Regisztráció Blogot indítok
Adatok
HUNited80

0 bejegyzést írt és 106 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Klasszikus zsák a foltját eset. A hatalmas önérzet és a szabadjára engedett tesztoszteron pusztító mélységi fúróján jutnak főszereplőink pár óra alatt olyan szintre, aminek még csak a közelébe sem lenne szabad soha, senkinek leereszkednie sem cégként, sem ügyfélként, sem egyáltalán emberként.…..
Nikoletta problémafelvetése elég jogosnak tűnik. Laikusként nehezen képzelhető el, hogy hogy a lepergő festék kapcsolatban van a nem-szakszervizes bekötő ember ténykedésével, hacsak nem sózott rá egy oltárit az egyik csőfogójával ugye. De a kérdés, hogy a jogszabályok mit mondanak. Sziasztok.…..
HUNited80 2017.11.15 08:57:29
@lujo1111: Konkrétan a Gorenje felvásárolta a Mora nevű céget. A márkanevet megtartotta, és kb tök ugyan azt a tűzhelyet pár ezressel olcsóbban adja. A belépő kategóriában valóban jó választás a Mora.

Hja és a Gorenje abszolút nem rossz márka... De legalábbis semmivel sem rosszabb, mint mondjuk a Törökországban gyártott Bosch, aminek már köze sincs szerintem a német minőséghez. Vannak olyan márkák egyébként amik nem annyira ismertek, és rendkívül jó az ár érték arányuk, de azok mondjuk önálló tűzhelyet nem árulnak, csak beépíthető főzőlapot és sütőt (pl. Cata, Nodor, a személyes kedvenceim, évek óta azt használom a saját háztartásomban)
HUNited80 2017.11.15 09:11:23
@kekecke: Remélem elég felkészültnek tartasz. Gondolom ahol ezt megkérdezted, ott az utcáról beesett, értékesítési tapasztalattal és termékismerettel nem rendelkező "eladókat" alkalmaznak, akik tegnap még egy szalag mellett álltak.
HUNited80 2017.11.16 08:04:07
@kekecke: tudtommal 5000 a cső. 4000 a kiszállás és munkadíj. ez nagyon kevés. nagy része költség. Nem kell kifizetned, a te dolgod. Remélem nem a szomszédom vagy. Ez a jogszabály, és az átlag vevőből kiindulva (tudod hány mosógépből "felejtik el" kiszedni a dobrögzítő csavart???) nem elég szigorú. Én aki más életével játszik, lecsuknám. Mert ha önmagad felrobbantod, a te bajod. Na és a szomszédaid? Hja és gondolom te sem ingyen dolgozol.
A hétköznapi egymással parasztkodás rémesen felesleges és lehangoló sport. Az meg végképp elkeserítő, ha valaki egy amúgy is hendikepes  embertársába rúg jó nagyot. Mi lehetett például itt a sofőr fejében, amikor turbósebességgel zárta az ajtókat egy kerekesszékes…..
Szerkesztőségünk szerint felháborító, hogy manapság mindenki csak úgy bemondásra kaphat internetet. Igenis tessék megküzdeni érte, bizonyítani, hogy valóban kell, hogy nem csak egyéjszakás kaland, hogy szándékaink komolyak. A levélíró szerint úgy kell járni a Telekomhoz netért esedezni, mint…..
Kevés idegesítőbb dolog van vásárlás közben, mint a nézelődő vásárlót két lépés távolságból követő biztonsági őr, amitől az ember egyrészt akkor is azonnal bűnösnek érzi magát, ha utoljára 5 éves korában lopott csokit a nagyi "titkos" édességes fiókjából, másrészt rögtön elfelejti, hogy mit is akart…..
HUNited80 2016.05.31 17:59:41
@gabors: Értem. És akkor most IT vonalon mozogsz?
HUNited80 2016.05.31 18:26:20
@gabors: Ha web develop felé tendálsz, akkor sem árt a szerveradmin múlt :)
Én is adminisztráltam szervert, de az leginkább csak az üzemeltetés volt, telepíteni nem igazán tudtam jól (megcsináltam, de nem voltam elégedett vele). Debian Lenny és Ubuntu rendszereket próbáltam. Most első sorban webáruházak tech üzemeltetése és online marketing amit csinálok, de pár weboldalt én is összeraktam már.

