Regisztráció Blogot indítok
Adatok
szutyi

0 bejegyzést írt és 25 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Véleményem szerint a coca sokkal jobb, azon belül is a dobozos a legjobb. Más az íze. A nagy palackoknál is csak az eleje jó, a vége szar. Sőt, országonként is más az íze, állítom (nyilván közrejátszanak a helyi körülmények, mint pl. alapanyag), de szívesen végeznék egy ilyen…..
gombapresszó 200 írás / update 2009.05.07 23:55:00
Amennyire figyelemmel követem az eseményeket, egy törpe minoritáshoz fogok tartozni a véleményemmel, miszerint az új 200 forintos érme minden idők egyik legocsmányabb pénzérméje. Ennél lejjebb már talán csak az eggyel ezelőtti, az 1992-től 1998-ig forgalomban lévő példány volt.…..
szutyi 2009.05.08 14:24:24
@tomii: Miért? Az Euró is ronda, úgyhogy ahhoz kell szoktatni a népet :)
szutyi 2009.05.08 15:02:46
@rockjano: A régi fém kétszázasban mintha ezüst is lett volna, azért volt olyan drága. Ez az új ~30Ft-ba kerül.
  Újabb két autópálya-szakasz épül Horvátországban: az A12-es 86 kilométer hosszú lesz, s 45 milliárd forintnak megfelelő kunából épül, ez körülbelül 0,5 milliárd forint kilométerenként. Igaz, egy 23 kilométeres szakasz már létezik gyorsforgalmi útként, amit csak…..
szutyi 2009.04.29 12:55:44
@Egu: Debrecentől az M3, ami Görbeházától délre megy kb. 35-40 km. És ha emlékeim nem csalnak egyedül Böszörmény külterületén megy át az út, más lakott területen nem, ott meg nyugodtan lehetne engedni gyorsabban a forgalmat. Plusz a rendesen felújított főutakra ma már 100-as, 110-es táblát raknak ki (ld. 405-ös út, vagy a 4-es négysávos szakaszai.) Szóval tényleg kb. 5 perc minusz lenne az M35-höz képest.
szutyi 2009.04.29 13:34:48
@Egu: Hogyne látnám az előnyeit, sokadszorra írom, nem azzal van bajom hogy megépült, hanem azzal, hogy más, az adott pilanatban fontosabb projektek helyett épült meg.

Lezárandó a témát, hogy kicsit visszakanyarodjunk a topikhoz utánanéztem: az a 35km-es szakasz síkvidéken 69 milliárd forintunkba került + ÁFA. (a Debrecen elkerülő nélkül, amire amúgy tényleg tényleg szükség voltm illetve lenne, ha teljesen elkészült volna.)
szutyi 2009.04.29 13:54:21
@Egu: Hát igen, belefért. És még jobban belefért volna, ha a párhuzamosan futó 35 és M35 nem keresztezi kétszer egymást ezen a rövid szakaszon. Nyilván máshogy nem lehetett megoldani ezen a sűrűn lakott vidéken. Vagy volt a Strabagnak néhány felüljárója elfekvőben, és el kellett valahogy passzolni. Szomorú történetek ezek...
A tegnapi belga-mustra után ma a magyar terveket mutatjuk be, ugyanis mától lehet szavazni a belga-spanyol-magyar EU-elnökség magyar pályamunkáira. A döntőbe kerülő tíz magyar munkából kilencet szakmai zsűri választott ki, egyet pedig mi, internetes olvasók juttathatunk a harmincas…..
autózz! Hülyeség az egész M0? 2009.01.02 15:46:00
Gondolom, Olds mobil valahol Észak-Buda környékén lakik, mert kicsit egyoldalúnak érzem a levelét, mintha úgy jellemezné a fővárost elkerülő körgyűrű elkészült részét, hogy annak van egy bejárata, meg egy kijárata a másik végén és az egész csak egy bazinagy fölösleges…..
szutyi 2009.01.02 21:34:01
@gmower: A M0 nyugati szakasza autópályaként/autóútként valszeg soha nem fog megépülni. Nagyon nehéz terep, iszonyú drága lenne és ráadásul a forgalom egy jelentős részét az ugyancsak tervben lévő M100 (Esztergom-Zsámbék-Érd M6) kiváltja. Mivel ez egy épülő nemzetközi folyosó része, tuti hogy előbb lesz rá pénz (EU pénz) és így az M0 Nyugat szép csenden lekerül majd az asztalról.
Magyarországon,  DVD-játékosok hazájában már nehéz újdonságot mutatni a rosszul lefordított kezelési útmutatók, termékleírások, reklámanyagok és szlogenek terén. Nehéz, de nem lehetetlen, mint ahogy ezt ez a kínai példa is bizonyítja, újabb bizonyítékát adva annak,…..
Azt nem lehet mondani, hogy a kínai cégek eddig elkényeztették volna a helyieket a forradalmian új és szikrázóan eredeti reklámkampányokkal. Ha valaki látott már a CCTV csatornán (ahonnan Szőke kapitány is megtanult vázát venni) kínai reklámokat, az pontosan tudja, hogy egy VHS-re…..
A derék spanyol szigetlakók 2005-ben úgy döntöttek hogy belevágnak a metróépítésbe. És mivel Mallorcán nem volt Demszky, BKV, Hídépítő vagy Bamco csoport, 2007. április 25-én át is adták a metrót. 2007 szeptemberéig ingyen (!) használhatta mindenki, főszezonban (!!!). És…..
Nem igazán tudunk pontos dátummal szolgálni, de szinte bizonyosnak látszik, hogy az elmúlt hetekben (vagy hónapokban?) lopva, mondhatni fű alatt megérkezett Magyarországra a fejlett nyugati civilizáció legjobb szénsavas narancsüdítője, a francia Orangina (hivatalos .eu-s honlap itt, a…..