Regisztráció Blogot indítok
Adatok
+Z

0 bejegyzést írt és 23 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Olvasónkat rossz tapasztalatai és jó szíve ihlette az alábbi levél megírására. Idősebb rokonainknak olvassuk fel a Vigyázzunk a nagyikra! mozgalom nevében. Kedves Szerkesztő! A közelmúltban több ismerősömet is átverték csalók, akik különböző indokokkal telefonon felhívták őket, hogy „kódokat”…..
+Z 2017.03.07 14:15:08
@KaTe: Ezt már 4 éve használom: play.google.com/store/apps/details?id=com.appstar.callrecorder
Eddig még mindent felvett, nem fagyott le. Az alap verziója ingyenes, ezért van egy kis reklámcsík a képernyő alján.
Ezt használtam előtte: play.google.com/store/apps/details?id=com.boldbeast.recorder
Ez sem rossz, de igazán a Symbian-t szerette. Vagyis elég régóta fejleszti a gyártója...
Vírusokról nem tudok, az Eset Mobile Security szó nélkül hagyja telepíteni és futni.
Remélem tudtam segíteni.
Lassan egy hónapja tart a Déli pályaudvar felé vezető alagút rossz állapota miatt a mizéria, legújabb fejleményként pénteken majdnem bejelentettek valamit, aztán mégse. Az utasok meg szívják a fogukat. És az egészet. Tisztelt Cím! Szeretném publikussá tenni a MÁV-START…..
+Z 2015.02.23 14:31:18
A saját tapasztalatom alapján a posztolónak van igaza. Egyik reggel nem volt nálam elég apró, és csak odafelé vettem jegyet. Sajnos nap közben teljesen kiment a fejemből, hogy neten megvegyem és kinyomtassam a vissza jegyet, és csak a Déliben jutott eszembe, hogy hoppá, nincs jegyem. Mivel péntek délután volt, sokan álltak a pénztáraknál, gondoltam megveszem a jegyet az automatából, mert az mindig gyorsabb. Ugyanakkora sor állt a gépek előtt, mint máskor, gondoltam nem lesz itt semmi gond, három perc múlva kezemben lesz a jegy, és még várhatok is a vonatra.
Igen ám, de a kedves máv pont nem sokkal azelőtt cserélte le a jól működő, gyors automatákat az újakra. Lehet, hogy több a lehetőség, és ic pótjegyet is ad, viszont elképesztően lassú lett. Aznap emiatt le is késtem a vonatot, mert mire a kezembe került a jegy, hiába döntöttem meg a 100 méteres síkfutás rekordját, már csak a vonat hátsó lámpáit láthattam... És nem voltam egyedül, a (következő) vonaton hallottam, hogy többen is a jegyvizsgálót kérdezgették, hogy mit tud ezekről az új gépekről, mert lekésték miatta az előző járatot.

Van néhány hibája az új automatának:
- elképesztően lassú: minden egyes gombnyomás után hosszú másodpercekig lehet bámulni a homokórát, és a nyomtatást is csak nagyon nehezen kezdi el
- nem szereti a papírpénzeket, folyton visszadobja
- az érintőképernyője borzalmas: ha valaki alacsonyabb, vagy magasabb, mint a tervezője, akkor a látószög miatt garantált, hogy nem oda fog bökni, ahová eredetileg akart. (A képernyő előtt van egy üveglap, és azt nyomogatod. A kettő között viszont több centiméteres távolság van, ezért ha nem az ideális magasságból nézed, a kiszemelt terület fölé vagy alá fogsz nyomni egyszer-kétszer, amíg rá nem jössz, hogy mennyi az eltérés. Persze ez újabb felesleges 5-10 másodperces homokórázást jelent, amíg visszajutsz oda, ahol elrontottad. Gondolj bele: a mobilodon/tableteden már megszoktad, hogy pont rá kell tenni az ujjad hegyét a célpontra, itt az nem fog menni. )
- ha nem egyszerű teljes árú jegyet veszel, a többi beállítanivaló össze-vissza van elhelyezve különféle képernyőlapok véletlenszerűen elhelyezett gombjain. Ha valamelyiket nem veszed észre elsőre, mehetsz vissza, homokóra...

Szóval szerintem nem az utas hibája, hogy nem jutott jegyhez fél óra alatt, és az sem, hogy egy-egy ember percekig áll a gép előtt, amíg olvasgatja a sok szöveget és gomb feliratot, hogy mit is kell lenyomnia a jegyhez.