Ha megfogadod, ne csak egy újabb PHP programozónak tanulj, hanem ásd bele magad a SEM-be is. Nagyon kellenének azok a webprogramozók, akik nem kapnak hülyét tőle, ha egy event trackinget kérek tőlük, esetleg tagmanager integrációt, vagy enhanced ecommerce-t :)
HUNited80 2016.06.01 13:23:21
@gabors: Nem tudom hol dolgozol, úgyhogy nem tudom megítélni, hogy jó e a centralizált rendszer (alapesetben szerintem egyébként igen). Fortran és Pascal ismereteiddel pedig sajnos ma már nem sokra mész, szóval előre a web developer szakmában :)
A BKK híresen udvarias irományokban levelezik utasaival, ezúttal sincs ez másként. A tartalma azonban már megkérdőjelezhető. Na, nem mintha nem ismernék el a panasz jogosságát, de azért azt ők sem gondolják komolyan, hogy 150 forint miatt Pestre utazik valaki! Túl XXI. századi lenne, ha lehetne…..
HUNited80 2016.05.31 21:53:57
@atpijkamo105: Attól hogy egy nőtípus valakinek nem tetszik, még nem jelenti hogy nem szép. Nekem valóban a fehér nők tetszenek igazán, és nem csak a rasszizmusom miatt. De a szeplő pl nem zavarna. Mondjuk gyerekként én is szeplős voltam, de kinőttem.

Ez a japán lány úgy néz ki, mint egy kislány. És erre rá is játszik.
HUNited80 2016.05.31 21:56:44
@ööö,izé: hasonlít egy színésznőre, aki egy francia filmben játszott. Talán Wasabi, mar mint a mustár címen futott. Bár ezek a japánok európai szemmel "mind egyformák". :-)
HUNited80 2016.06.01 07:24:37
@ööö,izé: de csak ha "megszólal", nem? Vagy ránézésre is menne?
Hát a hülyének is megéri! Kivéve a webshopot, ugye. Nem is adták oda. Az eset analóg a hirhedt Media Marktos esettel, ahol már megismerkedhettünk a feltűnő értékaránytalanság fogalmával. Itt csak ismétlünk, hogy tudjuk. Tisztelt Homár Hilda, Történt, hogy a Samsung…..
HUNited80 2016.05.20 18:55:15
@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: No tisztázzunk pár dolgot. A garancia mint olyan (hivatalos nevén jótállás) nem a nagyker kötelessége, hanem az eladóé. Olvasd el a tv-t, ha nem hiszed. Azért van teneked az árrésed, hogy fizesd belőle a költségeket, fenntartsd az üzleted, és tudj magadnak kenyeret venni. Ha nem jössz ki belőle, akkor ne csináld, vagy emelj árat. Ilyen egyszerű a képlet. Jó hogy nem mondod, hogy a tetves alkalmazottam mit képzel, hogy fizetést kér azért, hogy a meleg üzletben tartózkodhat egész nap. Ha meg a nagyker/gyártó/disztri jó fej, és átvállalja tőled a jótállási kötelezettséged, örülj neki. De attól még a jogszabály szerint te felelsz a vevőnek. Ha ő fél évet ül rajta, old meg máshogy. A nagyker/gyártó/disztri feléd csak kellékszavatossággal tartozik, amivel kb kitörölheted a sejjhajt, és a vevő felé neked minden esetben kell teljesítened. Ha nem tetszik, ne kereskedj.

Elállási jogról: Minél patikább csomagolásban viszi neked vissza valaki az árut, annál nagyobb az esélye, hogy csak szopatott. Ugyanis egy épeszű vevő sem fogja napokig kerülgetni a 120 centis tévé csomagolását, ha tényleg azért vette, mert kell neki. Nem is beszélve arról, hogy az elállások többsége pont a luzer kereskedők hibás, netről összelopkodott termékleírásai miatt van. Jómagam milliárdokat árultam az elmúlt években neten, a korábbi munkahelyemen, és soha nem volt olyan, hogy egy vevő direkt megszopatott volna. Korrektnek kell lenni a vevővel, és akkor nem fog szívatni. Hja hogy lehúzni egyszerűbb? Akkor ne csodáld, hogy csomagolás nélkül küldi vissza neked a cuccot.

Használt (elállásból visszaküldött) termék jogszerű értékesítése: Amennyiben a terméket újként hirdeted, nem lehet még bontott sem a csomagolása. Bontott csomagolású terméket eladhatsz ugyan teljes áron (ha van olyan balfax aki megveszi), de minden esetben a termék jellemzőinél fel kell tüntetned, hogy bontott. Jellemzően ha kapós a termék, 2% kedvezményért hamar találsz egy luzert, akinek megfelel (itt asszem fillérbaszóként vannak emlegetve).

