Adatok
V43 1157
0 bejegyzést írt és 18 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2017. június 11.
2017. július 31.
A hirdetményen szereplő vonatok módosított menetrend szerint közlekednek. Illetve Kazincbarcika – Ózd állomások között vonatpótló autóbuszok közlekednek.
Forrás: www.mavcsoport.hu
Az alibivágányzár azt jelenti, hogy olyan pályafenntartási munkák miatt…..
V43 1157
2017.06.06 20:33:15
Pontosan, a desirok azon része, amelyek pl. Székesfehérvárra kerülnek, jobban fognak üzemelni, ismerve az ottani hozzáállást.
V43 1157
2017.06.07 08:58:58
@Benbe: Az elmúlt években többnyire ugyanúgy Istvántelken volt a katicára forgó desirok vizsgálata.
Hova megy ez a vonat?
Budapest közlekedésfejlesztési lehetőségei EU-s forrásból, 1. rész: a déli HÉV-ek sorsa
2015.09.29 07:30:00
Tavasszal egyszer érintettük már ezt a témakört, akkor nyilvánosságra került egy projektlista, amelyben a döntéshozók megjelölték a 2020-ig megvalósítani tervezett fővárosi fejlesztéseket. A tapasztalatok azt mutatják, hogy egy ilyen szituációban ami kimarad, az garantáltan nem épül meg meg/át az…..
A masiniszta úr valamiért megharagudott a telójára, ezért végzett vele. De amúgy semmi különös
V43LOVE!
..
V43 1157
2014.10.08 18:59:22
@sulcus: Ettől kicsit (kicsit sokkal) több kéne egy sikláshoz...
V43 1157
2014.10.08 19:02:09
@Ezténírtam: Gratulálok n Ennyire sötét nem lehetsz. Először is nem a céges telefonja, azok jóval egyszerűbbek. Másodszor semmi veszélyeztetés nem történt. Ez telephelyi mozgás, nem közlekedő vonat. A rosszindulatú kívánalmaid pedig legyenek a legnagyobb örömöd.
V43 1157
2014.10.08 19:07:32
@V43 1157: @Ezténírtam: Mondja ezt egy rettentően okos emberke, akinek kilóg a kapa a száján... Aki ezeket a kategorizálásokat kitalálja, az óvoda szinttől is lejjebb van. Igazából olyan szinten árad a sötétség a szavaidból, hogy nincs értelme reagálni senkinek, semmilyen megnyilvánulásodra. Üdv: egy mozdonyvezető
A helyenként ütemes, helyenként kínálati jelleget mutató magyar vasúti menetrenddel kapcsolatban készek vagyunk elismerni, hogy több részletében elég jól sikerült. Az „elég jól” két dolgot jelent: egyrészt valószínűleg lehet jobbat is, másrészt a jó menetrend próbája a…..
Figyelem! A következő bekezdések - nem csak nyomokban - véleményt tartalmaznak. Aki nem képes elviselni, hogy másnak is van olyanja, ráadásul alkalmasint más, mint az övé, az most kattintson a vissza gombra :)
Mielőtt valaki azt hiszi, hogy a négyes metró rajongója lennék, el kell…..
V43 1157
2014.04.05 13:55:56
@Hamster:
Nem voltam rendszeres utas azokon a buszokon, de többször tapasztaltam ezt (mint sajnos azt is, hogy a villamos kényszerül megállni a síneken ácsorgó autósoktól).
Villamos is elég lett volna a 4-es metró helyett, csak azzal nem lehetett volna így felvágni, stb.
Nem voltam rendszeres utas azokon a buszokon, de többször tapasztaltam ezt (mint sajnos azt is, hogy a villamos kényszerül megállni a síneken ácsorgó autósoktól).
Villamos is elég lett volna a 4-es metró helyett, csak azzal nem lehetett volna így felvágni, stb.
Hova megy ez a vonat?
Északi party - erősségek, gyengeségek a 2013. évi nyári menetrendben
2013.08.29 00:29:00
A Balaton északi partjának nyári menetrendjéről júniusban kétrészes írásunk jelent meg, némi múltidézéssel, statisztikázással, és óvatos jóslatokkal az idei változat működését illetően. A nyári menetrendi időszak az elmúlt hétvégén lezárult: megpróbálkozunk…..
V43 1157
2013.09.03 11:37:56
@Gabesz9:
A mozdonycsere Fehérváron hivatalosan 12 perc.
Ami most a téli menetrendben van, az a hülye és erőltetett ütemes menetrend szentsége miatt van. Ezért akad akár több, mint 20 perces gépcsere is. Mert "a személyvonat megy előtte, megelőztetni meg nem mutat szépen, stb."
Az esti gyors megszüntetése is 8decembertől) azért lesz, mert "nem fér be", illetve "a 958 nem viheti le közvetlen kocsikkal, mert sietnie kell tovább". Ezekre mit reagáljunk mégis?
Fel sem merült télen ezek mellett a gépcsere elhagyása egyébként, de röhejes az egész.
A mozdonycsere Fehérváron hivatalosan 12 perc.
Ami most a téli menetrendben van, az a hülye és erőltetett ütemes menetrend szentsége miatt van. Ezért akad akár több, mint 20 perces gépcsere is. Mert "a személyvonat megy előtte, megelőztetni meg nem mutat szépen, stb."
Az esti gyors megszüntetése is 8decembertől) azért lesz, mert "nem fér be", illetve "a 958 nem viheti le közvetlen kocsikkal, mert sietnie kell tovább". Ezekre mit reagáljunk mégis?
Fel sem merült télen ezek mellett a gépcsere elhagyása egyébként, de röhejes az egész.
Vasárnap este pezsgődurrogástól voltak hangosak a bakterházak. Tán még azok a vasutasok is koccintanak egyet, akik amúgy sohasem isznak. Van mit ünnepelni: túl vagyunk az utóbbi évek talán leggázosabb nyári menetrendjén, anélkül, hogy a média a vasúton köszörülte volna…..
Fent és lent - gátlástalan patriotizmus
Mikor lesz végre vállalható vasúti közlekedés a Balatonra?
2013.08.26 07:00:00
Ez volt a nyár utolsó hétvégéje, a balatoni szezon vége. Nyilván sokakban felfrissült az élmény: a magyar tengerre tömegközlekedéssel lejutni rémálom. A vonat koszos, büdös, késik, meleg van, nincs rajta légkondi, se wifi. És persze rettenetesen lassú. Busz nincs. Autóval pedig 1,5 óra alatt lehet…..
V43 1157
2013.08.26 20:44:09
@rowi: Ettől függeltlenül a 30a-ra is ráfért jócskán a felújítás, mert 40-60-40-60 lassújelek váltogatták egymást... és okkal.
Az Érd-elág - Tárnok szakasz nagyon is villamosított...
Az Érd-elág - Tárnok szakasz nagyon is villamosított...
V43 1157
2013.08.26 20:48:01
@230e: Sajnos valóban kevés a közvetlen vonat, de mániája a menetrendeseknek, hogy nem kell az északi partra. Ezt a pár db. közvetlen vonatot is el akarják venni :(
A szezonálisan közlekedő 19722 sebesvonat tavasszal 6-7 kocsis szerelvény volt, kerékpárszállító kocsival. Mától desiro lett rá téve, lemaradt 200 utas egyből. Nem képesek gondolkodni... A desiro kis kapacitású, de modernebb, és tetszetősebb a tyúkól feelingű Bz motorkocsikáknál, nem értem, miért nem ezeknek a helyére lettek betéve így ősszel...
A szezonálisan közlekedő 19722 sebesvonat tavasszal 6-7 kocsis szerelvény volt, kerékpárszállító kocsival. Mától desiro lett rá téve, lemaradt 200 utas egyből. Nem képesek gondolkodni... A desiro kis kapacitású, de modernebb, és tetszetősebb a tyúkól feelingű Bz motorkocsikáknál, nem értem, miért nem ezeknek a helyére lettek betéve így ősszel...
Hova megy ez a vonat?
Esettanulmány: a menetrend szétverése - csakis kikerülhető hibák eredményeként
2013.05.16 07:00:00
A mai poszt akár képzeletünkben is játszódhatna, azonban 2013. május 12.-én vasárnap történik. Érdekes, eklatáns példája a magyar vasút működési zavarainak, mindennapjainak, és sok utaselégedetlenség forrásának. A sok ki nem védhető műszaki hiba, időjárási körülmény,…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz