Regisztráció Blogot indítok
Adatok
e39Bummere39

0 bejegyzést írt és 17 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
TComment Soha többé BMW-t! 2013.10.10 08:56:51
Az egy éve használtan vásárolt M6-os motorja három hónap után felrobbant. 8,5 millió a kár. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
e39Bummere39 2013.10.10 12:37:22
@tlantos:
Ha a hülyeség fájna, élted végéig szenvednél, főleg, ha ismernéd a kocsit amiről beszélsz...kicsit sem fenékig tejfel...de maradj ebben a tudatban

@Zeppeliner:
10-ért te nem veszel sehol új 335i-t...

@marcel:
nem is baj...nem neked való...

@megatoner.hu:
no barátom te is sík vagy mint az alföld...neked lábbal hajtós fa roller kell...

De úgy a sok német fikázónak...nincs tökéletes konstrukció, nincs hibátlan autó...sem japán sem német sem semelyik...főleg nem a sportkocsik között...ugye a lángoló olasz csodák...sír a szája sokaknak, h nem vesz soha BMW-t...jah mert nem tudja megvenni...a többség puffog mert nincs neki és leugatja azt akinek van, h milyen ember...

Mivaaaan? Mitől lenne más egy BMW-s egy akármilyen más autóban ülőtől...nem kevés a bunkó suzukis meg fiatos meg opeles...ha én akarok sávot váltani leshetem, h mikor engednek be, ha ők rámtépik a kormányt (gondolom tudják, h a hulladékuknak nincs kedvem nekimenni)...

Itt is a fejekben van a gond...

Aki meg pattog nézzen meg egy Judd V8-at...

Pfff...sok távgyógyító, távokoska, attól mert parkolóban láttál már valamilyen BMW-t nem kellene ítélkezni...lehet f2f más is nagyon jókat tudna szórakozni a TI nyomorotokon, hülyeségeteken...
e39Bummere39 2013.10.10 13:49:22
@Zsótti28:
nem kell paraszt módon kommentelni, h akinek BMW-je van az csak büdös bunkó paraszt lehet...esetleg...
És nem, nem normális, h szétesik...de itt nem is normálisan lett használva a gép...valószínűleg...ez a cikk arra volt jó, h a sok kis pöcsverő bezzegezhessen, h a japán, meg a mittom én mi az biza milyen jóóóó...

Uh, te milyen színvonalról beszélsz?Ne legyen az ember ideges, ha ennyi nagy ökörséget olvas gyökér stílusban?

@gwr:
Leülhetsz 1-es...ezzel az erővel mondhatnád, h bűnöző cigány vagyok...és a piros suzukisok meg kalapos bajszos gyerekmolesztálók...

@marcel:
hát ez egyértelmű...a kiber látásod éles akárcsak az eszed...

Úgy örülnék, ha bevallanátok, miben ültök és mit tesztek zsebre, h ilyen abberáltan utáljátok a BMW-ekt és tulajdonosaikat, ill. mindig éppen azt akinek a cikkekhez kapcsolódó márkájú autóik vannak...lerágott csont amit műveltek...

És mily meglepő, ennek a sok jó betyár magyarnak, ha véleménykülönbséget vélnek felfedezni, azonnal barlanglakókká válnak...
Véleményem szerint egy kulturált és konstruktív vélemény nyilvánítás nem úgy néz ki, ahogy sok hsz mutatja...főleg olyanok ugatnak, akiknek fingjuk nincs sem a BMW-ről, sem alapvetően a technikáról...egyébként az új autó is lutri, a használt meg méginkább...az én autómnak is akad baja bőven, de nem a kocsi hibája, hanem az előző gondatlan, lelkiismeretlen tulajé...mondhatnám, h a BMW szar, csak nem mondanék igazat, ahogy a népítéletben márkákat fosolók sem akik ismeretlen km-el, előélettel vesznek valamit amit már nem lehet feltámasztani...

Nomármost, a sok barlanglakó hozzászoló, inkább troll szerintem...akit nem szabad etetni...

A szellemi alávalóságot a falnak beszélést az ilyen emberekkel szembeni védekezés a "jobbra el" teljesíti...

További jó dagonyászást kedves Trollok!
Mocskos olajat töltenek a hordóba, a kannába és a flakonba, majd az ön autójába. A piac ismét a maffia markában. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
e39Bummere39 2013.09.19 12:22:18
@KTT:

Részben jogos amit írsz...
Ha megnézed a viszkozitási táblában mondjuk egy 5w40 egy 10w40 és egy 10w60 olajat akkor a hidegindítási kopás ill a kapcsolódó viszkozitást
min:
5w - 3,8mm2/s
10w - 4,1mm2/s - elhanyagolható a különbség
15w - 5,6mm2/s - elvileg ezt írja a gyári bmw felhasználói

max:
w40 - <16,3mm2/s
w60 - <26,1mm2/s - itt jön ki a magasabb hőterhelésnél a jobb kenésállapot...

hideg szivattyúzás esetén is 400mPas*s a különbség amit terheli az olajpumpát...de jellemzően 10w40-t is ajánlanak az enyémbe, így az alsó hőmérsékleti érték ugyan az mint w60-nál...

Szóval tudja a fene...fűtött garázsban lakik a kedvesem, télre meg meglesz már az állóhelyzeti fűtés...így közel üzemmeleg lesz mindig indításkor...ennyi km után sincs hidrotőke csattogás :D

Ha valaki okosabb, természetesen javítson ki...jobb a hirtelen vakító fény, mint az örök sötétség :D
e39Bummere39 2013.09.19 11:25:12
@KTT:

Nem sima 528i...az előző majom tulaj elmondása szerint csipegette az olajat...azért került ez bele, mert ezt nem ette...teljesen tiszta a kipu is...

Mikor alánéztem, jujj ez nagyon hülye...de legalább tudtam alkudni, a szelepfedél tömítés és a szűrőház tömítésnél volt kis szivárgás...ami jól látszott az olajsárból...

Viszkozitást megnézve nem túlzottan eltérő az 5w40-től...-30 helyett -20fok viszont a felső tartományban sokkal strapabíróbb...mivel nem ritka, h elszalad 5000f/min fölé, így vacillálok, hogy váltsak-e 5w40-re...

16 éves kocsi, 191ekm van benne...ez mindig is idegesítő téma volt...ha hajtóművet tervezek, sokkal könnyebb belőni a kívánt adatok alapján milyen olajra van szükség, mint mikor azt mondják, hogy ez is jó, meg az is jó...csak éppen a paramétereket nem vágod...

A gépkönyv erre a motorra anno 15W ásványi olajat írt...pffff...

Szóval ez így nehéz kérdés, h mit érdemes belerakni...0w30-tól a 10w60 de ennél még durvább olajokat is tesznek bele...
TComment Menyit ér a szervizkönyv 2013.09.16 06:15:00
Odasétálok, bemondom a rendszámot, lekérdezi a számítógépből, hogy az elmúlt öt évben összesen kicsit több, mint 950.000 forintot hordtam ide időszakos szerviz címén. Megérte? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
e39Bummere39 2013.09.16 10:37:04
Hm...
Én magam szerelek, akkor megyek a mesteremhez, ha olyan dolog van amiben nem vagyok biztos, ill. nincs kedvem szo...ni vele...

A gyári BMW árak gusztustalanok...más autókereskedői forrásból, gyári alkatrészek, féláron általában, de -30% mindig...

1x voltam Wallisba, a csápos emelőről szedettem le az autót, h na akkor köszönöm, ne is folytassák...hát elmennek a toszba, a hülye gyerek könyvből kereste mit és hogyan kellene...na mondom ezt ennyiért nem köszönöm...volt egy vitám a szervizvezetővel is...

Azóta csak magam és Muha mester...jó áron dolgozik, elvakult fanatikus autószerelő MESTER...ha BMW akkor csak hozzá a 18.ba!

Külföldi szervizek!

A6(C6) Ausztria komplett fékcsere 182e, Porsche Pest 260e+munkadíj...MIIIVAAANNNN...összekötve egy Bécsi kiküldetéssel baromi jól jártam...

Osztrákok minden szerviz után, lemosták az autót, kitakarították...mert ehhez jár (bár a Suzukit is anno mindig kinyalták a Tafákék), itthon meg a munkafelvevő tarja a markát, hogy némi jatt is legyen még....ANY......JÁT!

Tiszta Balkán vagyunk...többségében színvonaltalan szolgáltatás horror áron...de ez igaz az élet többi területére is...

Ahány jó szakival hozott össze a sors, mind magánban nyomta, hihetetlen tapasztalattal és csodálatos hozzáállással...nekem egyedül a Suzuki Tafák volt akik letettek valamit az asztalra...Sem a Porsche Hungária sem a Wallis nem ér egy kalap sz..t se...jah a Pappas-t ki ne felejtsem...SL55AMG-re bégettek, meg nézték mint a majmok a pc-t...inkább trélerre fel és vissza Németországba, jól döntött az ügyfelünk, h inkább ezt választja :D

Tényleg gyomorforgató ami ma itt megy...
Lenyúlta a pénzt, az autótulajdonos amatőr hibáival segített neki, a rendőrség tanácstalan. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
e39Bummere39 2013.08.16 08:51:01
Igaz én nem így de hasonló képpen szarul jártam, mikor megvettem a bömöst.

Már a képeken látszott, hogy egy igencsak jómódú család árulja, a 16. kerületben.
A ház is drága, amit bömi helyett vettek az is, a csókával egy egyetemen végeztünk, közös hang megvolt egyből, mindenben készséges volt.

Mondott egy árat én mondtam, nem fogok cigánykodni, ha minden ok az átnézés után fizetek és búcsúzunk, ő mondta, ha bármit találok vagy a szerviz azt teljes áron leírjuk a vételárból, olyan biztos volt a dolgában, kár volt.

Én is találtam pár dolgot, a szerviz meg még jópárat, így megegyeztünk, hogy a javítási ár anyagárát levonjuk...megengedő voltam, mert az autó lényegi részei makulátlanok voltak, törésmentes, etc...

Aztán a fekete leves, megírtuk a szerződést, de előtte mondta, hogy a másik 3db kulcsot még nem találta meg, mert volt egy lakástüzük pár éve. Mondom jó, földim, beleírtuk a szerződésbe, hogy később kerül átadásra a többi kulcs.

Több havi könyörgés és fenyegetőzés után sem sikerült elérni semmit. Ha azt mondtam, h ügyvédhez megyek, mondja minden költségemmel együtt visszavásárolja az autót, mert megbánta, hogy eladta, mondtam ANYÁD!

1db gyári kulcs a WALLISNÁL 68e huf...és akkor még nincs meg a másik kettő szerviz kulcsom sem...

Szóval ő lenne K. János építészmérnök 16.ker lakos egy nagy spanyol építőipari vállalat valamilyen vezetője...szép nem? Ilyen tróger ember, szép házzal, művelt szülőkkel, feleséggel két gyerekkel...aki leszarja, h megszivatott, mondván eleget alkudtam, kemény 100e forintot...jujj...ha olvassa, üzenem a bunkójának, hogy a wallisnál 279e HUF-ot fogok pengetni a komplett zár+kulcs+gyújtáskapcsoló cseréért...de azt megfogadtam, ha eltűnik az autó...leverem rajta az árát, mert én is leszarom a következményeket akkor...de első körben még az ügyvédi köröket futjuk...

Ha ez az eset pár éve történek, tojok mindenre, összetrombitálom a bandát és letépem a fejét...de családos ember már nem nagyon kapkod a legyek után...

Szóval ma Mo.-n tényleg minden rétegben elértük a trógerság csúcsát...
TComment Ebből nem lesz veterán 2013.08.12 08:06:47
Bivalyerős, keveset fogyaszt és idehaza fullosnak mondják. Mindent megkapott, amit kell, futott 160 ezret, kiszolgált egy cégtulajdonost, élt 10 évet? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
e39Bummere39 2013.08.13 12:03:22
Emberek, miért kell ez a márkaköpködés.
Mindenkinek szíve joga abban ülni és költeni rá a pénzét amire szeretné.

Tudjátok mi a költséghatékony autó? Egy faceliftes I. Swift...200e km mentem vele, tárcsa+betét+szűrő+olaj...ennyi volt a ráfordításom, meg a 16 szelep betegsége a füstölés gyógyítása Tafáknál 210e-ért. Ennyi...

Vannak napi használatú autók és vannak repi autók...minden társadalmi osztálynak megvannak ezek a gépsárkányai...

Amíg valaki suzukit hajt hétközben és beül egy "presztizs akármibe hétvégén, addig a népnyúzók a presztizs újban ülnek és repinek meg van egy ferrari vagy akármi szuper gép...

Mindig tudd miben ülsz!

H, nekem BMW-m van és e39 az már nagyon régi álom volt...nem presztizs, nem márka buziság...egyszerűen zseniális az autó, technikailag, küllemben, no meg a hátsó kerék hajtás...de a küllem az ami meghatározó, igaz e34 is még álom, de még nem találtam meg amibe érdemes pénzt ölni, mert majdnem mind dögkút...

Szóval aki presztizst akar venni magának az egy barom, a tiszteletet és megbecsülést a kocsiból kiszálló szerezheti meg a tetteivel, de nem a pénzével, amit itthon a többség más kárán nyomorán szed össze (van kivétel persze)...

C6 Audim volt előző cégautóm 3L TDI Quattro...jó volt szép volt, tetszett, de semmi érzelem, munkaautónak, ütni vágni és évi 70e km beleverni hibátlan, lealkudva is 14,8Misi...E60 sem kellene semmi pénzért, mert egy borzalom...szentségtörés, de akkor inkább már a volt céges audi mint egy E60...igaz az úgy F10 már bejövős...de az elektromos seggvakaróval telerakott extrák nem kellenek...

Az e39 mellé legyen még egy V8 e34 és boldogan hajtom álomra a fejem minden nap...no meg legyen elég lé tankolni/alkatrészre/meg cérna szerelgetni...

Szóval vezethetsz te akármit, ha bunkó vagy mindenki aként fog kezelni, ha meg a pénzed vagy az azon vett dolgokért többre tartod másnál ne csodálkozz ha kapsz érte...
Bármennyire erőltetik az EU-nál a dilettánsok a fogyasztáscsökkentést, nem érnek el vele semmit. Csak megszívatnak jó pár embert. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Mindenki, egyszerűen mindenki ilyet szeretne, az is, aki tagadja. Aztán vagy a pénz, vagy a bátorság hiányzik. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
e39Bummere39 2013.06.25 10:17:17
@Patás:
A sor 6 diesel és a V8 is más habitusu mint egy sor4 fűnyírómotor.

A tds-nek valóban megvan a szépsége, egy felmelgedett jó állapotú 525d-nak valóban benzines hangja van alapjáraton, az 530 már kerregősebb, de benzinben is hangosabb mint a többi :D
A helyzet sajnos az, hogy nem csak karban nem tudjuk tartani a gépeket de sokszor fel sem fogjuk, hogy megvenni a legkönnyebb. Aztán a feketeleves. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
e39Bummere39 2013.06.12 15:21:25
@Patás:

Naná, mint a szél úgy elnyeli a lóvét!
Az esztétika visszahozása közel gyári állapotra+védőfóliázás is lesz 4-500e...

Nem beszélve az ajtó gumi kéderekről aminek a a komplett cseréje is közel 200e

+ a saját ínyenségeim a 17"-os M felnik, a tojás sport kormány és egy új Angel Eyes lámpa...laza 3-500e...ha van szép használt, ill annak a fellocsolása...

Valóban ez egy ilyen bicikli, de választhattam ráülök-e...ráültem, néha fáj, nyom, de már rászoktam mint egy hernyós a cuccra...nem sajnálok egy petákot sem...
e39Bummere39 2013.06.12 15:24:22
@no_holy_shit:

Nekem csak hétvégi autó, amolyan szórakozás...

Hétköznapra van céges...ha nem lenne, nekem sem ilyen autóm lenne...napi közel 300km furikázás ezzel a vassal, dúrván zsebbenyúlós a jó magyar utakon!

Reálisan próbálok autózni...néha megy néha nem :D
e39Bummere39 2013.06.12 15:27:53
@Patás:
Abból mid van?

Keresek egy szép állapotút, értsd, nem volt törve...lehet mondani, hogy a szakszerű javítás így úgy, az már nem lesz olyan...az idővel mind rohad és nagyon csúnyán...ráadásul az E34 karosszéria elemek gyalázat drágák... :(

Próbálok jövőre összekukázni egy jó kasztnit meg egy V8-as blokkot :D

A Schnitzer felnik megvannak :D kihagyhatatlan ajánlat volt :D