Szóval lehet túl vevőpártinak tűnik a kommentem, de nem tudom milyen sufnicégeket ismersz te, illetve kiknek dolgozol, ha ez a véleményed a vevőkről, elállási jogról, ha én pár milliárd után is jónak tartom a rendszert.
HUNited80 2016.05.20 20:22:13
@atpijkamo96: 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
§1 (2) A jótállási kötelezettség teljesítése azt a vállalkozást terheli, amelyet a fogyasztóval kötött szerződés a szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez. A jótállásból eredő jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül.

A szerződést pedig ugyebár az eladó köti a vásárlóval...

Az, hogy ma gyakorlatilag szinte minden gyártó SZERZŐDÉSES JÓTÁLLÁS keretében átvállalja az eladótól a jótállással járó kötelezettségeket (a gyártó/disztri költségén javítanak), az egy dolog, de a jogszabály nem ezt mondja ki... Ergo, ha a gyártó nem teljesíti a jótállási kötelezettséget lehetőleg 15 napon belül, jelentős érdeksérelem nélkül, hanem ül rajta fél évet (hogy az említett példánál maradjunk), akkor bizony ügyfelünk felé nekünk kell teljesíteni, és ha nem tesszük meg, minket fog elmarasztalni a békéltető/bíróság. A fogyvéd egyébként le se szarja, azok csak dísznek vannak (panaszt teszel, pár nap után jön a levél, nincs jogkörük, fordulj békéltetőhöz, vagy bírósághoz)
HUNited80 2016.05.20 21:43:06
@atpijkamo96: Egyetértünk. De ettől még a jogszabály jogszabály, és ha a vevő perel, nem a gyártót pereli. Megint más dolog, hogy ha perre kerül sor, sokkal rosszabbul jár az eladó. A Békéltető eredményét meg közzé teszik, negatív reklám. Illetve ha sok panasz érkezik egy kereskedőre, akkor az amúgy töketlen fogyvéd is büntet (persze ebből a büntetésből a károsult vásárló egy Forintot sem kap, de legalább büntetik az inkorrekt cégeket). No persze csak addig, amíg nem a tuskóról van szó, mert azok egérszaros süteményt is árulhatnak éveken át büntetlenül.

Javítási költségek: Ép most futottam bele olyan ügyfélbe (időközben magánzó lettem - online marketinggel foglalkozom), ahol a beszállítója konkrétan nem vállalja a javítást, és a költségekbe is csak alkatrésszel száll be... És joga van hozzá. Megint más dolog, hogy egy ilyen céggel miért állnak szóba a kiskereskedők, nekem nagyon nem szimpi hozzáállás, de ezen a piacon amiről szó van, úgy tűnik elfogadják (a termékkör legjobb, többek közt japán márkáiról beszélünk). Feltételezem azért, mert az árrés műszaki cikkhez képest magas, a meghibásodási arány pedig nagyon alacsony. Ja, és ha akarsz túlszabályzott piacot látni, írj privibe és megmondom mi a termékkör, és a buktatója... (nem tenném nyilvánossá)
Bár a levelezés Zoltán állításával ellentétben épp azt bizonyítja, hogy a Sony nem tojta le ügyfele panaszát, azért levélírónk álláspontja is méltányolható: szeretne egy évekig működő készüléket, és nem akar egy olyan terméket megvenni újra - még, ha 30%-kal olcsóbban is -, amivel nem volt…..
Azért van abban némi irónia, hogy épp a Megbízható Bolt titulus megszerzése kapcsán merült fel a kétség a fenti patika adatkezelési megbízhatóságával szemben. Szia Hilda! Szerinted normális dolog, hogy egy online gyógyszertár a személyes adataid, a vásárolt gyógyszerek nevével együtt (elég…..
HUNited80 2016.02.04 18:06:17
@sarostehen_: Nem vádoltam semmit, ezek tények, le van írva a Megbízható bolt programjukban. Mindenki aki részese a programnak (webshop üzemeltető), és be is van építve a megoldás az oldalába, az átadja minimum az e-mail címet. Hogy ez a webshop tulajoknak miért jó, nem tudom... (illetve tudom mit kommunikálnak, csak szerintem nem jó nekik) Én nem építettem bele soha a weboldalamba, de azóta már eljöttem a munkahelyemről, szóval lehet hogy majd a régi projektembe is beépítik :)
HUNited80 2016.02.04 18:08:30
@Tehetséges ugandai buzi: Sajnos nem. Max kedvezményt kapsz az átkattintási árból, ha kiteszed az oldaladra az árukereső viszontlinkjét. Azzal kábítanak, hogy így majd lesz sok értékelésed az ő oldalukon, és hogy ez neked jó, mert látják az ügyfelek hogy milyen király webshopod van... Az hogy ők mit kezdenek az adatokkal, nem kommunikálják, bár ELVILEG nem használhatják másra. De én ezekből BÁRMIT kinézek.
HUNited80 2016.02.04 18:16:02
@The Crazy One: Kommentekbe ki leszek csúfolva... Jaj hogy élem túl. Ugyan olyan retardált barom vagyok, mint ti. Az értelmes homár olvasó meg tudja mire figyeljen, ez a blog lényege, nem? Én nem kértem segítséget a Homártól, nem akarok pénzt, meg semmit. Okulásul közzétettem egy olyan dolgot, ami nálam kiverte a biztosítékot. Azért, hogy mások figyeljenek erre. És úgy tűnik, volt eredménye (nem adják át elvileg a termékek listáját)

A Csődbe ment eshop közel kétmilliárdos forgalmú, ahol dolgoztam, de már nem dolgozom ott. Ennek nincs köze a Homárhoz. Ültem az irodájukban velük szemben. És az én ex üzletem is fent volt (most is fent van) az árukeresőn (a megbízható bolt programban nincs benne). Az online marketing a mindenem, imádom. Mint mindenki, én is nyereségért dolgozok. Azért gyűlölöm az árukeresőt, mert ők csak a nyereségért dolgoznak, és nem nézik kit és mit tesznek tönkre. Minden amihez nyúlnak tönkremegy. Nézz utána a cégnek aki üzemelteti, és nézd meg, hogy milyen oldalakat üzemeltet még az országban, és a régióban.
Tékozló Homár Megszívod.hu 2015.07.31 09:39:00
  Sokszor mondtuk, hogy olyan helyekről, amiknek így néz ki a kapcsolat oldala, ne nagyon vegyünk semmit, mert 1900 forintért talán még megéri a forradalmi hajcsavaróval együtt járó tanulság, de a fűkaszával mondjuk már 25 ezret bukunk, ha mégsem olyan király, és kontakt meg…..
Beülni végre a misztikus kisautóba, fütyörészve suhanni a zöldben, lazán kerülgetni a lődörgőket meg a gödröket, aztán beparkolni valamelyik fagyis elé - biztos Róberték is ilyesmi tervekkel vettek bérbe egy elektromos autót a Margitszigeten. Aztán jó hosszú Homár-levél…..
HUNited80 2014.07.07 15:38:17
@igi1: Azért itt igen vastagon hibás az üzemeltető is, mert már maga a jogosítvány lefoglalása is büntetőjogi kategória... Még a személyes iratok lemásolásához is előzetes tájékoztatáson és visszautasítási joggal bíró írásos beleegyezés kell... Nem ám lefoglalni egy fényképes igazolványt. A munkatársa pedig azért, mert egy jogsértő gyakorlathoz asszisztált. Tehát ő is felelősségre vonható, ugyanis senkit sem kötelezhet a munkáltatója törvénytelenségre.
Csak összeszerelés közben derült fény az ajtók közötti hézagokra, így viszont már a kicsomagolt állapotra hivatkozva vizsgálatot akart a Jysk csere helyett. Tisztelt Jysk ügyfélszolgálat / Baranya Megyei Kormányhivatal - Fogyasztóvédelmi Felügyelőség / Tékozló Homár…..
HUNited80 2014.01.16 15:01:48
@zsiráfffff: A használt amúgy nem is rossz ötlet, ha sikerül megszabadulnom ettől a hulladéktól, akkor majd megkérlek hogy segíts keresni olyat, ami max 80 széles, 40 mély, 68 magas, és 15.000 Ft alatt van az ára, ja igen és Pécs környékén van :)

(próbáltam, 0 találat)