Azt már csak halkan írom le, hogy az új aluljáróba vajon miért nem fért oda a máv pénztár is, hogy egy helyen legyen minden?
Indul az új élet, ez a Homár Közösségi Izéje, az Offoló esetleg Dühöngő. Kéretik ezentúl itt megbeszélni a vacsora és az élet nagy kérdéseit, hogy a posztok alatt a híres releváns tartalmak maradjanak a mindenkori sorstársakat, ötleteket, megoldásokat kereső vagy csak…..
+Z 2014.09.21 14:53:14
@Homár Hilda: Kedves Hilda! Minden tiszteletem a tiéd, hogy próbálsz rendet tenni. Lenne egy javaslatom nekem is: szerintem az offolókkal nincs akkora probléma. Gyakran írnak releváns hozzászólást is, ki milyen témában jártasabb. A poénjaik pedig többnyire jók, szebbé teszik az ember napját, ha munka közben néha rápillant a Homárra.
Amit viszont igazán irtani kellene, az a sértegetés. Van egy olyan érzésem, hogy több poszt, és több releváns komment születne, ha az embernek nem kellene attól félnie, hogy már az első kommentben megalázzák, lehülyézik, lebuzizzák, lefillérbaszózzák.
Tisztelni kellene azt, aki hajlandó megosztani a problémáját a közösséggel, akár konkrét segítséget vár, akár csak együttérzést. Ha pedig a posztolónak nincs igaza, lehet azt közölni normális hangnemben is. Erre is volt már példa bőven, szerencsére azért az intelligens vitázók vannak többségben szerintem.
A fenti csudálatos értesítést a UPC műholdas, nem hűségidős ügyfelei kapták, és minden kétséget kizáróan egy aranykoszorús kommunikációs megoldással állunk szemben. Akinek nem lenne világos: akik eddig 2890-ért nézték az Édes életet/Discoveryt, azok október 5-től…..
Nem, nem Spar-tejfölt! Hanem a e-matricát. (És nem is én, hanem gborz, de ez részletkérdés.) Pedig milyen jól indul minden. Levélírónk még remekül tolerálja a kényelmi díj kifejezést is, pedig bennem már attól kicsit mindig meghal valami a józan észből és a reményből, de…..
+Z 2014.09.02 09:33:00
Ha valaki úgyis bankkártyával fizet, akkor érdemesebb a ematrica.autopalya.hu/ oldalt használni. Ez is "Nemzeti", de (még) nem húznak le kamu díjakkal.
+Z 2014.09.02 10:23:33
@+Z: Bocs, rossz volt az előző link, nem kell a zárójel a végére. A Szolgáltatások / E-matrica / Díjtáblázat részen ott van a táblázat, ha valakit érdekel.
Volt a Canonnnak egy pénzvisszatérítéses akciója idén nyáron, aminek hatására Zolinak lett egy Canon nyomtatója. A nyomtatóval minden oké, a promó szerint neki visszajáró 10000 hufból viszont csak 7966 lett, mire megkapta. A hogyan, nem egy nagy rejtély, és tulajdonképpen…..
+Z 2014.08.28 09:38:02
@nandras01: Eddig próbáltam minden kommentre udvariasan és az álláspontom mellett érvelve válaszolni, de a tiéd kicsapta a biztosítékot.

Csinálj magadnak kistestvért, haver!

Már az első mondatomban leírtam, hogy nem az összeg nagysága miatt írok, hanem a lehúzás mértéke miatt. Ha 1 milliós visszautalásról, és 200 ezres levonásról írtam volna, akkor az tetszene? Arányaiban ugyanaz a rablás, és ugyanúgy nem a _reklámozott_ összeg jött volna ki a végén egy egyszerű kivonás után.

És tényleg nem néztem át előtte a hirdetményeket, mert eszembe sem jutott, hogy egy ilyen egyszerű dolog, mint a HUF átutalás a HUF számlámra plusz költséggel járhat. Ebben hibáztam, ezt elismerem.

Mivel több személyeskedő hozzászólásra nem fogok válaszolni, akármit is írkál ide, már csak annyit mondanék: elődeink okosabbak lehettek, mert van egy régi közmondás: "Jobb a sűrű fillér, mint a ritka forint..."
+Z 2014.08.26 19:57:41
@atörökk: Ide utalhatod a pénzt, mert jobban szeretek száraz ágyban aludni: 10032000 - 01076332 A közleménybe is írj valami kedveset, hogy tudjam, tényleg tőled jött!
+Z 2014.08.26 20:18:53
@atörökk: Most mér nem? Ők legalább vigyáznának rá. Én úgyis csak kuponra költeném.
Settenkedőbe nem sok szolidaritás szorult, legalább is levelében egy fél mondat erejéig sem képes együttérezni a szerencsétlen alkalmazottakkal, akik sztrájkkal próbálják kikényszeríteni a fizetésüket, csak az elmaradt péksütije miatt nyivákol. Ezt persze tök jogosan…..
+Z 2014.08.27 11:33:18
@Atro:
1. Homár Hilda jó!
2. Ha nem lenne új poszt, visszatérne az anarchia, mint a nagy nyár eleji posztnélküliség idején. Több ezer komment volt az utolsó posztoknál, nem volt könnyű végiglapozni sem.
3. A posztolónak egy dologban azért csak igaza van: nem kapta meg az ígért szolgáltatást.
4. A leghasznosabb eredmény: kiderült, hogy van egy cég, ahol több hónapig nem fizetnek a dolgozóknak. A nyilvánosság a legjobb fegyver, talán így a vékony lányka is megkapja a fizetését. Utoljára. Mert a mai viszonyok mellett nem hiszem, hogy egy sztrájk után sokáig fognak ott dolgozni.
Edinának speciális problémája van, ugyanis neki pont a húszezresek hiányoznak, amivel sehol nem lehet fizetni. Ha tényleg jól hallottam, akkor pl. a Budapest Banknál júliustól napi pénzfelvételi limit lesz, úgyhogy addig vegyenek fel pénzt, amíg van. Szeretném bővíteni az igen…..
+Z 2014.05.17 15:32:23
@élhetetlen: "Hogyan igazolja a páciens, hogy ő 480 ezret és nem 400 ezret kért?"
Nem egy bonyolult dolog: az automata minden eseményt feljegyez az ő kis naplójába. Vagy a nagy közös naplóba. Vagy akárhova. Ha a posztoló bepötyögött egy összeget, és az automata visszaírta, hogy nem nyert, akkor ennek bizony nyoma marad.
Vagyis az ügyintézőnek nem kell a saját zsebéből fizetnie semmit, csak dolgoznia kellene. Hiszen azért ül ott, hogy ügyintézzen. Írjon bejegyzést a rendszerébe, hogy mi történt és mi a panasz, az automatát üzemeltetők majd jól megnézik a fájlokat, és igazolják a posztolót.
Lehet, hogy ennek van néhány napos átfutása, de nem kell azonnal elhajtani az ÜGYFELET a fenébe, ha csak a szerződés szerinti jogaival szeretne élni, és a SAJÁT pénzét szeretné felvenni.
Én sem vagyok banki ügyintéző, csak gondolkodtam kicsit :)
+Z 2014.05.17 17:56:25
@élhetetlen: Igen, tudom, hogy igazam van :)
Bár ettől még valószínűleg velem van a baj. Talán az lehet az oka, hogy már kb. 17 éve ügyfelekkel foglalkozom. De még a legbunkóbb, ordítva toporzékoló ügyfélnek sem mondhattam azt soha, hogy "Így jártál." Helyette inkább elmagyaráztam neki, hogy mi a probléma oka, és hogy mit fogunk tenni az elhárítása érdekében. Ez a helyes eljárás, még ha mélyen belül át is fut az agyamon a lista a lehetséges durvább válaszokkal, mint a Terminátornak...
Lehet, hogy a posztoló hibázott, amikor kivette az első részletet, és csak utána ment be a bankfiókba. De ez közel sem akkora hiba, mint az ügyintéző hozzáállása az ügyfél panaszához. Mert neki csak annyi dolga lett volna, hogy felveszi a panaszt, majd elmagyarázza az ügyfélnek, hogy ő most helyben azonnal nem tehet semmit, de fáradjon a pénztárhoz (vagy tetszés szerint egy másik automatához), ahol felveheti a maradék pénzt a hirdetmény szerinti költségekkel. Aztán ha a kivizsgálás során azt látják majd, hogy először valóban a magasabb összeget ütötte be, akkor természetesen ezt a jogtalan díjat stornózni fogják a számláján, néhány napon (héten) belül.
Egyébként az otp díjait ismerve ez inkább 800-1000 forint körüli összeg lehet, ha az általában jellemző 1.XX%+minYY összeggel számolom. 50 Ft-ért én sem állnék fél órát sorba egy bankfiókban, de egy ezres az egy, vagy jobb esetben kétnapi ebédre is elég, ha egy átlagos kifőzde árait nézem. És inkább én egyem meg azt az ebédet, mint a bank részvényesei, főleg ha a számlaszerződésem szerint is igazam van.
Buffetboy rokonát berántották egy termékbemutatóra, ahol rátukmáltak egy túlárazott víztisztítót. Ugyan egy nap alatt levélben felmondták a szerződést, még a terméket is vissza kellene juttatni a 8 napon belül, lehetőleg személyesen, úgy a tuti, és akkor tényleg vége lesz a…..
Elvileg már egy hónapja lehet önbevallani a kötelező agrárkamarai tagsághoz, de naiv ősetrmelőt csak most szólították fel, hogy egy hete van befizetnie 30 ezer forintot: Mai napon kaptam egy levelet a Nemzeti Agrárgazdasági Kamarától, miszerint hivatkozva egy nyilvántartási…..
+Z 2013.08.27 10:57:42
@amsz: azért nem csak a pénz beszedéséig jutottak...
Arra is volt idejük azóta, hogy a kötelezően megadott email címre mindenféle spamot küldjenek, annak ellenére, hogy direkt bejelöltem, hogy nem kérek ilyesmit, nem adható tovább a cím.