Adatok
NBE
0 bejegyzést írt és 57 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
csipszerelde
Össznépi AE86 mérésláz - Hány lovat sikerült visszaterelni a motorba?
2018.02.04 18:07:24
Végre eljött a visszavágó ideje. A múltkori mérés némileg csalódást okozott, hisz kiderült az igazság, miszerint 108 ló maradt meg a 124-ből. Objektíven nézve persze ez egy nagyon jó eredmény, hiszen egy ki tudja hány tulajt megjárt, ki tudja hány kilométert megtett, harmincnégy éves autó…..
Nem húzódik le. De egy milliméternyit sem. Ő nem, majd te. És amikor elmentek egymás mellett, majdhogynem súrolva egymás autóját, összepöccintve a visszapillantókat a szűk úton, nem néz rád, nem int, nem bólint. Ő magasabb kasztba tartozik, neki egyenes az útja, nem rángatja jobbra-balra a…..
NBE
2017.09.28 09:08:29
@qwertzu: Ennyi. A garázskirálynőm egy 27 éves miniautó, az orrában egy 1962-es fejlesztésű,újkorában 45 lovas technikával.
80-110 közt kényelmes neki utazni,mégsem okoz gondot 80-90-nél rakni a 4.-et,mikor arra van szükség.
És autópályán is tudok úgy közlekedni, hogy mást ne tartsak fel, és nekem se kelljen fékezgetni-gyorsítgatni folyton.
Ellenben az,hogy engem tartanak fel egy normális, folyékony, jó ütemű közlekedésben a tanult tehetetlenek, az egyre gyakoribb.
80-110 közt kényelmes neki utazni,mégsem okoz gondot 80-90-nél rakni a 4.-et,mikor arra van szükség.
És autópályán is tudok úgy közlekedni, hogy mást ne tartsak fel, és nekem se kelljen fékezgetni-gyorsítgatni folyton.
Ellenben az,hogy engem tartanak fel egy normális, folyékony, jó ütemű közlekedésben a tanult tehetetlenek, az egyre gyakoribb.
Modorosblog
20 idegesítő kolléga a konyhában, azaz az utolsó darab keksz mindig a tányéron marad
2017.07.26 21:29:20
Vissza a Gyökerekhez.
Az utolsó darab keksz: lélektani dolog, de az valahogy sehol, soha nem kell senkinek. Zabál végig gátlástalanul a közösből, de azért az egészet csak nem eszi meg. Maradjon másnak is! Nehogy neki kelljen elpakolni. Nehogy észrevegyék, hogy ő zabálta fel az egészet. Képesek…..
Immáron nyolcadik éve van meg ez a vén dög, azaz nálam már a negyedik műszaki vizsgáján vallatták nemrég. Mivel ez inkább a gyerekem, semmint az autóm, izgulok érte ilyenkor egy kicsit. Felkészítettem hát rendesen a nagy napra: lemostam, kiporszívóztam. Más nem kellett, mert mostanra már eljutottam…..
Ha nem tetszik a rendszer, az ember szavazhat a hangjával vagy a lábával. Azaz vagy elmegy (exit), vagy megpróbál változtatni a helyzeten (voice).
A gazdaságtanban az első számú opció (exit) a default setting. Feltételezzük, hogy ha valami elégtelen, akkor az ügyfél a…..
NBE
2016.08.17 13:42:24
Simon Diffey like a boss.
..
Nincs ebben a sztoriban semmi, csak egy történet egy ellopott és megtalált autóról, ami végül mégsem lett meg. Mert csak.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Meg kell-e mindent menteni vagy szebbé teszik a világot, ha kreatív művészet alapjaiként élnek tovább? Döntsék el önök a szezon utolsó epizódjában!..
NBE
2015.04.04 10:42:50
@totál kár: ezek a futomuvek(lengokarok tengelye szogben all a kerekekehez kepest) ilyen merteku ultetesnel mar onmagukban is adhatnak ekkora negativ dolest-aztan persze lehet,h meg vmi plusz turpissag is van(annyira nem vagom-nekunk szeria wartburgunk volt,hogy a telekre is felmenjen.:))
Autós-motoros gyorsulási verseny már rég nem izgalmas: széria állapotban a motor nyer. Ha viszont az autó nem széria, akkor jön a döbbenet. Egy Volkswagen Golf Mk1-et reszeltek be annyira a németek, hogy egy 182 lóerős Yamaha R1 olyannak tűnjön, mint egy Riga moped.
A…..
NBE
2015.03.17 19:18:55
@TaaT: Tobb forras is 2.3 mpg-t emlit,ami percenkent 6.7 liter(100 liter 100-on,amolyan versenyutosan),ill. 15% hatasfok(ami ekkora teljesitmenynel a hutesre ellocsolt benzint is figyelembe veve realis.)
