Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Scaleo

0 bejegyzést írt és 429 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Heti merítés 2015.07.19 07:41:54
Olajkályha kirakat managereknek Az összkerékhajtás tényleg fantasztikus dolog télen!!Na de akinek van egy csepp ítélőképessége (nekem nem volt)az nyugodtan számoljon utána, hogy az év 365 napjából hány napon tudja ezt igénybe venni, a többin viszont marad a plusz egy liter,…..
Kicsi lett a Micra. Amikor vettem, ingázásra egyedülálló szülőként, egy-két gyerek szállítására ideális választás volt. 850 kilós testét szépen viszi az 1,3 literes benzinmotorja. Magyar papírokkal nem is kaptam volna ennyire jól felszerelt példányt, klímával, légzsákkal,…..
Scaleo 2015.07.11 21:49:32
@Storm Region: Érdekes, hogy nem merült fel. Tény, az első Logan-széria meglehetősen fapados volt, de ha ekkora büdzséből nem túl lelakott hétszemélyes kell, én minimum elgondolkodnék a dolgon. 7-8 évesek vannak már ezért a pénzért.
Az Oldtimer Premier mérete nagyjából megduplázódott a tavalyihoz képest, ezt már sejtettük a regisztrációk száma alapján, de más ezt élőben megtapasztalni. Délelőtt állítólag az autópályáig állt a sor a Premier Outlettől, annyi autó jött és cipőkanállal kellett…..
Scaleo 2015.04.30 00:38:45
@UdjanMineck: "Biatorbágyon ŐSZINTE autók voltak minden négyzetméteren."

Rákötötted őket egy hazugságvizsgálóra, vagy honnan tudod? :)
Scaleo 2015.04.30 17:45:10
@UdjanMineck: Az a baj veled, hogy a saját ízlésedet állítod be etalonnak, és a saját preferenciáidból vezetsz le mindent a mai autóiparra vonatkozóan. Azzal a világon semmi baj, hogy neked a régi, egyszerű(bb) vasak jönnek be, amikben kevesebb a mikrokontroller és a formájukban a hajlítás. De hogy ebből miért következik, hogy '92-ben "véget ért az autógyártás", meg hogy ma "őszintétlenek" az autók (miközben a Mazda meg az Alfa saját bevallásod szerint is bejön), az teljesen érthetetlen.

Én pl. egy Kapitänt sokkal könnyebben összetévesztek egy Volgával, mint egy C'eedet egy i30-cal:
www.opel-p1.nl/kapitan/p1p2/kapitan%20p1%20front.JPG
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/06/GAZ-21_(3rd_generation)_%22Volga%22_in_Beroun_(as_DOD_probotrans_expon%C3%A1t).jpg

Szerintem semmivel se uniformizáltabbak ma az autók, mint régen. Csak ma a lekerekítettség és az ívek dominálnak, régen meg a szögletesség és a ruhásszekrényével összevethető áramvonalasság volt a mérvadó.

Nem baj, ha neked a régi trendek tetszenek, de ettől még nem kell kígyót-békát kiabálni a mai autókra. A maiak között is ugyanúgy vannak szépek és rondák, mint régen, de ennek megítélése abszolút szubjektív.
Scaleo 2015.04.30 19:54:03
@UdjanMineck: Nem állítom, hogy nekem minden mai autóipari trend feltétlenül imponál, de nem is gondolom, hogy minden szempontból azok az autók jelentik az origót, amiken felnőttem; mert az igencsak korlátolt világlátásról tanúskodna.

Az, hogy szerinted és még biztos sokak szerint '92-ig volt jó az autóipar alakulása, csak egy szubjektív vélemény. Én pl. a '90-es és a 2000-es évek elejének járgányain szocializálódtam, szerintem még csak akkor kezdődött az igazi autógyártás. ;) Persze ha fellapozom a '64-es Autótípusok c. könyvemet, akkor abban is van, ami tetszik; de a helyzet az, hogy a magam részéről manapság szívesebben járnék egy GT86-tal, mint azok közül bármelyikkel. Hát ez van.
Az amerikai Drag Times szerkesztősége volt olyan piszok szerencsés, hogy kitolhatták az új Tesla P85D szemét. Ami persze így, ebben a formában súlyos képzavar, láthatóan a Tesla préselte a bent ülők szemgolyóit egészen mélyen a gödreikbe. Csak úgy repkednek a Holy shit!-ek, nekem…..
Scaleo 2015.02.03 00:19:26
@FCs: Persze, érvek már nincsenek, ilyenkor jön, hogy logikátlan a gondolatmenetem. :)

