Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Tartalomgyár

14 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
2013. augusztus 2-án jelent meg az interneten a Tartalomgyár honlapjának első változata, és mi lelkesen vágtunk bele az új vállalkozásba. Tudtuk, hogy pár év múlva majd érdekes lesz összevetni, hogy mi mindent terveztünk, mire számítottunk, és ehhez képest hogyan alakultak a dolgok a valóságban. Az…..
  Közel négy éve működik a Tartalomgyár. Ezalatt sokat változott a világ, és persze mi is rengeteg tapasztalatot gyűjtöttünk. Csak éppen a régi honlapunkról mindez nem derült ki. Ezért úgy éreztük, ideje egy új weboldalon megmutatni, hogy sokkal többet tudunk kínálni, mint 2013-ban. Továbbra is a…..
  Szinte bizonyos, hogy egyszer az életben mindenkinél előfordul kisebb vagy nagyobb mértékű pánikroham, de mikor beszélünk pánikbetegségről? Mit kell tudni róla? Mikor forduljunk szakemberhez?..
Szakápolás.net Blogjaink 2016.04.18 10:52:16
Kedves Olvasó! Ha érdekel a szakápolás, honlapunkat a szakapolas.net címen találod, ezen kívül az Indexen is üzemeltetünk egy blogot a szakapolas.blog.hu címen. ÜdvözlettelA Szakapolas.net csapata  ..
Az utóbbi néhány évben egyértelműen érezhető a magyar piacon, hogy a tartalommarketing egyre inkább a figyelem központjába kerül és megkerülhetetlenné válik. Számos rendezvény foglalkozik a témával, rendre telt ház mellett. Cégek sorra ébrednek rá, hogy fontos lenne…..
Mától átalakul a Google rangsorolási algoritmusa, mint arról már sokan írtak. A Google gyakran frissíti az algoritmusát, elmondásuk szerint azonban ez egy igen sok site-ot érintő, nagy, átfogó frissítés, amely előnyt ad a mobilra optimalizált (nagy betűk, kevés szöveg, könnyen…..
Amikor még ügyfélkapcsolatos voltam egy reklámügynökségnél, egy csempegyárnak készítettünk reklámanyagokat. Egy neves művész dolgozott a fürdőszobákat ábrázoló rajzokon, a szövegíró megírta a rövid, frappáns mondatokat hozzá, s vittük az ügyfélhez bemutatni. Minden…..
A tartalom audit azok számára hangzik ismerősen, akik csináltak már komoly SEO projektet. Ennek során a meglévő tartalmakat mérjük fel, s értékeljük a kiegészítő elemeket is (Title, META tagek, kimenő, bejövő linkek száma, esetleg a tartalom hatékonysága vagy akár a…..
Elindult hát a nagy kampány. Még nem rendes native advertising, de már látogatókat szállít az FMCG óriás mega-projekjéhez, a www.everydayme.hu-ra. Ez a portál egy világméretű projekt része, itt vannak a részt vevő országok. Szóval hurrá, hurrá! Jó ideje mondjuk, hogy a…..
A belvárosi hentesbolt már tíz évvel ezelőtt tudta, hogy miként érdemes egy-egy online kommunikációs eszközt használni. Nem csak azért járt oda ebédelni a fél környék, mert a napi egyféle menüt valami hihetetlenül finoman főzték meg és bőséges volt az adag. Hanem azért is,…..
Amikor valaki nekiáll az interneten szállást keresni, igazából azt szeretné megtudni, hogy milyen élmény lehet az adott hotelben tartózkodni. A közzétett információk alapján azt próbálja elképzelni, hogyan érezné magát, ha már ott is lenne. Ehhez pedig a szálláshely…..
Azt gondolhatnánk, hogy amikor valami triviális, közismert, akkor azt nem is kell elmondani vagy leírni. Hiszen úgyis mindenki tudja. Felesleges pazarolni rá az időt, untatni vele az olvasót vagy a nézőt. Arról nem is beszélve, hogy ha valami olyasmit kezdünk el magyarázni, amit…..
Kortól függetlenül biztosan emlékszünk a fodrászatok kirakatában lógó, sokszor megfakult frizura-poszterekre. Vagy a rongyosra lapozott katalógusokra, amelyekből stílust választhatunk magunknak. Felmerül a kérdés: miért kérdezik meg minden egyes alkalommal a fodrászatban, hogy…..
Illusztáció: DigitalRalph / Creative Commons 2.0   A ma felnövekvő generáció számára biztosan hihetetlenül hangzik, de nem is olyan rég, még az internet elterjedése előtt egyedül a média kiváltsága volt az, hogy információkat, tartalmat juttasson el a széles…..