva?: ............
belgabela
2014.02.26 14:34:11
@Vilmos Sándor:És ezzel sikerült kevéssé antipatikussá tenned. Már csak azért is, hogy nehogy veled egy platformra, napláne egy szintre kerüljön az ember.
belgabela
2014.02.26 14:34:44
Van egy csehszlovák film, Pelisky (Kuckó) a címe. Mottója valahogy így szól: egy film azoknak az emlékére, akik itthon maradtak.
Vagyis nem azokról szól, akik nyugatra szöktek, menekültek, jutottak a kommunizmus elől; hanem azokról, akik végigélték, végignézték,…..
belgabela
2014.02.26 11:15:48
@röhögő: .........
belgabela
2014.02.26 11:18:21
@Ne érdekeljen!: Ja. akkor a tényekhez mit szólsz? Itt emelkedett ahol meg nem voltak bolsik,, ott akkor ahhoz képest szárnyalt. Ott van a bizonyíték a harmincnyolcas bérekről, elolvashatod. És korabeli adat, nem utána írták.
Ahol nem a bolsik uralkodtak (Olaszország, Írország, Finnország és folytathatnám), ott ma három-négyszeresét keresik a prolik, mint itt. (A segélyük is annak megfelelő, ergo a nyomor, ami magyarországi szintű, nem, vagy alig-alig ismert mára.) Pedig 1938-ban (utolsó békeévünk) még itt kerestek többet, mint az említettek.
lazarus.elte.hu/hun/dolgozo/jesus/otka0810/peldak.htm
A rendszerváltáskor is három-négyszeres volt ez előnyük az olasz proliknak fizetésben (sorolhatnék még egy pár országot), pedig '38-ban még előttük voltunk.
A rendszerváltás óta a bolsi vezetés alatt előztek meg a környező államok, kivéve a legszarabb helyzetben élő oláhokat és bolgárokat. A tót GDP 2003-ban 1.410 dollárral (cca. 25%-kal) volt alacsonyabb, mint a magyar, 2010-ben viszont már több volt. A lengyelek 1.100 dollárral voltak lemaradva, a lettek majd 2.000-rel és folytathatnám. 2010-ben ezek mind előttünk voltak. Köszönjük ezt is (meg az előző negyven évet is), a Kommunisták Magyarországi Pártja jogutójának!
Nem furcsa, hogy mindig akkor kezdenek a magyarok lemaradni azoktól akik előtt voltak, amikor a Magyar Kommunista Párt és jogutódai uralkodnak? Pedig ők állítólag a prolikért, a bérmunkásokért élnek, mégis a legnagyobb hátrányt ők okozzák nekik, méghozzá folyamatosan. Hát így inkább nem segítsenek rajtuk!
Ahol nem a bolsik uralkodtak (Olaszország, Írország, Finnország és folytathatnám), ott ma három-négyszeresét keresik a prolik, mint itt. (A segélyük is annak megfelelő, ergo a nyomor, ami magyarországi szintű, nem, vagy alig-alig ismert mára.) Pedig 1938-ban (utolsó békeévünk) még itt kerestek többet, mint az említettek.
lazarus.elte.hu/hun/dolgozo/jesus/otka0810/peldak.htm
A rendszerváltáskor is három-négyszeres volt ez előnyük az olasz proliknak fizetésben (sorolhatnék még egy pár országot), pedig '38-ban még előttük voltunk.
A rendszerváltás óta a bolsi vezetés alatt előztek meg a környező államok, kivéve a legszarabb helyzetben élő oláhokat és bolgárokat. A tót GDP 2003-ban 1.410 dollárral (cca. 25%-kal) volt alacsonyabb, mint a magyar, 2010-ben viszont már több volt. A lengyelek 1.100 dollárral voltak lemaradva, a lettek majd 2.000-rel és folytathatnám. 2010-ben ezek mind előttünk voltak. Köszönjük ezt is (meg az előző negyven évet is), a Kommunisták Magyarországi Pártja jogutójának!