Kit érdekel, hogy nem régen van? Ha egy mai villanyautó képes lenne kiváltani a hagyományosakat a vevők többségénél, akkor miért nem árasztják el a piacot ilyenekkel? Miért nem száműzik a benzines, illetve dízelüzemű motorokat a mainstream modelljeikből? Tessék, ott a Nissan: miért ad el több mint két nagyságrenddel többet a sztenderd modelljeiből éves szinten manapság, amikor van neki egy szép és jó Leaf is, immáron 4 éve?

Ügyesen szelektálod ám a szempontokat aszerint, hogy mi támasztja alá a hülyeségeidet. :)
Scaleo 2015.02.04 14:06:09
@Rónarider: "minden újnak meg kell küzdenie a szokásokkal és a bizalmatlansággal"

Ezt nem vitatom. Azt vitatom, hogy a jelenlegi villanyautók képesek volnának kiváltani a hagyományosakat; illetve hogy előbbiek légypiszok piaci részesedése 2015-ben csupán annak lenne köszönhető, hogy friss még a technika.

Egészen egyszerűen egy sok idő alatt feltölthető, 150 km-es hatótávú, egy hasonló benzines/dízel modellhez képest kétszer drágább villanyautó nem reális alternatíva az emberek túlnyomó többségének. Második autónak talán, de ahhoz meg túl drága, és nem mindenki akar két autót tartani. Hibridautót sem vesz mindenki, bizonyos kompromisszumokat ott is el kell fogadni; bár az talán a többségnek már akceptálható lenne. De olyanok már 17 éve vannak, megbízhatóságuk nem is kérdés, és láthatod, mégsem tarolták le a piacot.

A gyártók ezt tudják nagyon jól, és egyelőre nem nyomják tele a piacot tisztán villanyos autókkal, mert esélyes, hogy pofára esés lenne belőle. Jelenleg évi néhány tízezer fogy ezekből az autókból globálisan, ami semmi.

A következő 10 évben még biztos, hogy marad a hagyományos erőforrások dominanciája. (Ezt nem én mondom, hanem iparági elemzők.) Természetesen a hibrid- és villanyüzemű autók aránya is folyamatosan emelkedni fog, de a belsőégésű motorral szerelt járművek aránya nagyon magas marad.
Scaleo 2015.02.04 14:10:48
@Rónarider: De nem lehetnek azonos árban, mert a villanyautó kétszer annyiba kerül. Ezen az adókedvezmény sem segít. Egyedül az "segít", ha 100+%-os büntetőadót teszel a hagyományos autókra; de globálisan ez nyilvánvalóan megvalósíthatatlan.

Innentől kezdve viszont a sztenderdhez képest a norvég piac mindenképpen torz, és nem lehet extrapolálni az ottani (teljesen egyedi) viszonyokból a világra.
Ma találkoztam a 444-en egy anyaggal, amiben Anarki rajong körbe egy kamionos videót. Érzékletesen leírja, hogy a videóban közel három órán át nem történik semmi, szinte perces bontásban meséli el, hogy hogyan nem történik a semmi. Ezek után muszáj volt megnéznem már magamnak.…..
Scaleo 2015.01.19 17:10:31
@butschq: Én még csak 1 éve nézem, de én is nagyon szeretem. Nem mondom, hogy van időm végignézni a videókat, de az összes részben van valami érdekesség, ami miatt szinte mindegyikbe megéri bele-belekukkantani.

Zoli bácsi számomra nagyon szimpatikus, normális, józan gondolkodású embernek tűnik; és szerintem nagyon jól tette, hogy elkezdett videózni.

