Adatok
bALFAszHÍM
0 bejegyzést írt és 547 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A nők várható élettartama a föld minden táján hosszabb, mint a férfiaké. Mindez azért is érdekes, mert a nők egészségügyi ellátásától és életkörülményitől többé-kevésbé független tényről van szó. Mindegy, hogy egy afrikai törzsben dolgoztatják-e őket szinte rabszolgaként, vagy Indiában, elmaradott…..
A blog láthatjátok alapvetően pozitív oldalról közelíti meg a dolgokat, de mostanában annyi barátnőmmel, ismerősömmel beszélgettem, aki azon siránkozik, hogy „csak neki nincs normális kapcsolata”, hogy ezt muszáj megosztanom veletek.
Kezdjük az elején adott egy fiatal, csinos…..
bALFAszHÍM
2014.05.29 15:31:47
@don Fefinho: Hibátlan végszó don Fefinho-tól.
"kivéve, hogy az apjával ellentétben ő még csak a helyére sem tudja tenni a nőt" - ma már senkinek nincs eszköze egy nőt a helyére rakni. Aki ilyennel próbálkozik - akár a saját gyermeke védelmében - az könnyen a hűvösön találja magát, hosszú évekre.
A nőt azzal kell hagyni, akit a legjobban szeret, akivel a legboldogabb: Önmagával!
"kivéve, hogy az apjával ellentétben ő még csak a helyére sem tudja tenni a nőt" - ma már senkinek nincs eszköze egy nőt a helyére rakni. Aki ilyennel próbálkozik - akár a saját gyermeke védelmében - az könnyen a hűvösön találja magát, hosszú évekre.
A nőt azzal kell hagyni, akit a legjobban szeret, akivel a legboldogabb: Önmagával!
A címben nem akartam túlságosan mocskosszájú lenni, de valójában a buzikról beszélek. A meleg és a buzi között az a különbség, hogy a meleg normális ember, aki mellesleg homoszexuális - a buzi ezzel szemben nem fér meg a saját bőrében, és mindenáron össznépi felhajtást akar…..
bALFAszHÍM
2014.05.12 14:53:53
erőtlen cikk, kevés mondanivalóval.
@Excsimóta: Én bruttó 400e-el nem mernék odamenni egy nőhöz, hiszen bár kimondva soknak tűnik, de valóban az csak nettó 200... napi 7e, amennyiben nincs rezsi. NAPI 7000. !!!
@farkasv:
Én úgy látom... abban a pillanatban mikor a nő eldöntötte; továbbtanul... diplomára hajt... egzisztenciát épít ---> hogy később ne kelljen egy "hímnemű egyedtől" függenie (aki elnyomja, bántja, kizsákmányolja)... no abban a pillanatban a nő, döntést hozott. Egy nagyon fontos - már-már végleges döntést - amihez illene tartania magát. Csak hát ez következetesség kérdése :(
@Excsimóta: Én bruttó 400e-el nem mernék odamenni egy nőhöz, hiszen bár kimondva soknak tűnik, de valóban az csak nettó 200... napi 7e, amennyiben nincs rezsi. NAPI 7000. !!!
@farkasv:
Én úgy látom... abban a pillanatban mikor a nő eldöntötte; továbbtanul... diplomára hajt... egzisztenciát épít ---> hogy később ne kelljen egy "hímnemű egyedtől" függenie (aki elnyomja, bántja, kizsákmányolja)... no abban a pillanatban a nő, döntést hozott. Egy nagyon fontos - már-már végleges döntést - amihez illene tartania magát. Csak hát ez következetesség kérdése :(
Aki a sajtóban él, vagy érdekli a kosárlabda, talán hallotta már a hírt, hogy a Los Angeles Clippers tulajdonosát örökre kiátkozták a civilizált világból, mert rasszista megnyilvánulást tett. A magyar sajtóban ez a hír úgy ment le, hogy Sterling azt mondta egy nőnek, ne vigyen…..
Több cikkben is érintettük már a pornó témakörét, amely gyakran próbálja meg valóságnak beállítani azt is, ami nem több filmes trükknél, ahogyan mondjuk egy sci-fi esetében is történik. A mostani gyűjteményben a leggyakoribb fogások kerülnek bemutatásra kicsit arra vonatkozóan, miért ne próbáljuk ki…..
bALFAszHÍM
2014.04.14 12:55:18
@Kalechtor: "Remélem itt állt meg." - Sajnos nem. Ukrajna, Csernobil. :((
bALFAszHÍM
2014.04.14 15:05:32
@No_Name01: nem akarsz egy cikket írni? Pl. a patriarchátusról? Arról még úgyse olvastam itt? :)
Ahelyett, hogy engem elemezgetsz, gonosz nőszemély! :((
Ahelyett, hogy engem elemezgetsz, gonosz nőszemély! :((
bALFAszHÍM
2014.04.14 19:00:06
Manapság is gyakran hallhatjuk a munka és család összeegyeztetése miatt ideiglenesen problémákkal küzdő, megoldást nem találó nőktől, mennyivel kívánatosabb lenne háztartásbeliként élni. Hisz milyen jó lehetett régebben, amikor a férfi tartotta el a családot (hogyisne, javaslom a történelemkönyvek…..
bALFAszHÍM
2014.04.14 12:21:11
@No_Name01: "Mondjuk ez részedről nem diszkrimináció, mert minden nőt utálsz. Titeket is szeretlek, kritikáim ellenére.
bALFAszHÍM
2014.04.14 13:48:25
@Kalechtor: "Ha kicsit is szeretnél, már rég elmondtad volna, amire még kíváncsi vagyok. :(" -na de mi az?!
bALFAszHÍM
2014.04.14 13:48:26
@No_Name01: nagyobb hasznunkra lennél, ha cikkeket írnál...
Ahol nem söpört végig a feminizmus romboló ereje…
Szeretet, Őszinteség, Béke, Kölcsönös megbecsülés és megbecsültség? Szemben az elszabadult, vad liberalizmussal, a lezülléssel, prostitúcióval?
Sok fiú (sőt, néha sok lány?) irigykedve vágyódik el olyan országokba, melyekben még "nő a nő és férfi a…..
bALFAszHÍM
2014.04.13 17:15:17
@Kalechtor: veszélyes vizekre tévedtünk, lassan a tengerbe vetem magam.:(
bALFAszHÍM
2014.04.13 17:55:22
@Kalechtor: fejezd be, mert megdumálsz.
"Azokat is, akiket tönkretett a patriarchális társadalom." - jól sejtem, hogy itt egy kritikus tömegről beszélünk? :)
"Azokat is, akiket tönkretett a patriarchális társadalom." - jól sejtem, hogy itt egy kritikus tömegről beszélünk? :)
bALFAszHÍM
2014.04.13 18:59:19
@Kalechtor: a ruszkik állítólag már olyan fiúbabákat gyártanak, hogy amint hazaérsz, pofonnal indít. És úgylátszik erre is van igény. Az a neve hogy IGOR.
Magyarország területén nem volt haláltábor. Auschwitz, Dachau, Buchenwald mind a határainkon kívül található, és az összes többi hasonló is. Senki nem állítja, hogy a világháború idején minden magyar ember angyalka lett volna, de nem ártana húzni egy határozott vonalat, hogy…..
Érdekes jelenség ütötte fel a fejét az iszlám világban- már ha újnak mondható egyáltalán. Az utóbbi években ugyanis egyre több esetben derült fény arra, hogy bár a harcot kizárólag "férfidolognak" tartják, az utódlás szempontjából értékes nőket is készek feláldozni a…..
bALFAszHÍM
2014.04.06 13:53:28
@Xylan: a te megfigyeléseid a te megfigyeléseid. Én általánosságban fogalmazok, nem magamról ömlengek, mint egyesek....