Nem furcsa, hogy mindig akkor kezdenek a magyarok lemaradni azoktól akik előtt voltak, amikor a Magyar Kommunista Párt és jogutódai uralkodnak? Pedig ők állítólag a prolikért, a bérmunkásokért élnek, mégis a legnagyobb hátrányt ők okozzák nekik, méghozzá folyamatosan. Hát így inkább nem segítsenek rajtuk!
belgabela
2014.02.26 13:20:46
@Ne érdekeljen!: Nem. Én az adatokból következtetést levonó fajta vagyok, a vakon elhiszem a bolsi (vagy bármilyen) propagandát fajta helyett.
Az olaszok is elvesztették azt a világháborút.
A többiekhez képest nem lett jobb. Azért kapsz te ma nagyon kevés nyugdíjat, mert nem olasz vagy. Akiknél a bolsik nem uralkodtak így a prolik háromszor-négyszer több pénzt kaptak és kapnak.
Egy egész rövid időszak kivételével soha nem dolgoztam más hasznára. Az apám se szintén egy rövid időszak kivételével. A nagyapám soha. A dédapám se, a szépapám se, sőt egyik ismert ősöm se. Mind a maguk urai voltak (ha nem is grófok), és dolgoztak a maguk hasznára. A proli meg a más hasznára dolgozik. Mi a baj vele, ha valamit a nevén nevezünk? A proli bérmunkás. nem értékmérő. Az értelmes emberek közt. azok nem értik félre, főleg, ha nem érintettek.
Hidd el, nyugodtan lehet az ember büszke arra, hogy nem szolga! Sem a felmenői nem voltak azok. Több ész és több munka kell ahhoz, mint a napi nyolc óra meló és leszarom-hoz.
Az olaszok is elvesztették azt a világháborút.
A többiekhez képest nem lett jobb. Azért kapsz te ma nagyon kevés nyugdíjat, mert nem olasz vagy. Akiknél a bolsik nem uralkodtak így a prolik háromszor-négyszer több pénzt kaptak és kapnak.
Egy egész rövid időszak kivételével soha nem dolgoztam más hasznára. Az apám se szintén egy rövid időszak kivételével. A nagyapám soha. A dédapám se, a szépapám se, sőt egyik ismert ősöm se. Mind a maguk urai voltak (ha nem is grófok), és dolgoztak a maguk hasznára. A proli meg a más hasznára dolgozik. Mi a baj vele, ha valamit a nevén nevezünk? A proli bérmunkás. nem értékmérő. Az értelmes emberek közt. azok nem értik félre, főleg, ha nem érintettek.
Hidd el, nyugodtan lehet az ember büszke arra, hogy nem szolga! Sem a felmenői nem voltak azok. Több ész és több munka kell ahhoz, mint a napi nyolc óra meló és leszarom-hoz.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
"Ezek szerint a kormánypártra a teljes népesség 36 százaléka, ezen belül a választani tudó biztos szavazók 47 százaléka szavaz majd.
A választások közeledtével a szavazói aktivitás erősödött: nagyjából két héttel a válaszadók 62 százaléka biztosnak gondolta, hogy elmegy szavazni, vagyis többen, mint akár a 2010-es, akár a 2006-os választásokat megelőzően.
A Medián felmérése során ezúttal a megkérdezettek valóságos (18 pártot felsoroló) szavazólapon ikszeltek, és az összes válaszadó 5 százaléka, ezen belül a választani tudók 7 százaléka jelölte be ezeket a nemrégiben megjelent pártokat. Igaznak tűnik tehát a feltételezés, hogy az új választási törvénnyel beszabaduló kispártok megosztják az ellenzéki szavazatokat.A baloldali közös listát a népesség 18 százaléka (és a választani tudók 23 százaléka) támogatja.
Az LMP-t csak a választani tudók 3 százaléka támogatja, így bizonytalannak látszik, hogy bejut-e egyáltalán. A szélsőjobbos párt viszont 21 százalékon áll a biztos szavazóknál.A bizonytalan szavazók száma még így is magas, 40 százalék körüli, akit viszont válaszadásra bírta a kérdezőbiztosok, azok a Fidesz támogatásáról beszéltek."