Mint ahogyan Lacika is, bár az ő videóit csak néhány hónapja követem. Neki a kitartása, az akaratereje és a gyakorlatias, problémamegoldó hozzáállása tetszett meg nagyon.
Belsőség Így terjed a hülyeség 2014.12.01 19:51:58
Ha így megy tovább, a rákgyógymódokkal vetekedő víruskarriert fog befutni az a videó, amit először az Origón láttam, aztán kiderült, hogy a Jalopnik irányából fúj a szél. Így vernek át a használt gumival. Jajaj! Eladják neked újként. Bármerre lépünk, életveszély…..
Scaleo 2014.12.02 11:45:39
@eabl: Ja, csak ott van a kutya elásva, hogy azokat 1-2 szezon után lehet kidobni. A márkás nem véletlenül kerül többe.
Scaleo 2014.12.02 11:52:01
@eabl: Erre még egyetlen példát nem láttam, az ellenkezőjéről viszont folyamatosan hallok egymástól független beszámolókat.

A Firestone-ról pl. az a hír járja, hogy hiába kezd a prémiumokhoz hasonlóan, már fél év után szarrámegy.
Scaleo 2014.12.02 12:00:52
@eabl: Hát, a tapasztalatok és a mérések szerint nem tudják ugyanazt az olcsóbbak.
A Colas Északkő szobi bányája egy elképesztően jó fotó- és forgatási helyszín. Nem tudom, hányan tudják, hogy nem csak a szörp, hanem a főváros (és szinte az egész ország) minden második macskaköve innen származik. Gigantikus külszíni fejtés, hatalmas gépekkel, minimális…..
Gyorsan beönteni egy dolog... Tavaly óta puhítjuk Magic Karcsit, hogy végre csináljunk valamit Mentosszal és kólával, mert működik a dolog. Sajnos időközben annyira kimaxolták a témát, hogy Mentos-ruhába öltözött ember is merült már a ragacsos nedűbe, így hamar elengedtük…..
Scaleo 2014.10.15 21:20:54
@jürgen baromartz: Tegyük hozzá, hogy ez tényleg arra vonatkozik, ha "rád ömlik". Mert ha pl. a kezedben tartanád egy ideig vagy éppen lenyelnéd, hát lenne bajod, azt garantálom. :)
Építik már. Szóval az úgy volt, hogy tavaly valamiért szerették a nézők a hülyét meg a tudóst egy műsorban. Vagy nem, de nézettség szempontjából ez valahol mindegy, így szóltak, hogy csináljuk tovább. Oké, de legyen durvább, nehogy a végén ne tűnjön veszélyesnek a…..
Scaleo 2014.10.03 19:12:14
@ommm: Hát én csak annyit olvastam, hogy ott volt a forgatáson a Kőbájkerrel; hogy bekerül-e az adásba az anyag, azt én nem tudhatom biztosra. :)

Egyébként ha jól tudom, holnap épp versenye lesz Prágában.
Sírunk a krómozott lökhárító és a kézifékkar után, majd beülünk a klímába és bekapcsoljuk a navit. Ki van nyalva a fenekünk, csak nem ismerjük be. Mai közélet-cikkünk kommentposztja...
Belsőség Ez került 40 millióba 2014.09.01 17:34:33
A minap egy reklámfilm-forgatáson jártam, ahol az egyik kellék egy 2009-es, első tulajos, makulátlan előéletű, nem egész 150 ezret futott, szép S-Klasse volt. Akkoriban 37-40 misiért vesztegettek egy ilyet, ma már nem egész tízért elviheti valaki. Értékvesztés extravaganza, de az,…..
Scaleo 2014.09.04 00:10:48
@jürgen baromartz: Igen, én is úgy érzem, hogy maga a poszt kicsit mellément. De a Pista is ember, ő is tévedhet; ezzel önmagában semmi gond nem lenne szerintem.
A legnagyobb dolog: bementünk Rómába. Igaz, a Colosseum melletti fotózkodás elmaradt, mert akárhányszor is jártuk körül a területet, mindenütt barikádokba botlottunk, marcona rendőrökkel a réseknél, de nagyrészt meglettek azok a fotók, amikről álmodni se mertem. A kisautó az…..
Egyelőre nem tudják, hogyan, csak azt, hogy kell. Kíváncsian várjuk, nem lesz egyszerű. Az Égéstér 127. adásának kommentposztja. Direklink a letöltéshez. Kapcsolódó anyagunk: Erdélyi Péter (Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete) levele, a robogók…..
Scaleo 2014.07.12 18:31:16
@rahsol: Jó, hogy ezt szóba hoztad, mert amikor ezt a legutóbbi indexes cikket olvastam, én is hüledeztem ezeken.