(ezt még a félárbócért kaptad,)
(ezt még a félárbócért kaptad,)
bALFAszHÍM
2014.04.06 14:05:15
@Kalechtor: Ne szabadkozz. Viszont itt nagy örömödbe el ne kezd ugrabugrálni, mert bevered a fejed az "üvegplafonba". :(
bALFAszHÍM
2014.04.06 17:04:51
@Nico3: :(
Nők és Férfiak
A japán társadalom hanyatlásának okai- avagy a patriarchizmus visszaüt
2013.10.15 15:25:32
H. Nikolett a japánban tapasztalt népességcsökkenésről és a nemek elidegenedésének okairól írt kommentjét hozzájárulásával tesszük közé.
A jelenségről:
"Újabb lökést ad a japán népesedési válság mélyülésének, hogy egy friss demográfiai jelentés szerint a helyi fiatalok jelentős részét nem érdekli…..
bALFAszHÍM
2014.03.18 15:26:18
@Xylan: megnyugodtam, lemondom az ádámcsutka-eltávolító műtétemet.
bALFAszHÍM
2014.03.18 15:26:20
bALFAszHÍM
2014.03.18 19:47:55
@Xylan: "Biztos csak a divatos telefonjával hódította meg a női szíveket." -ezt úgy hívják, charme! Nem hiszem el, hogy Tom Selleck pajkos tekintete nem nedvesíti be azt a bugyit! Hova tart ez a világ?
Ki ne tette volna még fel magának a lassan közhelyessé váló kérdést- mi a tartós, boldog, és nem utolsósorban kölcsönös hűségen alapuló párkapcsolatok titka? Mennyire fontos a hűség? Fontos-e egyáltalán? Ki az, aki hajlamosabb a félrelépésre és mi okból teszi? A nő,…..
bALFAszHÍM
2014.03.13 19:15:41
@Xylan: az utolsó bekezdést nagyon eltaláltad. Finom logika, abszolút egyetértek.
bALFAszHÍM
2014.03.14 18:15:54
@Kalechtor: szerinted egyértelműen a férfiak a hibásak a elidegenedésért. Szerintem ez egy tök standard folyamat, ami a következőkből adódhat.
- globalizáció. (mindenki nagyban gondolkodik, nem kisebb közösségekben, családban. ja és mindenki egyéniség, aki jobbat érdemel)
- városiasodásból fakadó egymás iránti érdektelenség.
Vallom, hogy ez a kormányzat érdeke. Egy család sokkal nehezebben megbontható, mint ahogy az egyén eltaposható. Az egyén magát védi, a családtagok egymást. És ehhez csak egy eszköz a feminizmus. Hatékony, ahogy ez Paul Elam (avoiceformen) X% cikke alapján kiderült.
- globalizáció. (mindenki nagyban gondolkodik, nem kisebb közösségekben, családban. ja és mindenki egyéniség, aki jobbat érdemel)
- városiasodásból fakadó egymás iránti érdektelenség.
Vallom, hogy ez a kormányzat érdeke. Egy család sokkal nehezebben megbontható, mint ahogy az egyén eltaposható. Az egyén magát védi, a családtagok egymást. És ehhez csak egy eszköz a feminizmus. Hatékony, ahogy ez Paul Elam (avoiceformen) X% cikke alapján kiderült.
bALFAszHÍM
2014.03.14 20:20:15
Több ízben is szó esett már arról, mi vonzza a nőket a férfiakban (I., II., III., IV., V., VI., VII.). A kérdés természetesen összetett, s előfordul, hogy sokféle szempontot kell mérlegelni, azonban úgy tűnik, bizonyos prioritások szinte minden esetben megfigyelhetők. Olyanok,…..
bALFAszHÍM
2014.01.18 15:45:59
@Xylan: Amíg a válások 70%-át kezdeményezitek, addig senki, de senki nem mossa le rólatok a "vírus" "gomba" "parazita" jelzőket, mivel ezek mind érdekházasságok voltak, mely házasság végén anya kapja a szajrét gyereket. Az, hogy ki válik egyedülálló apává anyává, azt kizárólag a feminista érzületű bíróságok döntik el, 90%-ban a nők javára.
Most sincs igazad.
Most sincs igazad.
