Adatok
Peter Csongradi
0 bejegyzést írt és 94 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
‹⊗›
Extra érdekességekért és semmire sem jó hülyeségekért lájkold a Moped blog Facebook-oldalát.
‹⊗›
Néhány hete a Mammut környékén szúrtam ki a kis Maxi Turbót, de mivel úgy húzott el előttem, mintha nem lenne holnap, nem tudtam a tulajjal szóba elegyedni. Szerencsére van egy budai mopedes…..
Peter Csongradi
2018.09.19 19:21:25
Sosem láttam ilyen legendás 100-al menő Simsonokat, még 60-al menőket sem. A PK 50-es Vespám jobban ment bármelyik Simson, amivel -anno, mikor még motoroztam- az utakon találkoztam.
Ha úgy vesszük, negyven éve ismerem ezt az autót. És most már az enyém. De ez még semmi, van egy ok, ami miatt végtelenül sokat jelent nekem.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Peter Csongradi
2014.02.18 17:19:46
Peter Csongradi
2018.05.28 18:46:39
2013 novembere és 2015 februárja között egyáltalán nem írtam Dezsőről – az volt a terv: majd ha purrog szépen és végre jó lett a motorja, megírom. A legutóbbi posztban be kellett ismernem, semeddig nem jutottam.
Röviden összefoglalom a motorral kapcsolatos ügyeket:
– a svéd…..
Peter Csongradi
2015.04.07 08:22:09
Most nézem, több mint egy év eltelt azóta, hogy Dezsőről írtam e hasábokon. Kérem, ne vessenek meg, ne higgyék, hogy eladtam az autót, begyávultam, kivéreztem, mert még tart az elszántságom, de ez most a két lépés előre, két lépés hátra időszaka, számolatlanul fogynak a…..
Peter Csongradi
2015.01.25 13:59:24
Azt hiszik, hogy egy ekkora dögöt csak kompenzáló barmok vesznek? Ez egyáltalán nem biztos, lehet, hogy csak nyugalomra vágynak.
..
Az egésznek az okozója Lacus barátom, aki megdobott egy levéllel valamikor január végén. Mert mint minden, a végén beláthatatlan következményekkel járó projekt az életemben, ez is ilyen ártatlanul kezdődött, hadd idézzem: „ha már azért vettem motort, hogy együtt menjünk…..
Peter Csongradi
2014.04.22 17:53:37
Peter Csongradi
2014.04.22 21:42:57
@Peter Csongradi: Sajnálom, h elreped; remélem nem lesz nagy szívás a javítás! Üdv.
A matrica 20 forintot dob mindegy autópálya-kilométerem költségén. Hol lehet ebből visszanyerni valamennyit? Hát a benzinen.
Azonos című írásunk kommentposztja...
Peter Csongradi
2014.04.02 12:37:34
@Rossus: Egyetértek!
Ben, cégünk üzletfejlesztési igazgatója. Brit srác, de négy éve Indiában él. Elég kevés elvárása van az élettel kapcsolatban, ez meglátszik a kocsiján is, amit Babu, az alkalmi sofőrje használt taxiként korábban. Ben azért vette ezt az autót, mert amikor jött haza a…..
Peter Csongradi
2014.03.18 15:19:32
Peter Csongradi
2014.03.18 15:25:39
Peter Csongradi
2014.03.18 19:48:59
Pere Laci a legújabb evezős a Totalcar-gályán, amely továbbra is igyekszik magasra emelt orral hasítani a hullámokat és lehetőleg nekimenni mindennek, ami kényes. Mint László, a Karmageddon-blog írója, profi mesterségeszátony-építő és búvár, valamint életművész. Ez itt az ő…..
Peter Csongradi
2014.03.14 19:38:13
Magára hagyták, eldózerolták, majd ami maradt belőle, felgyújtották. A Keimola Motor Stadium, a finnek egykor ígéretes versenypályája a hatvanas években épült, amikor az északi országnak még Forma 1-es bajnoka sem volt. Azóta lett három, pályák terén viszont rosszabbul állnak,…..
Peter Csongradi
2014.02.27 19:08:21
Peter Csongradi
2014.02.27 19:09:22
@kisörDög: Pont ez jutott hirtelen nekem is az eszembe :(
Nem, ez nem Audi motoros, ezt a háromliterest, mely a világ egyik legnagyobb soros, négyhengerese, a Porsche készítette.
Vélemények az azonos című írásunkról...
Peter Csongradi
2014.02.25 16:10:04
@Hrzrasn (törölt): Idióta dilettáns barom vagy.
Mostanában, amióta Kati korábban jár dolgozni, mint régen, hetente általában háromszor, néha többször is én viszem a kölköket suliba. Sebaj, így legalább a Foltos is rendszeresen megtornáztatja a tagjait, mert a motor és a tesztautók miatt az utóbbi bő két hónapban nem ment…..
Peter Csongradi
2014.02.18 20:48:53
Pénzszűke? Drága alkatrészek? Vagy csak egyszerű hanyagság és leszarom-tabletta? Romok a város közepén, gazda nélkül.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Peter Csongradi
2014.02.13 12:11:33
2006. március 5-e, szakadó hóesés, végtelenbe nyúló tél, nyakig ülünk egy romos ház felújításában, Norbi három hónapja beteg, inog az Autó Magazinnál a szerkesztői állásom, csupa derű és vidámság az élet. Mit tesz ilyenkor az ember? Naná, autót vesz.
Törött volt az…..
Peter Csongradi
2014.02.12 19:17:42
Egy furcsa meghívó érkezett ma a szerkesztőségbe.