Nem igazán értem, mi a céljuk ezzel, hogy ilyen színben tüntetik fel a saját megrendelőiket.
Sokat fejlődött az autódizájn az utóbbi húsz évben, hiszen egyre nehezebb kifejezetten ronda típusokba botlani. De azért vannak még, itt járnak közöttünk. Szubjektív! Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Scaleo 2014.07.10 01:09:29
@A sportág nagy és színes egyénisége: Nézd, amíg megveszik, addig nem kérdés, hogy minek van. Legalábbis a gyártójának biztosan nem. :)

Egyébként ha ez megnyugtat, az X6 szerintem is kikúrt ronda, engem a SsangYong Actyonra emlékeztet. :)
Scaleo 2014.07.10 01:41:44
@Michel Djerzinski: Jó, ha szerinted nem szubjektív az ízlés, akkor add meg a mértékegységét. Vagy legalább jelölj ki egy abszolút skálát, hogy mi számít szépnek és mi rondának, hogy mindenki el tudja dönteni, mit kell szépnek vagy rondának tekinteni.

Tudod, ha valaminek a szépsége mellett érvelni kell, az már régen rossz. Ránézek, és eldöntöm, nekem tetszik-e. Nekem pl. a Monza csak egy szögletes kupé, semmi több. Nemhogy lázba nem hoz, de unalmasan legyintek rá. Elölről mintha egy Omega A lenne, hátulról meg valami '80-as évekbeli japánnak is nézhetném. Halál unalmas, semmi extra. Ehhez képest egy J Astra GTC számomra százszor izgalmasabb forma, még a nyálam is elcsöppen, ha meglátok egyet.

Gondolom, most aztán reggelre lófejet fogok találni az ágyamban. :)
Scaleo 2014.07.10 09:05:36
@Shadowbull: Ja, mi több, ő maga is határozottan cáfolja a weboldalán, hogy fizikus lenne. Na, hát ennyire van képben a kolléga. :)
Állandó téma a gombok és kapcsolók kopása az autókban. Peka Amerikából küldte nekünk a képeket és a magyarázatot. Úgy látszik, szereti ezt a témát. Fogadjátok szeretettel: Sziasztok!Érdekességből küldök pár fényképet, ami két egymás mellett álló autóban feltűnt…..
Scaleo 2014.07.02 08:58:36
@Mert megérdemled: Csak az a baj, hogy ennek a sok hülyének kereken 0 köze van az autóiparhoz; így aztán teljesen irreleváns, hogy milyen baromságokat hordanak itt össze elmebetegek konteóira, sarki kontár szerelők anekdotáira, szomszéd nagyanyja kollégájának az autójára, meg a rosseb tudja még, mikre hivatkozva.

Akiknek van bármi rálátásuk erre az iparágra, azok mind ugyanazt mondják, mint SB. Majd alkalomadtán nézz körül a világban, esetleg másféle fórumokon; ne féltucat kommentelőből extrapolálj az univerzumra.
Scaleo 2014.07.02 09:11:57
@Szabványok: "De a 10 éves(!) Fordomra már mondta azt a szerviz, hogy ehhez már nem értünk, ehhez már nincs alkatrész."

Az jóformán ki van zárva, hogy egy márkaszerviz neked ilyet mondjon. Vagy ha mégis, akkor az egy szar szerviz; ha a többi is ilyen, akkor meg soha többé egy vasszöget se vegyél attól a gyártótól. Egy márkaszerviz minden szerelési utasítással rendelkezik, és nem csak 10 évre visszamenőleg. Alkatrész meg még veteránokhoz is kapható.

Egyébként ha évente márkaszervizbe hordod az autódat, akkor garantáltan cserélve lesz minden az előírt periódusok szerint. Normális gyártóknál a gépkönyvben is le van írva, hogy mit mikor kellene; de hát azt bogarássza a franc, ezért van a szerviz. Amire meg nincs konkrét csereperiódus, ott meg a szerviz ki is méri, hogy miben mennyi tartalék van, és mennyi idő múlva kell cserélni. Oké, Kontár Józsi a sarkon lehet, hogy nem, de egy normális márkaszerviz igen.
Sorozatos rossz döntésekből kifolyólag hosszan haldoklott, most végleg megölik és mi elsiratjuk. Ellenben nem kell sajnálni a magyar hatóságot, okosban mindent el lehet intézni még ott is. Az Égéstér 124. adásának kommentposztja. Direklink a letöltéshez. ..
Scaleo 2014.06.20 19:51:24
@Schütii: "Átlag embernek új autót venni alapból is hatalmas bukó anyagilag, akkor már nem mindegy hogy mennyire értékálló?"