Az internet kurva veszélyes hely, pár óvatlan klikkolás, és az ember menten a szellemi nyomorúság legmélyebb bugyraiban találja magát (nem, nem a valovilag.hu-n), ott ahol ilyeneket írnak:
A kauzális asztrológia a súlypontokat a horoszkóp ábrákban levő negatív karmikus…..
bALFAszHÍM
2014.01.17 14:12:46
Az index hozta formáját, és mint minden hivatalos orgánum az utóbbi 30 évben, ők is órabérben harsogják az arcunkba, hogy összeesküvések márpedig nem léteznek.
Kezdjük a címmel. Pfff. Az összeesküvés-elméletek 99,9%-a teljesen hétköznapi dolgokra vonatkozik: bizonyos személyek pénzügyi vagy…..
Nők és Férfiak
Népszerű tévhitek nőkről és férfiakról- különbségek és hasonlóságok
2013.11.24 12:57:42
Számtalanszor hallhattuk, miben különbözik, vagy miben hasonlít egymásra a két nem. Ez a kis gyűjtemény a legérdekesebb, legmegdöbbentőbb és legelterjedtebb sztereotípiákat próbálja bemutatni- vagy épp megcáfolni.
1. A Nyugat-Ausztrál Egyetem önkéntesek segítségével…..
bALFAszHÍM
2013.11.29 16:24:48
@No-Name01: @__________________: nem kell itt messzemenő következtetéseket levonni, csak gondoltam üdvözlöm az új kommentelőket.
"Inkább örüljünk, hogy végre elismerte, a konzervatív hozzáállás egy az egyben azonos a nőelnyomással és nőveréssel" - szó nem volt erről. Nőelnyomás, nőverés?
Phaszfej barátom csak arra próbált rávilágítani, hogy örüljön a nő, ha valaki végre jól legépeli. Ennyi.
Én pedig befejeztem a gondolatát...
"Inkább örüljünk, hogy végre elismerte, a konzervatív hozzáállás egy az egyben azonos a nőelnyomással és nőveréssel" - szó nem volt erről. Nőelnyomás, nőverés?
Phaszfej barátom csak arra próbált rávilágítani, hogy örüljön a nő, ha valaki végre jól legépeli. Ennyi.
Én pedig befejeztem a gondolatát...
bALFAszHÍM
2013.11.29 17:24:45
@__________________: mi van cicám, elvették a játékodat? Nyugodj már meg Te!
Megint Nico jár a legközelebb a megoldáshoz....
Megint Nico jár a legközelebb a megoldáshoz....
bALFAszHÍM
2013.11.29 18:24:34
@__________________: No azért remélem nincs harag! Minden blogon napok óta elbaszott komor hangulat uralkodik. Már komolyan mondom, ide menekültem a sok elkámpicsorodott elől. Remélem nem tettem rosszul...
November 19-e a férfiak napja.
A nemzetközi férfinapot 1999., Magyarországon 2009. óta ünnepeljük. A férfinap célja elsősorban a fiúk, férfiak egészségére és a nemek egyenlőségére való figyelemfelhívás, mindezekre azonban nem csak ezen a napon kell odafigyelnünk.
Mi,…..
bALFAszHÍM
2013.11.22 13:21:11
Miért jut el odáig egy nő, hogy megcsalja a párját? Azért nem sokan űznek sportot belőle - ha hűtlenek, annak általában oka van. Lássuk, melyek a leggyakoribbak.
Először is szögezzük le, hogy nagyon sok nő nem csalja meg a párját. Különösen, ha boldog a párkapcsolatban. Amikor igazán odavan a…..
bALFAszHÍM
2013.11.18 13:53:39
@Nico3: Bizony ez jó meglátás. Ennek azért hagyománya van, és Hollywoodra is igen-igen jellemző. Gazdasági homoszexualizmus.
Nők és Férfiak
Miért állnak másképp a férfiak a feminizmushoz? (Egyéni meglátás egy férfiszemszögből)
2013.10.19 18:08:53
Ahány ember, annyi látásmód. Ez egy abszolút szubjektív cikk. A valósággal történő bármi egyezés csak a véletlen műve. Azért van köze, de ne vegyük véresen komolyan.Egész jól beoszthatóak csoportba a férfiak a feminizmushoz való hozzáállás terén. Kevés csoport van, de…..
bALFAszHÍM
2013.10.21 20:13:19
@__________________: na ja, esszük egymás vádliját, hozzá egy kis térdkalács. Alig várom. :((((
bALFAszHÍM
2013.11.09 19:10:35
@Nico3: Talán Dani nem sértődik meg ha helyette válaszolok.
- Nico! Ez egy hatalmas baromság!Mivel a chipet 99 százalékban a férfiakba ültetnék be, ahogy a távirányító/sokkoló a nők kezébe kerülne. Nem kérdés ki irányítana/kínozna kit. Szerintem elmebeteg, és veszélyes vagy, a férfigyűlölet sugárzik belőled.
Persze csak elméleti síkon...
(ez a fajta attitűd magában hordozza a szigorú kényszerű magányt. Terápiát javaslok... vagy magamat.
:) )
- Nico! Ez egy hatalmas baromság!Mivel a chipet 99 százalékban a férfiakba ültetnék be, ahogy a távirányító/sokkoló a nők kezébe kerülne. Nem kérdés ki irányítana/kínozna kit. Szerintem elmebeteg, és veszélyes vagy, a férfigyűlölet sugárzik belőled.
Persze csak elméleti síkon...
(ez a fajta attitűd magában hordozza a szigorú kényszerű magányt. Terápiát javaslok... vagy magamat.
:) )
bALFAszHÍM
2013.11.09 20:23:14
@__________________: kivételesen azt írtam amit gondolok, semmi kompenzálás, kivetítés nem volt ebbe. Nico veszélyes.
Nők és Férfiak
Ki volt az a bátor asszony, aki eltemettette a mohácsi csata halottait?
2013.10.23 18:51:55
A magyar nemzet életében az egyik nagy tragédia a mohácsi csatavesztés, melyben rengeteg magyar vitéz lelte a halálát. Megérdemelték volna, hogy megsirassák őket, de sajnos még olyan sem akadt, aki eltemettette volna a halottakat. Senki sem mert a csatatér közelébe menni, csak a…..
bALFAszHÍM
2013.10.24 18:49:55
bALFAszHÍM
2013.10.25 12:21:41
@No-Name01: "És szeretettel ajánlanám másik új cikkünket. Neked, mint a statisztikák nagy rajongójának biztosan tetszeni fog" - köszönöm, bár az olyan cikkeket jobban kedvelem, amely statisztikái engem igazolnak. Egyre kevesebb ilyen születik!
Nők és Férfiak
Patriarcha férfi állt a Femen radikális feminista szervezet akciói mögött?
2013.09.06 12:28:56
A női egyenjogúság fogalmát sokan, sokféleképpen próbálták már eláztatni, s látva néhány mai elrugaszkodott feminista akciót, néha magukban a nőkben is felmerül: talán el kellene gondolkozni a feminizmus létjogosultságán. Hiszen gyakran használ olyan eszközöket, melyek ellen eredetileg küzdeni…..
bALFAszHÍM
2013.10.12 18:41:15
@Dave(dkovari): Elég jókat írtok mostanság Danival, jó olvasni. Fontos észrevételeket pedzegetsz a pozitív diszkriminációval kapcsolatban, és mértékkel fogalmazol ami nekem sokszor nem megy.
bALFAszHÍM
2013.10.12 19:04:06
@No-Name01: Kíváncsian várom mikor vonultok az utcára ez ügyben tüntetni, más femikkel!
bALFAszHÍM
2013.10.18 16:24:11
@danibusz: Számomra csak a lényeg nem derült ki, ebből a gagyi felejthető femina cikkből. Mi a tököm történt? Felemelték a kb. 16 billió dolláros adósságplafont még feljebb, és a hedonista állam továbbra is folytatja a föld kiszipolyozását, vagy elkezdenek végre adósságot törleszteni?
Mert, ha adósságot törlesztenek, akkor a szociális kiadásokat kell nyirbálni, ami szembe megy az alkotmány (talán) 14. kiegészítésével, vagy megint megtámadnak valakit akire Izrael rámutat. :(
Mert, ha adósságot törlesztenek, akkor a szociális kiadásokat kell nyirbálni, ami szembe megy az alkotmány (talán) 14. kiegészítésével, vagy megint megtámadnak valakit akire Izrael rámutat. :(
Nők és Férfiak
Válasz Kevinnek- különbségek nők és férfiak között; mi mozgatja a "patriarchális" férfit?
2013.10.06 22:34:15
A hozzászólást bejegyentzés formájában tesszük közé, annak terjedelme miatt. A témák kifejtésére egy nálunk kommelő, saját bevallása szerint a nemek kérdésében elméletileg kissé tájékozatlan, bár gyakorlatilag nagyon is jól boldoguló fiatalember kérdéseire válaszul került sor. A levezetés több…..
bALFAszHÍM
2013.10.13 10:03:16
@Xylan: "Elolvastad már az Üvöltő szeleket?" - nem, még nem, és picit tartok is tőle. Félek, egy szomorú szerelmes történet, amiben a nők szenvednek a galád férfiak miatt. :( Az igazság, hogy most Theodor Storm Viharlovasát fejeztem be. (Thomas Mann a világirodalom legnagyszerűbb novellájának nevezte) Egyébként tényleg fantasztikus, a végét még én is megkönnyeztem, pedig milyen egy rohadék vagyok. Ki érti ezt? De az üvöltő szelek sincs elfelejtve, sorra fog kerülni...
"Talán azért is, mert a fiú alacsonyabb rangú, mint a lány." - azért ez egy gyakori motívum; Maupassant Bel Ami c. regénye is hasonló, egyébként csípem én is az ilyet. (mármint irodalomban)
Decemberbe kikérdezheted, ígérem addig elolvasom.
"Talán azért is, mert a fiú alacsonyabb rangú, mint a lány." - azért ez egy gyakori motívum; Maupassant Bel Ami c. regénye is hasonló, egyébként csípem én is az ilyet. (mármint irodalomban)
Decemberbe kikérdezheted, ígérem addig elolvasom.
bALFAszHÍM
2013.10.13 10:03:18
@No-Name01: Most kérjek elnézést, vagy szóljak Kevinnek hogy meló van! :)
5 napja olyan beteg vagyok el sem hiszed, erőm sincs az indulatokra....
5 napja olyan beteg vagyok el sem hiszed, erőm sincs az indulatokra....
bALFAszHÍM
2013.10.14 18:19:46
Az alma nem esik mesze a fájától; Nézd meg az anyját, vedd el a lányát. Az ismert közmondások azt a tapasztalatot fogalmazzák meg, hogy a szülők átörökítik tulajdonságaikat utódaikra. Az öröklődés törvényszerűségeit először Gregor Johann Mendel ismerte fel és tette…..
bALFAszHÍM
2013.10.11 17:59:03
@__________________: "Kösz, BH. Azt hiszem megvan a következő elméletem." Remek, örülök, hogy segíthettem..
"míg a másik visszavedlik egy antiszociális, kompenzáló ösztönlény állapotára" - gondolom ez lennék én.
Ígérd meg nekem, hogy kiadod könyvben az elméleteidet! (és természetesen megemlítesz benne mint kutatási alanyt)
"míg a másik visszavedlik egy antiszociális, kompenzáló ösztönlény állapotára" - gondolom ez lennék én.
Ígérd meg nekem, hogy kiadod könyvben az elméleteidet! (és természetesen megemlítesz benne mint kutatási alanyt)
Ifjú barátunk, kommentelő társunk rövid novellája következik- az Ördögűzés mintájára a patriarchizmus szertartásos kiűzéséről, feminista nővérek segítségével. A novella hatékony írói eszközökkel az érzelmeinkre ható dráma, és csöppnyi iróniát felvillantó paródia…..
bALFAszHÍM
2013.10.11 00:16:34
@No-Name01: Szép képek szó se róla! 1 héttel ezelőtt talán blackline linkelt, talán egy Csontváryt... valami szomorú öreg halászról. 100 év múlva valaki megfejtette egy tükörrel, milyen összetett... A női festők műveit nem lehet megfejteni, mert nincs bennük elrejtve semmi. Az ember ránéz és látja, ami a lényeg.
