Adatok
Szilvágyi Péter
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Alig egy hónapja jelent meg a hír, hogy a Lapcom kinyomtatja az internetet. Illetve annak a javát. És bele is vágtak, tényleg. Még olyan két hete is lelkesek voltak. Aztán egy mai bejegyzés a Facebookon:
Kedves mindenki! Megjelent az új számunk, amely azonban egyben az utolsó is.…..
Amikor valami javítandó problémára hívja fel a figyelmünket egy ügyfél, akkor nem elég tudomásul venni, hogy szólt. Sőt, az sem elég, ha elkezdjük kijavítani a hibát, és erről tájékoztatjuk. Nagyon fontos gesztust is kell tennünk, hiszen azért szólt, mert csalódott…..
Szilvágyi Péter
2013.06.19 15:04:16
@Konrad: Na igen... Nem tudom, eddig sosem jutottunk még senkivel. A mi oldalunkról felróható okból legalábbis nem. Olyan már volt, hogy javasoltunk az ügyfélnek "egy számára megfelelőbb" szolgáltatót, de azt azért, mert ő nem volt nekünk jó ügyfél.
Én akkor sem bocsánatot kérnék, hanem megköszönném, hogy rámutatott a fejlesztendő pontunkra, amit így meg is oldunk, és sajnálatomat fejezném ki, ha ez az ő életében olyan feszültséget okozott, ami miatt úgy döntött, hogy nem velünk halad tovább, és további sok jót kívánnék. Mindezt kedvesen, és mosolyogva. Valószínűleg azért tennék így, mert ennél a pontnál már biztos, hogy mindent elkövettünk, hogy maradjon, tehát nincs mit szégyenkeznünk. De ez már messzire vezet... :)
Én akkor sem bocsánatot kérnék, hanem megköszönném, hogy rámutatott a fejlesztendő pontunkra, amit így meg is oldunk, és sajnálatomat fejezném ki, ha ez az ő életében olyan feszültséget okozott, ami miatt úgy döntött, hogy nem velünk halad tovább, és további sok jót kívánnék. Mindezt kedvesen, és mosolyogva. Valószínűleg azért tennék így, mert ennél a pontnál már biztos, hogy mindent elkövettünk, hogy maradjon, tehát nincs mit szégyenkeznünk. De ez már messzire vezet... :)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Mire számítottak? Mi volt az az apró infómorzsa, amire azt gondolták, hogy érdemes a süvítő széllel szembe vizelni, mert sikerülhet?
A nyomtatott lapkiadásnak egyetlen szegmense fog megmaradni, a "must have" kiadványok piaca. Szűk rétegeknek presztízs tartalom, ami hosszabb életű, és nem avul el 2 nap alatt... Aki ezt jól tudja csinálni, az lehet sikeres, de a digitális marketing részét (közösségépítés, alkalmazások, online felület, stb.) nem tudja elhagyni.