Nem. Normális esetben minden autóvásárlást előzetes költségkalkuláció előz meg, és igen, ennél viszonylag fontos tétel az értékvesztés is. Egyrészről.

Másrészről azon nem gondolkodtál el, hogy esetleg pl. a Golf VII azért eszméletlenül népszerű, mert tényleg kb. a legjobbat adja, amit ebben a kategóriában jelenleg el lehet várni? Lehet, hogy szebb a Giulietta (bár megjegyzem, ez totál szubjektív), de ha egy Golfot vagy egy Mazda 3-at jobb vezetni, jobbak a vásárlók tapasztalatai, illetőleg a minőségük és szervizhátterük is meggyőzőbb, akkor egyszerűen a vevő azt veszi, és kész.

Szerintem a szépség messze nem a legfontosabb tényező egy autóvásárlásnál. Számomra egy feltűnésmentes kinézetű autó tökéletes; a franc sem akarja felhívni magára a figyelmet az utakon. Én belül ülök, akkor már sokkal inkább az enteriőr számít, nem a külső. :)

De most ha még esetleg azt is mondanám, hogy nekem egy Focus III vagy egy Astra J (akár GTC kivitelben) kívül-belül jobban tetszik, mint egy új Giulietta, akkor gondolom, levadászna a helyi ízlésrendőrség. :)
..
Scaleo 2014.06.05 07:34:23
@TaaT: @Rocko-: A Harley-tesztet láttam anno, így már rémlik is; valamiért magamtól nem emlékeztem rá. :)

A Karotta Honda-tesztjét szerintem nem olvastam; a Totalbike-ot viszonylag ritkán nézem. (Sajnos a motorkerékpárok igazából kevéssé érdekelnek, persze azért néhány tesztet elolvasok az érdekesebb jószágokról.)

Akkor ezek szerint csak annyi az újdonság, hogy a Karotta a TV-ben motort tesztel. :)
Komplex adás, amelyben nem kerüljük a forró témát. Gyanús Audi? Szervizköltség? Zene, szórakozás? Kínai álmok? Van itt minden! Az Égéstér 119. adásának kommentposztja. Direktlink a letöltéshez...
Scaleo 2014.05.17 01:46:08
Meghallgattam az adást.

Én sosem néztem ezt az euróvízió nevű gagyiszart, egyáltalán nem érdekel, ki mivel provokálja benne a közönséget. Az már zavar, hogy akaratom ellenére szembejön velem ez a mocsok a hírportálokon (és nem csak a hazaiakon, és nem csak a bulvárrovatban), de hát ez van, meg kell tanulni túllépni ezen.

Itt én inkább azt látom problémásnak, hogy az ilyesminek a propagálása a társadalom toleranciájával játszik, és nem feltétlenül segíti a másság széles körű elfogadását.

Sajnos a nézettség ész nélküli hajhászása egyeseknél mindent felülír; sokkolásból, megdöbbentésből, botránycsinálásból mindenki a csúcsot ostromolja. Ennek egyenes következménye lesz, hogy előbb-utóbb a saját szarukban fognak fetrengeni néhányan a színpadon, mert az ennél gyengébb gyomorforgatásra már fel sem figyel majd senki. Törökországban például feleséggyilkos keres párt magának a tévében (
www.hir24.hu/elet-stilus/2014/05/09/feleseggyilkos-keres-maganak-uj-part-torokorszagban/ a producernek az egyik gyilkosság még belefért. Erre már különösebben fel sem kapjuk a fejünket.

Ami a dízel autókat illeti, én valamikor dízelpárti voltam, de ma azt mondom, nagyon komolyan vissza kellene szorítani a terjedésüket. Sajnos az EU okos ökopolitikusai miatt ez pont nem várható a jövőben; sőt, ma már a turbós benzinesek egy része is hasonló problémákkal küzd. Egyébként bőven elég, ha az utcán sétálva elmegy mellettünk egy mai gázolajos járgány, simán lehet érezni azt az orrfacsaró, kesernyés szagot. Tényleg undorító.