Hiába jók, tényleg igazán jók a női művészek, de messze nem zseniálisak. Beszéltük ezt már fél évvel ezelőtt más poszt alatt; A zsenialitáshoz kell egyfajta elmebetegség is, amivel a nők híján vannak. Túl épelméjűek. Lefestik azt amit látnak, a valóságot.
Ahogy nagyon sok férfi is, de van egy szűk réteg aki ennél tovább lát, többet tesz. Ez a pár % az, akire azt mondjuk zseni. A többiek a jó képességű művészék.
"Te melyik művészeti ágban szoktál alkotni?" - én hobbiszinten zenét szerkesztek, és viszonylag jól rajzolok. De ezeket messze nem művészi szinten űzöm. Nem is lenne időm ezekre, valakinek a GDP-t is termelni kell, míg ezek az (élet)művészecskék elhaknizgatnak ...
Mindenki nem lehet léhűtő. :(
Hiába jók, tényleg igazán jók a női művészek, de messze nem zseniálisak. Beszéltük ezt már fél évvel ezelőtt más poszt alatt; A zsenialitáshoz kell egyfajta elmebetegség is, amivel a nők híján vannak. Túl épelméjűek. Lefestik azt amit látnak, a valóságot.
Ahogy nagyon sok férfi is, de van egy szűk réteg aki ennél tovább lát, többet tesz. Ez a pár % az, akire azt mondjuk zseni. A többiek a jó képességű művészék.
"Te melyik művészeti ágban szoktál alkotni?" - én hobbiszinten zenét szerkesztek, és viszonylag jól rajzolok. De ezeket messze nem művészi szinten űzöm. Nem is lenne időm ezekre, valakinek a GDP-t is termelni kell, míg ezek az (élet)művészecskék elhaknizgatnak ...
Mindenki nem lehet léhűtő. :(
Válassz sikeres férfit! – záporozik ránk szinte mindenhonnan a jótanácsok tömege. Ő az igazi férfi! Minden nő a lábai előtt hever, nagykanállal falja őket. Megvan mindene: lakás, autó, egzisztencia. S ami a legelengedhetetlenebb: társadalmi státusz! Önbizalma teljében, férfiasságának teljes…..
bALFAszHÍM
2013.09.28 22:17:15
@__________________: Ebben is van igazság.
Bár inkább felmentés szagú, az amit te állítasz, szerintem inkább okozat, mint ok. Hangsúlyozom, nem az a baj, ha valaki a civil életben törtet, és az ismeretlenekkel szemben önző, hanem az ha a környezetében is az. Rólatok ezt nem tudhatom bizonyossággal, de ez az erős megérzésem.
"Szóval részben ti is generáljátok az egész jelenséget. :)"
- ez a mondat így van rendjén ahogy leírtad.
Bár inkább felmentés szagú, az amit te állítasz, szerintem inkább okozat, mint ok. Hangsúlyozom, nem az a baj, ha valaki a civil életben törtet, és az ismeretlenekkel szemben önző, hanem az ha a környezetében is az. Rólatok ezt nem tudhatom bizonyossággal, de ez az erős megérzésem.
"Szóval részben ti is generáljátok az egész jelenséget. :)"
- ez a mondat így van rendjén ahogy leírtad.
bALFAszHÍM
2013.09.29 12:19:33
@__________________: Tényleg picit fennkölt vagy, de jól áll. Nekem kikapott a sorom, egy magasabb sortól, így a 22 dolláros beülőmet elbuktam. 6 fős asztalon 3.-ént távoztam. :( Hónapok óta nem jönnek az eredmények, lehet abbahagyom a Sit and Go-t és újra versenyeken indulok. Legutóbbi komolyabb felírásom májusban volt, akkor 450 dollárt hozott egy 3. hely.
Te is Texas Holdemet játszol? Melyik online teremben vagy?
Te is Texas Holdemet játszol? Melyik online teremben vagy?
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Megkérdeztem a véleményeteket egy (számomra szimpatikus) Blogról, erre nekiállsz személyeskedni.
Reménytelen. :(