A Totalcar-olvasó igazi polihisztor. Egy pólóért és sapkáért rapet ír az autójáról, egy gyurmabérletért feladja minden gátlását és testépítőpózokba vágja magát, megsüt bármit, és az alvó asszony sincs tőle biztonságban, ha megérzi a konc szagát. Aztán ha kell, nem…..
NBE
2015.03.07 19:59:57
Sok kreténség lóg már a szerkesztőség falain. Nem készült leltár, szemre Winkler magasan ver mindenkit a Skinmaker oldalpárjával, az ezredfordulós dedikált BB Pongó-képpel, de a friss év képalájában és a dzsipszi Csikósban is van húzás. Utóbbi kettő Pista műve. Szóval van…..
Ha a minisztérium alábbi közleményét szó szerint vesszük, akkor a leendő UBER-sofőröknek hivatásos jogosítványt kell váltaniuk, a budapestieknek ezen felül sárga fóliával kell bevonniuk az autójukat, taxamétert kell szerelni bele, és ha ez még nem volna elég, a hagyományos…..
NBE
2014.11.17 18:42:45
@Grifter: egy állam feladata nem az volna, hogy nehezítse a polgárai életét,hanem hogy könnyítse.
Nyilvánvaló, hogy itthon minden, a társadalom (társad: a lom) közösségkénti működését felvető/erősítő kezdeményezést igyekeznek elnyomni, de ettől még a haladás mindig utat talál magának, és elsöpri az ilyen szánalmas vergődéseket.
(Szerintem azt már egyre többen látják, hogy arra semmit nem lehet építeni, h úristenmileszha...)
Nyilvánvaló, hogy itthon minden, a társadalom (társad: a lom) közösségkénti működését felvető/erősítő kezdeményezést igyekeznek elnyomni, de ettől még a haladás mindig utat talál magának, és elsöpri az ilyen szánalmas vergődéseket.
(Szerintem azt már egyre többen látják, hogy arra semmit nem lehet építeni, h úristenmileszha...)
Nemrég belefutottam a kérdésbe a carthrottle-ön, hogy ha három autód lenne, mi lenne az. Egy hétköznapokra, egy hétvégére és egy pályázni. Be is küldtem a kérdést a szerkesztőségi levelezőlistánkra. Íme, a válaszok:
Pere László (karmageddon)Hétköznapokra: Mivel van…..
Lassan csiszolódik-csiszolódik, nem kerget a tatár, ráérünk
Ez a poszt nem akar rábeszélni az öregautózásra. Ne tedd, ne csináld, sokkal okosabban is eltöltheted az idődet, sokkal hasznosabban, tényleg. Ha eddig nem kezdted el, most már ne vágj bele, mert az autózásnak sajnos…..
NBE
2014.07.27 13:15:35
Sokan felháborodtak azon a minapi híren, hogy egy BKV busz elsodort egy kerékpárost a Thököly úton. A balesetben a kétkerekűt hajtó fiatalember súlyos sérüléseket szenvedett. De hogy került oda kerékpársáv, amikor az nem is lehetne ott?
Nem szeretnénk tisztára mosni a…..
NBE
2014.07.26 14:33:13
@kristoof: így már jobban hangzik-korábbiakból úgy tűnt, ahogy írtam.
Nálunk előrébb tartó/előrefelé haladó helyeken létezik a színben és szintben(!-de srég szegélykövekkel, átjárható módon, kb 1/3-2/3 arányban az úttest és a járda magassága között) is elkülönülő kerékpársáv intézménye is- azt pl. itt is igen jónak tartanám - feltéve, hogy télen is megfelelő karbantartást kap.
De már a WOL/piktogramtól felfelé akármi működhet-ilyen helyeken meg az ember nem megy a szélére - amitől az idegbeteg hivatásosok ugyan még azok maradnak, de a sávváltás kikényszerítésével és menekülési terület hagyásával jobbak a túlélési esélyek. :)
Nálunk előrébb tartó/előrefelé haladó helyeken létezik a színben és szintben(!-de srég szegélykövekkel, átjárható módon, kb 1/3-2/3 arányban az úttest és a járda magassága között) is elkülönülő kerékpársáv intézménye is- azt pl. itt is igen jónak tartanám - feltéve, hogy télen is megfelelő karbantartást kap.
De már a WOL/piktogramtól felfelé akármi működhet-ilyen helyeken meg az ember nem megy a szélére - amitől az idegbeteg hivatásosok ugyan még azok maradnak, de a sávváltás kikényszerítésével és menekülési terület hagyásával jobbak a túlélési esélyek. :)
Milán feje, amikor először vittem egy kört a Volvóval... :D..