A Porschét perlő nő ügye szerintem is teljesen abszurd; én igazából nem is értem, hogy gondolja ezt. Inkább fogjon magának egy másik pénzes palit, ha már ennyire kéne a lóvé. Szerintem még a hitelrontás vádja is megállhatna ebben az ügyben.
Scaleo 2014.05.17 21:59:32
@internal_combustion: "Nekik ettől jobb lesz, neked meg nem lesz rosszabb."

Én is így látom. A hagyományos családmodellt szerintem nem fenyegeti a melegek házassága, mert meleg senki nem lesz "csak úgy". Ez már a születés előtt eldől jelenlegi ismereteink szerint.

A melegek nem tehetnek arról, hogy melegek; miért korlátozzuk őket valami olyasmiben, ami simán lehetséges volna?
Scaleo 2014.05.18 15:13:40
@novothauto: Én se nézek tévét. Sajnos a nézettség minden határon túlmenő hajhászása az értelmes tévéműsorok számának durva leredukálódását is eredményezte; mert a tehetség, a kiemelkedő emberek, a tudás, a teljesítmény irritálja az átlagos tévénéző parasztot. Ezért népszerűek az olyan műsorok, amelyekben olyan emberek a szereplők, akikhez képest a kuka mellett szaladgáló csótányok is kultúrlényeknek számítanak.
A Chevrolet Spark/Daewoo Matiz vezetőüléséből fejét fogva előkerülő nő hálát rebeghet a mérnököknek, akik a modern kamionok őrületesen hatékony fékrendszereit fejlesztik. A videó tökéletesen bemutatja, hogy egy modern nyergesvontató fék- és menetstabilizáló rendszerei és…..
Scaleo 2014.05.16 19:24:32
@kolbász józsi: Így van, sík úton szerintem sem biztos, hogy megállt volna. Kellett az az m*g*sin(alfa) is. :)
Belsőség A fiúk nem sírnak 2014.05.01 07:07:22
Állítja Robert Smith, de ez hazugság. Mert én kétszer is sírtam. Másodszor örömömben, amikor megszületett a fiam. Először pedig 1994 május elsején, amikor a sárga sisak nem mozdult, hiába szuggerálták a képet milliók világszerte. Húsz évvel ezelőtt hunyt el Ayrton Senna da…..
A Mazdám aksija célul tűzte ki magának, hogy az őrületbe kerget a random kamikaze akcióival. Gondoltam túljárok az eszén, és beszereztem egy aksitöltőt. Na de ahhoz helyváltoztatásra kellett volna bírni az aksit, ami sehogy sem akart magától bekövetkezni, így az internetet…..
Scaleo 2014.04.22 00:41:39
@novothauto: Teljesen igazad van, de ezt a tanácsot már a múltkor is megkapta többektől. Ha nem fogadja meg, hát nem; a magánügye.

Két megjegyzésem azért nekem is van a poszttal kapcsolatban: az akkumulátorral nem érdemes szórakozni, venni kell egy normálisat, nincs mese. Jobb helyeken be is szerelik legott, így ez a problémakör is kikerülhető. A másik, hogy mindenféle szereléshez a legelső lépés a megfelelő szerszámok beszerzése. Azokkal is simán lehet nehézségekbe ütközni, de nélkülük kb. reménytelen a dolog. :)
Scaleo 2014.04.22 01:16:17
@venturaea: Ha ez a szíve vágya, miért ne csinálja? Egy lengyel csajszi, bizonyos Iwona Blecharczyk is kamionozik (www.youtube.com/user/TruckinGirlIwona/; truckingirl.com/en/ ), aztán nem mondanám neki, hogy ne ezzel foglalkozzon. :)
Scaleo 2014.04.22 18:39:53
@venturaea: Ezt én értem, de ha valakit ez tesz boldoggá nő létére, és tényleg ezt szeretné csinálni, miért is ne? Azért, mert más a társadalmi elvárás, meg nőietlen a szakma? Most ennyi erővel férfiak se legyenek balett-táncosok, mert az ő testük meg nem arra van tervezve. :)
Elkezdődött hát ismét. A 14 éve létező Totalcar tévéműsorának új évadja. Nagyon kimerítő tavaszunk volt, de a műsor - remélhetőleg - magáért beszél majd. Fogadjátok szeretettel! ..