De komolyra fordítva a szót, nekem is ez volt az első ötletem, és csak a második a Jysk. Ettől függetlenül azért bújom majd még az apróhirdetési oldalakat, hátha akad valami jofogas.hu :)
HUNited80 2014.01.16 16:11:01
@zsiráfffff: Az teljesen korrektül nézhetett ki. A feleségem imádna egy ilyet.
HUNited80 2014.01.16 17:40:47
@zsiráfffff: Nincs érzékem az ilyesmihez. Neki inkább lenne :)
Múltkor a felhasználók nevét variálták át, most megérkeztek a fantomtartozások hozzájuk is. Naiv ügyfélnek egy 2,5 évvel ezelőtti tranzakció után kellene 120 forintot befizetnie, amire válaszul postai úton követeli tőlük a számlát: Megint szívatja az ügyfeleit az…..
HUNited80 2013.10.11 10:20:18
Összefoglalva a kommenteket, látom be kellett volna írnom a posztba, hogy NINCS tartozásom. Így most sokak szemében szarrágó vagyok. Hát nem. Soha, egy lejárt számlám sem volt még!

A cég hozzáállásával van bajom.
Azzal, hogy minden létező módon keresztbe tesznek az ügyfeleknek.
- Nem lehet már normális üzletet sem találni, mert tele van a piactér céges eladókkal, meg grandós szarságokkal.
- Aki "rendeltetésszerűen" akarja használni, tehát magánszemélyként elad egy régi órát, azt kizárják, mert a képen ott van az eredeti óraüzlet neve...
- A felhasználóknak szó nélkül elveszik az értékeléseiket, egy sima névváltoztatás miatt.. Kezdhetnek mindent elölről. Nem értem mi összefüggés a név és az értékelés között...
- Úgy adnak át behajtásra tételeket, hogy nem értesítik igazolható módon a felhasználót a tartozásról (én ezt sem hagytam volna annyiban... Hol a tértivevény a felszólításról?).
- És akkor most még jönnek ezekkel a picsa összegű számlákkal, és a FENYEGETŐZÉSSEL, hogy ha nem fizetsz átadják behajtásra...

Hát ezek után szarjanak sünt, ahogy szoktátok itt mondani páran.

Emlékeztetőül: Volt a Vatera nagyon nagyon jó kis oldal, tengernyi kincsel, és korrekt eladókkal / vásárlókkal. Még az allegroupos idők előtt... Na azt sírom vissza.

Addig is, bosszankodjanak kicsit ők is. Ha tehetném, a "süncsaládot" is rájuk uszítanám...
HUNited80 2013.10.11 11:35:39
@Gazsibacsi: A tétel ott van. Eddig is ottvolt. A pénz a számlán ottvan. Eddig is ottvolt. Nem értem mi a probléma?
HUNited80 2013.10.11 11:36:43
@Panelproli: A vatera nem ez volt... És jó lenne, ha a jövőben ismét nem ez lenne. alternatívájáról pedig nem tudok.
A UPC biztosra megy, hogy már ne gondolják meg magukat az új ügyfelek, ha már egyszer egy hónap alatt bekötötték nekik az internetet. A 8 napos lemondási idő után írták csak, hogy él a szolgáltatás, illetve, hogy lemondható let volna: Én tényleg szeretem a UPC-t mert gyors meg…..
HUNited80 2013.09.27 13:24:40
@HUNited80: Azé hogy megszopassa ezt a köcsög bandát, akit tűzzel vassal kéne kiírtani az országból. Minél több bírságot fizetnek, annál hamarabb elkotródnak.
HUNited80 2013.09.27 13:26:13
@hagyma: erre akartam válaszolni.
Érthetetlen anomália ütötte fel a fejét a Vaterán, amit képtelenek civilizált emberek módjára megoldani. Sok felhasználó panaszkodott, hogy az azonosítójuk végére került egy "_a". Azaz értesítés nélkül megváltoztatták a nevüket, amivel gyakorlatilag kitörölték összes…..
HUNited80 2013.09.18 15:05:57
@ArnoldBácsi: A Vaterabolt egy szolgáltatás volt, ráadásul fizetős. Szóval eléggé szemét dolog volt megszüntetni. Jó tudom egy hónapos felmondással, jogilag oké. De ennyi erővel amúgy ha regelsz egy .hu domaint, a lejáratkor nem köt veled szerződést a NIC (.hu top level domainek tulajdonosa / üzemeltetője), azt is elvehetik...
HUNited80 2013.09.18 15:07:49
@igazságos: Mert lelájmolnak 4% jutalékot.
Érthetetlen, hogy mit szórakozik ezzel egy Samsung méretű vállalat, de továbbra sem hajlandók hozzáérni a szervizükben a nem hivatalosan Magyarországon forgalomba hozott mosógépet. Kedves Samsung! 2011. decemberében vásároltam Önöktől egy WF1602WUV típusú mosógépet…..