NBE
2014.06.26 12:36:14
Szervusz Tibi,
Iszonyúan idegesít, ezért megírtam. Na bujjék. (Nem merem odaírni, hogy ki vagy, úgyhogy szólj - mindenesetre szakblogjuk is van, onnan csórtam a képet - Tibi)
Bárhová is nézek, megakad rajt' a szemem. Nem értem. Nem lehet igaz, még egy. Viselője rezzenéstelen…..
Már csak egy hónap van hátra az indulásig. Az autó köszöni jól van, épp motor nélkül heverészik a hűs garázsban, mint aki jól végezte dolgát. Magánál a motornál teljes a fejetlenség, pontosabban a hengerfejetlenség, épp most várja, hogy összerakjam (a poszt végére már…..
Amikor ott fekszel vérző fejjel a langyos aszfalton, és érted jön vijjogva a mentő, rohadtul mindegy, kinek volt igaza.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
NBE
2014.06.10 07:52:48
Olvasom a hírekben, hogy az NKH autóalkatrészeket, és alkatrész kereskedőket ellenőrzött. Ez egy kicsit furcsának tűnt számomra, hiszen ez a fajta tevékenység eddig nem volt része a munkakörüknek, bár lehet, csak én nem hallottam róla. Viszont azon már nem lepődtem meg, hogy…..
NBE
2014.05.14 22:07:30
Valamelyik nap hallgattam a reggeli rádióműsort, ahol két műsorvezető elmélkedett azon, hogy mettől, meddig érvényes a vadveszélyre figyelmeztető tábla hatálya.
A B. fedőnevű feltette a kérdést, hogy ha ki van téve egy szarvasos tábla, és alatta az 5 kilométer kiegészítés,…..
NBE
2014.05.11 21:16:15
Az elmúlt szűk egy évben nem vittem túlzásba az E21-es BMW-mről szóló posztokat. Ennek persze meg is volt a maga oka: időm az mindig éppen annyi volt, hogy eldönthettem, írok egy rövid szösszenetet, vagy inkább megpróbálok valamire haladni az autóval. Közben a feneketlen…..
NBE
2014.05.08 20:03:11
@Momina: a dobot a benne kicsapódó pára belülről rohasztja kifelé, így a külső felületkezelés funkcionálisan nagyjából semmit nem számít neki. (Az anyagot belülről érő támadás nagyjából egy nagyságrenddel erősebb).
Ha nagyon zavar, smirgli+Korant kombinációját ajánlom, illetve azt, hogy már a legkisebb kívülről észlelhető anyaghiánynál keresd fel a kipufogóst - ekkorra már a nem szem előtt lévő részek jobbára jóval előrehaladottabb állapotban vannak, ami a lecsökkent ellennyomásból eredően már egy kicsit is modernebb autón is elég drága hibalavinát tud elindítani (pl. szétégett lambda szonda, majd katalizátor és barátaik).
Ha nagyon zavar, smirgli+Korant kombinációját ajánlom, illetve azt, hogy már a legkisebb kívülről észlelhető anyaghiánynál keresd fel a kipufogóst - ekkorra már a nem szem előtt lévő részek jobbára jóval előrehaladottabb állapotban vannak, ami a lecsökkent ellennyomásból eredően már egy kicsit is modernebb autón is elég drága hibalavinát tud elindítani (pl. szétégett lambda szonda, majd katalizátor és barátaik).
Szomorú kimondani, de a belső égésű motor felett eljárt az idő. Büdös, rémes a hatásfoka, és szép lassan megöli a bolygót, mennie kell. Ennek ellenére szeretjük, talán mert van egy megfoghatatlan romantikája, amit például az unokám már nem fog érteni. Ugyanezt érezhették,…..
Nem a görkorisoké, a futóké, a turistáké vagy a babakocsis kismamáké. Attól, hogy sportolnak, vagy kerekük van, még lassabbak a biciklinél.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Olyan kemények és olyan sok volt az ugrató, hogy hátfájdalmakkal kórházba kerültek.Olyan köd volt, hogy csak a navigátor irányította a pilótát, a maximálisnál több bizalom kell ilyenkor.Olyan szűkek voltak az utak, hogy alig fértek el. És a nevek? Hányat ismersz közülük?A…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
(Nekem persze a GTV6 kellene (zold-feher-piros gyujtokabelek - besirsz!)- de el kell ismernem a japan technikat - es persze szeretni is jobban tudnam, mint azt,amelyikkel a mai napig sokan ossze akarjak keverni.)