Tisztelt Szerkesztőség!A Magyar Kerékpárosklub és a Bringázz Sopron Egyesület szeretettel várja a sajtó képviselőit sajtótájékoztatójára.A sajtótájékoztató keretében a Magyar Kerékpárosklub a Bringázz Sopron…..
Patrick Snijers, a belga rali-legenda, aki 1988-ban a BMW talán addigi legnagyobb rali-sikerét érte el, amikor megnyerte a Manx TT-t. Tudják, amit Man-szigetén rendeztek és melyet sok rali-pilóta túl gyorsnak titulált. Snijers nem. És kifújta az orrát az egész ERC-mezőnynek. Valahogy…..
Peter Csongradi
2014.01.13 20:06:50
Peter Csongradi
2014.01.13 20:18:50
@mdee: "..Eberhardt Von Kuenheim a BMW vezérigazgatója egy sportos motort rendelt egy bizonyos Paul Roschétól.. /.. a keress rá ki ő :)/ ..a Turbós F1-es motornak és az E30 M3-nak a motorja is ugyanazon az M10-es kódú négyhengeresen alapult.. kevesebb henger érelemszerűen kisebb tömeget jelent, a hosszabb főtengely ráadásul előbb kezd vibrálni .mindkettő komoly érv a négyhengeres felépítés mellett egy olyan blokknál, amellyel meg akarják szorítani a túraautó-bajnokságban taroló 190-es Mercedeseket. A hengerenként 4 szelepes hengerfej az M1-esről származik, persze miután átalakították 4 hengeresre, így született meg az S14-es jelű motor -két hét alatt-. Von Kuenheim kipróbálta, és a "jó. Nekem tetszik" mondatokkal megkezdődött a motorsport-történelem legsikeresebb túraautójának története." (Oldtimer & Youngtimer 2012.1. szám)
A Kiss Béla nevű user töltötte fel ezt a videót tegnap a Youtube-ra. (Elmondása szerint nem az övé, maga is lementette anno.) Az eredeti link itt elérhető, ha még nem szedte le. Utóbbira valószínűleg sor kerül, volt már rá precedens, hogy az önszopatás ilyen példájára bukta az…..
Kíméletlenül fújt az arcunkba a metsző, viharos szél, a szemüvegünkre csapódott fel a vízszintes eső. Az a fajta idő volt, ami ellen a kabát, és a sapka sem véd. Sipossal másodpercekig ki se akartunk szállni az ólmeleg autóból, mert már onnan látszott, hogy a telefonban jónak…..
Peter Csongradi
2014.01.04 13:28:44
Peter Csongradi
2014.01.04 13:31:42
Mozgalmas, helyenként idegölő, máskor szórakoztató egy év volt ez a Totalcar életében. Nézzük, mi maradt meg belőle és mit tudnánk feledni.
Mai összefoglaló írásunk kommentposztja...
A harmadik, egyben utolsó kanna-bőröndért lehet most versenybe szállni. Aki gázolajat szeretne vele eljuttatni repülőn, kézipoggyászként, az készüljön fel némi vegzálásra, meg arra, hogy a felnyíló fedélnél kifolyik. De pár gatyának, cserepólónak, notebooknak és fogkrémnek…..
Peter Csongradi
2013.12.29 16:34:31
@rlazol: Volt szerencsém komplett 928-as motort kompletten mozgatni (garázs-motoros emelővel).. minden elismerésem! :)
Peter Csongradi
2013.12.31 12:54:16
Az a reggel is elég szarul indult. Elindultam a hűséges 190-es Mercinkkel Tatára, a Totalcar éves naggyűlésére, ahová együtt mentünk volna Drágasiposurral. De késett, ezért megtankoltam, hogy ezzel se teljen az idő. Elindultunk szép nyugodtan, hogy a Totalcarmagazine és a Totalbike…..
Peter Csongradi
2013.12.29 13:56:57
@tailor13: Teljesen egyettértek.
Peter Csongradi
2013.12.29 18:49:55
@tailor13: Egy márkaszervízben még olajat sem tudnak cserélni.. nemhogy kasztnimunka.. volt szerencsém összetört autókat látni javítások után.. elfogadhatatlan minőségű, KÓKÁNY volt az összes rengeteg pénzért. De szerencsére van az ismerősöm körében pár lakatos és fényező, és vannak ezen kívül jópáran akik maguknak dolgoznak, igényesek a munkájukra, hát csodálattal és tátott szájjal nézem mindig az eredményt.
Mennyit halljuk, hogy milyen kemény az élet a betondzsungelben, pedig oda elég egy hitelkártya. Olyat pedig nem sorsolunk ki. Ellenben egy komoly túlélőkészletet igen, azoknak az olvasóknak, akik a valódi dzsungelben igyekeznek helytállni...vagy csak szeretnek faragni...esetleg beakadt…..
Peter Csongradi
2013.12.29 16:29:08
Egy bocsánatkéréssel szeretném kezdeni a képek minősége miatt, de csak telefon volt nálam, annak is koszos volt a lencséje, és a nagy kapkodásban elfelejtettem megtörölni. Cápa barátomnál jártam, szintén nepper, iszonyatosan tud alkudni, egy isztambuli bazárban ríva szaladnának…..
Peter Csongradi
2013.12.24 12:14:42
A pick-upok vajon jó terepjárók? Megnéztük, mit tudnak. Melyiket választanánk, ha csak egy maradhat?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Peter Csongradi
2013.12.20 10:41:02
Magyarországon a törvény azokat védi, akik a belső sávban félemlítik meg a többi közlekedőt. Elég, ezen változtatni kell.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Peter Csongradi
2013.12.18 14:36:29
@Kiss.Mark: Erre persze van eszed, inkább húzódj ki JOBBRA.
Peter Csongradi
2013.12.18 14:58:26
@Michel Djerzinski: *kommentár nélkül* :D
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz